Malmö: Ekonom/löneadministratör sökes till assistansbolag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Ekonom/löneadministratör sökes till assistansbolag i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2025-02-02 // Varaktighet: Deltid

Saki Assistans AB är ett privat företag och är verksamma över hela Sverige som tillhandahåller tjänster inom personlig assistans (lagstiftningsområden LSS/Socialförsäkringsbalken),
Arbetsuppgifter i rollen som ekonom/löneadministratör samt kvalifikationer och personliga egenskaper:
Vi söker dig som vill arbeta som ekonom/löneadministratör på företaget. Du kommer att arbeta med lönehantering tillsammans med en annan redan anställd, schemaläggning, tidrapporter ,arbetsrätt, och övriga administrativa uppgifter. I ett nära samarbete med övrig personal på vårt kontor kommer du vara en viktig del i vårt team. Du kommer också att ha telefonkontakt med myndigheter såsom Försäkringskassan, kommun, Skatteverket m.m.
Som person bör du vara serviceinriktad, social, noggrann,flexibel, vara lätt att samarbeta med och har lätt för att skapa goda kundkontakter.
För att trivas i denna roll krävs det att du är van att hantera flera saker samtidigt.
Det är ett plus om du har kännedom om relevant lagstiftning kring personlig assistans.
Det är krav att du har goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel, och att du tidigare jobbat i ett lönesystem som Crona Lön LSS samt Aiai för tidrapporter men även andra program är meriterande. Arbetet kräver att du behärskar svenska i tal och skrift.
Tjänstgöringsgrad i början 25 %.
Din ansökan ska innehålla CV inkl referenspersoner, personligt brev, löneanspråk samt uppgift om när du kan tillträda tjänsten.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Löneadministratör

Nedan visas andra jobb i Malmö som Löneadministratör.

Payroll Manager till Kjell & Company

Läs mer Mar 25
Är du en trygg och erfaren lönespecialist som brinner för att strukturera, effektivisera och driva utveckling? Vill du ha en roll där du arbetar nära verksamheten med både operativa löneuppgifter men även strategiskt utvecklingsarbete? Då är detta rollen för dig!
Kjell-andan Kjell & Company är en ledande aktör inom elektronikbranschen med ca 1200 anställda i Norden. Vi kallar vår företagskultur för "Kjell-andan". Denna bygger på hur vi bemöter varandra, både våra kunder i butikerna och medarbetare emellan. Vi låter Kjell-andan vara med och forma oss även rent strategiskt.
Din roll Som Payroll Manager på Kjell & Company kommer du att ha övergripande ansvar för hela lönefunktionen, inklusive Comp & Ben, då rollen även innebär ansvar för att utvärdera och ta fram förmånspolicys samt hantera och se över pensionslösningar. Ditt uppdrag är väldigt operativt men även strategiskt; du kommer att kartlägga, utveckla och effektivisera löneprocesserna samtidigt som du även gör lönerna tillsammans med den lönespecialist som redan finns på plats. Du kommer också att jobba tätt med din närmsta chef, som är HR Manager, för att säkerställa god förståelse och vidareutveckling av lönehanteringen.
Vem är du? Du är trygg, självgående och prestigelös med en stark förmåga att ta initiativ och driva förändringar framåt. Din kompetens är bred inom lönehantering och du har god erfarenhet av Comp & Ben. Du är van vid komplexa lönefrågor och trivs med att jobba både operativt och strategiskt. Vi söker dig som:
Har relevant löneutbildning
Har erfarenhet från lönearbete i privat sektor och god kunskap om kollektivavtal, gärna Handels och Unionen
Har erfarenhet från större organisationer, gärna inom retail
Har vana av optimering av Comp & Ben-strategier, inklusive pensionslösningar.
Har erfarenhet av lönesystemet Agda

Meriterande:
Erfarenhet av Quinyx och Catalyst One
Erfarenhet av danska och norska löner
Erfarenhet av förändringsarbete inom löneprocesser
Kännedom om lönetransparensdirektivet

Varför Kjell & Company? På Kjell & Company blir du del av ett bolag där det finns ett starkt fokus på medarbetarnas utveckling och trivsel. Du kommer till ett företag med tydliga ambitioner, där det råder en öppen och varm kultur med många möjligheter att påverka. Det är en plats där dina idéer och erfarenheter uppskattas, och där du får utrymme att växa och utvecklas tillsammans med bolaget.
Varmt välkommen med din ansökan! I den här rekryteringen samarbetar Kjell & Company med Zoey. Ansök enkelt och smidigt med CV påwww.zoey.se eller via LinkedIn. I samband med att du ansöker kommer vi att be dig att svara på några korta frågor. Funderingar kring vår process eller den här rollen? Varmt välkommen att ringa eller maila Åsa Funke (asa.funke@zoey.se, 0733 222 506)

Ansök nu

Payroll Manager till Kjell & Company

Läs mer Mar 25
Är du en trygg och erfaren lönespecialist som brinner för att strukturera, effektivisera och driva utveckling? Vill du ha en roll där du arbetar nära verksamheten med både operativa löneuppgifter men även strategiskt utvecklingsarbete? Då är detta rollen för dig!
Kjell-andan Kjell & Company är en ledande aktör inom elektronikbranschen med ca 1200 anställda i Norden. Vi kallar vår företagskultur för "Kjell-andan". Denna bygger på hur vi bemöter varandra, både våra kunder i butikerna och medarbetare emellan. Vi låter Kjell-andan vara med och forma oss även rent strategiskt.
Din roll Som Payroll Manager på Kjell & Company kommer du att ha övergripande ansvar för hela lönefunktionen, inklusive Comp & Ben, då rollen även innebär ansvar för att utvärdera och ta fram förmånspolicys samt hantera och se över pensionslösningar. Ditt uppdrag är väldigt operativt men även strategiskt; du kommer att kartlägga, utveckla och effektivisera löneprocesserna samtidigt som du även gör lönerna tillsammans med den lönespecialist som redan finns på plats. Du kommer också att jobba tätt med din närmsta chef, som är HR Manager, för att säkerställa god förståelse och vidareutveckling av lönehanteringen.
Vem är du? Du är trygg, självgående och prestigelös med en stark förmåga att ta initiativ och driva förändringar framåt. Din kompetens är bred inom lönehantering och du har god erfarenhet av Comp & Ben. Du är van vid komplexa lönefrågor och trivs med att jobba både operativt och strategiskt. Vi söker dig som:
Har relevant löneutbildning
Har erfarenhet från lönearbete i privat sektor och god kunskap om kollektivavtal, gärna Handels och Unionen
Har erfarenhet från större organisationer, gärna inom retail
Har vana av optimering av Comp & Ben-strategier, inklusive pensionslösningar.
Har erfarenhet av lönesystemet Agda

Meriterande:
Erfarenhet av Quinyx och Catalyst One
Erfarenhet av danska och norska löner
Erfarenhet av förändringsarbete inom löneprocesser
Kännedom om lönetransparensdirektivet

Varför Kjell & Company? På Kjell & Company blir du del av ett bolag där det finns ett starkt fokus på medarbetarnas utveckling och trivsel. Du kommer till ett företag med tydliga ambitioner, där det råder en öppen och varm kultur med många möjligheter att påverka. Det är en plats där dina idéer och erfarenheter uppskattas, och där du får utrymme att växa och utvecklas tillsammans med bolaget.
Varmt välkommen med din ansökan! I den här rekryteringen samarbetar Kjell & Company med Zoey. Ansök enkelt och smidigt med CV påwww.zoey.se eller via LinkedIn. I samband med att du ansöker kommer vi att be dig att svara på några korta frågor. Funderingar kring vår process eller den här rollen? Varmt välkommen att ringa eller maila Åsa Funke (asa.funke@zoey.se, 0733 222 506)

Ansök nu

Copenhagen Malmö Port söker lönespecialist

Läs mer Apr 14
Copenhagen Malmö Port (CMP) är en fullservicehamn och en av Skandinaviens största hamnoperatörer med verksamhet i Köpenhamn, Malmö och Visby. Vår kärnverksamhet inkluderar hantering av bilar, containrar, Ro-Ro, järnväg, logistik, våt- och torrbulk samt kryssnings- och färjetrafik. Vi är med vår strategiska placering katalysatorn för Öresundsregionens tillväxt, och via innovation, digitalisering och hållbara lösningar arbetar vi i partnerskap för att göra den blå industrin grönare. Tillsammans med våra cirka 300 kompetenta kollegor har du möjligheten att bidra med din kunskap och ditt engagemang för att nå vårt mål: att bli en av världens mest hållbara hamnar!

