Malmö: Affärsområdeschef till välkänd skånsk livsmedelskoncern – Skåne

Hitta ansökningsinfo om jobbet Affärsområdeschef till välkänd skånsk livsmedelskoncern – Skåne i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-01 // Varaktighet: Heltid

Med över 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad kvalitetsleverantör med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.


Affärsområdeschef till välkänd skånsk livsmedelskoncern – Skåne

Är du en innovativ affärsstrateg som är vass på utveckling och försäljning? Är du redo att axla ansvaret för ett nytt Affärsområde på ett anrikt skånskt varumärke? Då ska du fortsätta läsa! Du kommer ansvara för och bygga upp exportmarknaden för några av företagets större produktsegment. Här ges du en unik möjlighet att ta dig an en tung och spännande roll på ett framgångsrikt skånskt livsmedelsföretag. Du blir dessutom en del av ledningsgruppen och rapporterar direkt till VD.

Arbetsuppgifter:
Som Affärsområdeschef kommer du bygga upp och utveckla ett nytt Affärsområde fokuserat kring exportmarknaden för några större produktkategorier. Du kommer bygga upp organisation, strategier och rutiner samt ansvara för att utveckla marknad och lönsamhet inom Affärsområdet. Resor inom Europa förekommer. Du kommer ha personalansvar samt driva försäljning och kundbearbetning inom ditt affärsområde.

Din bakgrund:
Du har relevant utbildning och gedigen erfarenhet med minst 5 års erfarenhet av eget ansvarsområde inom producerande företag med komplexa modeller inom B2B. Du har flerårig erfarenhet av FMCG och försäljning/kundbearbetning. Du har även tidigare arbetat med Export och Industri (med råvara/ingrediens som insatsvara till andra produkter). Du besitter god ledarskapsförmåga med minst 5 års erfarenhet av personalansvar samt dokumenterad erfarenhet av förändringsledning.
Du är drivande med ett starkt affärssinne. Du är kreativ och orädd och duktig på att skapa relationer. Du har en helhetssyn och god förståelse för hela kedjan.

Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Med start efter överenskommelse. Då du till viss utsträckning är på resande fot kommer du delvis kunna utgå hemifrån.
Vi tillämpar löpande urval och intervjuer och ber dig därför att skicka in din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin på 0733 763 988.


Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Key account manager

Nedan visas andra jobb i Malmö som Key account manager.

Sustainability Platform Manager

Läs mer Jan 22
Do you want to be part of a leading Nordic sustainability scaleup whilst contributing to the global corporate sustainability transition? Position Green is in a strong scaleup phase and we are looking for new amazing talents to join our Customer Success team.About Position GreenPosition Green is a leading pure play sustainability partner with a mission to revolutionise how businesses integrate sustainability. Through our SaaS software for data management, strategic advisory and e-learning services, Position Green’s offering makes sustainability actionable and measurable, supporting businesses to fast-track their sustainability transformation whilst also strengthening their competitiveness and long-term survival. We come from the Nordics but we operate across the globe in supporting our customers to navigate and succeed in corporate sustainability.
We are excited to offer the opportunity to be part of our journey in the role of Sustainability Platform Manager, working in a discipline with a crucial impact on Position Green’s business growth. About the roleIn the role of Sustainability Platform Manager, you will have the main responsibility for helping our customers get the most value out of our platform and is responsible for the overall satisfaction of the customer and its growth and transformation journey. To be able to achieve this, you work closely with both the product and the customer. Reporting to our CS Team lead, you will be part of a team full of knowledge, ambition and fun. There will also be great development opportunities when you join the company at an early stage.As a Sustainability Platform Manager, you will mainly:
Build and maintain strong and long-lasting customer relationships by working proactively with our customers
Support in sustainability related matters according to the customers' needs.
Driving meetings throughout the transformation process.
Continuously working with additional sales together with the Account Manager by paying attention to the customers' needs and upselling opportunities.
Be prepared to work with all existing tasks in an entrepreneurial and fast-growing company.

What are we looking for?
Experience in project management or customer success management, preferably from a SaaS environment
You have a degree (BSc minimum) within a relevant field such as business, economics, environmental studies or similar
Familiarity with calculations of greenhouse gas emissions and emission factors
Familiarity with sustainability reporting according to common standards such as GRI, GHG Protocol, CSRD, CDP or TCFD
You're fluent in Swedish and English, both written and spoken

To thrive in this role, we believe that you enjoy driving your own projects and see the importance of your delivery meeting the customers' needs. You have the ability to manage stakeholders in a fast moving context, and you are used to working in several work streams at the same time.

As a person, you have a positive attitude, are curious and have a sense of humor. You are a doer who thrives on delving into details as well as truly understanding and delivering according to the customer's needs. You look forward to working in a growing team that triggers each other to great deeds and is driven by contributing to a positive change.LocationWe believe that you are based in the greater Stockholm or Malmö region.

What’s next?If this sounds like a great opportunity for you, we will be happy to receive your CV. In this recruitment, great importance is placed on personal suitability.
We will be reviewing applications on a continuous basis and looking forward to your application.

Ansök nu

Interim KAM till Pågen

Läs mer Dec 30
Vi hjälper nu Pågen att hitta en interim KAM för en av dagligvaruhandelns nyckelkunder. Uppdragets längd är 6-9 månader, med möjlighet till förlängning.
Du kommer att utgå från Pågens huvudkontor i Malmö.

Vad innebär rollen?
Du kommer att vara ansvarig för en av dagligvaruhandelns kunder och jobba med hela Pågens fina sortiment.
Du håller dig informerad och uppdaterad om kundens behov, för att identifiera utvecklingsområden och skapa ett nära samarbete. Målet är att skapa en stabil och lönsam tillväxt för både aktuell kund och Pågen.
I arbetsuppgifterna ingår bl.a. att skapa och upprätthålla en kundplan, kategoriarbete, sortimentsutveckling, nyhetspresentationer, prisförhandlingar och att säkerställa genomarbetade kampanjer och aktiviteter hos din kund.
Du kommer att jobba nära flera andra funktioner på Pågen, ex. säljorganisationen, kategoriansvariga, brand managers, inköp och demand planning.
Rollen rapporterar till Commercial Director, Filip Lundh.

Erfarenheter och kvalifikationer
Då du behöver komma in snabbt i arbetet vill vi att du tidigare skall ha arbetat inom dagligvarubranschen som KAM. Har du arbetat med färskvaruflöden är det meriterande, men inte ett krav.
Du behöver vara strukturerad, ha ett affärssinne, vara relationsskapande, bekväm i excel och branschspecifika verktyg som ex. AC Nielsen och trygg i förhandlingssituationer.
Om Pågen
På Pågen bakar vi med kärlek – det handlar om att ha en omsorg om råvaror och produkter, medarbetare, konsumenter och om våra gemensamma resurser.
Pågen är ett familjeföretag i femte generationen och är Sveriges ledande bageri med produkter inom förpackat färskt bröd, jäst kaffebröd, skorpor samt korv- och hamburgerbröd.
Med två bagerier där duktiga bagare bakar dag som natt, och med Sveriges största säljkår, förser Pågen varje dag både exportmarknader och landets butiker med färskt bröd.
Mer information hittar du på www.pagen.se
Ansökan
Då detta är en interimstillsättning är processen kort. Kandidater utvärderas löpande och slutkandidater kommer att presenteras för Pågen redan den 10/1. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt.
Pågen samarbetar i denna rekrytering med EQuality. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsteamet på EQuality:
Jennifer Friman på jennifer.friman@equality.nu eller 0703-20 12 12
Gustav Strandberg på gustav.strandberg@equality.nu eller 076-049 53 31
Om EQuality Rekrytering & Interim
Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering.
Våra värderingar är professionalism, transparens och engagemang och EQuality står för:
EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ
Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss
Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kund och kandidat

Ansök nu

German Speaking Platform Onboarding Analyst

Läs mer Dec 2
Do you want to be part of a leading Nordic scaleup and contribute to the global corporate sustainability transition? Position Green is in a strong scaleup phase, and we are now looking for a Platform Onboarding Analyst to help onboard and support our platform customers in the DACH region and play a key role in strengthening our operations and growing our business across global markets.
About Position Green
At Position Green, we bring together leading experts within ESG strategy, communication, and software to help businesses accelerate their sustainability agendas. Our integrated offering spans environmental, social, and governance domains and encompasses strategy advisory, data management, reporting, e-learning, and executive training.
Position Green serves 700+ clients with more than 350 employees across 10 locations in Norway, Sweden, Denmark, the US, Benelux, and the UK. You will become a pivotal member of our team, working alongside bright, like-minded colleagues with diverse expertise and backgrounds. We value a non-formal working environment and an uplifting team culture. At Position Green, we embrace feedback, welcome new ideas, and constantly evolve.
About the Role
As a Platform Onboarding Analyst, you will collaborate closely with the Onboarding Manager to ensure a seamless customer onboarding experience. You will be responsible for building a high-quality, tailored measure structure in the Position Green Platform, ensuring it aligns with the specific needs of our customers in the DACH region. Reporting to our Customer Success Team Lead, you will work in a dynamic, knowledge-driven, and supportive team environment.
This is an opportunity to join us during a period of growth, offering exciting development opportunities and the chance to make a tangible impact.
Key Responsibilities
Develop tailored measure structures in the Position Green Platform to meet customers’ needs.
Become an expert on the platform, guiding customer meetings and configurations.
Stay informed about new platform features to ensure maximum value for customers.
Collaborate with internal teams and customers to manage onboarding projects.
Adapt to diverse tasks in a fast-paced and entrepreneurial company.
What Are We Looking For?
To thrive in this role, we believe you are accustomed to taking ownership of your projects and ensuring your delivery meets customers' needs. You are meticulous, possess a strong technical understanding, and have a genuine interest in working with digital products. With a positive attitude, curiosity, and a good sense of humor, you approach challenges as a proactive doer with a sharp eye for detail. You excel at understanding and fulfilling customer requirements, and you are motivated by working in a growing team where you can contribute to meaningful change.
Desired Qualifications A degree (BSc minimum) in a relevant field, such as environmental science, engineering, or technology.
Basic programming skills (academic or professional experience).
Knowledge of greenhouse gas (GHG) emissions calculations and emission factors.
Familiarity with sustainability reporting frameworks such as GRI, CDP, and TCFD.
Understanding of the GHG Protocol and Science-Based Targets.
Fluency in English and German, both written and spoken.

What’s Next?If this opportunity excites you, submit your CV today! We value personal suitability and review applications continuously, so don’t wait too long to apply. We hope to welcome our new team member in January or February 2025.LocationWe believe that you are based in either Stockholm, Malmö or Berlin.Note: To ensure a fair and unbiased process, we kindly request that you do not attach a cover letter. Evaluations are based on your CV and responses in our application form.
Recruitment Process
First Interview – with our People & Culture team
Business Case Interview – with the Director and Team Lead
Third Interview – in-office meeting
Reference checks

Ansök nu

Key Account Manager till marknadsledande mjukvarubolaget Barkfors

Läs mer Nov 20
Har du några års erfarenhet av komplex B2B försäljning och drivs av långsiktiga relationer eller kommer du från en förvaltande roll inom transport-och logistikbranschen? Hos oss på Barkfors har du nu möjligheten att få vara med och ta våra kunder till nya höjder.
Vi söker nu en Key Account Manager som vill ta en nyckelroll i vår fortsatta tillväxtresa. Vi är marknadsledande inom transportplaneringssystem och erbjuder innovativa lösningar som effektiviserar och optimerar våra kunders verksamheter inom transport- och logistikbranschen.
Vår kärnprodukt är mjukvaruprogrammet T5; ett transportledningssystem som skapar värde genom att förenkla och effektivisera våra kunders kärnverksamhet.
Idag är vi på Barkfors över 30 anställda som tillsammans jobbar för att utveckla och erbjuda marknaden ett ledande system och skapa starka kundrelationer.
Om rollen
I rollen kommer du att bygga och vårda långsiktiga kundrelationer, du arbetar proaktivt med våra största kunder och genom att förstå deras behov driver du affärsutveckling och ser till att våra lösningar skapar verkligt värde. Vidare identifierar du tillväxtmöjligheter och utvecklar strategier för att stärka kundrelationen, detta tillsammans med dina kollegor inom leveransteamet.
I rollen kommer du bland annat att ha ansvar för att:
Ha regelbunden avstämning med kund enligt överenskommelse/avtal
Hjälpa kunden att utnyttja den köpta produktens fulla potential
Dokumentera och följa upp ändringsönskemål
Merförsäljning av kringprodukter och tjänster
Sköta intern rapportering kring kundens status

Våra kunder representerar bland annat åkerier, lastbilscentraler, internationell trafik, miljö/renhållning och specialtransporter. Våra största kunder omsätter upp till 2 miljarder och hanterar tiotusentals bokningar per dag.
Om dig
För att trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning lika viktig (om inte viktigare) som din erfarenhet. Du har en stark inre motor, ser möjligheter och är kreativ i hur du agerar för att nå uppsatta mål – du gillar helt enkelt att göra affärer och bygga relationer .
Vi ser gärna att du har ett par års erfarenhet av B2B-försäljning inom mjukvara eller teknik eller så har du kanske en bakgrund från logistik- eller transportbranschen, gärna i en roll där du haft ett förvaltande kundansvar. Utöver detta har du:
Ett genuint intresse för IT och systemstöd, med förmåga att sätta dig in i tekniska lösningar och deras värde för kunden
Förmåga att bygga relationer på ledningsnivå och skapa förtroende som en strategisk partner
Flytande svenska och engelska i tal och skrift samt B-körkort

Vidare är du trygg i att skapa relationer och att lyssna in och förstå kundens behov, samtidigt som du är lyhörd för idéer till nya affärsmöjligheter. Känner du igen dig i dessa personliga egenskaper och mindset, så har du alla förutsättningar för att ha kul och må bra hos oss.
Låter det intressant - kontakta oss
Låter det här som ett team och en arbetsmiljö som du skulle kunna trivas i – då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.
Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Linnea Olsson, HR Business Partner på Progrits.
En del av Progrits
Barkfors är en del av Progrits – en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsdrivna bolag inom branscherna fordon, e-handel/logistik och resor. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum.
Att vara en del av Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet.
Är du som oss, tror vi att du vill känna meningsfullhet på jobbet – och vara med om att göra Barkfors till ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt – jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul.

Ansök nu

Sustainability Platform Manager - Sustainable Investments

Läs mer Nov 13
Do you want to be part of a leading Nordic sustainability scaleup, supporting private equity clients in their sustainability journey? Position Green is in a strong scaleup phase, and we’re looking for new talent to join our Sustainable Investments team.
About Position GreenAt Position Green, we bring together leading experts in ESG strategy, communication, and software to help businesses accelerate their sustainability agendas. Our integrated offering spans environmental, social, and governance domains, covering strategy advisory, data management, reporting, e-learning, and executive training.
With 700+ clients and over 350 employees across 10 locations in Norway, Sweden, Denmark, the US, Benelux, and the UK, Position Green is rapidly expanding. You’ll become a pivotal member of our team, working alongside bright, like-minded colleagues with diverse expertise and backgrounds. We value a non-formal work environment and an uplifting team culture. At Position Green, we embrace giving and receiving feedback, exploring new ideas, and pushing the boundaries of sustainability solutions.
About the Role
In the role of Sustainability Platform Manager, you will have the main responsibility for helping our customers get the most value out of our platform and is responsible for the overall satisfaction of the customer and its growth and transformation journey. To be able to achieve this, you work closely with both the product and the customer. You will work with customers within private equity and private markets. Reporting to our Sustainable Investments Team Lead, you will play a key role in driving client success from day one.As a Sustainability Platform Manager, you will mainly:

Build and maintain strong and long-lasting customer relationships by working proactively with our customers within private equity and private markets.


Provide guidance on sustainability-related matters tailored to private equity clients.


Facilitate meetings efficiently throughout the transformation process, ensuring clear communication and progress.


Continuously working with additional sales together with the Account Manager by paying attention to the customers' needs and new selling opportunities.


Be prepared to work with all existing tasks in an entrepreneurial and fast-growing company.



What Are We Looking For?To excel in this role, you should enjoy leading projects, driving initiatives, and meeting the needs of private equity clients. You can manage multiple stakeholders in a fast-paced environment and are accustomed to handling concurrent work streams.
Ideally, you bring:

Experience in project management or customer success management, preferably within a SaaS environment or private markets


Degree (BSc minimum) in a relevant field, such as business, industrial economics, sustainability, environmental studies, or similar


Knowledge within calculations of greenhouse gas emissions and emission factors


Knowledge within sustainability reporting according to common standards such as GHG Protocol, CSRD, SFDR or EDCI, especially in the context of private equity or private markets


A natural presence and gravitas that instills confidence in clients, along with the determination to push initiatives forward


Fluent in spoken and written English is a requirement, proficiency in other languages is advantageous


You’re known for your positive attitude, curiosity, and sense of humor. You thrive in a collaborative environment where teamwork and a shared commitment to sustainable change drive success. As a proactive problem-solver, you enjoy understanding and delivering on clients’ needs.
LocationWe believe that you are based in Malmö or Stockholm.
What’s Next?If this opportunity excites you, please submit your CV. We value personal suitability highly and review applications as they come in. Don’t wait too long to reach out!
Please NoteTo ensure a fair and unbiased process, we kindly ask that you refrain from attaching a cover letter. We evaluate candidates based on their CV and responses in our application form.
Recruitment ProcessOur recruitment process is designed to be thorough and fair, consisting of:

First interview (People & Culture)


Business case interview (Head of Sustainable Investments & Team Lead)


Third interview (in office)

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Standby Workteam AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Standby Workteam AB .

Junior Global Sales Executive till världsledande företag utanför Lund

Marknadsförare
Läs mer Feb 7
Med över 30 år i branschen är vi en av Södra Sveriges mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.

Junior Global Sales Executive till världsledande företag utanför Lund
Vill du arbeta med en unik, världsledande och lokalt utvecklad produkt? Har du rätt driv och personlighet för att utvecklas till en skarp Säljare samtidigt som du gillar att resa, skapa kontakter med nya kunder och göra framgångsrika affärer? Är du dessutom intresserad av Digital Marknadsföring? Då har du hittat rätt! I denna roll får du möjligheten att arbeta med kunder över hela världen och dessutom på ett bolag som växer så det knakar!
I din roll kommer du också att arbeta med företagets digitala marknadsföring, exempelvis marknadsmaterial och nyhetsbrev. Vidare kommer du att administrera och förbereda mässor och konferenser.
På sikt kommer Du att driva företagets tillväxt och försäljning på delar av den globala marknaden. Det innebär ca 70 resdagar om året där du får chansen att träffa kunder i olika delar av världen. Du arbetar både strategiskt och operativt och bygger relationer och avslutar affärer.
Detta är en roll som du får chansen att växa in i och lära dig på plats. För dig med rätt engagemang och personlighet är möjligheterna näst intill oändliga!


Dina arbetsuppgifter:
På sikt driva försäljning och tillväxt på delar av den globala marknaden
Förhandlingar och offerter
Digital marknadsföring med marknadsmaterial och nyhetsbrev
Administration av mässor och konferenser



Din profil:
Du har relevant utbildning, är teknikintresserad och har förmåga att ta till dig information om tekniska produkter. Du har ett starkt driv och erfarenhet av försäljning. Du är målmedveten och arbetar långsiktigt för att bygga relationer. Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.
Som person är du nyfiken, öppen och har lätt för att kommunicera. Du tar dig gärna an utmaningar, samtidigt som du är ansvarsfull, initiativtagande och bekväm med att resa själv. Det är också viktigt att du har lätt för att möta personer i olika roller och sammanhang.


Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Start enligt överenskommelse. Placering utanför Lund.
I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam på 0733-763 988.


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Junior Global Sales Executive till världsledande företag utanför Lund

Internationell säljare/Exportsäljare
Läs mer Feb 7
Med över 30 år i branschen är vi en av Södra Sveriges mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.

Junior Global Sales Executive till världsledande företag utanför Lund
Vill du arbeta med en unik, världsledande och lokalt utvecklad produkt? Har du rätt driv och personlighet för att utvecklas till en skarp Säljare samtidigt som du gillar att resa, skapa kontakter med nya kunder och göra framgångsrika affärer? Är du dessutom intresserad av Digital Marknadsföring? Då har du hittat rätt! I denna roll får du möjligheten att arbeta med kunder över hela världen och dessutom på ett bolag som växer så det knakar!
I din roll kommer du också att arbeta med företagets digitala marknadsföring, exempelvis marknadsmaterial och nyhetsbrev. Vidare kommer du att administrera och förbereda mässor och konferenser.
På sikt kommer Du att driva företagets tillväxt och försäljning på delar av den globala marknaden. Det innebär ca 70 resdagar om året där du får chansen att träffa kunder i olika delar av världen. Du arbetar både strategiskt och operativt och bygger relationer och avslutar affärer.
Detta är en roll som du får chansen att växa in i och lära dig på plats. För dig med rätt engagemang och personlighet är möjligheterna näst intill oändliga!


Dina arbetsuppgifter:
På sikt driva försäljning och tillväxt på delar av den globala marknaden
Förhandlingar och offerter
Digital marknadsföring med marknadsmaterial och nyhetsbrev
Administration av mässor och konferenser



Din profil:
Du har relevant utbildning, är teknikintresserad och har förmåga att ta till dig information om tekniska produkter. Du har ett starkt driv och erfarenhet av försäljning. Du är målmedveten och arbetar långsiktigt för att bygga relationer. Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.
Som person är du nyfiken, öppen och har lätt för att kommunicera. Du tar dig gärna an utmaningar, samtidigt som du är ansvarsfull, initiativtagande och bekväm med att resa själv. Det är också viktigt att du har lätt för att möta personer i olika roller och sammanhang.


Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Start enligt överenskommelse. Placering utanför Lund.
I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam på 0733-763 988.


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Vikarierande Lagermedarbetare till mindre exportföretag i Malmö

Lagerarbetare
Läs mer Feb 4
Med över 30 år i branschen är vi en av Södra Sveriges mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.

Vikarierande Lagermedarbetare till mindre exportföretag i Malmö
Gillar du varierande arbetsuppgifter och har möjlighet att börja omgående? Är du dessutom noggrann och kvalitetsmedveten? Då kan det här vara något för dig!
Som lagermedarbetare får du jobba med olika arbetsuppgifter i en kvalitetsfokuserad miljö. Arbetet bygger på företagets kvalitetssystem och GMP-reglerna (Good Manufacturing Practice).


Dina arbetsuppgifter är bl.a.:
Plockning och packning
Lossning och lastning av gods
Registrering av in- och utleveranser
Lagerhantering



Din profil:
Eftersom in- och utleveranser registreras i affärssystem och kvalitetsarbetet är digitaliserat behöver du ha god dator- och systemvana. Du behärskar också svenska och engelska i tal och skrift.
Som person är du noggrann och metodisk och arbetar ständigt med kvalitet i fokus. Du trivs också i en servicefunktion och har lätt för att samarbeta. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet inom life science eller livsmedelsbranschen. Även truckkort är en fördel.


Om tjänsten:
Tjänsten är ett vikariat på heltid med start omgående. Placering i Malmö.
Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen att sända in din ansökan omedelbart via länken.


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

?Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Serviceingenjör, maskin
Läs mer Jan 24
AWI Maskin AB verkar som representant i Norden för ett stort antal ledande företag inom Polymer och Järnvägsindustrin. Vi säljer enstaka maskiner och kringutrustning såväl som kompletta processlinjer och vi kan genom vårt breda sortiment erbjuda våra kunder lösningar för de flesta ändamål. Vårt kontor finns i Arlöv utanför Malmö. AWI Maskin AB är anslutna till kollektivavtal och arbetar efter de regler samt erbjuder de förmåner som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen. Läs gärna mer på https://www.awi.se/hem

Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Är du en teknisk problemlösare som gillar att jobba med varierande uppgifter? Vill du bli del av ett familjärt och prestigelöst gäng? Då ska du se hit! AWI söker nu en service- och supporttekniker med fokus på polymer- och järnvägsindustrin. Hos AWI får du chansen att arbeta med avancerade system, teknisk support och förebyggande underhåll samtidigt som du ständigt får lära dig mer och utvecklas!
Du blir del av ett sammansvetsat och prestigelöst team där ditt tekniska kunnande verkligen gör skillnad. Du kommer att ansvara för service, underhåll och nyinstallationer, samt vara en nyckelspelare som ger teknisk support till både kunder och det interna teamet. Din bas blir kontoret i Arlöv, men du kommer även att resa och leda projekt på byggarbetsplatser, exempelvis vid installation av tåglyftar.
AWI söker dig med erfarenhet inom mekanik, hydraulik och el/elektronik, som är ansvarstagande och flexibel med resor. Hos AWI får du frihet under ansvar och möjlighet att planera och genomföra dina uppdrag självständigt. Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av AWI!


Arbetsuppgifter:
Genomföra service, underhåll och nyinstallation av polymerbearbetande maskiner.
Genomföra serviceunderhåll av tåglyftar samt medverka vid nyinstallationer.
Projektleda nyinstallationer av enklare tåglyftar.
Ge telefon -och mailsupport till kunder.
Driva merförsäljning av service till befintliga kunder.
Medverka på mässor i och utanför Sverige.
Ge våra säljare support i tekniska frågor.



Din profil:
Vi är ett litet, sammansvetsat gäng där alla hjälper och stöttar varandra. Vi söker en självgående servicetekniker med ett starkt teknikintresse och erfarenhet inom hydraulik, el/elektronik och styrsystem. Erfarenhet av polymerbearbetande maskiner är meriterande men inget krav.
Som person är du positiv, social och har lätt att samarbeta med kunder, leverantörer och kollegor. Du uppskattar utmaningar och är inte rädd för ett arbete som periodvis innebär en hel del resande. God datorvana samt förmåga att hantera de vanligaste kontorsprogrammen är ett måste. Du talar och skriver flytande svenska och engelska, och B-körkort samt tillgång till bil är ett krav.
AWI Maskin AB erbjuder en marknadsanpassad lön och kontinuerlig vidareutbildning i Europa via våra leverantörer. AWI Maskin följer kollektivavtal och de regler som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen.

Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Arlöv.
I denna rekrytering samarbetar AWI Maskin med Standby Workteam. Vi tillämpar löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund på 0709-605 372.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

?Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Automationstekniker, maskin
Läs mer Jan 24
AWI Maskin AB verkar som representant i Norden för ett stort antal ledande företag inom Polymer och Järnvägsindustrin. Vi säljer enstaka maskiner och kringutrustning såväl som kompletta processlinjer och vi kan genom vårt breda sortiment erbjuda våra kunder lösningar för de flesta ändamål. Vårt kontor finns i Arlöv utanför Malmö. AWI Maskin AB är anslutna till kollektivavtal och arbetar efter de regler samt erbjuder de förmåner som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen. Läs gärna mer på https://www.awi.se/hem

Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Är du en teknisk problemlösare som gillar att jobba med varierande uppgifter? Vill du bli del av ett familjärt och prestigelöst gäng? Då ska du se hit! AWI söker nu en service- och supporttekniker med fokus på polymer- och järnvägsindustrin. Hos AWI får du chansen att arbeta med avancerade system, teknisk support och förebyggande underhåll samtidigt som du ständigt får lära dig mer och utvecklas!
Du blir del av ett sammansvetsat och prestigelöst team där ditt tekniska kunnande verkligen gör skillnad. Du kommer att ansvara för service, underhåll och nyinstallationer, samt vara en nyckelspelare som ger teknisk support till både kunder och det interna teamet. Din bas blir kontoret i Arlöv, men du kommer även att resa och leda projekt på byggarbetsplatser, exempelvis vid installation av tåglyftar.
AWI söker dig med erfarenhet inom mekanik, hydraulik och el/elektronik, som är ansvarstagande och flexibel med resor. Hos AWI får du frihet under ansvar och möjlighet att planera och genomföra dina uppdrag självständigt. Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av AWI!


Arbetsuppgifter:
Genomföra service, underhåll och nyinstallation av polymerbearbetande maskiner.
Genomföra serviceunderhåll av tåglyftar samt medverka vid nyinstallationer.
Projektleda nyinstallationer av enklare tåglyftar.
Ge telefon -och mailsupport till kunder.
Driva merförsäljning av service till befintliga kunder.
Medverka på mässor i och utanför Sverige.
Ge våra säljare support i tekniska frågor.



Din profil:
Vi är ett litet, sammansvetsat gäng där alla hjälper och stöttar varandra. Vi söker en självgående servicetekniker med ett starkt teknikintresse och erfarenhet inom hydraulik, el/elektronik och styrsystem. Erfarenhet av polymerbearbetande maskiner är meriterande men inget krav.
Som person är du positiv, social och har lätt att samarbeta med kunder, leverantörer och kollegor. Du uppskattar utmaningar och är inte rädd för ett arbete som periodvis innebär en hel del resande. God datorvana samt förmåga att hantera de vanligaste kontorsprogrammen är ett måste. Du talar och skriver flytande svenska och engelska, och B-körkort samt tillgång till bil är ett krav.
AWI Maskin AB erbjuder en marknadsanpassad lön och kontinuerlig vidareutbildning i Europa via våra leverantörer. AWI Maskin följer kollektivavtal och de regler som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen.

Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Arlöv.
I denna rekrytering samarbetar AWI Maskin med Standby Workteam. Vi tillämpar löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund på 0709-605 372.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

?Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Servicetekniker, elektronik
Läs mer Jan 24
AWI Maskin AB verkar som representant i Norden för ett stort antal ledande företag inom Polymer och Järnvägsindustrin. Vi säljer enstaka maskiner och kringutrustning såväl som kompletta processlinjer och vi kan genom vårt breda sortiment erbjuda våra kunder lösningar för de flesta ändamål. Vårt kontor finns i Arlöv utanför Malmö. AWI Maskin AB är anslutna till kollektivavtal och arbetar efter de regler samt erbjuder de förmåner som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen. Läs gärna mer på https://www.awi.se/hem

Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Är du en teknisk problemlösare som gillar att jobba med varierande uppgifter? Vill du bli del av ett familjärt och prestigelöst gäng? Då ska du se hit! AWI söker nu en service- och supporttekniker med fokus på polymer- och järnvägsindustrin. Hos AWI får du chansen att arbeta med avancerade system, teknisk support och förebyggande underhåll samtidigt som du ständigt får lära dig mer och utvecklas!
Du blir del av ett sammansvetsat och prestigelöst team där ditt tekniska kunnande verkligen gör skillnad. Du kommer att ansvara för service, underhåll och nyinstallationer, samt vara en nyckelspelare som ger teknisk support till både kunder och det interna teamet. Din bas blir kontoret i Arlöv, men du kommer även att resa och leda projekt på byggarbetsplatser, exempelvis vid installation av tåglyftar.
AWI söker dig med erfarenhet inom mekanik, hydraulik och el/elektronik, som är ansvarstagande och flexibel med resor. Hos AWI får du frihet under ansvar och möjlighet att planera och genomföra dina uppdrag självständigt. Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av AWI!


Arbetsuppgifter:
Genomföra service, underhåll och nyinstallation av polymerbearbetande maskiner.
Genomföra serviceunderhåll av tåglyftar samt medverka vid nyinstallationer.
Projektleda nyinstallationer av enklare tåglyftar.
Ge telefon -och mailsupport till kunder.
Driva merförsäljning av service till befintliga kunder.
Medverka på mässor i och utanför Sverige.
Ge våra säljare support i tekniska frågor.



Din profil:
Vi är ett litet, sammansvetsat gäng där alla hjälper och stöttar varandra. Vi söker en självgående servicetekniker med ett starkt teknikintresse och erfarenhet inom hydraulik, el/elektronik och styrsystem. Erfarenhet av polymerbearbetande maskiner är meriterande men inget krav.
Som person är du positiv, social och har lätt att samarbeta med kunder, leverantörer och kollegor. Du uppskattar utmaningar och är inte rädd för ett arbete som periodvis innebär en hel del resande. God datorvana samt förmåga att hantera de vanligaste kontorsprogrammen är ett måste. Du talar och skriver flytande svenska och engelska, och B-körkort samt tillgång till bil är ett krav.
AWI Maskin AB erbjuder en marknadsanpassad lön och kontinuerlig vidareutbildning i Europa via våra leverantörer. AWI Maskin följer kollektivavtal och de regler som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen.

Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Arlöv.
I denna rekrytering samarbetar AWI Maskin med Standby Workteam. Vi tillämpar löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund på 0709-605 372.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu