Malmö: Bemanningsassistent på deltid sökes till StudentConsulting i Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Bemanningsassistent på deltid sökes till StudentConsulting i Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-12-27 // Varaktighet: Deltid

Nu söker vi en superkollega som vill axla rollen som bemanningsassistent till teamet som arbetar inom lager/produktion. Är du studerande och sugen på ett fartfyllt och roligt extrajobb? Då har vi jobbet för dig.

Arbetsuppgifterna i rollen innebär bland annat:
- Schemaläggning
- Telefonkontakt med kunder och konsulter
- Hjälpa kunderna med deras behov av personal, både med längre- och kort varsel
- Personaladministration i form av kontroll av intyg, samt uppföljning av nyanställda
- Ansvar för beställning och lagersaldo av arbetskläder
- Även andra kontorsuppgifter kan förekomma

Arbetstiderna är mån-fre kl 8-17, du bör ha möjlighet att jobba minst 16 h i veckan. Du kommer i tjänsten att arbeta från StudentConsultings kontor i centrala Malmö.

DETTA SÖKER VI

Vi söker dig som är i början av din karriär och vill ha ett roligt, utmanande och utvecklade extrajobb. Vi tror att du pluggar PA-programmet eller liknande och nu vill få in en fot i branschen. Om du har viss erfarenhet av liknande arbete sedan tidigare ses det som meriterande.

Som person trivs du i en dynamisk organisation där den ena dagen inte är den andra lik. För att passa in i vårt team bör du vara en lagspelare, ha ett stort intresse för människor och genom ett helhjärtat engagemang vara en god representant för StudentConsulting. Du är självständig, noggrann och utåtriktad. Du brinner för att ge service till kunder och vill alltid lämna ett bra arbete efter dig. Du behöver trivas i ett högt tempo och vara duktig på att prioritera dina arbetsuppgifter.

Tjänsten kommer tillsättas så snart som möjligt, tveka därför inte att skicka in din ansökan redan idag.

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som HR-assistent

Nedan visas andra jobb i Malmö som HR-assistent.

Vi söker konsultchefsassistenter till Bemannica i Malmö!

Läs mer Dec 19
Nu söker vi dig som vill jobba som assistent inom bemanning och rekrytering på Bemannica i Malmö!
Om ossBemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med kollektivavtal. Bemannica är specialiserade på att hjälpa ICA-butiker att bemanna och rekrytera personal med en bakgrund från ICA-butik. Auktorisationen säkerställer att vi på Bemannica är ett seriöst företag som uppfyller höga krav på affärsmässighet. Vi certifierade inom kvalité och miljö och jobbar strukturerat med förbättring.
Om dig Vi söker dig som brinner för att jobba med människor och som söker en möjlighet att lära sig mer om bemannings- och rekryteringsbranschen! Vi söker dig som är social och öppen som person. Det är viktigt att du är driven, noggrann och strukturerad. Med fördel har du erfarenhet av att arbeta med telefonen och datorn som dina viktigaste redskap. Du trivs med att vara i centrumoch du kan på ett professionellt sätt hantera den dagliga kontakten med både kunder och konsulter.
Som person är du stresstålig och du kan hantera flera processer samtidigt. Vi ser även att du är flexibel och att du har inte några problem med att jobba tidiga mornar, sena kvällar eller helger. Det är även en stor fördel om du kan hoppa in och jobba vid kort varsel.
Det är meriterande om du har arbetat på ICA tidigare.
Vi söker främst dig som är student eller som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %.
Om tjänsten Som bemanningsassistent kommer du att arbeta med akutbemanning och rekrytering. Några exempel på förekommande arbetsuppgifter är: Bemanning av vår växel, konsultadministration, referenstagningar, intervjuer, behovsuppföljning hos kunder m.m.
Arbetstiderna är varierande mellan 06.00-22.00 och det kan förekomma arbete på både vardagar och helger samt högtider. Digitalt distansarbete.
Intervjuer sker löpande.
Tillträde Januari/Februari 2025, eller enligt överenskommelse.

Ansök nu

Client Coordinator till kund i Malmö

Läs mer Apr 10
Om tjänsten
Som Client Coordinator hos vår kund i Malmö ansvarar du för den administrativa leveransen i pågående uppdrag till våra kunder. Du är spindeln i nätet som säkerställer smidiga processer, hög kundnöjdhet och ett nära samarbete med kollegor, partners och kunder. 

