Malmö: Säljare för juridisk hjälp

Hitta ansökningsinfo om jobbet Säljare för juridisk hjälp i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2025-02-09 // Varaktighet: Heltid

Säljare för juridisk hjälp

RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare.
LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG!
Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Läs mer på www.RecNet.se.

Vi söker nu en ny säljare för vår kunds räkning.

Vill du arbeta med en spännande produkt som hjälper företag i sin vardag och samtidigt arbeta i ett företag med snabb tillväxt?
Då har vi jobbet för dig!
Vi söker nu säljare för ett företag som arbetar med försäljning av Juridiska tjänster.

Nästan alla företag behöver lite då och då juridisk hjälp. Det kan vara allt från att utforma avtal med kunder eller anställda till att bestrida en felaktig faktura.
Vår kund arbetar med smidiga lösningar för små och medelstora företag. De erbjuder juridisk hjälp som är kostnadseffektiv och ger mindre företag samma kraft som stora företag i juridiska frågor.

Företaget har haft stor framgång och växer ständigt, och behöver fler säljare till sin avdelning.
Du kommer att arbeta i ett företag med stor tillväxt och frammotdriv, och som lägger stor vikt i de anställdas trivsel.

Arbetet går ut på att besöka företag runt om ditt distrikt, och erbjuda dem juridiska lösningar.
Arbetstiderna är måndag till fredag 08:00 - 17:00.

Lön 25 000 + Provision (ca 10 000 vid uppnådd budget)
Mål lön 35 000

Vi söker dig med tidigare erfarenhet av försäljning minst 3 månader.

Du är glad och öppen och gillar att ta kontakt med nya människor.

Rekryteringen sker löpande så vänta inte med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Utesäljare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Utesäljare.

Fältsäljare Vegas Malmö

Läs mer Apr 29
Nytt
Vill du vara med och skapa spelupplevelser i världsklass? Nu söker vi en Fältsäljare i Skåne till vårt affärsområde Vegas. Är du driven, målinriktad och brinner för att bygga starka partnerskap? Då kan du vara den vi söker!
Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll där du får möjlighet att skapa hållbar tillväxt tillsammans med våra Vegaspartners. Vi skapar mervärde för restauranger och bingohallar genom spelautomater och spelansvar i världsklass. Läs mer nedan och ansök redan idag!
Vad kommer du att göra?
Som fältsäljare Vegas ansvarar du för att etablera våra spelautomater hos restauranger, kaféer och hotell och skapa värdefulla spelupplevelser för deras gäster. Du arbetar med att
Aktivt utveckla ditt distrikt med säljbesök och digital bearbetning för att skapa spelmarknadens nöjdaste kunder och långsiktiga partnerskap
 Planera, genomföra och följa upp aktiviteter för att säkerställa spelansvar och en stark kundupplevelse
Utveckla lönsamma partnerskap och bidra till hållbar tillväxt
Säkerställa att Svenska Spels och Vegas varumärken och värdegrund återspeglas i allt du gör
Samarbeta internt med andra team och avdelningar

Är du den som kommer att göra det?
För att lyckas hos oss trivs du i sociala sammanhang och har ett starkt eget driv. Du är en positiv lagspelare som anpassar dig efter olika situationer, förstår kunders behov och ser utmaningar som möjligheter.
Vi tror att du har:
Erfarenhet av uppsökande försäljning och kundkontakt
Gärna erfarenhet från restaurangbranschen och ett etablerat nätverk
B-körkort
God IT-vana och erfarenhet av CRM-system
Goda kunskaper i svenska och engelska (kunskaper i fler språk är meriterande)

Vi är Vegas, en del av Svenska Spel
Vegas spelautomater är de enda tillåtna på den svenska marknaden. Vi erbjuder och utvecklar positiva och ansvarsfulla spelupplevelser som får kunderna att trivas, ha roligt och komma tillbaka. Idag finns Vegas på över 1300 restauranger och bingohallar runt om i Sverige. 2019 lanserade vi nya spelautomater med fokus på bättre spelupplevelse och trygghet för kunden.
Vi är Svenska Spel
Vi är stolta över att vara hela Sveriges spelbolag. Varje dag skapar vi spelglädje med omtanke och ger tillbaka till samhället. Med spel som Triss, Stryktipset och Oddset bjuder vi på spänning, gemenskap och drömmar – men vi är mer än bara ett spelbolag.

Som medarbetare hos oss är du en del av något större. Vi tar ansvar för att skapa en sund och hållbar spelmarknad där alla kan spela på ett tryggt och hållbart sätt. Vi säger nej till osunda intäkter och arbetar aktivt för att göra spelupplevelsen ännu bättre för våra kunder. Vi investerar också i samhället genom att varje år bidra med vårt överskott till statskassan och genom att vara Sveriges största idrottssponsor.
Hos oss möter du en kultur där vi lär oss varje dag, skapar resultat tillsammans och gör det enkelt. Vi är nyfikna, modiga och tror på kraften i att samarbeta. Våra olikheter är en styrka som hjälper oss att utvecklas, utmana oss själva och hitta nya lösningar. Tillsammans skapar vi en arbetsmiljö där vi delar kunskap, vågar testa nytt och alltid strävar efter att bli lite bättre – varje dag.
Vill du veta mer om våra förmåner? Besök: https://career.svenskaspel.se/pages/formaner
Ansökan och kontaktuppgifter 
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med provanställning. Startdatum enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Du bör bo i eller kring Malmö för att ha en bra utgångspunkt i distriktet Skåne.
Vi erbjuder företagsbil, dator och mobiltelefon. Resor med övernattning kan förekomma.
Om du har frågor om tjänsten kan du ta kontakt med Thomas Engström, Chef Fältsälj & KAM Vegas, på thomas.engstrom@svenskaspel.se
Om du har frågor om rekryteringsprocessen kan du kontakta Team TA på, teamta@svenskaspel.se.
Urval och intervjuer sker löpande – välkommen med din ansökan!

Ansök nu

New Business Sales Logistik, Malmö

Läs mer Apr 14
Har du erfarenhet av försäljning av logistiklösningar? Brinner du för tyngre logistik – Pall-, Stycke- och Partigods? Då kan detta vara en roll för dig! Här är fokuset att identifiera affärsmöjligheter hos nya kunder, bygga goda relationer och leda kunden genom hela försäljningsprocessen fram till avslut.

Rollen är ny, och vi erbjuder en unik möjlighet för dig som drivs av resultat, etablerar starka kontaktnät med kunderna och vill arbeta med värdeskapande och komplex försäljning.

Din placering kommer att vara i Malmö med omnejd, och rollen innebär resor i hela vårt distrikt Syd.

Du & vi & jobbetI rollen som New Business Sales Logistik kommer du att bearbeta utvalda logistikkunder och segment inom PostNord på operativ, taktisk och strategisk nivå för att säkerställa långsiktig tillväxt och lönsamhet. Ditt fokus kommer att vara nyförsäljning men du kommer även att arbeta med merförsäljning hos befintliga kunder.

Med din erfarenhet av logistiklösningar och förståelse för kundens affär identifierar du både uttalade och underliggande behov, utmanar befintliga lösningar och visar på hur vi kan anpassa lösningen och skapa verkligt värde.

Vad du kommer att göra:

- Nykundsbearbetning - du identifierar och bearbetar nya kunder för att sälja in logistikvolymer
- Merförsäljning - du identifierar logistikpotentialer hos befintliga kunder
- Bygga ett starkt kontaktnät hos kunderna, identifiera nya affärsmöjligheter och leda kunden genom hela försäljningsprocessen fram till avslut
- Ansvara för att beräkna och offerera värdeskapande lösningar samt följa upp affärsresultat och måluppfyllelse
- Arbeta proaktivt med kunderna för att implementera vunna affärer inom överenskomna tidsramar
- Hålla dig uppdaterad om PostNord erbjudande, processer, verksamhetssystem, säljverktyg såsom säljstödsmaterial, prispolicy med mera
Vem du är


- Resultatinriktad – du jobbar effektivt mot uppsatta mål

- Driven - du vill åstadkomma mycket och har en tydlig vision och stort fokus

- Som person har du lätt för att bygga relationer både externt och internt

- Kommunikativ och pedagogisk – du är bra på att sälja in och motivera andra att prioritera och driva förbättringar utifrån ett kundperspektiv

- Samarbete på alla nivåer - du samarbetar väl både internt och hos kund och bygger förtroende i både dialog och förhandling hos kund

- Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper

Vad du tar med dig


- Minst 3 års dokumenterad erfarenhet inom försäljning av komplexa tjänster och kundunika lösningar inom tung logistik B2B med bevisat goda resultat

- Omfattande erfarenhet av att framgångsrikt söka upp och driva nyförsäljning med bevisat goda resultat

- Relevant akademisk examen, exempelvis inom ekonomi, marknadsföring, industriell ekonomi eller motsvarande är meriterande

- Vi ser gärna att du har utbildning inom försäljning, affärsmannaskap och säljteknik, till exempel Spin

- God kunskap i att utveckla kunders affärer inom supply chain

- Stark förmåga att driva affärsutveckling tillsammans med kunder och sälja och förhandla?med företagsledningar och professionella beslutsfattare med specialistkompetens

- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

- Djup insikt i marknadstrender och konkurrenters erbjudanden för att kunna skapa och erbjuda bästa lösningen till kund

Välkommen med din ansökan Vi gör ett urval av kandidater löpande, så vänta inte med att skicka din ansökan. Undrar du något över tjänsten? Mejla till susanna.aronson@postnord.com. Vi ser fram emot att höra från dig!

För fackliga kontaktpersoner se Fackliga kontakter.

Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka!

PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder.

Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.

Ansök nu

Fältsäljare till Sjömarkens Isolering

Läs mer Apr 7
Är du under uppfattningen av att man skapar bättre kundrelationer och affärer om man ses i person? Är du en person som hellre jobbar ute på fält och får möta nya platser och människor varje dag än att sitta på ett kontor? Om du drivs av dessa faktorer och vill skapa en bättre husupplevelse för villaägare ska du söka tjänsten som Fältsäljare hos Sjömarkens Isolering där du får jobba med frihet under ansvar tillsammans med ett nytt team!

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sjömarkens Isolering.
Om företaget
Sjömarkens Isolering är en marknadsledande lösullsinstallatör på sina marknader sedan 40 år tillbaka. Bolaget arbetar med ständig kompetensutveckling och installatörerna har stort hantverkskunnande. Från de största projekten för byggföretag till garagetillbyggnader hos villaägare – Sjömarkens hanterar alla situationer. De erbjuder alltifrån tilläggsisolering för att sänka energiförbrukningen, isolering av nybyggnad eller tillbyggnad av villor, samt storskalig nyproduktion som sparar på både tid och miljö. En unik framgångsfaktor för Sjömarkens är att de tillverkar sin egen isolering i Borås och har egna installatörer, något som möjliggör en snabb leverans. Lösull, som isoleringen bygger på, är det effektivaste sättet att isolera alla husets konstruktioner - väggar, golv och tak. Det sparar tid och snickarna slipper dammig hantering. Samtidigt behövs ingen plats för förvaring av isolering på bygget. Dessutom blir det inget spill, för det tar Sjömarkens installatörer hand om.
Sjömarkens är ett familjärt bolag och består idag av cirka 40 medarbetare på 15 orter i Sverige, varav 9 distriktsäljare. Nu gör bolaget en satsning för att utöka försäljningen mot privatpersoner som är en resa du får vara med och bygga upp med ett helt nytt team i södra Sverige!
Arbetsuppgifter

I rollen som Fältsäljare arbetar du tillsammans med ett team där ni bearbetar och informerar villaägare om Sjömarkens isoleringslösningar inom ett givet geografiskt område. Detta innebär att du fysiskt uppsöker villaägarna och presenterar hur de kan förbättra sin isolering och vilka möjligheter som finns. Som ett nästa steg bokar du in ett uppföljande möte där du genomför en besiktning som mynnar ut i en kundanpassad lösning och presenterar ett prisförslag, följt av en inbokning för installation.
I rollen har du stor påverkan på din egen lön, där det endast är du själv som sätter gränserna för vad du kan uppnå. Arbetstiderna är flexibla med ett riktmärke runt 8:00-17:00 på vardagar. Kontoret ligger i Kävlinge och ditt försäljningsdistrikt kommer vara inom 3-4 mils radie från kontoret.

Fysiskt uppsökande av villaägare för att informera om Sjömarkens isoleringslösningar
Boka in uppföljningsmöten för besiktning och offertskrivning

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
För denna tjänst är dina personliga egenskaper det viktigaste. Det vill säga att du anstränger dig för att inge ett gott första intryck som är förtroendeingivande mot villaägarna, samt att du ser detta som en spännande utmaning och motiveras av vilka resultat det kan ge dig. Vi tror att du trivs i sociala sammanhang och inte räds för att ta första steget till ett samtal, samt att du har ett inre driv och trivs med att jobba mot uppsatta mål. Vi ser även att du är intresserad av bygg och tycker att det är en spännande produkt att erbjuda som skapar värde för villaägare.
Förutom dina personliga egenskaper tänker vi även att du:
Har någon typ av erfarenhet från kundkontakt, alternativt försäljning
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Har B-körkort och tillgång till egen bil (på sikt finns möjlighet till tjänstebil)
Meriterande med någon typ av bygg-/snickarerfarenhet

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Kävlinge, rimligtvis är du bosatt i Lund, Helsingborg eller Malmö Lön: Fast lön och rörlig modell
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Ansök nu

Fältsäljare till Sjömarkens Isolering

Läs mer Apr 2
Är du under uppfattningen av att man skapar bättre kundrelationer och affärer om man ses i person? Är du en person som hellre jobbar ute på fält och får möta nya platser och människor varje dag än att sitta på ett kontor? Om du drivs av dessa faktorer och vill skapa en bättre husupplevelse för villaägare ska du söka tjänsten som Fältsäljare hos Sjömarkens Isolering där du får jobba med frihet under ansvar tillsammans med ett nytt team!

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sjömarkens Isolering.
Om företaget
Sjömarkens Isolering är en marknadsledande lösullsinstallatör på sina marknader sedan 40 år tillbaka. Bolaget arbetar med ständig kompetensutveckling och installatörerna har stort hantverkskunnande. Från de största projekten för byggföretag till garagetillbyggnader hos villaägare – Sjömarkens hanterar alla situationer. De erbjuder alltifrån tilläggsisolering för att sänka energiförbrukningen, isolering av nybyggnad eller tillbyggnad av villor, samt storskalig nyproduktion som sparar på både tid och miljö. En unik framgångsfaktor för Sjömarkens är att de tillverkar sin egen isolering i Borås och har egna installatörer, något som möjliggör en snabb leverans. Lösull, som isoleringen bygger på, är det effektivaste sättet att isolera alla husets konstruktioner - väggar, golv och tak. Det sparar tid och snickarna slipper dammig hantering. Samtidigt behövs ingen plats för förvaring av isolering på bygget. Dessutom blir det inget spill, för det tar Sjömarkens installatörer hand om.
Sjömarkens är ett familjärt bolag och består idag av cirka 40 medarbetare på 15 orter i Sverige, varav 9 distriktsäljare. Nu gör bolaget en satsning för att utöka försäljningen mot privatpersoner som är en resa du får vara med och bygga upp med ett helt nytt team i södra Sverige!
Arbetsuppgifter

I rollen som Fältsäljare arbetar du tillsammans med ett team där ni bearbetar och informerar villaägare om Sjömarkens isoleringslösningar inom ett givet geografiskt område. Detta innebär att du fysiskt uppsöker villaägarna och presenterar hur de kan förbättra sin isolering och vilka möjligheter som finns. Som ett nästa steg bokar du in ett uppföljande möte där du genomför en besiktning som mynnar ut i en kundanpassad lösning och presenterar ett prisförslag, följt av en inbokning för installation.
I rollen har du stor påverkan på din egen lön, där det endast är du själv som sätter gränserna för vad du kan uppnå. Arbetstiderna är flexibla med ett riktmärke runt 8:00-17:00 på vardagar. Kontoret ligger i Kävlinge och ditt försäljningsdistrikt kommer vara inom 3-4 mils radie från kontoret.

Fysiskt uppsökande av villaägare för att informera om Sjömarkens isoleringslösningar
Boka in uppföljningsmöten för besiktning och offertskrivning

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
För denna tjänst är dina personliga egenskaper det viktigaste. Det vill säga att du anstränger dig för att inge ett gott första intryck som är förtroendeingivande mot villaägarna, samt att du ser detta som en spännande utmaning och motiveras av vilka resultat det kan ge dig. Vi tror att du trivs i sociala sammanhang och inte räds för att ta första steget till ett samtal, samt att du har ett inre driv och trivs med att jobba mot uppsatta mål. Vi ser även att du är intresserad av bygg och tycker att det är en spännande produkt att erbjuda som skapar värde för villaägare.
Förutom dina personliga egenskaper tänker vi även att du:
Har någon typ av erfarenhet från kundkontakt, alternativt försäljning
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Har B-körkort och tillgång till egen bil (på sikt finns möjlighet till tjänstebil)
Meriterande med någon typ av bygg-/snickarerfarenhet

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Kävlinge, rimligtvis är du bosatt i Lund, Helsingborg eller Malmö Lön: Fast lön och rörlig modell
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Ansök nu

Distriktsäljare till Infobric

Läs mer Jan 29
Vill du ta nästa kliv i din karriär och utvecklas inom försäljning i SaaS-branschen? Har du ett starkt intresse för att skapa framgångsrika affärer och äga hela kunddialogen? Hos Infobric får du chansen att bli en del av ett ledande bolag där du får möjligheten att arbeta med spännande SaaS-tjänster i en bransch som ständigt utvecklas
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Infobric.
Om företaget
Infobric är ett snabbväxande SaaS-bolag som arbetar på en internationell marknad. Företagets mission är att skapa socialt hållbara och resurseffektiva byggarbetsplatser genom digitala tjänster som gör kundernas arbetsdagar både säkrare och mer produktiva. Infobric grundades 2004 och har sedan dess varit en viktig del i digitaliseringen av anläggnings-, service- och byggbranschen. Idag är bolaget ett av Europas ledande ConTech-bolag med verksamhet i fyra länder. Infobrics tjänster används på över 30 000 byggarbetsplatser och av över 10 000 kunder runt om i Norden och Storbritannien.
Affärsområdet Infobric Workforce arbetar med att säkerställa en trygg och säker arbetsplats genom en rad olika lösningar till bygg- och anläggningsbranschen. Vi söker nu en ny distriktsäljare till Malmöregionen.
Arbetsuppgifter
I rollen som distriktsäljare hos Infobric erbjuds du en roll som nyckelspelare i bolagets försäljningsteam. Du tillsammans med övriga teamet arbetar aktivt för att skapa affärsmöjligheter, främst hos befintliga kunder som byggföretag och deras respektive byggarbetsplatser. Ditt primära fokus är B2B-försäljning där du ansvarar för hela kedjan, från prospektering till avslut. Det innefattar att bygga relation med befintliga kunder samt bearbeta nya, boka kundmöten samt hålla demos och presentera Infobrics system och produkter. Du har en hög närvaro ute hos kunderna och i tjänsten ingår resor till kunder i Malmöregionen som är det distrikt du ansvarar över. Distriktet sträcker sig från södra Skåne upp till Halmstad, Växjö, Kalmar.
Dina primära arbetsuppgifter är:
• Driva och bygga stark kommersiell utveckling
• Boka och utföra möten, både digitalt och fysiskt
• Bearbeta och bygga långsiktiga relationer med främst befintliga kunder
• Ha förståelse för- och skapa behovsanalyser

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Eftergymnasial utbildning inom exempelvis försäljning eller ekonomi alternativt arbetslivserfarenhet inom B2B
• Flytande svenska och engelska, i tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet
• B-körkort
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom branschen är meriterande
För att trivas i rollen som distriktsäljare är du en resultatinriktad person som motiveras av att prestera och arbeta efter tydligt uppsatta mål. Du har vidare förmåga att arbeta strukturerat och kan självständigt driva dina projekt framåt. Då rollen innebär många kontaktytor såväl internt som externt ser vi att du är en kommunikativ och socialt säker person som får energi av dialog med nya människor. Vidare trivs du med att bygga relationer till andra och har förmågan att lyssna och förstå såväl kunder som kollegors behov. Du sätter kunden i fokus och anstränger dig alltid för att leverera lösningar.

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö, med möjlighet till hybridarbete
Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila tillinfo@bravura.se eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Medla Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Medla Sverige AB .

Kundtjänstmedarbetare

Besöksbokare/Kundbokare
Läs mer Apr 29
Nytt
RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare.
LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG!
Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Registrera dig snabbt och enkelt på RecNet.se

Följande annons kommer från en av våra uppdragsgivare.

Företaget är en av de största callcenterverksamheterna i Sverige. Det har ett väletablerat namn i branschen och har hand om extern support för stora med välkända företag.
Företaget har ett brett utbud av uppdrag och för rätt person finns stora möjligheter att avancera inom bolaget.

Vi söker nu 3 st kundtjänstmedarbetare till et av företagets största kunder.
Kunden är en av Sveriges största Operatörer för telefoni och mobila bredband.

Du kommer att arbeta på avdelningen savedesk, vars huvud syssla består av att hjälpa kunder som vill avsluta sitt abonnemang, och om möjligt försöka få kunden att återansluta sig till operatören.

Arbetsuppgiften består av att ta emot samtal från kunder som vi avsluta sitt abonnemang. Vi de tillfällen då tillfälle bjuds arbetar du med att behålla kunden.
Majoriteten av arbetsuppgiften består av att bistå kunden i deras serviceärenden.

Vi söker:
- Du som god service kompetens och viljan att hjälpa människor
- Dig som är social och gillar att ta kontakt med människor
- Har intresse för att göra goda resultat och som strävar efter nå bra resultat


Inga tidigare erfarenheter behövs men är såklart meriterande.

Känner du att detta är något för dig?

Vänta inte med din ansökan!

Ansök nu

Team Leader för shop in shop

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Apr 28
RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare.
LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG!
Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Registrera dig snabbt och enkelt på RecNet.se

Vi söker nu för kunds räkning 1 Team Leader som tar hand om företagets säljare ute på event.

Vill du arbeta inom försäljning och samtidigt utbilda andra, då är det här jobbet för dig!

Bolaget är ett av Sveriges största event bolag. De är verksamma inom flera olika branscher och har uppdrag ifrån några av Sveriges största företag.
Projekten kan vara allt från långvariga uppdrag som fortlöper kontinuerligt till korta uppdrag som varar 6 månader.

Du kommer att arbeta i så kallade ”shop in shops”, vilket är en eventmonter i en redan befintlig butik.
Shopparna finns belägna i attraktiva köpcentrum, i butiker tillhörande stora kedjor.

Försäljningen sker till kunder i butiken som kommer fram till montern.

Som Team ledaer kommer du ansvara för en grupp säljare på 3-6 personer.
Du kommer att ansvara för deras försäljning samt att resultat uppnås.
Du kommer även ha en del budget på egen försäljning.

Tidigare erfarenhet inom teamleading är inget krav.

Tidigare erfarenhet av försäljning i minst 6 månader är ett krav.


Du arbetar alltid på din hemort och sover alltid i din egen säng. Arbetstiderna varierar med 8 timmars dagar med olika skift mellan 10:00-20:00
Du kommer ha en fast lön på 25 000 samt provision på din egen försäljning samt dina säljare.
Mållön 36 000

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Säljare av försäkringar med fast lön+Prov

Telefonförsäljare
Läs mer Apr 28
RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare.
LÅT OSS HITTA JOBBET ÅT DIG!
Vi letar aktivt jobb åt dig utifrån dina krav och erfarenheter. Över 80% av de som registrerar sig får ett jobberbjudande inom 1 vecka. Registrera dig snabbt och enkelt på RecNet.se

Följande annons kommer från en av våra uppdragsgivare.

Vi söker nu nya säljare till vår expanderande säljkår. Du kommer att arbeta med att sälja försäkringar till såväl företag som privatpersoner. Vi är idag ett av de största försäkringsbolagen i Sverige med flera år i branschen. Vi erbjuder våra kunder en bred och kostnadseffektiv produktportfölj vilket gör våra tjänster intressanta och roliga att sälja och med goda möjligheter att tjäna bra med pengar.

Du kommer per telefon kontakta nya och till viss del befintliga kunder. Du kommer att arbeta vardagar 9-17. För den som vill tjäna extra pengar eller behöver ett flexibelt schema finns möjligheten att jobba kvällar och helger.

Du kommer sitta i en ny fräsch, central lokal nära till kollektivtrafiken, med ett team med bra teamkänsla och engagerade chefer.
Vi genomför kontinuerligt säljutbildningar för att öka kompetensen hos våra säljare.
Vi erbjuder fast lön på 22 000 + generös provision samt bonus. Du får även en grundutbildning som vara i 3 dagar som du har nytta av hela livet.

Du behöver inte ha jobbat med försäljning tidigare.

Vi ser gärna att du:

* Kan ta ansvar över din egen prestation.
*Är social och har lätt för att prata med människor.
* Är målinriktad och har viljan att bli bättre.
* Har en seriös attityd med en serviceminde till bolaget och deras kunder.

* Vill du tjäna mycket pengar och belönas för din prestation?
* Vill du ha riktigt kul med dina kollegor?
* Vill du utvecklas som säljare samt växa som person? Här har du din chans!

Vänta inte med din ansökan då rekrytering sker löpande.

Ansök nu

Företagsäljare för brandskydd

Utesäljare
Läs mer Apr 27
RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare.
Vi hjälper dig som arbetssökande att öka din synlighet för arbetsgivare och ökar därmed chansen till ett jobb. Faktum är att 70 % av de som registrerar sitt cv hos oss får ett jobberbjudande efter önskade kriterier redan inom 2 veckor.

Följande annons kommer från en av våra uppdragsgivare.

Vi är en av Sveriges största distributörer av brandsäkerhet till företag. Med lång erfarenhet och ett brett sortiment av brandskydd kan vi med våra duktiga konsultationer hjälpa våra kunder till en tryggare arbetsmiljö.

Vi söker nu säljare till vår företagsavdelning.
Som företagssäljare arbetar du med att besöka företag för att se över och komplettera företagens brandskydd. Du kommer att besöka både stora och små företag med varierande lokaler. Du kommer kunna erbjuda alla typer av brandskydd med marknaden bästa kvalité.

Dina möten är förbokade av våra kund bokare, du kommer även till viss del besöka dina befintliga kunder.

Vi erbjuder ett spännande och utvecklande arbete där varje dag är olik den andra. Du kommer arbeta med en produkt som är spännande och rolig att sälja. Vi erbjuder en fast lön på 25 000 samt provision på det du säljer. Arbetstider 8-17 mån-fre.

Du behöver inte ha arbetat med försäljning sedan tidigare, men det är meriterande.
B körkort är inget måste.

Vill du sälja en produkt du kan stå för, och som gör nytta för köparen?
Vill du belönas för din prestation när du gör ett bra jobb?
Vill du ha ett jobb där du utvecklas och där du känner att är uppskattad?

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Butikssäljare elektronik

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Apr 27
RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare.
Vi hjälper dig som arbetssökande att öka din synlighet för arbetsgivare och ökar därmed chansen till ett jobb.

Vi söker nu för vår kunds räkning butikssäljare till deras butik i centrala stan.

Företaget är en av Sveriges ledande elektronikkedjor och är väletablerade i branschen och har flera års erfarenhet.
Du kommer att arbeta i en spännande och utvecklande arbetsplats med mycket fokus på utveckling och trivsel.

Du arbetar heltid med schemalagda tider måndag till söndag, 09:00 – 20:30.

Du erbjuds:
* Kontinuerlig utbildning inom försäljning, kundvård, och personlig utveckling
* En utpräglad företagskultur med högt i tak
* Avtalsenlig lön och pension
* Generöst bonussystem
* Goda karriärmöjligheter

Vi söker dig med:
* eget driv och sinne för affärer
*god servicekänsla
*teamkänsla
*viljan att utvecklas

Tidigare säljerfarenheter är meriterande men inget krav.

Lön efter överenskommelse.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Restaurangbiträde

Servitör/Servitris
Läs mer Apr 26
RecNet arbetar för att förenkla kontakten mellan arbetsgivare och arbetstagare.
Vi hjälper dig som arbetssökande att öka din synlighet för arbetsgivare och ökar därmed chansen till ett jobb.

Vi söker nu ett restaurangbiträde till flera av våra kunder.

Vi söker dig som vill arbeta med service och som har lätta för att samarbeta med människor.

Som restaurangbiträde arbetar du mestadels inom servering, men kan även ha arbetsuppgifter som innefattar disk, städning och enklare portionering.

Våra kunder är väletablerade restauranger i centrala stan med bra arbetsvillkor och engagerad personal.

För att arbeta med restaurangbiträde krävs ingen tidigare erfarenhet men vi ser gärna att du:

- Vill arbeta med service och har en god känsla för kundrelationer
- Har lätt för att samarbeta med andra människor
- Är noggrann och ordningsam
- Engagerad i ditt arbete och har bra stresstålighet

Ansvar

- Ge alla gäster en unik upplevelse och god service
- Kommunicera och samarbeta med köket
- Samla information från våra gäster och rapportera det till restaurangchefen
- Delta i planering , arrangemang av kampanjer samt evenemang relaterade till restaurangenheten
- Viss städ och disk

Sök tjänsten snabbt och lätt på www.recnet.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu