Malmö: Flexibel Onsitetekniker – Extrajobb vid behov i Malmö och Landskrona

Hitta ansökningsinfo om jobbet Flexibel Onsitetekniker – Extrajobb vid behov i Malmö och Landskrona i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2025-04-15 // Varaktighet: Heltid

Nu söker vi dig som har teknisk erfarenhet och vill arbeta extra inom IT-support. I den här rollen blir du en viktig resurs hos en av våra större kunder i både Malmö och Landskrona – där du hoppar in vid behov, exempelvis vid sjukdom, ledighet eller tillfälliga projekt med ökat resursbehov.
Det här är en flexibel timanställning med arbetstider främst under vardagar mellan kl. 08:00–17:00. Uppdragen varierar och du får möjlighet att arbeta i en professionell och utvecklande IT-miljö – perfekt för dig som studerar, frilansar eller söker ett extraknäck vid sidan av annan sysselsättning.
Exempel på arbetsuppgifter:

Installation och felsökning av mjukvara och hårdvara


Support och hantering av AV-utrustning i konferensrum


Underhåll av digitala informationsskärmar


Enklare felsökning och support av skrivare


Allmän IT-support direkt på plats hos användare


Vi tror att du har:

Erfarenhet av arbete inom IT-support eller liknande


Goda kunskaper i Windows, och gärna även i Mac-miljö


Förmåga att snabbt sätta dig in i nya situationer och tekniska problem


Möjlighet att hoppa in med kort varsel


Möjlighet att genomgå en bakgrundskontroll (UC och belastningsregister)


Som person är du självgående och lösningsorienterad, samtidigt som du har lätt för att samarbeta och kommunicera med både kollegor och användare. Du är strukturerad, serviceinriktad och har ett professionellt bemötande i allt du gör.
Vi erbjuder:

Ett flexibelt extrajobb i en spännande och varierad IT-miljö


Möjlighet att bygga vidare på din IT-erfarenhet


Goda chanser till fler uppdrag vid gott samarbete


Stöttning från ett engagerat team hos oss på Barona


 
Hur du ansöker
För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Linnéa Lundström via e-post linnea.lundstrom@barona.se
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Välkommen med din ansökan!
 
Om Barona Professionals AB
Barona?är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären.?Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Helpdesktekniker/Supporttekniker

Nedan visas andra jobb i Malmö som Helpdesktekniker/Supporttekniker.

Servicedeskmedarbetare sökes till global kund i Malmö!

Läs mer Apr 28
Är du en problemlösare ut i fingerspetsarna och älskar att ge support i världsklass? Nu söker vi en Servicedeskmedarbetare till ett spännande IT-uppdrag i Malmö!
Om rollen Som Servicedeskmedarbetare kommer du att vara hjärtat i användarsupporten. Du hjälper kunder med allt från felsökningar till kontohantering och ser till att den hårdvara som används fungerar optimalt tillsammans med våra systemlösningar.
Dina viktigaste verktyg kommer att vara telefon och ärendehanteringssystem där du smidigt och effektivt hanterar inkommande ärenden.
Vanliga arbetsuppgifter inkluderar:

Felsökning av nätverksutrustning


Kontohantering


Hantering av lättare tekniska frågor

Vi söker dig som
Har några års erfarenhet av helpdesk och IT-support.


Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska.


Är lösningsorienterad och brinner för att hjälpa andra.


Har en positiv inställning och trivs med att arbeta i team.

Praktisk information
Start: 5 maj 2025


Slut: 31 augusti 2025


Plats: På plats i Malmö (ej distansarbete)


Ansök senast: 30 april 2025



Det här är en perfekt möjlighet för dig som vill utvecklas vidare inom IT-support och få värdefull erfarenhet i en dynamisk miljö! 
Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher.
Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

Ansök nu

Junior IT-Support / Servicedesk Support Specialist till Tietoevry

Läs mer Apr 28
Om företaget
Tietoevry är ett ledande företag inom digital omvandling och erbjuder integrerade IT-lösningar till både företag inom näringslivet och den offentliga sektorn. De spelar en betydande roll i den digitala sfären och utnyttjar sin programvara och tjänster för att utveckla verktyg och lösningar som underlättar vardagen för en stor mängd människor. Genom att hjälpa företag att förnya sina verksamheter genom modernisering, digitalisering och innovation skapar de nya möjligheter som bygger på öppenhet, samarbete inom innovation och ett omfattande ekosystem. Här får du möjligheten till att växa med utmanande och stimulerande arbetsuppgifter. Vidare får du kontinuerligt stöttning genom utvecklande och coachande samtal. Detta kombineras med en stark kultur som bygger på hög transparans och en stor dos teamanda.
Om tjänstenRollen som supporttekniker hos Tietoevry handlar primärt om att erbjuda support till en av Tietoevrys största kunder. Rollen är dynamisk och varierande, då du förväntas erbjuda support inom områden såsom Office 365, MS Office, Windows, Windows Server, nätverk, brandväggar, WiFi, säkerhet, backup, Active Directory och Mac.
Ansvarsområden:
Tillhandahålla kvalitativ support genom telefon, mail och chatt för slutanvändare hos kund.
Leverera lösningar på de ärenden som berör tekniska frågor eller problem.
Felsökning och åtgärdande av tekniska problem med hjälp av fjärrstyrnings-, och automatiseringsverktyg.
Vara delaktig i förbättringsprocesser för incident, förändring och problemhantering.
Kvalifikationer och egenskaper
Vi letar efter dig som har en fallenhet för att ge kvalitativ service. För att passa bra i tjänsten ser vi att du har en approach som präglas av en hög grad av kundfokus och service. Vidare är du fokuserad på att nå resultat och utvecklas över tid. Att sätta mål och jobba mot dem, individuellt och i team, är något som känns naturligt för dig. Du är en person som fungerar bra i grupp som innehar en hög standard av ärlighet och konsekvens i sina handlingar. Likt andra i teamet, förväntas du vara flexibel och öppen för att utvecklas då du kommer ta dig an en varierande mängd olika ärenden. Du är kommunikativ, samarbetsvillig och sprider positiv energi. Du har både förmågan att identifiera problem samt hitta lösningar till dessa.
Vidare ser vi gärna att du:
Har minst ett års erfarenhet av antingen teknisk support eller kundtjänst/service.
Påvisar en stark motivation och ett intresse för att utvecklas inom IT samt att arbeta mot större kunder.
Kan uttrycka dig obehindrat i både svenska och engelska
Övrig information Plats: Malmö, Skåne
Omfattning: 100%


Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till överrekrytering, du blir initialt anställt hos Asta Agency och arbetar som konsult hos företaget. För rätt person finns det goda möjligheter till en överrekrytering hos företaget.

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till kandidat@astaagency.se.

Ansök nu

Servicedesk-tekniker

Läs mer Apr 25
Vår vision på Orange Cyberdefense är att bidra till ett säkrare digitalt samhälle genom att hjälpa våra kunder att förebygga och hantera olika typer av cyberhot. Vi brinner alla för cybersäkerhet och engagerar oss tillsammans för att hjälpa våra kunder på deras säkerhetsresa.
Din roll som Servicedesk-tekniker
Vår medarbetare i teamet rör sig vidare internt hos oss i bolaget och vi söker därför efter vår nästa servicedesk-tekniker
I den här rollen kommer du att jobba tillsammans med sju kollegor i en servicedesk som startade för fem år sedan i syfte att förbättra vår leverans mot våra kunder. Du blir en viktig funktion för våra kunder och vi söker dig som brinner för kundservice. I den här tjänsten arbetar du i treskift (morgon, eftermiddag och natt).
Exempel på ansvarsområden:
Hantering av inkommande kundärenden: samla in ärenden, incidenter och serviceförfrågningar.
Agera på larm från övervakningssystemet.
Samordning av de dagliga aktiviteterna för våra cybersäkerhetstekniker.
Koordinera utbyte av hårdvara för våra kunder.
Hjälpa till att utveckla arbetsrutiner och processer.
Skapa och underhålla dokumentation.
Presentera vår servicedesk för våra kunder.


Varför ska du jobba hos oss?
Möjlighet att jobba tillsammans med några av branschens mest dedikerade experter inom cybersäkerhet och med marknadsledande teknik.
Flexibel arbetsmiljö och goda utvecklingsmöjligheter.
En Challenger-kultur som uppmuntrar nyfikenhet, initiativtagande och kunskapsdelning.
Vi hjälper och säkrar upp IT-miljöerna hos stora internationella företag.


Vilka är vi?
Orange Cyberdefense är Sveriges ledande cybersäkerhetsföretag. Vår vision är att bidra till att säkra det digitala samhället. Vi erbjuder våra kunder tjänster inom flertalet områden, från djupgående tekniska lösningar exempelvis SOC, brandväggslösningar, tekniska hotanalyser, sårbarhetshantering, SIEM till mer mjukare tjänster som styrning och ledning inom säkerhet, arbete med riskmodeller och riskanalyser. Vi är 2700 kollegor globalt, varav 400 kollegor i Sverige.
På Orange Cyberdefense är vi alla olika men med delad passion för cybersäkerhet; och det är vår främsta styrka. Vi är stolta över våra olikheter, erfarenheter och bakgrunder och är övertygade om att vi måste inkludera alla för att också kunna erbjuda lösningar som passar just alla. Det är anledningen till att vi säkerställer att vi hanterar alla ansökningar likvärdigt.

Vem är du?
Vi söker dig som älskar att leverera högklassig service och som trivs med att jobba i en challenger-kultur där många bollar flyger. Vi söker dig med tidigare erfarenhet av att arbeta i Office-paketet och vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av ITIL Service Management.

Rekryteringsprocessen:
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag har löpt ut. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Amanda Wennström (amanda.wennstrom@orangecyberdefense.com)

Ansök nu

Second Line Support till Ricoh

Läs mer Apr 3
Om företaget
Ricoh är ett globalt teknikföretag med internationell karaktär. De är idag en av de ledande aktörerna inom sitt område och erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper företag att förbättra sin produktivitet och effektivitet. Med fokus på hållbarhet och innovation arbetar de för att stödja sina kunder i övergången till digitala och miljövänliga arbetsplatser, och Ricoh är verksamt i över 200 länder världen över.
Vi på Asta Agency samarbetar med Ricoh i den här rekryteringsprocessen. Det här är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos Ricoh. Du blir anställd av Asta Agency och arbetar som konsult.

Om tjänstenI rollen som Second Line Support arbetar du med att lösa inkommande ärenden inom området, mötesteknik och kommunikationslösningar. Dina arbetsverktyg är i första hand via telefon, Teams och fjärrstyrning. Ärendena hanteras initialt av first line-support. När ärenden inte kan lösas där, men inte heller kräver en tekniker på plats, tar du över och arbetar vidare för att lösa dem så snabbt och effektivt som möjligt.
Du hanterar en variation av tekniska problem. Arbetet sker ofta i samverkan med onsite-tekniker eller Third Line Support. I vissa fall kan du behöva guida tekniker på plats, eller ge fjärrsupport vid felsökning. Arbetet sker i ServiceNow där du registrerar, arbetar och avslutar ärenden, men även arbetar med processförbättringar och interna utvecklingsinitiativ. Rollen innebär direkt kundkontakt och ansvar för uppföljning av ärenden. Du blir en del av ett engagerat team inom ett snabbfotat affärsområde där du har möjlighet att påverka, testa nya idéer och arbeta nära både kunder och kollegor.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi letar efter dig som har en fallenhet för att ge kvalitativ service och ett tekniskt intresse. För att passa bra i tjänsten ser vi att du har en approach som präglas av en hög grad av kundfokus och service. Vidare är du fokuserad på att nå resultat och utvecklas över tid. Du är en person som fungerar bra i grupp som innehar en hög standard av ärlighet och konsekvens i sina handlingar. Likt andra i teamet, förväntas du vara flexibel och öppen för att utvecklas då du kommer ta dig an en varierande mängd olika ärenden. Du är kommunikativ, samarbetsvillig och sprider positiv energi. Du har både förmågan att identifiera problem samt på ett nyfiket sätt hittar lösningar till dessa.
Utöver det har du:
• Eftergymnasial utbildning inom IT/nätverksteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet • God system- och datorkunskap, erfarenhet av ServiceNow är meriterande • Flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift • Erfarenhet av att arbeta enligt ITIL är meriterande • Meriterande: Certifieringar eller erfarenhet av Cisco, Microsoft teams eller PRO- AV Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö, Jägersro eller Stockholm, Solna
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse


Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till ellen@astaagency.se.

Ansök nu

First Line Support till Malmö

Läs mer Apr 2
Brinner du för IT och gillar att lösa IT-relaterade problem? Har du tidigare erfarenhet av IT support och drivs av att ge förstklassig service? Då vill vi gärna höra från dig!
Nu söker vår kund i Malmö en driven IT Supporttekniker till sitt team där du kommer att tillhöra ett team av kollegor där ni tillsammans tar hand om företagets IT-relaterade ärenden via telefon, mail och ärendehanteringssystem. Som en del av teamet löser du användares IT-problem i stort och smått, lämnar över ärenden till andra arbetsgrupper inom avdelningen när så krävs, följer upp ärendehantering samt dokumenterar lösningar för att effektivisera ert arbete. I rollen som IT Supporttekniker får du arbeta med flera tjänster och jobbar tätt tillsammans med ditt team. Vi söker dig med ett genuint IT-intresse – kanske har du byggt din egen dator eller älskar att felsöka teknik.
För denna roll ser vi att du har erfarenhet inom:
Minst ett års arbetslivserfarenhet inom servicedesk
Felsökning inom Windows miljö
Active Directory/Entra ID (Azure AD)
Microsoft 365
Ärendehanteringssystem, t.ex. ServiceNow
Intune
Vi ser också att du kan kommunicera obehindrat på såväl svenska som engelska, i både tal och skrift.

Vi tror att du är en lagspelare som gärna stöttar dina kollegor och alltid strävar efter att leverera utmärkt service. Du är självgående, lyhörd och delar gärna med dig av din kunskap för att stärka teamet. Att vara punktlig, föregå med gott exempel och ha en lösningsorienterad inställning är några av dina främsta egenskaper.

Start: Omgående start med hänsyn till uppsägningstid. Uppdraget är på heltid och är tillsvidare
Placeringsort: Stockholm
Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match

Vad vi står för: Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag.
Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans!
Varför ska du välja oss? Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen.
Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Barona Professionals AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Barona Professionals AB .

Dansktalande kundservicemedarbetare till Multi team!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 15
Dansktalande kundservicemedarbetare till Multi Team – Malmö
Är du en serviceinriktad och lösningsorienterad person som brinner för att hjälpa kunder? Talar och skriver du flytande danska samt behärskar svenska utan hinder? Då kan du vara den vi söker!
Barona letar nu efter en dansktalande kundservicemedarbetare till vårt multinationella team i Malmö. Till en början kommer du att arbeta med kundservice för både Panduro och Renault Nordic, men rollen innebär även att du successivt kommer att hjälpa till i alla våra uppdrag inom Multi Teamet. Detta ger dig en varierad och utvecklande arbetsmiljö där du får hantera inkommande ärenden från kunder, återförsäljare och verkstäder via telefon, chatt, e-post och sociala medier. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får utvecklas tillsammans med engagerade kollegor.
Om rollen
Som en del av Baronas Customer Care-team i Malmö kommer du att ha en central roll i att säkerställa bästa möjliga kundupplevelse. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar:

Hantering av inkommande kundärenden via telefon, e-post, chatt och sociala medier.


Ge support och vägledning kring produkter och tjänster.


Stödja återförsäljare och verkstäder med relevant information.


Administrativa uppgifter kopplade till kundförfrågningar.


Aktivt bidra till merförsäljning och förbättrad kundupplevelse.


Du kommer att arbeta i en dynamisk och inkluderande arbetsmiljö där det alltid finns utrymme för skratt, professionalism och personlig utveckling.
Vi söker dig som:

Talar och skriver danska på modersmålsnivå.


Kan kommunicera obehindrat på svenska, både muntligt och skriftligt.


Har goda kunskaper i engelska.


Har erfarenhet av kundservice och brinner för att ge enastående service.


Är en positiv lagspelare med förmåga att arbeta både självständigt och i team.


Är ansvarstagande, noggrann och lösningsorienterad.


Har erfarenhet av att arbeta mot individuella och gemensamma mål.


Har god organisationsförmåga och kan prioritera i en varierande arbetsbelastning.


Har ett intresse för teknologi, hobbyprodukter eller fordon (meriterande men inget krav).


Vi erbjuder:

En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö med kontinuerlig coachning och kompetensutveckling.


Ett sammansvetsat team där vi värdesätter både professionalism och trivsel.


Individuell utbildningsplan genom Barona-akademin för att utveckla din fulla potential inom kundbemötande och kommunikation.


Heltidstjänst med arbetstider måndag–fredag på ett rullande schema där arbetstiderna varierar mellan kl. 08:00–18:00.


Kollektivavtal och förmåner enligt överenskommelse.


Ansökningsprocess
Vi genomför intervjuer löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Processen inkluderar intervjuer, en skriftlig uppgift samt referenskontroll.
Välkommen med din ansökan!

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post på grund av GDPR. Ansök med CV och personligt brev via vår rekryteringsportal.

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på Om Barona - Barona Sweden


Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Matilda Nordkvist på matilda.nordkvist@barona.se

Ansök nu

Sommarjobb kundservicemedarbetare i Malmö

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 18
Drivs du av att ge exceptionell service, lösa problem och skapa en positiv kundupplevelse? Vill du utvecklas i en dynamisk och kundfokuserad miljö? Då är den här rollen som kundservicemedarbetare i Malmö något för dig!


Arbetsomfattning: Måndag – fredag under kontorstider
Arbetsperiod:  Startdatum är den 21 april eller enligt överenskommelse, och anställningen sträcker sig över sommaren fram till slutet av augusti.
Lön: Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön i enlighet med gällande kollektivavtal, vilket innebär en månadslön på mellan 21 000 och 24 000 kronor för en heltidsanställning.

Arbetsbeskrivning
Som en del av vårt kundserviceteam arbetar du i en inspirerande och inkluderande atmosfär där service står i fokus. I din roll hjälper du kunder via telefon och mejl, svarar på frågor om produkter och tjänster, hanterar reklamationer och guidar kunder till de bästa lösningarna. Ingen dag är den andra lik, och du får möjlighet att utvecklas i ett företag som värdesätter både kundnöjdhet och medarbetarnas trivsel.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

 Besvara inkommande samtal och mejl från kunder


 Ge professionell och personlig service


 Hjälpa kunder med frågor kring produkter, beställningar och reklamationer


 Arbeta i olika system för att registrera och följa upp kundärenden


 Samarbeta med andra avdelningar för att lösa kunders behov på bästa sätt




Bakgrund
Vi söker dig som älskar kundkontakt, har en positiv inställning och alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Du är lösningsorienterad, pedagogisk och trivs i ett högt tempo där du får använda din kommunikativa förmåga dagligen

Vi söker dig som

Är en positiv lagspelare och som har lätt för att komma in i en arbetsgrupp och bidrar till god stämning


Är serviceinriktad, driven och social


Har god system-/datorvana


Uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på både svenska och engelska




Meriterande
Erfarenhet av kundinteraktioner i olika branscher, exempelvis service, försäljning, rådgivning, vård, utbildning eller andra yrken där du har bemött och hjälpt kunder, klienter eller användare.

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på https://barona.se/om-barona/ 

Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur. 
Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.


Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta elin.nilsson@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Onsitetekniker sökes på deltid till kund i Landskrona

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jan 7
Plats: Ute på plats hos en av våra större kunder i Landskrona
Arbetstid: 08:00-17:00
Tidsperiod: Starten är omgående, med en 6 månaders provanställning. 
Vi söker en självständig och ansvarstagande Onsitetekniker för en varierande och spännande roll. Som Onsitetekniker kommer du att arbeta ute på plats hos en av våra större kunder, där dina arbetsuppgifter kommer att variera från dag till dag. Detta är en deltidsanställning på 60%, kunden vill att man ska kunna vara på plats 3 dagar i veckan. 
Huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Installation och felsökning av mjukvara
Installation och felsökning av hårdvara
Hantering av AV-utrustning i konferensrummen
Hantering av digitala skyltar
Enklare felsökning av skrivare

Krav:
Tidigare erfarenhet och bakgrund inom IT
Kunskaper inom Windows och MAC
Screening i form av UC och belastningsregister

Personliga egenskaper:
Självständig
Ansvarstagande
Social kompetens
Administrativa kunskaper

Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och arbeta med spännande utmaningar. Om allt fungerar bra finns det möjlighet till förlängning.
 
Hur du ansöker
För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. 
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Välkommen med din ansökan!
 
Om Barona Professionals AB
Barona?är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären.?Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

Ansök nu

German-speaking Business Development Representative

Account manager
Läs mer Jan 15
The Role
On behalf of our client, we are looking for a German-speaking full-time Business Development Representative to help drive B2B sales opportunities for our customers through a Sales-as-a-Service concept. You will assist customers with intelligent market segmentation, outbound sales, and market analytics by blending technology, such as AI tools, with phone, email, and LinkedIn outreach. This role offers the opportunity to become an integral part of a growth journey, helping to define strategic direction while working with customers in fields like consulting and technology. You will develop skills in complex B2B sales and collaborate closely with the management team to shape the organization.
About the Company
We are a fast-growing agency in the Nordics, leading the way with growth solutions through sales, business development, and cutting-edge technology. We empower B2B brands to accelerate their sales growth in the Nordics by combining software and outsourcing activities. Our mission is to deliver positive brand awareness, high-quality leads, and valuable customer and market insights that convert into long-lasting customer relationships.
Founded during the pandemic in 2020, we are headquartered in Copenhagen with an additional office in Malmö. Our solutions support the growth cycle and objectives of our customers, making it profitable to scale customer acquisition.
A Social Powerhouse
Join a dynamic team of 60 young, ambitious, and talented individuals where dedication meets social spirit. We value social connections as much as professional achievements. Our culture encourages sharing ideas, contributing to innovation, and fostering a sense of community. Work here is both rewarding and fun, with high performance and active participation in shaping the company culture at the core of everything we do.
Responsibilities
Conduct outbound sales activities through email, phone, and LinkedIn.
Generate business opportunities for customers in the Nordics.
Manage your own sales pipelines.
Drive customer success through reports and status meetings.
Identify and implement best practices to refine internal processes.
Work with CRM systems and AI tools.
Contribute to the company’s vibrant culture.

Key Performance Objectives
Sales: Conduct at least 300 outreach activities per week in fluent German, targeting decision-makers via phone, email, and LinkedIn. Generate a minimum of 60 new leads and 15 high-quality business opportunities monthly, refining strategies to improve brand awareness and lead generation.
Data: Log all customer interactions and insights in HubSpot, maintaining accurate tracking and providing monthly reports with actionable recommendations.
Customer Communication: Proactively engage with customers during check-ins to discuss progress, address concerns, and update on outreach efforts, achieving high customer satisfaction.
Mindset: Adopt a solution-oriented mindset, resolving challenges to enhance customer satisfaction and retention.
Culture Building: Actively participate in fostering a collaborative and inclusive work environment, contributing to company events and cultural initiatives.

Why Join Us?
If you’ve worked in a large corporate environment, you might find us refreshingly different. Being part of a scale-up means embracing a fast-paced environment where adaptability and innovation thrive. While this can mean less predictability, it offers unparalleled opportunities for growth, learning, and fun. If this resonates with you, we’d love to hear from you.
Interviews are held on an ongoing basis, with the start date as soon as possible!

Ansök nu

Säljledare

Säljledare
Läs mer Jan 3
Ta din karriär inom försäljning och ledarskap till nästa nivå!
Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Har du en passion för att uppnå resultat, en stark drivkraft att utvecklas inom ledarskap och en naturlig förmåga att inspirera andra? Vill du arbeta i ett marknadsledande företag med en stark intern gemenskap? Då är det här möjligheten för dig att bli en del av vårt team som säljledare.
Om rollen
Som säljledare och coach spelar du en avgörande roll i den dagliga verksamheten under dina arbetspass. Du ansvarar för att säkerställa ett effektivt arbetsflöde, upprätthålla hög kvalitet genom hela processen och skapa en inspirerande och motiverande arbetsmiljö med fokus på försäljning och resultat. Du leder ett team på 10-15 medarbetare och din huvudsakliga uppgift är att coacha och stötta dem i deras utveckling.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

Rekrytering och utbildning: Ansvar för att hitta och introducera ny personal.


Schemaläggning och personalplanering: Skapa effektiva arbetsscheman för att säkra smidiga processer. Teamet består av medarbetare som arbetar heltid och deltid.


Resultatuppföljning: Analysera försäljningsresultat tillsammans med teamet och identifiera utvecklingsområden.


Kvalitetssäkring: Säkerställa hög standard i alla steg av försäljningsprocessen.


Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av att leda team inom callcenter eller liknande försäljningsmiljöer. Du har en bakgrund inom uppsökande försäljning och är därmed bekant med de specifika krav som ställs inom denna typ av arbete.
För att lyckas i rollen ser vi att du:

Brinner för försäljning och är resultatdriven.


Har en kommunikativ och engagerande personlighet som motiverar andra.


Trivs med att skapa en positiv och stödjande arbetsmiljö.


Är trygg i att sätta tydliga förväntningar och har en stark vilja att växa inom ledarskap.


Är lösningsorienterad och drivs av att göra skillnad för ditt team och organisationen.


Flexibilitet är en viktig del av rollen. Vår verksamhet kan ibland kräva att du är tillgänglig under varierande arbetstider, inklusive kvällar fram till kl. 18-19 vid behov. Detta är en perfekt roll för dig som uppskattar variation och är bekväm med att anpassa dig efter situationen.
Kvalifikationer:

Dokumenterad erfarenhet av att leda och coacha team inom försäljning.


Erfarenhet av rekrytering och schemaläggning är meriterande.


Stark samarbets- och kommunikationsförmåga.


God dator- och systemvana.


Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift.



Om tjänsten
Tjänsten med tillhörande onboarding är på 100% med start enligt överenskommelse. Tjänsten inleds med en provanställning på 6 månader.

Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Elin Nilsson på Elin.Nilsson@barona.se. OBS På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl. 

Processen innehåller intervjuer med både Barona och kund. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför gärna in din ansökan redan nu!

Välkommen med din ansökan!


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på https://barona.se/om-barona/

Ansök nu