Arbetsbeskrivning

Som lönespecialist hos oss blir din huvuduppgift att administrera CMP:s lönesystem. Du har ett helhetsansvar över löneprocessen från start till slut och kommer att hantera ca 200 kollektivanställda och tjänstemän, i lönesystemet Hogia samt HR-systemet Sympa. Du tillhör ett härligt HR-team, som sitter i både Malmö och Köpenhamn, och du har en lönekollega att samarbeta med på den danska sidan. I vardagen har du ansvaret för det svenska lönearbetet. Vi sitter i fina lokaler i Mellersta Hamnen i Malmö och merparten av arbetstiden sker på företagets kontor. Du rapporterar direkt till HR Manager i Malmö.

Du kommer bl.a. att arbeta med löneprocess från början tillslut som t.ex:

• Registrera och kontrollera rörliga transaktioner, såsom tidrapporter och avvikelserapporter i lönesystemet och delvis i försystem.
• Ansvara för uppdatering av lönesystemet och delar i medarbetarsystemet vid t.ex. förändringar, nyanställningar.
• Ansvara för utbetalning av löner, ersättningar och förmåner till medarbetare med huvudarbetsplats i Malmö.
• Ansvara för att lönerutiner fungerar och att skatter, avgifter och statistik hanteras korrekt.
• Administration kring medarbetarnas sjukdagar, permission, semester och semesterlön/semestertillägg samt annan ledighet enligt FML från inkomna attesterade ledighetsansökningar, samt intyg för sjuk, VAB och dyl.
• Handha arbetsgivarintyg, tjänstgöringsintyg och liknande dokument som rör bolagets medarbetare.
• Redovisa medarbetarnas skatter, införslar och andra avgifter.
• Ta fram underlag och beräkna löneskatten.
• Ansvara för administration av SINK-beskattning.

Du kommer också att: 

• Upprätta statistik för både interna och externa intressenter
• Ansvara för att hålla sig uppdaterad på lagar, regler, kollektivavtal och lokala avtal som berör avlöningsarbetet
• Administrera tjänstepensions- och försäkringsfrågor samt hålla sig uppdaterad med förändringar och nyheter inom ämnet
• Utbilda/informera ledare och medarbetare i nya rutiner samt följa upp
• Samarbeta med företagets ekonomi i diverse avstämningar
• Utveckla- och förbättra processer och arbetssätt
• Vid behov bistå med HR-administration

Vem är du?

Du har tidigare arbetat brett med lönearbete och är trygg med hela processen, både för kollektivarbetare och tjänstemän. Har du dessutom erfarenhet av Hamn- och Stuveriavtalet eller från industribranschen är det ett stort plus. Du har även erfarenhet av viss HR-administration och har en förmåga att förstå den röda tråden och vad man kan bidra med inom HR och lön.
Eftergymnasial utbildning inom lön är meriterande. 

Du är van vid att arbeta i lönesystemet Hogia och HR-systemet Sympa, och har mycket goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Excel.
Vi ser att du är en självgående person som trivs med att arbeta strukturerat och lösningsorienterat. Du har lätt för att se helheten, samarbetar gärna och bidrar aktivt till att utveckla arbetssätt och processer.
Du talar och skriver obehindrat på svenska, behärskar engelska och förstår gärna danska, då du kommer att ha kontakt med kollegor i Danmark.

Som person är du prestigelös, initiativtagande och trygg i din roll. Du gillar att ta ansvar, delar gärna med dig av din kunskap och stöttar teamet där det behövs. Du är en självgående person som trivs med många kontaktytor och har en förmåga att planera och prioritera, även när oväntade situationer uppstår.

Ansökan
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Urval sker löpande.
I denna rekryteringsprocess samarbetar Copenhagen Malmö Port med Jurek Recruitment & Consulting. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Merima Kastrat på mejl: merima.kastrat@jurek.se 

Om Jurek
Jurek Recruitment & Consulting AB är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och konsultlösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom Law, Business support, Finance, HR och Marketing/Communication.

Ansök nu

Lönespecialist

Läs mer Apr 17
Vi söker en erfaren och självgående lönespecialist för ett omgående konsultuppdrag hos en av våra kunder. Uppdraget är baserat i Malmö och sträcker sig över sex månader, med möjlighet till förlängning.

Ditt uppdrag

Du ansvarar för löner för 700 anställda, arbetar med Visma Expense och Agda Lön, samarbetar med HR och ekonomi samt hanterar kollektivavtal. Som löneadministratör har du en nyckelroll i organisationen där ditt ansvar sträcker sig över flera viktiga områden. Du säkerställer att lönerna för deras 700 anställda behandlas korrekt och i tid varje månad. Detta omfattar allt från att registrera arbetstimmar och utlägg i Visma Expense till att utföra slutgiltiga beräkningar och utbetalningar genom Agda Lön.

Ditt arbete innebär nära samarbete med både HR-avdelningen och ekonomiavdelningen för att garantera att all personalinformation är uppdaterad och att alla finansiella transaktioner sker smidigt. Dessutom ser du till att verksamheten följer gällande kollektivavtal och arbetsrättsliga bestämmelser, vilket inkluderar att hålla dig informerad om förändringar i lagar och avtal som påverkar kundens anställda.

Din bakgrund

Vi söker en senior lönespecialist med minst fem års erfarenhet av lönehantering. Vi ser att du har arbetat med system som Agda Lön och att du har djupgående kunskap inom komplexa lönefrågor och projekt. Erfarenhet av att arbeta i dynamiska miljöer är ett stort plus. Goda Excel-kunskaper är nödvändiga, och erfarenhet av manuella pålägg uppskattas mycket.

Som senior lönespecialist kommer du att ha en omfattande roll inom lönehantering och systemintegration. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och snabba beslutsprocesser, där din analytiska och lösningsorienterade förmåga får briljera. Du kommer att hantera komplexa frågor och projekt, vilket kräver både noggrannhet och kreativitet.

Förutom dina tekniska färdigheter är din kommunikativa förmåga avgörande. Du har lätt för att samarbeta med olika avdelningar och kollegor, och bidrar till att skapa en positiv och produktiv arbetsmiljö.

I denna roll får du möjligheten att påverka och utveckla löneprocesser samtidigt som du arbetar nära företagets kärnverksamhet. Dina insikter och idéer kommer att vara värdefulla för att förbättra och optimera system och rutiner.

Om du älskar utmaningar och vill vara en del av ett framgångsrikt och innovativt team, då är detta rätt plats för dig!

När du blir en av oss

Som konsult hos oss lovar vi den bästa tiden i din karriär. Du kommer från dag ett att komma in i ett sammanhang som ger dig en snabb utveckling i karriären, samtidigt som du får vara med och påverka framtidens arbetsplatser. Välkommen till en värld full av möjligheter! Läs mer om livet som konsult vi oss här!

Nyfiken på att veta mer?

Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Talent Acquisition Specialist Gabriella Olaison (gabriella.olaison@wise.se) och Konsultchef Kim Lovén (kim.loven@wise.se).

Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation med ledstjärnorna nyfiken – modig – proffsig.

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Ansök nu

Lönkonsult HR+8

Läs mer Apr 16
Dethär är ett heltidsuppdrag via oss på Wise Professionals som sträcker sig till årsskiftet – med goda chanser till förlängning. Vår kund sitter i Malmö, så det är toppen om du bor i Malmö med omnejd. Det finns viss möjlighet till hybridarbete, men du behöver också gilla att vara på kontoret större delen av tiden – det är där det händer!

Ditt uppdrag

Vi söker dig som kan stärka upp i kundens dagliga lönearbete från ax till limpa för arbetare och tjänstemän. Du kommer att hantera frågor ut mot organisationen och vara en del utav ett härligt team.

Din bakgrund

Vi söker dig som är en erfaren och trygg lönekonsult som snabbt kan sätta dig in i nya arbetsuppgifter och rutiner. För att lyckas i rollen har du minst två till tre års erfarenhet av lönearbete från ax till limpa. Du har erfarenhet av lönesystemet HR+8 / HR+6 eller HR+, vilket är ett krav. Det är även starkt meriterande om du har arbetat i Medvind. Du är van vid att tolka och tillämpa olika kollektivavtal. Som person är du kommunikativ, strukturerad och trygg i din yrkesroll.

När du blir en av oss

Som konsult hos oss lovar vi den bästa tiden i din karriär. Du kommer från dag ett att komma in i ett sammanhang som ger dig en snabb utveckling i karriären, samtidigt som du får vara med och påverka framtidens arbetsplatser. Välkommen till en värld full av möjligheter! Läs mer om livet som konsult vi oss här!

Nyfiken på att veta mer?

Du får gärna kontakta oss om du har frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är Talent Acquisition Specialist Gabriella Olaison (gabriella.olaison@wise.se) och Konsultchef Ida Asmar (ida.asmar@wise.se).

Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering som metod. Det gör vi i vår strävan efter en mer potentialbaserad matchning. Vi ser därför gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter, eftersom vi vet att en bredare mångfald i bakgrund, erfarenhet och synsätt berikar var och en av oss och gör oss bättre och smartare som organisation med ledstjärnorna nyfiken – modig – proffsig.

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Saki Assistans AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Saki Assistans AB .

Kvinnlig personlig assistent sökes UTDRAG KRÄVS UR BELASTNINGSREGISTRET

Personlig assistent
Läs mer Jun 25
Saki Assistans är verksamma över hela Sverige och arbetar med personlig assistans med människor med funktionsnedsättningar. Vi arbetar efter fyra grundpelare som speglar verksamheten och våra värderingar Inflytande, Närhet, Flexibilitet och Förståelse arbetar vi för att våra uppdragsgivare, trots en funktionsnedsättning, ska kunna leva ett så normalt liv som möjligt. Vi söker dig som är lugn, pålitlig, punktlig, ansvarsfull och har lätt för att samarbeta. Du tar egna initiativ och ser möjligheter istället för problem.
Du skall ha förståelse för kunden och dennes situation och på ett professionellt sätt kunna lösa uppkomna problem.
Vi söker en kvinnlig personlig assistent till en tjej bosatt i Malmö anställningen är från 1 september 2024. Du assisterar/hjälper kunden med de grundläggande och övriga behoven. Arbetet innebär:
-stöd och hjälp i förflyttningar och rehabiliterande träning
-hjälp med städning, matning och matlagning och allt annat, som ingår i kundens liv i alla vardagliga situationer i hemmet/utomhus till promenader utomhus.
- Du kommer jobba dagpass men det förekommer kvälls- och nattpass.
Tjänsten är på deltid och tjänsten är tillsvidareanställning.
Den lediga tjänsten är följande:
• Dag, kväll, natt, helg deltid
Du som person är noggrann, ansvarstagande, lyhörd, flexibel och professionell samt värnar om kundens personliga integritet.
Kvalifikationer
-En fördel är om du är Bosnisktalande och har grundläggande kunskaper i svenska eller engelska språket.
-Erfarenhet av arbete som personlig assistent minst 2 år
-Erfarenheten och kunskap om Larsens syndrom
-Kunskap och erfarenhet av epilepsi är ett krav
-Arbete med utvecklingsstörning minst 2 år
-Intyg att du är klar med utbildning/kurs som personlig assistent
-Erfarenhet av organisation samt kunskaper av systemen Aiai
-Har erfarenhet av att ha arbetat med olika hjälpmedel tidigare
-Kunskap i Word och Excel.
Utdrag ur belastningsregistret krävs för dig som ska arbeta med barn med funktionsnedsättning innan arbetet påbörjas. Du kan beställa det från följande länk
https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Tjänsten påbörjas enligt överenskommelse .
Vi tar endast emot ansökningar elektroniskt. Var god ange annonsrubrik i din ansökan.

Ansök nu

Kvinnlig personlig assistent till en tjej i Malmö! Vikariat

Personlig assistent
Läs mer Jun 15
Saki Assistans är verksamma över hela Sverige och arbetar med personlig assistans med människor med funktionsnedsättningar. Vi arbetar efter fyra grundpelare som speglar verksamheten och våra värderingar Inflytande, Närhet, Flexibilitet och Förståelse arbetar vi för att våra uppdragsgivare, trots en funktionsnedsättning, ska kunna leva ett så normalt liv som möjligt. Vi söker dig som är lugn, pålitlig, punktlig, ansvarsfull och har lätt för att samarbeta. Du tar egna initiativ och ser möjligheter istället för problem.
Du skall ha förståelse för kunden och dennes situation och på ett professionellt sätt kunna lösa uppkomna problem.
Saki Assistans söker kvinnlig vikarie till en tjej bosatt i Malmö som kan hoppa in och arbeta enstaka pass vid behov. Som assistent är du en avgörande förutsättning för att kundens liv, hälsa och vardag fungerar. Arbetsplatsen är kundens hem och utanför hemmet. Du assisterar kunden med de grundläggande behoven och i andra vardagliga sammanhang som tex allt från personlig hygien,i alla vardagliga situationer i hemmet/utomhus till promenader utomhus.. Du bör vara beredd att arbeta nära kunden och ge ett professionellt stöd i nära och stundtals intima situationer.
Vår kund söker personlig assistent där du kommer arbeta när ordinarie personal är sjuka, på semester eller lediga.
Arbetstiderna är förlagda på dygnets alla timmar.
Anställningen kan leda till fast tjänst.
Vi tar endast emot ansökningar elektroniskt. Var god ange annonsrubrik i din ansökan.

Ansök nu

Kvinnlig personlig assistent sökes UTDRAG KRÄVS UR BELASTNINGSREGISTRET

Personlig assistent
Läs mer Maj 16
Saki Assistans är verksamma över hela Sverige och arbetar med personlig assistans med människor med funktionsnedsättningar. Vi arbetar efter fyra grundpelare som speglar verksamheten och våra värderingar Inflytande, Närhet, Flexibilitet och Förståelse arbetar vi för att våra uppdragsgivare, trots en funktionsnedsättning, ska kunna leva ett så normalt liv som möjligt. Vi söker dig som är lugn, pålitlig, punktlig, ansvarsfull och har lätt för att samarbeta. Du tar egna initiativ och ser möjligheter istället för problem.
Du skall ha förståelse för kunden och dennes situation och på ett professionellt sätt kunna lösa uppkomna problem.
Vi söker en kvinnlig personlig assistent till en tjej bosatt i Malmö anställningen är från 1 juni 2024. Du assisterar/hjälper kunden med de grundläggande och övriga behoven. Arbetet innebär:
-stöd och hjälp i förflyttningar och rehabiliterande träning
-hjälp med städning, matning och matlagning och allt annat, som ingår i kundens liv i alla vardagliga situationer i hemmet/utomhus till promenader utomhus.
- Du kommer jobba dagpass men det förekommer kvälls- och nattpass.
Tjänsten är på deltid och tjänsten är tillsvidareanställning.
Den lediga tjänsten är följande:
• Dag, kväll, natt, helg deltid
Du som person är noggrann, ansvarstagande, lyhörd, flexibel och professionell samt värnar om kundens personliga integritet.
Kvalifikationer
-En fördel är om du är Bosnisktalande och har grundläggande kunskaper i svenska eller engelska språket.
-Erfarenhet av arbete som personlig assistent minst 2 år
-Erfarenheten och kunskap om Larsens syndrom
-Kunskap och erfarenhet av epilepsi är ett krav
-Arbete med utvecklingsstörning minst 2 år
-Intyg att du är klar med utbildning/kurs som personlig assistent
-Erfarenhet av organisation samt kunskaper av systemen Aiai
-Har erfarenhet av att ha arbetat med olika hjälpmedel tidigare
-Kunskap i Word och Excel.
Utdrag ur belastningsregistret krävs för dig som ska arbeta med barn med funktionsnedsättning innan arbetet påbörjas. Du kan beställa det från följande länk
https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Tjänsten påbörjas enligt överenskommelse .
Vi tar endast emot ansökningar elektroniskt. Var god ange annonsrubrik i din ansökan.

Ansök nu