Vi söker dig som gillar struktur, drivs av att ge service i toppklass och som har ett öga för detaljer – utan att tappa helhetsperspektivet. Du är van att arbeta administrativt och du har skinn på näsan. 

I din roll som client coordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: 

• Hantera dagliga ärenden och kundkommunikation.
• Koordinera uppdrag, förlängningar och avslut enligt etablerade processer.
• Ge rådgivning till både kunder och kollegor kring uppdragshantering.
• Kvalitetssäkra och uppdatera information i våra system.
• Samarbeta nära rekryterande chefer och kundansvariga. 

Tjänsten som cleint coordinator är ett konsultuppdrag med start omgående och stäcker sig initialt till sista juni, chans till förlängning finns. 

Om dig
Vi söker dig som troligen har erfarenhet från en administrativ eller koordinerande roll, kanske som projektassistent, konsultkoordinator, kundtjänstmedarbetare eller inom HR/rekrytering. Du är van att arbeta med flera parallella uppgifter, håller koll på detaljer och trivs i en roll där du får stödja andra, lösa problem och skapa struktur.

Har du jobbat nära kunder eller i ett konsultbolag är det ett stort plus – men inget krav. Det viktigaste är att du är serviceminded, lösningsorienterad och gillar att ha koll på läget

För att trivas i rollen ser vi att du är en strukturerad och lösningsorienterad person med ett starkt servicefokus. Du har lätt för att samarbeta med andra och kommunicerar tydligt och professionellt, både internt och externt. Du är noggrann, flexibel och trivs i ett högt tempo där du får ta ansvar.

Viktigt för tjänsten är:

• Har god administrativ förmåga och gillar  ordning och reda.
• Kommunicerar tydligt och professionellt – både internt och externt.
• Trivs i en roll där du får samarbeta, påverka och utvecklas.
• Är nyfiken, engagerad och gillar att hitta smartare sätt att arbeta på.
• Du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. 

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Fatima Bekori ia Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller Fatima.bekori@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

HR-Administratör till Finnlines

Läs mer Apr 8
Vi söker en HR-Administratör för att ingå i vårt Swedish Sea Personnel Team.
Som HR-administratör inom Finnlines Ship Management är du arbetsgivares representant och ger stöd i personalfrågor till våra avdelningschefer och anställda ombord på våra fartyg.
Vi har över 300 anställda ombord på våra svenskflaggade fartyg som trafikerar linjerna mellan Malmö och Travemünde coh Malmö-Swinoujscie. Vi har vårt kontor i Malmö i Norra Hamnen.
Som kollega blir du en del av vårt HR-team i Malmö.
Vi söker dig som är positiv, prestigelös och trivs att arbeta i team såväl som självständigt. Stundtals och periodvis kan det vara högt tempo och då hjälps vi åt. Vi har många ansvarsområden som kräver goda kunskaper och vi vet egentligen aldrig hur ”dagen kommer att te sig”.
Du kommer jobba brett med olika typer av HR-frågor. De viktigaste:
- Rekrytering, planering och bemanning är en stor del av ditt arbete
- Ge stöd och vägledning till arbetsledare ombord i arbetsrätt och kollektivavtalsrelaterade frågor
- Utveckling och implementering av våra rutiner och policys
- Rehabilitering
- Tillsyn av sjöpersonalens kvalifikationer och certifikat samt behörigheter
- Samordning av utbildning
- Samverkan med våra viktiga intressenter som Fackförbund, Företagshälsovård, Sjöfartsskolor
- Hantering av löneadministrativa ärenden, lönekörning
Din profil
Eftersom vi är ett litet team läggs stor vikt vid personlighet. Vi ska ha roligt på jobbet! Vi söker en HR-administratör som gärna har arbetat några år inom HR och som är redo att anta utmaningarna inom sjöbranschen.
- Gärna 2-3 års erfarenhet av HR-administration och rekrytering
- Kandidatexamen eller motsvarande inom relevant område
- Självständigt sätt att tänka och arbeta, du är trygg i din roll och är tydlig
- Erfarenhet av kollektivavtal & arbetsrätt
- Flytande svenska och förmåga att använda engelska som arbetsspråk
- Erfarenhet från rederiverksamhet/arbete ombord kan vara en fördel framför högre utbildning)
Om organisationen
Finnlines är ett ledande Rederi för Roro- och passagerartrafik i Östersjön, Nordsjön och Biscayabukten. Bolagets passagerarfartyg erbjuder tjänster från Finland till Tyskland och via Åland till Sverige samt från Sverige till Tyskland. Finnlines är en del av Grimaldi-group.
Välkommen med ansökan via vår hemsida www.finnlines.com
Frågor; Elisabeth Svenning, Sea Personnel Manager, 076-1159580
Ange löneanspråk. Intervjuer hålls löpande

Ansök nu

Business Analyst

Läs mer Mar 21
We are looking for a new colleague to assist our client with a exciting project. Our client is on a journey to digitalize its business, and is seeking individuals for various positions within the people domain to support this transformation. As part of this journey, the Recruitment & Sourcing team is undergoing a transformation, transitioning from legacy technology to innovative solutions. Simultaneously, they are in the process of implementing a new solution for their co-workers. To support them in this transformation, they are looking for an experienced specialist with the right mindset and skill set.
Apply today if you are the missing piece they are looking for!
Location: Helsingborg, Sweden. Remote 2-3 days
QUALIFICATIONS & COMPETENCIES
Desired knowledge, experience, competence, skills etc.
Strong knowledge of HR solutions.
Understanding of Recruitment and Onboarding processes
Knowledge of Avature ATS
Experience working on transformation projects
Self-starter with a pro-active attitude
Have agile mindset
Fast learner
Professional level of Swedish & English - both oral and written
Valid EU work permit to Sweden making you able to start right away



AREA OF RESPONSIBILITY
Facilitate and lead workshops with local country teams, guiding discussions on Recruitment & Sourcing topics
Gather, analyze, and document comprehensive business requirements, including both functional and non-functional aspects for technical services
Play an active role in solution design, conducting local design sessions to walk stakeholders through the proposed solution
Manage stakeholder expectations through effective communication and ensuring a clear understanding of business requirements



INTERESTED?
Please note that to apply for this position, you must use go to our website. We are unable to process CVs sent directly to our email.
If you have questions about the position, please contact us on:
sweden@rdtengineers.com
The position will be closed when we have found the right candidate, and we encourage you to apply as soon as possible. Notice only your CV in English is necessary.
Passionate about Engineering - RDT
At RDT, our primary focus is our PEOPLE. We support our employees in professional and individual development. With our flat hierarchy, commitment and values, which inspire them to do their best. We pursue our PEOPLE’s work satisfaction and can guarantee highest quality, which leads to our second mission – our CLIENTS. We, our PEOPLE, provide engineering solutions that enable our customers to have a competitive advantage in efficiency, flexibility and costs.
Thanks to our PEOPLE, we have supplied the best engineering services since 2007 and offer the best and most flexible terms in the market for engineering services.
Be part of our missions and join RDT in Denmark and Sweden.

Ansök nu

Staffing & Recruitment Assistant till Academic Work, Malmö

Läs mer Jan 22
Vill du jobba på en arbetsplats där engagemanget hos kollegorna är utöver det vanliga? Vill du arbeta på ett företag som ständigt följer trenderna på marknaden och vågar testa nya affärsmodeller? Hos oss kommer du garanterat få kollegor du trivs med där ett skratt aldrig är långt borta. Rollen Staffing & Recruitment Assistant (SRA) kan bli starten på din lysande karriär hos oss!

OM TJÄNSTEN

I rollen som Staffing & Recruitment Assistant kommer du att tillhöra ett team. Teamet arbetar med bemanning inom affärsområdet Technology. Rollen innebär ett flexibelt extrajobb som under hela studietiden ger dig inkomst, meriterande erfarenheter och en massa nya kontakter. Även om mycket arbete sker självständigt är du tillsammans med teamet engagerad i era gemensamma mål, resultat och affärsområdets fortsatta utveckling och tillväxt.

Din chef och din utveckling

Din teamledare är Malin Ericson och hon arbetar som Consultant Manager samt Staffing & Recruitment Assistant Manager. Vi har ett dedikerat utvecklingsprogram där du i din roll som Staffing & Recruitment Assistant har en tydlig utvecklingsplan för att utveckla dina förmågor och vässa dina kompetenser. Vårt utbildningsprogram heter Training Program och programmet följs upp löpande av din chef.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Rekryteringsprocessen: Arbeta med allt från annonsering fram till att en kandidat får ett jobberbjudande och anställning hos oss. Tänk vad häftigt att få följa en persons resa från CV till det nya drömjobbet!
* Administration: Hjälpa till med bland annat lönehantering och arbetsgivarintyg
* Training program: En strukturerad plan där du tar dig an mer och mer avancerade arbetsuppgifter. Det gör att du succesivt skaffar dig mer kunskap


VI SÖKER DIG SOM

Du trivs i en dynamisk roll där du med självförtroende tar kontakt med personer som ännu inte sökt våra roller och säljer in tjänster på ett förtroendeingivande sätt. Vi ser att du drivs av att nå högt satta mål i samarbete med våra rekryteringsansvariga. Som person är du vänlig, ödmjuk och förtroendeingivande i ditt bemötande, samtidigt som du är målmedveten och ambitiös. Du är flexibel och arbetar strukturerat och tar ansvar för att leverera resultat. Vi ser att du är pålitlig, organiserad och social, med god stresstolerans och förmåga att hantera pressade situationer på ett samlat och uthålligt sätt.

Vad tar du med dig i rollen som Staffing & Recruitment Assistant?
- Studerar en utbildning inom Human Resources, Beteendevetenskap, Ekonomi, Service Management, Teknik eller IT och har minst 1,5 år kvar av dina studier.
- Därmed önskar vi att du tar examen som tidigast VT 2027 alternativt juni 2026 med förutsättningen att du inte kommer att åka på utbyte/ praktik fram till examen.
- Har tidigare erfarenhet från arbeten inom service och kundkontakt där du fått använda din förmåga att ta egna initiativ och eget ansvar
- Behärskar svenska obehindrat i tal och skrift och behärskar engelska väl i tal och skrift, eftersom du kommer att föra dialog, tillgodogöra dig utbildningar etc. på båda språken

We reward ambition. Det betyder att i din roll som Staffing & Recruitment Assistant kommer du att utvecklas genom vårt utbildningsprogram Training Program.

Dina karriärvägar hos oss styr du själv och vi ger dig förutsättningarna.

Övrig information

Start: Omgående

Omfattning: Deltid, 2 dagar/vecka 08:00-17:00

Placering: Östergatan 18, Malmö

Vår rekryteringsprocess

Sök tjänsten genom att klicka på skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Observera att denna ansökan sker via en extern site vilket gör att den inte kommer att synas under ”mina sidor” på din profil.

Det första steget i rekryteringsprocessen är två urvalstest, ett personlighetstest och ett problemlösningstest, som vardera tar ca 15 min att slutföra. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på frida.astrand@academicwork.se under kontorstid. Skriv annonstiteln i rubriken och kopiera gärna in länken till annonsen i ditt mail.

INFORMATION OM FÖRETAGET
https://youtu.be/Uzg7oy4UfxA

Academic Work är ett bemannings- och rekryteringsföretag som sedan starten 1998 har hjälpt över 130 000 young professionals världen över till jobb. Vi strävar efter att bygga en arbetsplats i absolut världsklass, målet är att ingen medarbetare på Academic Work ska vilja jobba någon annanstans. Vår kultur präglas av våra tre värderingar: Share Energy, Beat Yesterday och Show Heart och vi tror därför på att ha roligt på jobbet, sprida vår energi, nå imponerande resultat och sträva efter att utvecklas.

Hur är det att jobba på Academic Work

Vår kultur på Academic Work

CSR och miljö på Academic Work

Instagram @Academic Work

Facebook @Academic Work

LinkedIn @Academic Work

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Studentconsulting Sweden AB (Publ)

Nedan visas andra jobb i Malmö från Studentconsulting Sweden AB (Publ) .

Är du vår nästa stjärnsäljare i Malmö? Bli en del av StudentConsulting!

Account manager
Läs mer Apr 14
Vill du bygga en karriär där varje dag är full av möjligheter, nya möten och mål att överträffa? Då kan det vara just dig vi letar efter!

Vi söker nu en Account Manager till vårt kontor i Malmö.

I rollen som Account Manager är du mer än en säljare – du är dörröppnaren, möjliggöraren och matchmakern som får företag att växa med rätt människor vid sin sida.

Vi är miljardföretaget som startade i en studentkorridor 1997, varje år hjälper vi över tretton tusen människor att hitta nytt jobb och vi har branschens mest nöjda kunder. I all denna framgång är vi stolta men inte nöjda. Nu söker vi dig som vill vara med på vår fortsatta framgångsresa. Vi söker dig som vill få en flygande säljkarriär och som identifierar dig med det vi värderar - Resultat, Engagemang, Enkelhet och Team.

Hos oss får chansen att lyckas – du får förutsättningarna, stödet och kulturen som krävs för att göra det.
Till exempel kommer vi erbjuda dig:

- Möjlighet till en mötesbokare som bokar möten med företagen du vill träffa(!)
- En motiverande kombination av grundlön och prestationsbaserad rörlig ersättning
- Stora utvecklingsmöjligheter att klättra i bolaget
- Bra försäljningsutbildning
- Säljtävlingar med möjlighet att resa till Europa
- Ersättning, semester, pension enligt kollektivavtal
- En stimulerande miljö med likasinnade och väldigt trevliga kollegor

DETTA SÖKER VI

För oss är personlighet och inställning det allra viktigaste! Vi söker dig som har ett brinnande intresse för försäljning och service. Du har ett starkt driv, mycket energi och är uthållig. Du är lösningsfokuserad och arbetar för att nå dit du vill. Självklart är det bra om du kan försäljning sedan innan och det är även en fördel om du känner till branschen, men för oss ligger fokus på viljan.

Du ansvarar för att skapa försäljning hos potentiella kunder vilket innebär att du hittar dina potentiella kunder och bokar samt genomför möten hos dessa. Väl ute på dina kundmöten analyserar du kundens behov och presenterar våra lösningar inom rekrytering och bemanning. Vi är ledande i vår nisch och har branschens högsta kundnöjdhet, det underlättar självklart dina kommande framgångar. Vi lär dig att förhandla och du får prisförhandla i dina affärer, skapa offerter och har ett tätt samarbete med dina kollegor på leveransavdelningen. Du får bonus på alla affärer du gör, har du viljan och rätt engagemang ökar din bonus månad för månad.

Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag-fredag 08.00-17.00. Lönen är uppdelad i en fast del och en provisionsdel och vi har för anställningen kollektivavtal med Unionen. Tjänsten tillsätts så fort vi finner rätt person! B-körkort är ett krav.

Passar ovan på dig? Sök redan idag då urval och intervjuer sker löpande.

Vi ser fram emot att höra från dig!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Studerande truckförare med skjutstativ-vana? Vi söker dig!

Teleskoptruckförare
Läs mer Apr 22
Nytt
Är du student och vill dryga ut kassan samtidigt som du kör skjutstativ som ett proffs? Då har vi jobbet för dig!

Som konsult hos oss blir du en viktig del av vårt team och får chansen att samla värdefull arbetslivserfarenhet samtidigt som du studerar. Du blir uthyrd till olika kundföretag, vilket innebär att du får möjlighet att prova på varierande arbetsmiljöer, utveckla dina färdigheter och träffa nya härliga kollegor.

DETTA SÖKER VI

Du behöver:

Vara student på minst 50 % och ha minst 1,5 år kvar av dina studier

Ha erfarenhet av att köra skjutstativstruck (B3)

Kunna jobba minst 2 dagar/vecka och mer under sommaren

Du gillar fart, struktur och att göra ett riktigt bra jobb – då kommer du trivas här!

Ansök redan idag och växla mellan plugg och truck på bästa sätt! Vi arbetar löpande med urval och intervjuer

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Studerande produktionsmedarbetare sökes för extra- och sommarjobb!

Livsmedelsarbetare, mejeri
Läs mer Apr 22
Nytt
Nu söker vi truckförare/produktionsmedarbetare till vår kund i Malmö! Är du noggrann, ansvarstagande och en lagspelare som är på jakt efter ett långsiktigt extrajobb vid sidan av dina studier? Läs då vidare!

Vår kund är ledande inom livsmedestillverkning i Europa och producerar kryddor som levereras till deras kunder. Företaget är en kundfokuserad organisation som är under ständig utveckling och är verksamma i 75 länder.

I rollen som produktionsmedarbetare är du tillsammans med dina kollegor ansvarig för tillverkningen av företagets produkter. Detta sker genom arbete på olika stationer, där man till exempel arbetar med att hälla i och blanda kryddor i en beredare eller förbereder etiketter. Vidare finns möjlighet att jobba ute på lagret med truckkörning. Där ansvarar du för inlastning samt utlastning. Tjänsten inleds med en gedigen introduktionsutbildning för att skapa de bästa möjliga förutsättningarna att lyckas i din roll.

Arbetstiderna kan variera, men är oftast förlagda måndag-fredagar 07.00-16.00 alternativt måndag-torsdag 15.50-02.00. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting men utför arbetet hos vår kund i Toftanäs i Malmö. Tjänsten planeras att starta under april månad för introduktion på deltid och möjlighet till att jobba heltid under sommaren 2025. Vi ser långsiktigt på detta uppdrag och ser gärna att du som söker har minst två år kvar av dina studier.

DETTA SÖKER VI

För att trivas i rollen som produktionsmedarbetare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta inom produktion eller en bakgrund inom livsmedel. Du som söker tjänsten är ansvarstagande, engagerad och noggrann i ditt arbete. Vidare söker vi dig som trivs att arbeta i ett team där vi hjälps åt och har roligt på jobbet.

Krav för tjänsten:
• Att du studerar eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%
• Tillgänglig att arbeta minst 2-3 vardagar i veckan
• Möjlighet att arbeta heltid under sommaren 2025
• Grundläggande datakunskap
• Flytande svenska i tal och skrift

Meriterande:
• Truckkort, med ledstaplarbehörighet, samt skjutstativ.

Låter detta som något för dig? Skicka då in din ansökan redan idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Engagerad kundservicemedarbetare på heltid till TePe i Malmö!

Ordermottagare
Läs mer Apr 17
Vill du få insikt i arbetet på en exportavdelning på ett expansivt bolag? Är du noggrann, initiativtagande och har tidigare erfarenhet av orderadministration? Då har vi jobbet för dig!

TePe Munhygienprodukter AB, grundat av familjen Eklund 1965, är ett internationellt företag med huvudkontor i Malmö, Sverige. TePe har ca. 450 anställda och en omsättning på 1259 MSEK (2023). Baserat på hållbar innovation och en vision om friska leenden för livet, erbjuder TePe ett komplett sortiment av produkter och lösningar för en god munhälsa, utvecklade i samarbete med tandvårdsexpertis. TePes munhälsoprodukter marknadsförs av dotterbolag och distributörer i 80 länder och säljs via tandläkarmottagningar, apotek, e-handel och detaljhandel. För mer information, besök www.tepe.com.

Just nu söker vi en noggrann, initiativtagande och serviceorienterad medarbetare till TePes International Business Expansion Team (IBET).

Du kommer arbeta som kundtjänstmedarbetare (International Customer Service) med ordermottagning och ansvara för hela processen därefter. Från den inkommande ordern till dess leverans och fakturering. Ditt arbete kommer vara att ge ett enastående kundbemötande gentemot alla utländska kunder samt interna avdelningar som lager, produktion och ekonomiavdelning. Du kommer att vara en del av IBET, som är en del av den globala säljavdelningen.

Dina arbetsuppgifter utöver kundbemötandet kommer vara allt från ordermottagning, orderregistrering, leveranser, uppföljning och fakturering till förfrågningar, utskick, reklamationer och statistik. Däremellan kommer du också agera förstärkning till försäljningsteamet.

Detta är ett uppdrag på sex månader med start omgående. Arbetstiderna är sedvanliga kontorstider måndag till fredag och du kommer utgå från TePes kontor i Fosie.

DETTA SÖKER VI

- Dig med gymnasial utbildning som har tidigare erfarenhet inom administration och service.
- Dig med flytande kunskaper i svenska och engelska: Då TePe är verksamma på både den svenska och engelska marknaden är det viktigt att du kan kommunicerar flytande på både svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Dig med god kunskaper inom MS Office och erfarenhet av affärssystem.

För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du är flexibel, noggrann och positivt inställd till att ta egna initiativ. Vi ser också att du tycker om att arbeta organiserat och att du är bekväm i servicerelaterade situationer.

Vi välkomnar ansökningar löpande och kommer att tillsätta tjänsten så snart vi hittar rätt kandidat. Så tveka inte att ansöka redan idag!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Senior Elektromekanisk Montör – Malmö

Elektromekaniker
Läs mer Apr 10
Är du en erfaren montör med passion för kvalitet och struktur? Vill du vara en del av ett engagerat team där din kompetens verkligen gör skillnad? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig!

Om rollen
Vi söker nu en Senior Elektromekanisk Montör till vår kunds produktionsenhet i Malmö. Du kommer att arbeta med tillverkning och montering av ställverk, automationsskåp och centraler för elanläggningar. Rollen innebär både ett tekniskt ansvar och ett mentorskap där du bidrar till att utveckla såväl produktionen som dina kollegor.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter
Som senior montör förväntas du ta ansvar för att:
• Utföra montage enligt ritning och arbetsorder
• Säkerställa och dokumentera eventuella ritningsändringar i samråd med projektledning/konstruktör
• Genomföra och dokumentera egen- och kvalitetskontroller
• Bidra aktivt till förbättringar av processer och arbetsflöden
• Introducera och utbilda nya medarbetare inom montageteamet

Detta är en heltidstjänst med placering hos vår kund i Malmö. Arbetstiderna är måndag till fredag 07.00-16.00. StudentConsulting hanterar rekryteringsprocessen, men du blir anställd direkt av kundföretaget.

DETTA SÖKER VI

Vi söker dig med:
• Flerårig erfarenhet av elektromekaniskt montage, främst ställverk, automatikskåp och styrskåp
• God vana vid ritningsläsning (både elektriskt och mekaniskt)
• Praktisk erfarenhet av kopparbearbetning (bockning, kapning, stansning)
• Meriterande är kännedom om fabrikat som Cubic, Tabula eller motsvarande

Personliga egenskaper vi värdesätter
• Samarbete – Du är en lagspelare som stöttar och lyfter andra
• Förändringsbenägenhet – Du är flexibel och anpassar dig snabbt till nya förutsättningar
• Lärande & utveckling – Du är nyfiken, initiativtagande och vill växa i din yrkesroll
• Struktur & noggrannhet – Du arbetar metodiskt och med hög kvalitet i fokus
• Engagemang – Du är självgående, driven och tar ansvar för ditt arbete

Vår kund erbjuder
En trygg anställning i ett stabilt och framtidsfokuserat företag, där du får möjlighet att påverka och växa. Du blir en nyckelperson i ett kunnigt team med stort engagemang och högt i tak.

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Skjutstativtruckförare på heltid sökes!

Truckförare
Läs mer Apr 8
Är du en duktig och noggrann truckförare som är redo att anta nya utmaningar till en utav våra stora kunder i Malmö? Då kan vi ha jobbet för just dig!

Till vår kund söker vi nu duktiga truckförare till vår kund som är placerad i Malmö. Du kommer tillsammans med ditt team arbeta på lagret där du både kommer köra skjutstativstruck och plocka större orders samt arbeta med orderplock av mindre orders. Arbetet är förlagt på tvåskift men dina huvudsakliga arbetstider kommer vara måndag-fredag 07:00-16:00. Tjänsten kommer starta omgående och du ska ha möjlighet att arbeta hela sommaren. Under din anställningsperiod kommer du vara anställd av StudentConsulting men uthyrd till vår kund.

DETTA SÖKER VI

För att trivas på arbetsplatsen tror vi att du är en riktig lagspelare som tycker om att ta ansvar. Du är noggrann men samtidigt effektiv, vi tror också att du har lätt för att ta instruktioner. För att vara aktuell för tjänsten är det ett krav att du har truckkort A+B samt vana att köra skjutstativstruck (B3).

Låter detta som en tjänst för dig? Tveka då inte utan sök redan idag, vi arbetar löpande med både urval och intervjuer.

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu