Malmö: Underhållstekniker sökes till företag under tillväxt i Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Underhållstekniker sökes till företag under tillväxt i Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-08-09 // Varaktighet: Heltid

Om företaget
Till vår kund som i huvudsak utvecklar och tillverkar läkemedel och medicintekniska produkter samt kosttillskott och kosmetika, söker vi nu en erfaren Underhållstekniker som har arbetat i enlighet med GMP i läkemedelsproduktion. Här får du arbeta i ett härligt gäng på ett företag under stark tillväxt!

Tjänstebeskrivning
Som Underhållstekniker hos vår kund kommer du att arbeta på en ny produktionslinje samt tillhörande system för renrumsproduktion.
I detta uppdrag kommer du att bistå med teknisk support till produktionen och de andra avdelningarna. Du kommer även att ansvara för att byggnader, teknik, maskiner och produktionsutrustning är i GMP-mässigt skick samt anpassat för produktionsbehoven.
I rollen ingår både internt och externt samarbete, varför det är viktigt att du är en person som trivs med att ha breda kontaktytor.

Exempel på ansvarsområden kopplade till tjänsten:

• Åtgärda akuta haverier eller produktionsstopp.
• Utföra schemalagda underhåll.
• Utföra rondering på fabriken.
• Medverka vid felsökning och problemlösning.
• Initiera och medverka vid framtagning av nya tekniska lösningar.
• Uppdatera avdelningsspecifika SOPar.
• Verka för att driva ständiga förbättringar.

Arbetstiden är förlagd vardagar dagtid, med beredskap på rullande schema inom underhållsteamet.

Kvalifikationer
För att trivas i rollen som Underhållstekniker ser vi att du som söker har ett stort tekniskt intresse och är service minded! Du har stor kunskap inom både underhåll och teknik.
Vi tror också att du är en ansvarstagande och strukturerad person som inser vikten av ett gott samarbete oavsett vem du är i kontakt med. Efter upplärning förväntas du kunna arbeta självständigt, men lika viktigt är det att du uppskattar att vara del av ett team och ser dig själv som en lagspelare!

Utöver detta ser vi att du har:
• Erfarenhet av underhåll och teknisk utrustning i läkemedelsproduktion.
• Kunskap om cGMP.
• Obehindrade språkkunskaper i såväl svenska som engelska.
• Goda kunskaper i MS Office.

Det är meriterande om du också har:
• Tidigare erfarenhet från liknande tjänst.
• Tidigare erfarenhet av utrustning med serialisering.
• Erfarenhet från läkemedelsproduktion/pharma/medicinteknisk utrustning.
• Utbildning som tekniker eller likvärdigt.

Låter det intressant?
Sista ansökningsdag är 2024-06-15, men urval sker löpande så sök tjänsten så snart som möjligt!
Du söker tjänsten via vår hemsida: www.nearyou.se
Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail eller vanlig post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om NearYou
Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.
Vi vill vara en trygghet i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Att arbeta som konsult på NearYou
Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester.

Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Underhållsmekaniker

Nedan visas andra jobb i Malmö som Underhållsmekaniker.

Ventilationstekniker

Läs mer Apr 4
Är du en skicklig och erfaren ventilationstekniker som vill arbeta i en spännande och omväxlande roll? Vi söker en engagerad ventilationstekniker till vårt team som kan säkerställa optimal drift och underhåll av våra ventilationssystem.
Om oss
Magle Group är ett innovativt företag som arbetar med kontraktstillverkning av läkemedel, samt framställning egna produkter och medicinsk utrustning. Du kommer att vara en del av vår Engineering-avdelning och främst ansvara för uppgifter på vår anläggning i Malmö, men också i Lund samt Køge och Hårlev i Danmark. Engineering arbetar med hög kvalitet, effektivitet och kundnöjdhet som våra kärnvärden och vi söker nu en ny medarbetare för att stärka vårt team.

Dina primära ansvarsområden kommer att omfatta:
Installation, service och underhåll av ventilationssystem.
Felsökning och reparation av ventilationssystem.
Arbete med mekaniska, elektriska och datoriserade system.
Säkerställa att alla arbetsuppgifter utförs enligt gällande lagstiftning och säkerhetsnormer.
Dokumentation av utförda arbetsuppgifter.
Rådgivning i projekt om de bästa ventilationslösningarna.

Vi söker en kandidat med följande kvalifikationer:
Utbildning som ventilationstekniker eller motsvarande erfarenhet.
Erfarenhet av installation och service av ventilationssystem.
Kunskap om lagar och förordningar inom området.
Förmåga att arbeta självständigt och i team.
Körkort (B) är ett krav.
God teknisk förståelse och känsla för detaljer.

Vi erbjuder:
En spännande och utmanande tjänst med möjligheter till personlig och professionell utveckling.
En inspirerande och dynamisk arbetsmiljö i ett företag som prioriterar kvalitet och innovation.
En bra arbetsmiljö med erfarna och hjälpsamma kollegor.
Flexibel arbetstid och goda arbetsvillkor.

Vi är ett värderingsstyrt företag där våra principer bygger på IMPACT. Därför lägger vi stor vikt vid hur du passar in i vår verksamhet.
Låter denna tjänst som din nästa utmaning? Skicka in ditt CV och personliga brev till oss. Denna rekrytering kommer ske löpande så vi ser fram emot din ansökan snarast. Dock senast den 16 April, 2025.
Observera att du behöver ha ett gilitigt arbetstillstånd som möjliggör att du även kan arbeta i Danmark.

Ansök nu

Automation Technician

Läs mer Dec 17
Aimpoint AB är det företag som skapade och utvecklade rödpunktsiktet, vilket vi idag är världsledande leverantör av. Aimpoints sikten används på den civila jakt- och skyttemarknaden samt av polis och militär. Företaget har över 415 anställda och omsätter ca: 1,6 MDKR. Försäljningen i USA sker via vårt amerikanska dotterbolag, Aimpoint Inc.
Vårt huvudkontor ligger i Malmö och alla våra produkter är tillverkade i Sverige. Våra produktionsenheter finns i Malmö och Gällivare.
Aimpoint är ett företag inom Sandberg Development-koncernen. För mer information om företaget, besök gärna www.aimpoint.se

Automation Technician
Som Automation Technician kommer du att vara en del av Production Support och supportera vår automatiserade produktionslina. Din roll är central och innefattar ett antal varierande och utmanande arbetsuppgifter som säkerställer att vår produktion flyter på utan avbrott.

I din roll kommer du att:
Delta vid byggnation och driftstart av vår nya automatiserade monteringsline.
Genomföra både planerat och avhjälpande underhåll för att minimera produktionsstopp.
Felsöka och initiera förbättringsarbeten för att optimera produktionslinan.

För att lyckas i rollen bör du ha:
Flerårig erfarenhet från automatiserad verksamhet.
Mekanisk kunnighet för att hantera stopp i produktionen och utföra finmekaniskt arbete inom underhåll och förbättringsarbeten.


Kunskap inom följande områden är meriterande:
Pneumatik: Baskunskaper för avhjälpande underhåll.
Robotar: Baskunskaper för avhjälpande underhåll, särskilt med ABB-robotar.
Visionsystem: Hantering av system som Cognex.
El-komponenter och elschema: Baskunskaper för avhjälpande underhåll.
Felsökning av PLC-program: Speciellt med Siemens TIA-portal.
Arbete med limmer och härdprocesser.


Vi söker en samarbetsvillig lagspelare som delar våra värderingar av innovation, kvalitet och samarbete. Det är viktigt att du är initiativrik och kan arbeta både självständigt och i grupp.

Inledningsvis kommer du att arbeta dagtid, men vi planerar att övergå till tvåskift under 2025.


Om du är intresserad av att vara en del av vår framgångsrika och innovativa organisation, skicka in din ansökan tillsammans med ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är rätt person för oss.
Vi värdesätter även förmågan att arbeta självständigt och i grupp, initiativförmåga och engagemang. Att arbeta kreativt, analytiskt och strukturerat i problemlösande miljöer är en självklarhet för rollen.
Vi söker dig som vill vara med oss på resan och för att lyckas i rollen ser vi att du är noggrann, ansvarstagande samt trivs i en snabbrörlig och samarbetsorienterad miljö. För att trivas i rollen har du ett affärsmässigt förhållningssätt där du strukturerar och driver dina processer framåt.
Vi drivs av våra värderingar Performance, Innovation och Commitment! – Det tror vi att du också gör!
Precis som vi, gillar du att ha roligt på jobbet och ser mötet med andra människor som både utmanande och stimulerande där samarbetet med kollegor och kunder är en naturlig del av arbetet.
Har du frågor eller är intresserad av att veta mer är du välkommen att kontakta:
HR Senior Recruiting Specialist - Joacim Larsson Joacim.larsson@aimpoint.com
Vill du veta hur vi hanterar dina personuppgifter? Läs mer på vår hemsida.
Du söker tjänsten via vår karriärhemsida.
Var med på vår resa - Aimpoint AB
Då vi arbetar med löpande urval önskar vi ha din ansökan så snart som möjligt.

Ansök nu

Underhållschef

Läs mer Apr 15
Välj inte Elis om du inte gillar teamwork……men om du vill vara del av ett företag som är ledande inom cirkulära tjänster och tror på såväl individuell som kollektiv framgång – välkommen till oss!
Med vår hjälp har svenska företag och organisationer kunnat omge sig med hela och rena textilier sedan 1950. Sedan dag ett har vi hyrt ut, hämtat, tvättat och lagat – om och om igen med kundens behov i centrum. Hundratusentals arbetskläder, mattor, torktrasor, bädd-, bad- och bordstextilier cirkulerar dagligen mellan Elis tvätterier och kunder inom vård och omsorg, industri, handel, renrum, hotell och restaurang.
Vi är ett av Sveriges 500 största bolag och har av Karriärföretaget blivit utsedda som en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare 2023 och 2024!
Underhållscheftill Limhamn
Brinner du för underhållsfrågor och vill vara med och skapa en verksamhet som ständigt är på topp? Då har du möjligheten hos oss!
Vad innebär rollen som underhållschef?
Du har det övergripande ansvaret för anläggningens underhåll och är ansvarig för maskinparkens och fastighetens långsiktiga utveckling avseende kapacitet, driftsäkerhet och effektivitet. Du arbetar för att skapa förutsättningar att nyttja anläggningen optimalt samt skapa positiva resultat, du analyserar verksamhet, arbetar fram förbättringar tillsammans med personalen och följer upp arbetet.
Verksamheten är kopplad till många olika lagar och regler och i ditt ansvar ingår att säkerställa att anläggning drivs i enlighet med dessa och att vid förändringar säkerställer att de implementeras på ett bra sätt.
En annan viktig del i ditt arbete är att i nära samarbete med produktion driva säkerhetsarbetet på anläggningen. Det avspeglar sig givetvis genom hur arbetet på anläggningen genomförs och att det kontinuerligt och systematiskt följs upp ur arbetsmiljösynpunkt, men också i att bygga en säkerhetskultur som genomsyrar allt arbete.
Du har också en mycket aktiv roll vid samtliga projekt kopplat till maskiner, installationer samt vår fastighet.
Mer specifikt innebär rollen:
Skötsel/drift av fastighet, ventilation, kemikaliehantering och panna/ånga
Arbete inom VVS, mekanik, pneumatik, hydraulik och elektronik
Ansvara för brandskyddsarbete och säkerställa att verksamheten följer gällande säkerhetsföreskrifter och regelverk
Planering och uppföljning av förebyggande underhåll
Arbetsledning av underhållsavdelning och delaktighet i det dagliga underhållsarbetet
Ansvara för utvecklingssamtal och kompetensutveckling av underhållstekniker
Verka för en god arbetsmiljö, kontinuerligt driva genomförandet och tillämpningen av riskbedömningar.
Projektledning inom ditt ansvarsområde inkl. viss förhandling och offerttagning
Inköp inom ditt ansvarsområde

Du kommer att ha ansvar för 6 kompetenta medarbetare och ingår i ledningen för produktion. Du rapporterar till Platschefen.
Varför ska du välja Elis? Vi erbjuder dig en heltidstjänst i ett marknadsledande företag där miljö- och hållbarhetsfrågorna står högt på dagordningen. Vi kan dessutom erbjuda dig en variationsrik och utmanande vardag!
Vi lever efter de värderingar som alltid har utgjort Elis ryggrad: Respekt för andra - Att vara en förebild - Integritet - Ansvar. De ger en referensram, som vägleder våra handlingar och inspirerar våra val.
Vem är du? Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, men för att vara aktuell för denna roll söker vi dig som har arbetslivserfarenhet från en liknande roll med personalansvar och med ansvar för ett företags produktionsutrustning, gärna från en större organisation.
I denna roll har du många kontaktytor och ansvarsområden. För att du ska vara framgångsrik i detta ser vi därför att du är tydlig och effektiv i din kommunikation samt är trygg i ditt ledarskap. Du är van att ta ansvar och du är duktig på att komma i mål med dina åtaganden. Du har lätt för samarbete och skapar produktiva interna samt externa arbetsrelationer. Du arbetar systematiskt, är bra på att skapa arbetsprocesser och jobbar förebyggande.
Vi välkomnar en mångkulturell arbetsmiljö och det vill vi också att du gör!
Vad kan du? Utbildningsmässigt har du förmodligen en bakgrund som högskole- eller civilingenjör, alternativt har du tillskansat dig motsvarande kunskaper på annat sätt. Du måste behärska engelska i tal och skrift, samt ha B-körkort.
Ansökan Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Karen-Margrethe Christensen på telefon +46 707 23 75 96 eller mejl karen-margrethe.christensen@elis.com
Välkommen att registrera din ansökan med ett personligt brev och CV genom länken nedan. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut - så skicka in din ansökan redan idag!
Sista ansökningsdag är söndagen den 18 maj 2025.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Skifttekniker - Malmö

Läs mer Apr 4
Är du en driven tekniker/ mekaniker som trivs med ett varierande jobb och

värdesätter goda utvecklingsmöjligheter? Nu söker Aryzta Bakeries i Malmö en Skifttekniker.

Om företaget

ARYZTA Bakeries Nordic AB grundades som ett litet familjeföretag 1915 men var sedan 1998 en del av en amerikansk koncern som heter Fresh Start Bakeries (FSB). År 2010 förvärvades FSB av ARYZTA AG som är en av världens största koncern inom bageribranschen med tillverkning i samtliga världsdelar. ARYZTA Bakeries Nordic AB har två produktionsanläggningar i Sverige (Stockholm och Malmö). ARYZTA Bakeries Nordic AB bakar bröd åt till en del av ledande hamburgerkedjorna i Norden.



Vi söker nu en engagerad och ansvarstagande Skifttekniker som vill vara med och säkerställa en effektiv och hållbar drift på vår anläggning i Malmö.

Om tjänsten

Som Skifttekniker hos oss kommer du att spela en viktig roll i att upprätthålla och förbättra bageriets drift. Ditt främsta ansvar är att åtgärda driftstopp, genomföra förebyggande underhåll och driva förbättringsarbeten för att säkerställa högsta möjliga prestanda från våra produktionsanläggningar. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med andra avdelningar och vara en viktig del i vårt arbete med säkerhet, kvalitet och hygien.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Tekniskt underhåll: Utföra förebyggande underhåll och reparationer av produktionsutrustning, både mekaniskt och elektriskt.
Driftstopp och problemlösning: Identifiera och åtgärda driftstopp samt utföra felsökning och reparationer av processutrustning.
Säkerhet och hygien: Säkerställa att alla hälsa- och säkerhetskrav efterlevs, samt upprätthålla höga standarder för livsmedelssäkerhet och hygien.
Förbättringsarbete: Delta i förbättringsinitiativ för att optimera anläggningens prestanda och säkerställa en hållbar drift.
Kommunikation och samarbete: Samarbeta med andra avdelningar för att snabbt lösa tekniska problem och skapa en kultur med hög prestation.
Dokumentation och rapportering: Hålla noggranna register över utfört underhåll, användning av reservdelar och genomföra överlämning mellan skift via PCS-systemet.


Vi söker dig som

Erkänd teknikerutbildning inom elektroteknik eller maskinteknik.
Erfarenhet av att arbeta med både mekaniskt och elektriskt underhåll i industriell miljö.
Kunskap om och erfarenhet av att arbeta med CMMS-system (t.ex. SAP, PM eller annat).
Goda kunskaper inom livsmedelssäkerhet och hygien.
Förmåga att arbeta självständigt såväl som i team och under press.
Erfarenhet av att arbeta med förbättringsarbete och att driva förändringar i en produktionsmiljö inom livsmedelsindustrin (t.ex. bageri, choklad, etc.).
Förmåga att kommunicera effektivt både muntligt och skriftligt på svenska och eller engelska.






För att axla rollen som Skifttekniker behöver man vara problemlösande och kunna hantera tekniska utmaningar snabbt och effektivt. En hög känsla för ansvar och noggrannhet är viktig för att säkerställa att både underhåll och säkerhet upprätthålls. Man måste vara flexibel, anpassningsbar och ha en god förmåga att samarbeta och kommunicera med kollegor. Nyfikenhet på teknik och en vilja att lära sig nya lösningar är avgörande. Samtidigt måste man vara säkerhetsmedveten och kunna agera självständigt och ta initiativ när det behövs, även under press.

Övrigt

En spännande och utvecklande roll i en dynamisk arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Här blir du en del av ett kompetent och engagerat team som värdesätter samarbete och kunskapsutbyte. Du får chansen att påverka och utveckla underhållsstrategier och processer, där ditt arbete gör verklig skillnad. Dessutom erbjuder vi konkurrenskraftiga anställningsvillkor och förmåner som speglar din kompetens och insats.

I denna rekrytering samarbetar Aryzta Bakeries med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Olivera Cvetkovic på olivera.cvetkovic@kraftsam.se.

Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ansök nu

Besiktningsman

Läs mer Nov 13
Som Besiktningsman inom gas kommer du att ansvara för inspektion, kontroll och besiktning av gasinstallationer. Du erbjuds ensjälvständig och varierad roll med stort ansvar där du får möjlighet att bidra till ökad säkerhet och trygghet för våra kunder.Hos oss på Nordion Energi erbjuds du en plats på ett företag i tillväxt och med höga ambitioner. Vi bygger en energikoncern med hållbara lösningar för framtidens energiförsörjning. Nu behöver vi dig - ytterligare en viktig medarbetare för att ta oss vidare i vår utveckling!
Dina arbetsuppgifterDu att ansvara för inspektion, kontroll och besiktning av gasinstallationer i privata hem, bostadsrättsföreningar och mindre kommersiella fastigheter. Du planerar ditt dagliga jobb själv i hög grad. Sannolikt så utgår du från nordvästra Skåne för att lättast kunna röra dig effektivt i vardagen.Du kommer att:- Genomföra inspektioner och besiktningar av gasinstallationer enligt gällande regelverk.- Utföra läckagesökningar och säkerställa att systemen är täta och säkra.- Bedöma och rapportera om eventuella brister samt föreslå åtgärder för att uppfylla säkerhetskrav.- Dokumentera alla inspektioner i protokoll och utfärda intyg om godkända anläggningar.- Ge rådgivning till fastighetsägare och kunder om hur man kan förbättra säkerheten i sina gassystemVärt att vetaDin roll tillhör ett team med 9 kollegor som har samma roll som du.Rollen är hemstationerad, du har bruksbiloch planerar din egen vardag.Det är viktigt att du har möjlighet att jobba under beredskap vilket innebär att du jobbar var femte vecka på kvällar, nätter och helger då man kan bli uppringd av driftledaren om något inträffar.Våra förväntningarVi söker dig som har arbetat praktiskt med tekniska verktyg och utrustning. Du har en stark teknisk förståelse och är van vid att hantera verktyg och maskiner i din dagliga arbetsmiljö, vilket innebär att du är bekväm med både felsökning och enklare reparationer.Vidare så har du:-Teknisk utbildning inom exempelvis VVS, El, energi, maskin, brand eller motsvarande-Förmåga att arbeta självständigt och fatta beslut kring säkerhetsbedömningar- B-körkort krävs, då resor inom regionen ingår i tjänsten-Certifiering som besiktningsman inom gas eller motsvarande erfarenhet är starkt meriterandeVi söker en noggrann och säkerhetsmedveten person med teknisk kompetens och sinne för detaljer. Du har förmågan att identifiera risker, arbeta metodiskt och analysera installationer utifrån gällande regler och föreskrifter. Som person är du kommunikativ och kan förmedla dina bedömningar och rekommendationer på ett tydligt sätt. Som Besiktningsman så arbetar du oftasjälvständigt och det är viktigt att du trivs med att styra din egen vardag och haren stark förmåga att motivera dig själv.
AnsökanVi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi hoppas därför att du söker tjänsten så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från NearYou Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från NearYou Sverige AB .

Uppföljningsadministratör till företag i Malmö

Administratör
Läs mer Mar 21
Tjänstebeskrivning
Är du en driven administratör med passion för att skapa struktur och tydlighet? Vår kund expanderar och söker nu en skicklig administratör för uppföljningsarbete och vi söker därför dig som vill vara med och forma framtiden i en expansiv fas.

Som uppföljningsadministratör skapar du, tillsammans med teamet, en helhetsbild av uppföljningsarbetet. Du ansvarar för att samordna, sammanställa och paketera effekter från genomförda och planerade aktiviteter.

Arbetsuppgifterna inkluderar bland annat att:
• Förbereda och dokumentera uppstartsmöten.
• Planera uppföljningsaktiviteter.
• Sammanställa och anpassa statistik.
• Sammanfatta status och resultat från uppföljningar.
• Kontroller av leverantörer.
• Publicera resultat online.
• Besvara frågor och informera teamet om förändringar.
• Förvalta excel-filer och PPT:er.

Du kommer även att delta i implementeringen av ett nytt systemstöd genom att överföra information från excel till systemet.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete med fokus på koordinering och verksamhetsutveckling. Du har tidigare arbetat i roller där du tagit initiativ till att utveckla och paketera stöddokument och material. Du är en god lagspelare och har förmågan att hantera parallella deadlines och kan analysera konsekvenser av olika handlingsalternativ. Goda kunskaper i Excel och PowerPoint samt erfarenhet av att implementera systemstöd är ett krav.

Meriterande
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med uppföljningsarbete i kommuner eller regioner. Erfarenhet av att presentera resultat och besvara frågor internt och externt är en fördel. Kunskaper inom statistik och förmåga att målgruppsanpassa information är också positivt.
Ytterligare språkkunskaper och erfarenhet av förändringsarbete i organisationer är även detta meriterande.

Låter det intressant?
Ta chansen att arbeta i ett dynamiskt team där ditt arbete verkligen gör skillnad i uppföljningsprocesser och verksamhetsutveckling!
Du ansöker till tjänsten på vår hemsida, www.nearyou.se
Vi jobbar med löpande urval, skicka därför din ansökan redan idag.

Med anledning av dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

Ansök nu

Processoperatörer sökes till trevligt företag i Malmö!

Operatör läkemedelstillverkning
Läs mer Jan 24
Om företaget
Till vår kund som i huvudsak utvecklar och tillverkar läkemedel och medicintekniska produkter samt kosttillskott och kosmetika, söker vi en erfaren processoperatör som vill vara en del av ett härligt gäng!

Tjänstebeskrivning
Som Processoperatör hos kunden ansvarar du och övriga på avdelningen för att övervaka de semiautomatiserade processerna/processtegen kopplade till tillverkning och fyllning/packning av olika produkter. I rollen ingår bl.a. dokumentering, maskinomställningar, avvikelseutredning och förbättringsarbete.

Exempel på ansvarsområden kopplade till tjänsten:
- Arbete enligt cGMP, d.v.s. följa skrivna rutiner och dokumentera utfört arbete i enighet med cGMP och ISO 13485.
- Arbetsuppgifter kopplade till tillverkning och fyllning/packning av salvor/ krämer/geler.
- Utföra omställningar av fyllnings- och packningsmaskinerna.
- Ansvara för att produktionsplanen följs.
- Felsökning och problemlösning.
- Initiera och medverka vid framtagning av nya tekniska lösningar.
- Medverka vid kalibrering av utrustning, instrument, mätdon m.m.
- Uppdatering av SOP:ar.

Planerad start för tjänsten är i slutet av januari 2025.
Det förekommer förskjuten arbetstid i tjänsten.

Kvalifikationer
Du som söker har ett analytiskt tankesätt samt en god problemlösningsförmåga och som person är du noggrann, ordningsam och kvalitetsmedveten.
Du har en förmåga att prioritera, genomföra och slutföra arbetsuppgifter inom angivna tidsramar och trivs med att arbeta med flera olika arbetsuppgifter parallellt. Vidare ser vi att du är en utåtriktad person som kan arbeta såväl i grupp som enskilt.

Tjänsten kräver att du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift i både engelska och svenska, samt att du har goda tekniska kunskaper och datorkunskaper.
Du har som lägst gymnasieutbildning och vi ser även att du har erfarenhet från läkemedels- eller processindustrin, samt erfarenhet av GMP.

Låter det intressant?
Sista ansökningsdag är 2025-01-19, men urval sker löpande så sök tjänsten så snart som möjligt! Du söker tjänsten via vår hemsida: www.nearyou.se
Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail eller vanlig post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om NearYou
Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.
Vi vill vara en trygghet i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Att arbeta som konsult på NearYou
Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester.

Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet.

Ansök nu

Processoperatörer sökes till trevligt företag i Malmö!

Operatör, läkemedelstillverkning
Läs mer Jan 10
Om företaget
Till vår kund som i huvudsak utvecklar och tillverkar läkemedel och medicintekniska produkter samt kosttillskott och kosmetika, söker vi en erfaren processoperatör som vill vara en del av ett härligt gäng!

Tjänstebeskrivning
Som Processoperatör hos kunden ansvarar du och övriga på avdelningen för att övervaka de semiautomatiserade processerna/processtegen kopplade till tillverkning och fyllning/packning av olika produkter. I rollen ingår bl.a. dokumentering, maskinomställningar, avvikelseutredning och förbättringsarbete.

Exempel på ansvarsområden kopplade till tjänsten:
- Arbete enligt cGMP, d.v.s. följa skrivna rutiner och dokumentera utfört arbete i enighet med cGMP och ISO 13485.
- Arbetsuppgifter kopplade till tillverkning och fyllning/packning av salvor/ krämer/geler.
- Utföra omställningar av fyllnings- och packningsmaskinerna.
- Ansvara för att produktionsplanen följs.
- Felsökning och problemlösning.
- Initiera och medverka vid framtagning av nya tekniska lösningar.
- Medverka vid kalibrering av utrustning, instrument, mätdon m.m.
- Uppdatering av SOP:ar.

Planerad start för tjänsten är i slutet av januari 2025.
Det förekommer förskjuten arbetstid i tjänsten.

Kvalifikationer
Du som söker har ett analytiskt tankesätt samt en god problemlösningsförmåga och som person är du noggrann, ordningsam och kvalitetsmedveten.
Du har en förmåga att prioritera, genomföra och slutföra arbetsuppgifter inom angivna tidsramar och trivs med att arbeta med flera olika arbetsuppgifter parallellt. Vidare ser vi att du är en utåtriktad person som kan arbeta såväl i grupp som enskilt.

Tjänsten kräver att du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift i både engelska och svenska, samt att du har goda tekniska kunskaper och datorkunskaper.
Du har som lägst gymnasieutbildning och vi ser även att du har erfarenhet från läkemedels- eller processindustrin, samt erfarenhet av GMP.

Låter det intressant?
Sista ansökningsdag är 2025-01-19, men urval sker löpande så sök tjänsten så snart som möjligt! Du söker tjänsten via vår hemsida: www.nearyou.se
Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail eller vanlig post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om NearYou
Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.
Vi vill vara en trygghet i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Att arbeta som konsult på NearYou
Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester.

Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet.

Ansök nu

Processoperatörer sökes till trevligt företag i Malmö!

Operatör, läkemedelstillverkning
Läs mer Dec 19
Om företaget
Till vår kund som i huvudsak utvecklar och tillverkar läkemedel och medicintekniska produkter samt kosttillskott och kosmetika, söker vi en erfaren processoperatör som vill vara en del av ett härligt gäng!

Tjänstebeskrivning
Som Processoperatör hos kunden ansvarar du och övriga på avdelningen för att övervaka de semiautomatiserade processerna/processtegen kopplade till tillverkning och fyllning/packning av olika produkter. I rollen ingår bl.a. dokumentering, maskinomställningar, avvikelseutredning och förbättringsarbete.

Exempel på ansvarsområden kopplade till tjänsten:
- Arbete enligt cGMP, d.v.s. följa skrivna rutiner och dokumentera utfört arbete i enighet med cGMP och ISO 13485.
- Arbetsuppgifter kopplade till tillverkning och fyllning/packning av salvor/ krämer/geler.
- Utföra omställningar av fyllnings- och packningsmaskinerna.
- Ansvara för att produktionsplanen följs.
- Felsökning och problemlösning.
- Initiera och medverka vid framtagning av nya tekniska lösningar.
- Medverka vid kalibrering av utrustning, instrument, mätdon m.m.
- Uppdatering av SOP:ar.

Planerad start för tjänsten är i slutet av januari 2025.
Det förekommer förskjuten arbetstid i tjänsten.

Kvalifikationer
Du som söker har ett analytiskt tankesätt samt en god problemlösningsförmåga och som person är du noggrann, ordningsam och kvalitetsmedveten.
Du har en förmåga att prioritera, genomföra och slutföra arbetsuppgifter inom angivna tidsramar och trivs med att arbeta med flera olika arbetsuppgifter parallellt. Vidare ser vi att du är en utåtriktad person som kan arbeta såväl i grupp som enskilt.

Tjänsten kräver att du har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift i både engelska och svenska, samt att du har goda tekniska kunskaper och datorkunskaper.
Du har som lägst gymnasieutbildning och vi ser även att du har erfarenhet från läkemedels- eller processindustrin, samt erfarenhet av GMP.

Låter det intressant?
Sista ansökningsdag är 2025-01-19, men urval sker löpande så sök tjänsten så snart som möjligt! Du söker tjänsten via vår hemsida: www.nearyou.se
Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail eller vanlig post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om NearYou
Vi är NearYou. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra till att bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.
Vi vill vara en trygghet i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Att arbeta som konsult på NearYou
Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester.

Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet.

Ansök nu

Finsktalande kundtjänstmedarbetare till företag i Malmö

Backofficepersonal
Läs mer Nov 26
Om företaget
Är du en serviceinriktad lagspelare och redo för nästa steg i din karriär?
I denna rekrytering söker vi en engagerad och lösningsorienterad kundtjänst/backoffice-stjärna som vill bli en del av vår kunds team i Malmö!
Här får du chansen att kombinera din språkkunskap i finska med din passion för att skapa kundnöjdhet och hålla ordning i kulisserna.

Tjänstebeskrivning
I denna tjänst blir du en viktig del av företagets kundfokus och bidrar till att skapa långsiktiga relationer genom att ge deras kunder bästa möjliga service och hitta lösningar som passar deras behov. Du blir en del av ett kompetent och härligt team där det finns stöd, erfarenhet och välfungerande system för att du ska lyckas i din roll.
Du arbetar främst med:
- Försäljningsadministration och merförsäljning via inkommande samtal och mail.
- Kalkylering och offertframtagning i Excel.
- Att svara på produktfrågor och ge rådgivning som hjälper kunden att göra rätt val.

Merförsäljning är en naturlig del av din vardag – du hjälper kunder att upptäcka produkter som kompletterar deras befintliga behov. Nästan alla samtal är inkommande och rör återkommande kunder. Företaget säljer förbrukningsprodukter och din uppgift blir att se till att kunderna får både service i världsklass och den bästa lösningen för deras behov.

Gillar du att träffa kunder?
För den som tycker det är roligt finns möjligheten att då och då följa med företagets resande säljare ut på kundbesök, men det är absolut inget krav.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har finska som modersmål eller talar språket på en tvåspråkig nivå.
Utöver detta ser vi att du är engagerad, målfokuserad och serviceminded, med en naturlig nyfikenhet och en god kommunikativ förmåga. Du strävar efter att ge service i världsklass och sporras av att till viss del jobba mot deadlines.
Du har god erfarenhet av att arbeta i Excel och det är meriterande om du även arbetat i Dynamics 365.

Vad erbjuder vi dig?
Vår kund värderar sina anställdas välmående och hälsa högt! Utöver kompetenta kollegor och en gedigen onboarding, erbjuder de bland annat en hybrid arbetsplats och kit till hemmakontor, ett generöst friskvårdsbidrag, lunchförmån och möjlighet till träning under arbetstid. Självklart är de kollektivavtalsanslutna!

Låter det intressant?
Du ansöker till tjänsten via vår hemsida, www.nearyou.se
I den här rekryteringen arbetar vi med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vänta därför inte med att skicka din ansökan!

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Varmt välkommen med din ansökan!

Om NearYou
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se

Ansök nu

Uppföljningsadministratör till vår kund.

Administratör
Läs mer Nov 18
Om företaget
NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering.

Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se.

Tjänstebeskrivning
Vår kund befinner sig i en expansiv fas och behöver därför utöka teamet för uppföljningsarbete med en vass administratör!

Som uppföljningsadministratör skapar du, tillsammans med övrigt team, en helhetsbild av kundens uppföljningsarbete och erbjudande. Du ansvarar bland annat för att samordna, sammanställa och paketera nyttoeffekter av genomförda, pågående och planerade uppföljningsaktiviteter.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Förbereda, kalla till och dokumentera uppstartsmöten för uppföljningar.
• Planera för uppföljningsaktiviteter.
• Ta fram och sammanställa olika typer av statistik. Kategorisera, paketera och målgruppsanpassa ex. nyttor och effekter.
• Sammanställa status i aktiviteter och utfall för slutförda uppföljningar.
• Genomföra kontroller av leverantörer.
• Publicera uppföljningsresultat på webben.
• Besvara frågor internt och externt om våra uppföljningar.
• Informera teamen om eventuella förändringar uppstår i planeringen.
• Förvalta och utveckla excel-filer och PPT:er.

Du kommer också att medverka i implementering av ett nytt systemstöd, exempelvis genom att överföra information i excel-filer till data och funktioner i systemet.

Kvalifikationer
För att trivas i rollen tror vi att du som söker är lösningsorienterad, initiativtagande och ambitiös.
Utöver relevant eftergymnasial utbildning från ex. YH, högskola eller universitet, ser vi att du har följande erfarenheter:
• Minst tre års erfarenhet från en koordinerande och samordnande roll
• Erfarenhet av arbete med och mycket god kunskap om paketering i PPT, användning och inmatning av data i Excel.
• Erfarenhet av att arbeta i en roll som kräver många kontaktytor.
• Mycket god förmåga att formulera sig på svenska i tal och skrift.

Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med Qlik, CRM Dynamics och Jeeves, samt tidigare arbete i offentlig sektor.

Låter det intressant?
Du ansöker till tjänsten på vår hemsida, www.nearyou.se
Vi jobbar med löpande urval, skicka därför din ansökan redan idag!

Med anledning av dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu