Malmö: Affärsområdeschef till välkänd skånsk livsmedelskoncern – Skåne

Hitta ansökningsinfo om jobbet Affärsområdeschef till välkänd skånsk livsmedelskoncern – Skåne i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-01 // Varaktighet: Heltid

Med över 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad kvalitetsleverantör med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.


Affärsområdeschef till välkänd skånsk livsmedelskoncern – Skåne

Är du en innovativ affärsstrateg som är vass på utveckling och försäljning? Är du redo att axla ansvaret för ett nytt Affärsområde på ett anrikt skånskt varumärke? Då ska du fortsätta läsa! Du kommer ansvara för och bygga upp exportmarknaden för några av företagets större produktsegment. Här ges du en unik möjlighet att ta dig an en tung och spännande roll på ett framgångsrikt skånskt livsmedelsföretag. Du blir dessutom en del av ledningsgruppen och rapporterar direkt till VD.

Arbetsuppgifter:
Som Affärsområdeschef kommer du bygga upp och utveckla ett nytt Affärsområde fokuserat kring exportmarknaden för några större produktkategorier. Du kommer bygga upp organisation, strategier och rutiner samt ansvara för att utveckla marknad och lönsamhet inom Affärsområdet. Resor inom Europa förekommer. Du kommer ha personalansvar samt driva försäljning och kundbearbetning inom ditt affärsområde.

Din bakgrund:
Du har relevant utbildning och gedigen erfarenhet med minst 5 års erfarenhet av eget ansvarsområde inom producerande företag med komplexa modeller inom B2B. Du har flerårig erfarenhet av FMCG och försäljning/kundbearbetning. Du har även tidigare arbetat med Export och Industri (med råvara/ingrediens som insatsvara till andra produkter). Du besitter god ledarskapsförmåga med minst 5 års erfarenhet av personalansvar samt dokumenterad erfarenhet av förändringsledning.
Du är drivande med ett starkt affärssinne. Du är kreativ och orädd och duktig på att skapa relationer. Du har en helhetssyn och god förståelse för hela kedjan.

Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Med start efter överenskommelse. Då du till viss utsträckning är på resande fot kommer du delvis kunna utgå hemifrån.
Vi tillämpar löpande urval och intervjuer och ber dig därför att skicka in din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin på 0733 763 988.


Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Utesäljare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Utesäljare.

Distriktsäljare till Infobric

Läs mer Jan 29
Vill du ta nästa kliv i din karriär och utvecklas inom försäljning i SaaS-branschen? Har du ett starkt intresse för att skapa framgångsrika affärer och äga hela kunddialogen? Hos Infobric får du chansen att bli en del av ett ledande bolag där du får möjligheten att arbeta med spännande SaaS-tjänster i en bransch som ständigt utvecklas
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Infobric.
Om företaget
Infobric är ett snabbväxande SaaS-bolag som arbetar på en internationell marknad. Företagets mission är att skapa socialt hållbara och resurseffektiva byggarbetsplatser genom digitala tjänster som gör kundernas arbetsdagar både säkrare och mer produktiva. Infobric grundades 2004 och har sedan dess varit en viktig del i digitaliseringen av anläggnings-, service- och byggbranschen. Idag är bolaget ett av Europas ledande ConTech-bolag med verksamhet i fyra länder. Infobrics tjänster används på över 30 000 byggarbetsplatser och av över 10 000 kunder runt om i Norden och Storbritannien.
Affärsområdet Infobric Workforce arbetar med att säkerställa en trygg och säker arbetsplats genom en rad olika lösningar till bygg- och anläggningsbranschen. Vi söker nu en ny distriktsäljare till Malmöregionen.
Arbetsuppgifter
I rollen som distriktsäljare hos Infobric erbjuds du en roll som nyckelspelare i bolagets försäljningsteam. Du tillsammans med övriga teamet arbetar aktivt för att skapa affärsmöjligheter, främst hos befintliga kunder som byggföretag och deras respektive byggarbetsplatser. Ditt primära fokus är B2B-försäljning där du ansvarar för hela kedjan, från prospektering till avslut. Det innefattar att bygga relation med befintliga kunder samt bearbeta nya, boka kundmöten samt hålla demos och presentera Infobrics system och produkter. Du har en hög närvaro ute hos kunderna och i tjänsten ingår resor till kunder i Malmöregionen som är det distrikt du ansvarar över. Distriktet sträcker sig från södra Skåne upp till Halmstad, Växjö, Kalmar.
Dina primära arbetsuppgifter är:
• Driva och bygga stark kommersiell utveckling
• Boka och utföra möten, både digitalt och fysiskt
• Bearbeta och bygga långsiktiga relationer med främst befintliga kunder
• Ha förståelse för- och skapa behovsanalyser

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Eftergymnasial utbildning inom exempelvis försäljning eller ekonomi alternativt arbetslivserfarenhet inom B2B
• Flytande svenska och engelska, i tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet
• B-körkort
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom branschen är meriterande
För att trivas i rollen som distriktsäljare är du en resultatinriktad person som motiveras av att prestera och arbeta efter tydligt uppsatta mål. Du har vidare förmåga att arbeta strukturerat och kan självständigt driva dina projekt framåt. Då rollen innebär många kontaktytor såväl internt som externt ser vi att du är en kommunikativ och socialt säker person som får energi av dialog med nya människor. Vidare trivs du med att bygga relationer till andra och har förmågan att lyssna och förstå såväl kunder som kollegors behov. Du sätter kunden i fokus och anstränger dig alltid för att leverera lösningar.

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö, med möjlighet till hybridarbete
Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila tillinfo@bravura.se eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Regionsäljare till Vermeer Viking

Läs mer Dec 2
Vermeer Viking är den officiella återförsäljaren av Vermeers maskinprogram & produkter i Sverige och Norge. Deras mål är att förse sina kunder med högklassig, personlig service, maskiner av hög kvalitet samt projektlösningar.
Företaget startades år 2011 i Askersund med närhet till många av de större svenska städerna och med bra kommunikationer. 2016 utökades säljområdet och täcker nu även hela Norge. De växer stadigt och befinner sig fortfarande på en spännande tillväxtresa. Under 2023 blev de en del av Debe Flow Group. Läs mer om Vermeer Viking här.
Om tjänsten
Vermeer Viking är på en spännande tillväxtresa och söker nu en regionsäljare i södra Sverige. Som regionsäljare är det din uppgift att utöka Vermeer Vikings befintliga kundbas i området Skåne och södra Sverige. Du bearbetar både befintliga och nya kunder genom fysiska besök. Du utgår initialt hemifrån och blir en nyckelspelare i regionens utveckling.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi ser att du som söker är på väg upp i din karriär som maskinsäljare och har erfarenhet av försäljning inom branschen. Du har goda kunskaper inom entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och är van vid att hantera frågor och supportärenden av maskinteknisk karaktär. Eftersom tjänsten innebär att du besöker kunder och att driva försäljning ser vi att du tidigare arbetat med försäljning eller kundvård med goda resultat.
Som person är du nyfiken, lösningsorienterad och serviceminded. Du är socialt säker och trygg i din kompetens och är duktig på att lyssna. Dina kunder har olika kunskapsnivåer när det kommer till entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och det är därför viktigt att du har en förmåga att kommunicera på en nivå som anpassas efter kunden. Eftersom du kommer att arbeta självständigt trivs du bra med att arbeta individuellt, även om du ingår i ett team med personer i samma roll på andra orter. Därtill är du resultatorienterad och villig att utvecklas i din profession, det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget!
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Skåne
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, därför är vår rekommendation att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Fältsäljare

Läs mer Nov 15
Nu söker vi en Fältsäljare i Skånetill vårt affärsområde Vegas.Är du driven, målinriktad och vill arbeta med försäljning? Då kan du vara den vi söker! Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll där du får möjlighet att skapa hållbar tillväxtmed våra Vegaspartners. Vi skapar mervärde för våra affärspartners inom restauranger och bingohallar med våra spelautomater och spelansvar i världsklass. Läs mer nedan och ansök redan idag!
Vad kommer du att göra?
I rollen kommer du bland annat jobba med att etablera nya partners och utveckla befintliga. Genom uppsökande verksamhet ansvarar du för att bygga upp ett brett nätverk för nya samarbeten inom restaurangbranschen. Somfältsäljare Vegas besöker du restaurangmarknaden och säljer in våra produkter och tjänster till restauranger, kaféer, hotell och andra typer av matställen med serveringstillstånd. Uppdraget innebär att genom uppsökande säljbearbetning, ansvara för dialogen med Vegaspartners, nyetablera och genomföra aktiviteter på det angivna distriktet som syftar till att öka en god partner- och kundupplevelse.
Den person vi söker är självgående och vill med stark drivkraft göra skillnad i sitt dagliga arbete. Du har passion för försäljning och god prestationsförmåga för kunder och partners samt är en positiv lagspelare.
Svenska Spel Vegas verkar på den reglerade spelmarknaden och en viktig del i rollen är att etablera nya spelplatser som gagnar Vegas och Svenska Spels varumärken ur kundupplevelse- och spelansvarsperspektiv, samtför enhållbar tillväxt.
Några exempel på dina arbetsuppgifter kan vara att:
Aktivt utveckla ditt distrikt med säljbesök och digital säljbearbetning i syfte attskapa spelmarknadens nöjdastekunder och skapa hållbar tillväxt genom att etablera nya och vårda befintliga partners i goda, långsiktiga relationer
Genom planering, genomförande, uppföljning, internt samarbete och lärande se till att upplevelse- och spelansvarsåtgärder efterlevs efter regelverk och säljcykelplan
Lönsamhetsutveckla partnersamarbeten
Ansvara för att Svenska Spels och Vegas varumärke och vision och värdegrund återspeglas i dialog och aktiviteter ute hos våra affärspartners
Samarbeta internt med övriga avdelningar och team inombolaget

Är du den som kommer att göra det?
För att nå framgång i den här rollen är du en person med starkt eget driv, som trivs i sociala sammanhang, som har lätt för att kommunicera, anpassa dig efter situationer och förstå kundens behov. Du har ett starkt kundfokus och ett affärssinne som gör att du kan leverera lösningar som passar varje kunds unika situation. Du är också en positiv och nyfiken person som inte ger upp vid motgångar, utan ser dem som utmaningar att övervinna. Som en del av ett engagerat och prestigelöst team gör du ditt bästa för att arbeta tillsammans mot gemensamma mål.
Mötas, inspirera, coacha och engagera. Ja, du vill helt enkelt ge de allra bästa förutsättningarna till alla du samarbetarmed för att skapa en hållbar tillväxt där kunderna spelar sunt för att Vegas fortsatt ska kunna erbjuda en spelupplevelse i världsklass.
Utöver detta har du också följande erfarenheter och kompetenser:
Erfarenhet av uppsökande kundkontakt och försäljning/kundkontakt
Meriterade med erfarenhet inom restaurangbranschen och har ett etablerat nätverk
B-körkort
IT-vana, då vi jobbar i flera IT- och CRM-system
Goda kunskaper i svenska och engelska. Har du även kunskap i ett tredje språk ser vi det som meriterande så vårt mål att vår säljkår skall spegla mångfalden hos vårt kunder och samhälle i övrigt

Vi är Vegas, en del av Svenska Spel och Casino Cosmopol
Vegas spelautomater är de enda tillåtna på svenska marknaden, och vårt uppdrag är att erbjuda, marknadsföra och utveckla positiva spelupplevelser. Det gör vi på ett ansvarsfullt och hållbart sätt så våra kunder trivs, har roligt, kommer tillbaka och rekommenderar oss till andra.
Vegas spelautomater har funnits runt om i Sverige sedan 1996. Idag finns det drygt 1300 restauranger och bingohallarsom har Vegas automater. 2019 lanserade vi dessutom våra nya spelautomater med en ännu bättre spelupplevelse och tryggare spelansvar med kunden i fokus. Här kan du läsa ännu mer om Vegas.
Hos oss väntar ett spännande arbete hos en trygg arbetsgivare som värnar om dig, och ger bra anställningsvillkor och förmåner. Läs mer om vårt erbjudande till dig som anställd här.
Vi är modiga, nyfikna och strävar efter enkelhet i allt vi gör samt skapar resultat tillsammans. Vi skapar hållbara spelupplevelser som bidrar till ett bättre Sverige. Vi sponsrar idrottsrörelsen på alla nivåer, förebygger spelproblem och vår vinst gå tillbaka till samhället.
Ansökan och kontaktuppgifter
Tjänsten innebär en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning.Startdatum kommer vi överens om tillsammans, men gärnaså snart som möjligt. Du bor lämpligast i Malmö eller däromkring för en bra utgångspunkt i ditt distrikt Skåne .
Företagsbil, dator och mobiltelefon ingår som dina arbetsverktyg för tjänsten. Resor med övernattning kan förekomma i tjänsten.
Om du har frågor om tjänsten kan du ta kontakt med Thomas Engström, Operativ försäljningschef Vegas, på thomas.engstrom@svenskaspel.se
Om du har frågor om rekryteringsprocessen kan du kontakta Team TA på, teamta@svenskaspel.se.
Vi utför urval och intervjuer löpande så tveka inte att ansöka så snart som möjligt.

Ansök nu

Resande säljare till BUDDY!

Läs mer Okt 10
Är du en driven, självgående och orädd person med en passion för både försäljning och djur? Vill du representera ett snabbväxande varumärke inom hållbar och naturlig djurmat? Då är du kanske BUDDYs nya resande säljare!
Om rollen:Som resande säljare på BUDDY blir du en viktig del av bolaget där du ansvarar för att utveckla och driva försäljningen genom att hitta och bygga långsiktiga relationer med nya och befintligakunder. Du kommer att representera ett av Sveriges mest innovativa och snabbväxande företag inom hållbar djurmat, där de alltid sätter djurens hälsa och välbefinnande i första rummet.
Din vardag kommer att bestå av att:
Hitta och bearbeta nya kunder på fältet B2B.
Skapa starka kundrelationer och bygga upp ett nätverk inom branschen.
Resa och träffa kunder i södra Sverige och Norden.
Presentera BUDDYs produkter och värderingar på ett engagerande och övertygande sätt.
Vara en ambassadör för BUDDYs vision om hållbarhet och naturlig djurmat.
Vem är du? Du är självgående, orädd och har en stark förmåga att bygga relationer.
Du har tidigare erfarenhet av försäljning, gärna som fältsäljare
Du har körkort och egen bil och är flexibel att resa inom både Sverige och Norden.
Du har en passion för att få in nya kunder och ser möjligheter där andra ser hinder.

Har du arbetat med försäljning inom djurrelaterade produkter eller tjänster är det ett stort plus – men vi värdesätter även om du varit säljare inom ett annat område men harett genuint intresse för djur.
Vad erbjuder BUDDY?Hos vår kund får du möjligheten att representera ett företag som brinner för hållbarhet och kvalitet. BUDDY erbjuder:
Konkurrenskraftig lön med traktamente, reseersättning och milersättning.
Möjlighet att på sikt få en tjänstebil.
Att vara del av ett snabbväxande företag.
En flexibel och varierande arbetsdag där du själv planerar och tar ansvar för dina dagar.
Om BUDDY:
BUDDY är ett svenskt varumärke som erbjuder naturlig och hållbar djurmat för hundar och katter. Deras produkter är tillverkade med noggrant utvalda ingredienser utan onödiga tillsatser, för att främja djurens hälsa och välmående. BUDDY tror på transparens och enkelhet – deras kunder ska veta exakt vad deras älskade djur får i sig. De strävar efter att göra det enkelt att ge sitt husdjur den bästa möjliga maten, samtidigt som de gör gott för planeten.

Välkommen med din ansökan!
Tror du att detta skulle passa dig, eller kanske någon du känner? Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag, tveka därför inte - utan skicka in din ansökan redan idag!
Rekryteringen kommer hållas av Ed:Za Group. Har du några frågor eller funderingar relaterade till tjänsten och processen är du varmt välkommen att kontakta oss.

Ansök nu

Säljare till Sesol i Malmö

Läs mer Sep 26
Letar du efter ett arbete där du får bidra till en hållbar framtid? Vill du arbeta på ett företag där vi hjälper varandra att lyckas? Har du en önskan om att kunna påverka din egen lön genom att arbeta strukturerat och effektivt? Då tror vi att vi har ett arbete för dig!
Detta gör livet trevligt hos oss
Hos oss får du som säljare en attraktiv lön och provision från första sälj. Du får utbildning tillsammans med våra utbildningsansvariga och försäljningschefer, detta för att du ska kunna ta dig till nästa nivå inom försäljning ihop med oss. Du kommer att träffa dina kollegor inom försäljning över hela bolaget regelbundet för utbyte av erfarenheter och kompetenser. Vi på Sesol är mycket stolta över att tillhöra en bolag där vi tar hand om varandra och vill varandras bästa. Ett prestigelöst företag där alla hjälps åt är det som kännetecknar oss.
Ta utmaningen
Vi letar efter säljare som vill träffa våra privatkunder hemma hos dem för att stötta dem i deras val av solpaneler, batterier och laddboxar. Arbetet innebär mycket kontakt med människor där det krävs en bra kommunikationsförmåga och en förmåga att lyssna på kunden. Våra kunder är ibland mycket kunniga inom solenergi och ibland är området helt nytt för dem, därför är det oerhört viktigt att du kan anpassa din kommunikation så de förstår och får svar på sina frågor.
För att vi ska förstå våra kunder så bra som möjligt behöver vi olika perspektiv vilket vi får av att vi själva är olika. Vi behöver äldre och yngre, kvinnor och män, personer med olika bakgrund och olika etnisk tillhörighet. Det alla våra säljare dock har gemensamt är viljan att lyckas!
Vem är vår perfekta match
För att du ska passa i rollen som vår nästa storsäljare ser vi att du har erfarenhet av att bygga kundrelationer, där du alltid sätter kunden i fokus. Du drivs av att arbeta mot uppsatta mål, gillar att socialisera, ta ansvar och att lyckas. Med din höga ambitionsnivå har du dokumenterat goda försäljningsresultat och trivs bäst i ett högt tempo tillsammans med ditt säljteam. Det är också en stor fördel om du har möjlighet att öppna din kalender även kvällstid i viss utsträckning.
Vi önskar att du har erfarenhet inom fältförsäljning alternativt uppsökande försäljning.
har erfarenhet av att jobba med värdebaserad försäljning.
har erfarenhet av att jobba mot budgetansvar.
har erfarenhet av att bygga kundrelationer.
har minst 3 års erfarenhet av försäljning.
behärskar flytande svenska i tal och skrift.
har B-körkort.
Det är extra bra om du även har erfarenhet av tekniskförsäljning.
erfarenhet från samma bransch.
arbetat i CRM system.
Bra att veta om anställningen
Lön: fast och rörlig lön
Placering: Malmö
Tillträde: enligt överenskommelse
Om Sesol
Vi älskar solen lite mer än andra - att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva.Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med vårt huvudkontor i Jönköping och kontor i 17 andra städer i Sverige och Norge, är vi en arbetsgivare för alla som vill ta sig ut ur skuggorna och ut i solen.Med Nordic Capital som majoritetsägare och vårt dotterbolagNordic Energy på Cypern, så fortsätter vi vår tillväxtresa inom förnybar energi.
Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Standby Workteam AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Standby Workteam AB .

Junior Global Sales Executive till världsledande företag utanför Lund

Marknadsförare
Läs mer Feb 7
Med över 30 år i branschen är vi en av Södra Sveriges mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.

Junior Global Sales Executive till världsledande företag utanför Lund
Vill du arbeta med en unik, världsledande och lokalt utvecklad produkt? Har du rätt driv och personlighet för att utvecklas till en skarp Säljare samtidigt som du gillar att resa, skapa kontakter med nya kunder och göra framgångsrika affärer? Är du dessutom intresserad av Digital Marknadsföring? Då har du hittat rätt! I denna roll får du möjligheten att arbeta med kunder över hela världen och dessutom på ett bolag som växer så det knakar!
I din roll kommer du också att arbeta med företagets digitala marknadsföring, exempelvis marknadsmaterial och nyhetsbrev. Vidare kommer du att administrera och förbereda mässor och konferenser.
På sikt kommer Du att driva företagets tillväxt och försäljning på delar av den globala marknaden. Det innebär ca 70 resdagar om året där du får chansen att träffa kunder i olika delar av världen. Du arbetar både strategiskt och operativt och bygger relationer och avslutar affärer.
Detta är en roll som du får chansen att växa in i och lära dig på plats. För dig med rätt engagemang och personlighet är möjligheterna näst intill oändliga!


Dina arbetsuppgifter:
På sikt driva försäljning och tillväxt på delar av den globala marknaden
Förhandlingar och offerter
Digital marknadsföring med marknadsmaterial och nyhetsbrev
Administration av mässor och konferenser



Din profil:
Du har relevant utbildning, är teknikintresserad och har förmåga att ta till dig information om tekniska produkter. Du har ett starkt driv och erfarenhet av försäljning. Du är målmedveten och arbetar långsiktigt för att bygga relationer. Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.
Som person är du nyfiken, öppen och har lätt för att kommunicera. Du tar dig gärna an utmaningar, samtidigt som du är ansvarsfull, initiativtagande och bekväm med att resa själv. Det är också viktigt att du har lätt för att möta personer i olika roller och sammanhang.


Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Start enligt överenskommelse. Placering utanför Lund.
I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam på 0733-763 988.


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Junior Global Sales Executive till världsledande företag utanför Lund

Internationell säljare/Exportsäljare
Läs mer Feb 7
Med över 30 år i branschen är vi en av Södra Sveriges mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.

Junior Global Sales Executive till världsledande företag utanför Lund
Vill du arbeta med en unik, världsledande och lokalt utvecklad produkt? Har du rätt driv och personlighet för att utvecklas till en skarp Säljare samtidigt som du gillar att resa, skapa kontakter med nya kunder och göra framgångsrika affärer? Är du dessutom intresserad av Digital Marknadsföring? Då har du hittat rätt! I denna roll får du möjligheten att arbeta med kunder över hela världen och dessutom på ett bolag som växer så det knakar!
I din roll kommer du också att arbeta med företagets digitala marknadsföring, exempelvis marknadsmaterial och nyhetsbrev. Vidare kommer du att administrera och förbereda mässor och konferenser.
På sikt kommer Du att driva företagets tillväxt och försäljning på delar av den globala marknaden. Det innebär ca 70 resdagar om året där du får chansen att träffa kunder i olika delar av världen. Du arbetar både strategiskt och operativt och bygger relationer och avslutar affärer.
Detta är en roll som du får chansen att växa in i och lära dig på plats. För dig med rätt engagemang och personlighet är möjligheterna näst intill oändliga!


Dina arbetsuppgifter:
På sikt driva försäljning och tillväxt på delar av den globala marknaden
Förhandlingar och offerter
Digital marknadsföring med marknadsmaterial och nyhetsbrev
Administration av mässor och konferenser



Din profil:
Du har relevant utbildning, är teknikintresserad och har förmåga att ta till dig information om tekniska produkter. Du har ett starkt driv och erfarenhet av försäljning. Du är målmedveten och arbetar långsiktigt för att bygga relationer. Du är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.
Som person är du nyfiken, öppen och har lätt för att kommunicera. Du tar dig gärna an utmaningar, samtidigt som du är ansvarsfull, initiativtagande och bekväm med att resa själv. Det är också viktigt att du har lätt för att möta personer i olika roller och sammanhang.


Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Start enligt överenskommelse. Placering utanför Lund.
I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast. För mer information om tjänsten kontakta gärna Karin Dahlin, Standby Workteam på 0733-763 988.


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Vikarierande Lagermedarbetare till mindre exportföretag i Malmö

Lagerarbetare
Läs mer Feb 4
Med över 30 år i branschen är vi en av Södra Sveriges mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad specialist med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö.

Vikarierande Lagermedarbetare till mindre exportföretag i Malmö
Gillar du varierande arbetsuppgifter och har möjlighet att börja omgående? Är du dessutom noggrann och kvalitetsmedveten? Då kan det här vara något för dig!
Som lagermedarbetare får du jobba med olika arbetsuppgifter i en kvalitetsfokuserad miljö. Arbetet bygger på företagets kvalitetssystem och GMP-reglerna (Good Manufacturing Practice).


Dina arbetsuppgifter är bl.a.:
Plockning och packning
Lossning och lastning av gods
Registrering av in- och utleveranser
Lagerhantering



Din profil:
Eftersom in- och utleveranser registreras i affärssystem och kvalitetsarbetet är digitaliserat behöver du ha god dator- och systemvana. Du behärskar också svenska och engelska i tal och skrift.
Som person är du noggrann och metodisk och arbetar ständigt med kvalitet i fokus. Du trivs också i en servicefunktion och har lätt för att samarbeta. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet inom life science eller livsmedelsbranschen. Även truckkort är en fördel.


Om tjänsten:
Tjänsten är ett vikariat på heltid med start omgående. Placering i Malmö.
Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen att sända in din ansökan omedelbart via länken.


Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

?Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Serviceingenjör, maskin
Läs mer Jan 24
AWI Maskin AB verkar som representant i Norden för ett stort antal ledande företag inom Polymer och Järnvägsindustrin. Vi säljer enstaka maskiner och kringutrustning såväl som kompletta processlinjer och vi kan genom vårt breda sortiment erbjuda våra kunder lösningar för de flesta ändamål. Vårt kontor finns i Arlöv utanför Malmö. AWI Maskin AB är anslutna till kollektivavtal och arbetar efter de regler samt erbjuder de förmåner som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen. Läs gärna mer på https://www.awi.se/hem

Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Är du en teknisk problemlösare som gillar att jobba med varierande uppgifter? Vill du bli del av ett familjärt och prestigelöst gäng? Då ska du se hit! AWI söker nu en service- och supporttekniker med fokus på polymer- och järnvägsindustrin. Hos AWI får du chansen att arbeta med avancerade system, teknisk support och förebyggande underhåll samtidigt som du ständigt får lära dig mer och utvecklas!
Du blir del av ett sammansvetsat och prestigelöst team där ditt tekniska kunnande verkligen gör skillnad. Du kommer att ansvara för service, underhåll och nyinstallationer, samt vara en nyckelspelare som ger teknisk support till både kunder och det interna teamet. Din bas blir kontoret i Arlöv, men du kommer även att resa och leda projekt på byggarbetsplatser, exempelvis vid installation av tåglyftar.
AWI söker dig med erfarenhet inom mekanik, hydraulik och el/elektronik, som är ansvarstagande och flexibel med resor. Hos AWI får du frihet under ansvar och möjlighet att planera och genomföra dina uppdrag självständigt. Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av AWI!


Arbetsuppgifter:
Genomföra service, underhåll och nyinstallation av polymerbearbetande maskiner.
Genomföra serviceunderhåll av tåglyftar samt medverka vid nyinstallationer.
Projektleda nyinstallationer av enklare tåglyftar.
Ge telefon -och mailsupport till kunder.
Driva merförsäljning av service till befintliga kunder.
Medverka på mässor i och utanför Sverige.
Ge våra säljare support i tekniska frågor.



Din profil:
Vi är ett litet, sammansvetsat gäng där alla hjälper och stöttar varandra. Vi söker en självgående servicetekniker med ett starkt teknikintresse och erfarenhet inom hydraulik, el/elektronik och styrsystem. Erfarenhet av polymerbearbetande maskiner är meriterande men inget krav.
Som person är du positiv, social och har lätt att samarbeta med kunder, leverantörer och kollegor. Du uppskattar utmaningar och är inte rädd för ett arbete som periodvis innebär en hel del resande. God datorvana samt förmåga att hantera de vanligaste kontorsprogrammen är ett måste. Du talar och skriver flytande svenska och engelska, och B-körkort samt tillgång till bil är ett krav.
AWI Maskin AB erbjuder en marknadsanpassad lön och kontinuerlig vidareutbildning i Europa via våra leverantörer. AWI Maskin följer kollektivavtal och de regler som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen.

Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Arlöv.
I denna rekrytering samarbetar AWI Maskin med Standby Workteam. Vi tillämpar löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund på 0709-605 372.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

?Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Automationstekniker, maskin
Läs mer Jan 24
AWI Maskin AB verkar som representant i Norden för ett stort antal ledande företag inom Polymer och Järnvägsindustrin. Vi säljer enstaka maskiner och kringutrustning såväl som kompletta processlinjer och vi kan genom vårt breda sortiment erbjuda våra kunder lösningar för de flesta ändamål. Vårt kontor finns i Arlöv utanför Malmö. AWI Maskin AB är anslutna till kollektivavtal och arbetar efter de regler samt erbjuder de förmåner som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen. Läs gärna mer på https://www.awi.se/hem

Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Är du en teknisk problemlösare som gillar att jobba med varierande uppgifter? Vill du bli del av ett familjärt och prestigelöst gäng? Då ska du se hit! AWI söker nu en service- och supporttekniker med fokus på polymer- och järnvägsindustrin. Hos AWI får du chansen att arbeta med avancerade system, teknisk support och förebyggande underhåll samtidigt som du ständigt får lära dig mer och utvecklas!
Du blir del av ett sammansvetsat och prestigelöst team där ditt tekniska kunnande verkligen gör skillnad. Du kommer att ansvara för service, underhåll och nyinstallationer, samt vara en nyckelspelare som ger teknisk support till både kunder och det interna teamet. Din bas blir kontoret i Arlöv, men du kommer även att resa och leda projekt på byggarbetsplatser, exempelvis vid installation av tåglyftar.
AWI söker dig med erfarenhet inom mekanik, hydraulik och el/elektronik, som är ansvarstagande och flexibel med resor. Hos AWI får du frihet under ansvar och möjlighet att planera och genomföra dina uppdrag självständigt. Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av AWI!


Arbetsuppgifter:
Genomföra service, underhåll och nyinstallation av polymerbearbetande maskiner.
Genomföra serviceunderhåll av tåglyftar samt medverka vid nyinstallationer.
Projektleda nyinstallationer av enklare tåglyftar.
Ge telefon -och mailsupport till kunder.
Driva merförsäljning av service till befintliga kunder.
Medverka på mässor i och utanför Sverige.
Ge våra säljare support i tekniska frågor.



Din profil:
Vi är ett litet, sammansvetsat gäng där alla hjälper och stöttar varandra. Vi söker en självgående servicetekniker med ett starkt teknikintresse och erfarenhet inom hydraulik, el/elektronik och styrsystem. Erfarenhet av polymerbearbetande maskiner är meriterande men inget krav.
Som person är du positiv, social och har lätt att samarbeta med kunder, leverantörer och kollegor. Du uppskattar utmaningar och är inte rädd för ett arbete som periodvis innebär en hel del resande. God datorvana samt förmåga att hantera de vanligaste kontorsprogrammen är ett måste. Du talar och skriver flytande svenska och engelska, och B-körkort samt tillgång till bil är ett krav.
AWI Maskin AB erbjuder en marknadsanpassad lön och kontinuerlig vidareutbildning i Europa via våra leverantörer. AWI Maskin följer kollektivavtal och de regler som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen.

Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Arlöv.
I denna rekrytering samarbetar AWI Maskin med Standby Workteam. Vi tillämpar löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund på 0709-605 372.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

?Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Servicetekniker, elektronik
Läs mer Jan 24
AWI Maskin AB verkar som representant i Norden för ett stort antal ledande företag inom Polymer och Järnvägsindustrin. Vi säljer enstaka maskiner och kringutrustning såväl som kompletta processlinjer och vi kan genom vårt breda sortiment erbjuda våra kunder lösningar för de flesta ändamål. Vårt kontor finns i Arlöv utanför Malmö. AWI Maskin AB är anslutna till kollektivavtal och arbetar efter de regler samt erbjuder de förmåner som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen. Läs gärna mer på https://www.awi.se/hem

Service- / Supporttekniker till en spännande tjänst på AWI Maskin - Arlöv

Är du en teknisk problemlösare som gillar att jobba med varierande uppgifter? Vill du bli del av ett familjärt och prestigelöst gäng? Då ska du se hit! AWI söker nu en service- och supporttekniker med fokus på polymer- och järnvägsindustrin. Hos AWI får du chansen att arbeta med avancerade system, teknisk support och förebyggande underhåll samtidigt som du ständigt får lära dig mer och utvecklas!
Du blir del av ett sammansvetsat och prestigelöst team där ditt tekniska kunnande verkligen gör skillnad. Du kommer att ansvara för service, underhåll och nyinstallationer, samt vara en nyckelspelare som ger teknisk support till både kunder och det interna teamet. Din bas blir kontoret i Arlöv, men du kommer även att resa och leda projekt på byggarbetsplatser, exempelvis vid installation av tåglyftar.
AWI söker dig med erfarenhet inom mekanik, hydraulik och el/elektronik, som är ansvarstagande och flexibel med resor. Hos AWI får du frihet under ansvar och möjlighet att planera och genomföra dina uppdrag självständigt. Låter det som något för dig? Ansök nu och bli en del av AWI!


Arbetsuppgifter:
Genomföra service, underhåll och nyinstallation av polymerbearbetande maskiner.
Genomföra serviceunderhåll av tåglyftar samt medverka vid nyinstallationer.
Projektleda nyinstallationer av enklare tåglyftar.
Ge telefon -och mailsupport till kunder.
Driva merförsäljning av service till befintliga kunder.
Medverka på mässor i och utanför Sverige.
Ge våra säljare support i tekniska frågor.



Din profil:
Vi är ett litet, sammansvetsat gäng där alla hjälper och stöttar varandra. Vi söker en självgående servicetekniker med ett starkt teknikintresse och erfarenhet inom hydraulik, el/elektronik och styrsystem. Erfarenhet av polymerbearbetande maskiner är meriterande men inget krav.
Som person är du positiv, social och har lätt att samarbeta med kunder, leverantörer och kollegor. Du uppskattar utmaningar och är inte rädd för ett arbete som periodvis innebär en hel del resande. God datorvana samt förmåga att hantera de vanligaste kontorsprogrammen är ett måste. Du talar och skriver flytande svenska och engelska, och B-körkort samt tillgång till bil är ett krav.
AWI Maskin AB erbjuder en marknadsanpassad lön och kontinuerlig vidareutbildning i Europa via våra leverantörer. AWI Maskin följer kollektivavtal och de regler som gäller enligt avtal mellan Teknikföretagen och Unionen.

Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Arlöv.
I denna rekrytering samarbetar AWI Maskin med Standby Workteam. Vi tillämpar löpande urval och du är välkommen med din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund på 0709-605 372.
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu