Malmö: Administrativ assistent till sensoriska smakpaneler

Hitta ansökningsinfo om jobbet Administrativ assistent till sensoriska smakpaneler i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2025-04-15 // Varaktighet: Heltid

Om rollen
Vi söker en noggrann administrativ assistent som kommer vara delaktig i genomförandet av sensoriska paneler. I denna roll kommer du främst att assistera vid genomförandet av de sensoriska panelerna, vilket inkluderar att förbereda och organisera prover samt hantera relaterade administrativa uppgifter.

Du kommer att vara ansvarig för att hantera produktinventeringen, vilket innebär att hålla koll på inkommande leveranser, hämta prover från lagret och bekräfta ankomsten av proverna. Dessutom kommer du att dokumentera proverna genom att fotografera och märka dem på ett strukturerat sätt för effektiv lagring. Kassering av gamla prover och sortering av plastbehållare och påsar kommer också att ingå i dina arbetsuppgifter.

Du kommer även att schemalägga testdatum och kommunicera med paneldeltagare för att säkerställa att resultaten levereras i tid, samt övervaka deras närvaro under panelerna. Du kommer att delta i utvärderingssessioner och säkerställa att resultaten levereras i tid.

Dessutom kommer du att assistera Sensory Scientist med programmering av frågeformulär, rekrytering och screening av nya paneldeltagare samt utbildning och övervakning av deras prestation. Du kommer också att samarbeta med smakteamet för att förbereda smaker och testprover samt se till att sensorik- och smaklabbet hålls rent och välorganiserat. 

En del av din roll kommer också att innebära inköp av kommersiella produkter och underhåll av lagret för sensoriska smakprover. Du kommer att koordinera internationella produktleveranser för att stödja marknader i norra Europa samt hantera inköp av produkter från både detaljhandel och e-handel.

Tjänsten är en ett vikariat på 100% förlagt mellan 2 maj till och med 2 november, med chans till förlängningt. Du kommer att få en anställning hos Adecco. Arbetstiden är förlagd dagtid måndag till fredag.

Bakgrundskontroller samt drog- och alkoholtester kommer att genomföras som en del av rekryteringsprocessen.

Om dig
Vi söker dig med erfarenhet av administrativt arbete och förmågan att analysera, tolka och tydligt kommunicera data. Du bör känna dig bekväm med att arbeta i en laboratorie- och produktionsmiljö, samt i miljöer med dofter från smakämnen och nikotinprodukter. Flytande svenska och engelska är ett krav, och det är en fördel om du har körkort och tillgång till bil.

Erfarenhet av sensoriskt arbete eller som assistent i ett smaklaboratorium är meriterande. Kunskap eller vilja att lära sig rökfri processteknik, forsknings- och utvecklingsprocesser, tillverkning eller kvalitet är fördelaktigt, liksom erfarenhet av Microsoft-paketet, inklusive Outlook, PowerPoint och Excel. Det är en fördel om du har en examen inom livsmedelsvetenskap eller en kandidatexamen inom ett naturvetenskapligt område.

Som person är du noggrann, detaljorienterad och trivs med administrativa uppgifter. Du har förmågan att arbeta systematiskt i en stödjande roll och kan enkelt anpassa dig till olika situationer. Dessutom är du flexibel och bibehåller hög effektivitet, även i snabbföränderliga miljöer.

Kontaktuppgifter
Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Matilda Nilsson via Matilda.Nilsson@adecco.se

Om du har frågor angående registrering, vänligen kontakta support via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Laboratorieassistent

Nedan visas andra jobb i Malmö som Laboratorieassistent.

Labbassistent sökes till sommarjobb och extrajobb vid sidan av studierna!

Läs mer Apr 25
Är du en engagerad student intresserad av områden som biologi, kemi eller livsmedelstillverkning? Trivs du i labbmiljö och vill utforska ett extrajobb som kan leda till heltidsarbete på sommaren? Då kan du vara den vi söker!

Vi söker en dedikerad laboratorieassistent till Skånemejerier i Malmö som kan bli en värdefull del av vårt dynamiska team. I rollen som laboratorieassistent kommer du att fokusera på mikrobiologiska och delvis kemiska arbetsuppgifter.

Vi letar just nu efter studerande kandidater som kan arbeta 16 timmar per vecka under terminerna, och uppemot heltid på sommar och andra lov. Arbetspassen varierar mellan korta och långa pass, och är förlagda både dag och natt måndag-söndag. Tjänsten är baserad i Fosie, Malmö. För den som strävar efter yrkesutveckling inom branschen finns det gott om möjligheter att växa inom både rollen och bolaget.

För att vara aktuell för tjänsten ser vi gärna att du har minst två år kvar på dina studier och kan starta omgående. I rollen som labbassistent kommer man få ansvara över flera olika stationer i labbet, och därav krävs en längre upplärningsperiod.

Dina dagliga aktiviteter kommer att omfatta:
• Utförande av bakteriologiska provtagningar och odlingar
• Mätning av pH-halt
• Provtagning och analys av fetthalter och protein
• Sensoriska provningar och utvärdering av mejeriprodukter
• Noggrann dokumentation av arbetsprocesser
• Samarbete och kommunikation med olika avdelningar inom företaget

DETTA SÖKER VI

För att passa in i denna roll ser vi gärna att du uppfyller följande kvalifikationer:

• Du är för närvarande student med minst 2 år kvar av dina studier
• Du har ett påtagligt intresse inom områden som biologi, kemi eller livsmedelstillverkning
• Du är flexibel och kan ställa upp att jobba vid kort varsel, samt heltid under lov och sommar
• Noggrannhet, samarbetsvilja och ansvarskänsla är viktiga egenskaper
• En förkärlek för mejeriprodukter, då sensoriska bedömningar ingår i arbetet

Välkommen med din ansökan och ta chansen att vara en del av vårt team som laboratorieassistent hos Skånemejerier! Vi ser gärna att du gör testerna som finns tillgängliga på din sida. Vi jobbar med urvalet löpande, så ansök redan idag!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Labbassistent sökes till sommarjobb och extrajobb vid sidan av studierna!

Läs mer Apr 3
Är du en engagerad student intresserad av områden som biologi, kemi eller livsmedelstillverkning? Trivs du i labbmiljö och vill utforska ett extrajobb som kan leda till heltidsarbete på sommaren? Då kan du vara den vi söker!

Vi söker en dedikerad laboratorieassistent till Skånemejerier i Malmö som kan bli en värdefull del av vårt dynamiska team. I rollen som laboratorieassistent kommer du att fokusera på mikrobiologiska och delvis kemiska arbetsuppgifter.

Vi letar just nu efter studerande kandidater som kan arbeta 16 timmar per vecka under terminerna, och uppemot heltid på sommar och andra lov. Arbetspassen varierar mellan korta och långa pass, och är förlagda både dag och natt måndag-söndag. Tjänsten är baserad i Fosie, Malmö. För den som strävar efter yrkesutveckling inom branschen finns det gott om möjligheter att växa inom både rollen och bolaget.

För att vara aktuell för tjänsten ser vi gärna att du har minst två år kvar på dina studier och kan starta omgående. I rollen som labbassistent kommer man få ansvara över flera olika stationer i labbet, och därav krävs en längre upplärningsperiod.

Dina dagliga aktiviteter kommer att omfatta:
• Utförande av bakteriologiska provtagningar och odlingar
• Mätning av pH-halt
• Provtagning och analys av fetthalter och protein
• Sensoriska provningar och utvärdering av mejeriprodukter
• Noggrann dokumentation av arbetsprocesser
• Samarbete och kommunikation med olika avdelningar inom företaget

DETTA SÖKER VI

För att passa in i denna roll ser vi gärna att du uppfyller följande kvalifikationer:

• Du är för närvarande student med minst 2 år kvar av dina studier
• Du har ett påtagligt intresse inom områden som biologi, kemi eller livsmedelstillverkning
• Du är flexibel och kan ställa upp att jobba vid kort varsel, samt heltid under lov och sommar
• Noggrannhet, samarbetsvilja och ansvarskänsla är viktiga egenskaper
• En förkärlek för mejeriprodukter, då sensoriska bedömningar ingår i arbetet

Välkommen med din ansökan och ta chansen att vara en del av vårt team som laboratorieassistent hos Skånemejerier! Vi ser gärna att du gör testerna som finns tillgängliga på din sida. Vi jobbar med urvalet löpande, så ansök redan idag!

OM FÖRETAGET

Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Sommaruppdrag som laboratorieassistent hos BAT Fiedler & Lundgren

Läs mer Apr 16
Om tjänsten
Som Laboratorieassistent arbetar du nära både laboratorieteamet och produktionen för att säkerställa att produkterna håller högsta kvalitet. 

Du kommer att utföra laboratorietester enligt etablerade rutiner och standarder, hantera prover, dokumentera resultat i våra system samt identifiera och rapportera avvikelser. Tjänsten innebär även att du är aktiv i produktionen för att stödja medarbetare med kvalitetskontroller och säkerställa efterlevnad av hygien- och kvalitetskrav.

Vidare kommer du att registrera data samt stötta övriga kollegor inom laboratorie- och kvalitetsavdelningen vid behov. 

Tjänsten som Laboratorieassistent är ett konsultuppdrag via Adecco under vecka 29–30 i sommar. Du kommer att arbeta 5-skift. 

Om dig
Vi söker en engagerad och noggrann person som har ett intresse för kvalitet och analysarbete. Du är nyfiken, ansvarstagande och trivs i en roll där du får arbeta både självständigt och tillsammans med andra. 

Vi ser gärna att du har en universitetsutbildning inom teknik, livsmedel, biologi, medicin eller motsvarande. Har du erfarenhet från en liknande roll ses det som meriterande. 

Viktigt för tjänsten

• Noggrann och uppmärksam på detaljer 
• God datorvana 
• Universitetsutbildning inom teknik, livsmedel, biologi, medicin eller liknande
• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande 
• Flytande svenska i tal och skrift 

Why Join BAT?
We´re one of the few companies named as a Global Top Employer by the Top Employers Institute – certified in offering excellent employee conditions.

Collaboration, inclusion and partnership underpin everything we do here at BAT. We are looking forward to enabling every individual to thrive, regardless of gender, sexual orientation, marital or civil partnership status, gender reassignment, race, religion or belief, colour, nationality, ethnic or national origin, disability, age, skills, experience, education, socio-economic and professional background, veteran status, perspectives and thinking styles. We know that embracing talent from all backgrounds is what makes us stronger and best prepared to meet our business goals.

We see the career breaks as opportunities not obstacles. Through The Global Returners program, we support professionals looking to restart their careers after an extended absence from the workforce (e.g. time out caring for family, parental leave, national service, sabbatical and/or starting an own venture).

Come bring your difference and see what is possible for you at BAT. Learn more about our culture and our award winning employee experience here.

If you require any reasonable adjustments or accommodations to help you perform at your best during the recruitment process, you are encouraged to notify us. We are fully committed to support you by making appropriate arrangements for you to demonstrate your full potential.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig för tjänsten:

Maja Svensson via maja.svensson@adecco.se 

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Adecco Sweden AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Adecco Sweden AB .

Kundservicemedarbetare vid behov till Øresundsbron

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 29
Nytt
Vill du vara en del av vårt glada gäng som hjälper kunder före och efter sin resa på Øresundsbron? Hos oss får du vara med och bidra till en enastående kundupplevelse!

Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare kommer du att arbeta i ett öppet kontorslandskap tillsammans med servicemedvetna kollegor. Du får uppleva ett högt tempo och besvara våra kunders frågor både i telefon och mail. De vanligaste förekommande frågor som berörs är prisfrågor, fakturor, reklamationer och återbetalningar. 

Øresundsbrons kunder pratar både svenska, danska och engelska. Det är ett krav att du har en god förståelse för samtliga ovannämnda språk samt är bekväm med att tala danska då majoriteten av kunderna är danstalande.

I din roll kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter att innebära:

• Fokus på en enastående kundupplevelse
• Nå uppsatta KPI:er
• Hantera inkommande samtal via telefon och besvara mail
• Övriga administrativa arbetsuppgifter, såsom posthantering och registrering

Tjänsten som kundservicemedarbetare är ett konsultuppdrag vid behov via Adecco och inleds med en gedigen introduktion. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer att tillsättas så fort vi hittat rätt person.

Om dig
Vi söker dig som är serviceminded och är ute efter en långsiktig behovsanställning. Du arbetar vid behov under terminerna och är tillgänglig att arbeta mer under under loven. Du har tidigare erfarenhet av kundkontakt och har du arbetat inom kundtjänst är detta meriterande.

För att lyckas i rollen behöver du ha en god kommunikationsförmåga, ha lätt för att bygga relationer, vara lösningsfokuserad samt anpassningsbar. Då man arbetar i flertal system krävs det att du har god datorvana och att du är snabblärd. För att trivas i rollen behöver du ha en positiv inställning och kunna bidra till god stämning på arbetsplatsen.

Viktigt för tjänsten är:

• Du är studerande på minst 50% eller har en annan huvudsaklig sysselsättning
• Du har minst tre till fyra terminer kvar på dina studier
• Du talar svenska och engelska
• Du kan göra dig förstådd och förstå danska språket

Meriterande för tjänsten är:

• Erfarenhet av kundtjänst (telefonvana)
• Danska språket

Om Øresundsbron
Vi kan erbjuda en spännande och mångsidig tjänst på en visionär och dynamisk dansk-svensk arbetsplats, som utgör navet i en pulserande region där du är med och påverkar utvecklingen. Vi är 145 medarbetare som jobbar för att Øresundsbron ska vara den bästa vägen till upplevelser och möjligheter på andra sidan Öresund. Våra medarbetare skapar möjligheter till vår framgång. Vår organisation är präglad av proaktivitet, förändringsvilja och öppenhet. Ett välfungerande samarbete är en förutsättning för att nå våra mål. Och därför är vi på Øresundsbron hjälpsamma brobyggare.
 

Kontaktuppgifter
Har du frågor om rekryteringen vänligen kontakta ansvarig rekryterare:

Maja Nyström via maja.nystroem@adecco.se.

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Service, Kundtjänst, Kundtjänstmedarbetare, Kontor, Administration, Malmö, Adecco, Öresundsbron

Ansök nu

Säljinriktad student till Victoriahem

Account manager
Läs mer Apr 28
Är du en engagerad student med känsla för service och dessutom på jakt efter ett utvecklande deltidsjobb?

Hos Victoriahem får du en spännande roll där du hjälper hyresgäster att hitta sina nya hem och blir en viktig del av ett engagerat team.

Om tjänsten
I rollen som Uthyrare får du en unik inblick i delar av uthyrningsprocessen, med en särskilt stark betoning på de delar där din serviceinriktade inställning verkligen kommer till sin rätt. Dina arbetsuppgifter är att kontakta potentiella hyresgäster om värdet av att välja just våra hem. Du kommer att:

• Aktivt ringa upp nya kunder som anmält intresse av att bli kontaktade med målet att skapa förtroende och stimulera till uthyrning
• Arbeta med både inkommande och utgående samtal för att säkerställa snabb och personlig kontakt med potentiella hyresgäster
• Vara beredd på att hantera kundserviceuppgifter och svara på frågor från både befintliga och potentiella hyresgäster

Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco, på deltid (cirka 15–20 timmar per vecka) med omgående start. Arbetstiderna varierar och kan inkludera både dagtid, kvällar och helger. Vid behov förväntas du kunna arbeta heltid samt resa i tjänsten.

Om dig
Vi söker dig som förenar en stark säljinstinkt med en genuin känsla för service. Du är målinriktad och service-minded och är ute efter ett långsiktigt deltidsarbete. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundkontakt. Du har datavana och kan snabbt sätta dig in i nya system. Vi ser att du har en förmåga att bygga relationer och skapa förtroende – både med våra hyresgäster och dina kollegor! För att lyckas i rollen behöver du ha en god kommunikationsförmåga, vara lösningsfokuserad, strukturerad, noggrann och ha ett sinne för detaljer. För att trivas i rollen behöver du uppskatta att ha många kontaktytor, ha en positiv inställning och kunna bidra till god stämning på arbetsplatsen.

• Du är en student med minst 50 % studietakt och minst tre terminer kvar
• Du trivs med att arbeta med människor och har förmågan att snabbt bygga starka relationer
• Du är kommunikativ, övertygande och har en naturlig förmåga att sälja in idéer – både på svenska och engelska
• Erfarenhet av kundkontakt och en bakgrund inom mål fokuserat arbete är meriterande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande. 

Om Victoriahem
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Matilda Nilsson via Matilda.Nilsson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Projektkoordinator till BAT

Administratör
Läs mer Apr 24
Är du en strukturerad och lösningsorienterad person som trivs i en dynamisk miljö? Har du erfarenhet av projektkoordinering och vill vara med och skapa innovativa butikslösningar? Då kan detta vara rollen för dig!

Vi söker nu en Projektkoordinator till BAT i Malmö för att stödja genomförandet av inredningslösningar i butik. Du kommer att arbeta nära leverantörer och tvärfunktionella team för att säkerställa smidiga installationer, löpande underhåll och effektiv uppföljning.

Som Projektkoordinator kommer du att:

• Samordna installation och underhåll av butiksinredning samt säkerställa att allt sker enligt plan.
• Fungera som kontaktperson mellan leverantörer, Key Account Managers och vår Field Force.
• Hantera logistik och lösa operativa utmaningar i samband med projektgenomföranden.
• Skapa rapporter, följa upp KPI:er och se till att projektmål uppnås.
• Bistå projektägaren med planering, uppföljning och administration.
• Koordinera möten, workshops och se till att deadlines hålls.
• Föreslå förbättringar och bidra till mer effektiva arbetssätt.

För att lyckas i rollen tror vi att du har:

• 1–3 års erfarenhet av projektkoordinering, gärna inom detaljhandel eller FMCG.
• God analytisk förmåga och trygg i att hantera data och skapa insiktsfulla rapporter.
• Strukturerad, proaktiv och lösningsorienterad arbetsstil.
• Utmärkta kommunikations- och samarbetsförmågor.
• Vana att hantera flera parallella uppgifter och hålla koll på detaljer.
• Mycket goda kunskaper i Microsoft Office (särskilt Excel). Kunskaper i Power BI är meriterande.
• Flytande engelska i tal och skrift.

Du blir en del av vårt svenska Trade-team, där engagemang, samarbete och ständig utveckling står i fokus. Vi brinner för att skapa värde, både som team och individuellt, och vi tror på att ha kul på jobbet samtidigt som vi levererar resultat i världsklass. Rollen är placerad på vårt moderna kontor i Hyllie, Malmö.

Tjänsten som Projekt koordinator är ett konsultuppdrag med start omgående enligt överrenskommelse och som kommer att pågå i 1 år till en början med goda chanser till anställning direkt hos BAT där efter.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Matilda Nilsson via Matilda.Nilsson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Servicetekniker till BAT Fiedler & Lundgren

Servicetekniker, elektronik
Läs mer Apr 23
Om tjänsten

BAT är ett företag som utvecklas snabbt med produkter som VELO, VUSE och GLO är dem på en mission att minska hälsoeffekten av branschen. För att uppnå BAT´s ambition söker vi kollegor som är redo att ta sig an denna utmaning. Som Servicetekniker hos BAT har du en central roll, du hanterar inte bara tekniskt underhåll utan även viktiga operatörsuppgifter som inkluderar övervakning av maskiner, felsökningar och reparationer. Tillsammans med ditt team strävar du efter att ständigt förbättra och effektivisera BAT´s arbetsprocesser.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Tekniskt underhåll.
Felsökning och reparationer.
Justering och övervakning av maskiner.

Vad erbjuder BAT dig?

• BAT erbjuder en marknadsledande årlig prestationsbonus (förutsatt att du är berättigad till den)
• Deras utbud av förmåner varierar beroende på land och omfattar olika hälsoplaner, initiativ för balans mellan arbete och fritid, transportstöd och en flexibel semesterplan med ytterligare incitament
• Din resa med BAT är inte begränsad av gränser, den drivs av dina ambitioner. Kom till BAT och bli en del av en miljö som gynnar intern utveckling, där din karriärutveckling inte bara är ett påstående - det är en verklighet som vi är angelägna om att bygga tillsammans. Ta vara på möjligheten och ta ansvar för din utveckling; ditt nästa kapitel börjar här.
• Du får tillgång till onlineplattformar för lärande och personliga utvecklingsprogram för att utveckla dina ledaregenskaper
• BAT prioriterar ständiga förbättringar i en föränderlig miljö och förbereder oss för pågående förändringar

Tjänsten är på heltid och inleds med ett konsultuppdrag på 6 månader. För rätt kandidat finns det goda möjligheter till en fast anställning hos kund. BAT tillämpar skiftarbete som kan variera mellan 3 och 5-skift.  

Viktigt för tjänsten:
Relevant arbetslivserfarenhet, exempelvis som tekniker, operatör eller mekaniker.
Flytande i svenska, tal och skrift 
God problemlösningsförmåga.
Initiativtagande.

Meriterande:
Erfarenhet från livsmedelsindustrin.
Truckkort.
Kunskap eller erfarenhet av hydrauliksystem.

Vi värdesätter personlig lämplighet högt i vårt urvalsarbete. Bakgrundskontroll kommer att genomföras för alla slutkandidater.

Why Join BAT?

We’re one of the few companies named as a Global Top Employer by the Top Employers Institute – certified in offering excellent employee conditions.

Collaboration, inclusion and partnership underpin everything we do here at BAT. We are looking forward to enabling every individual to thrive, regardless of gender, sexual orientation, marital or civil partnership status, gender reassignment, race, religion or belief, colour, nationality, ethnic or national origin, disability, age, skills, experience, education, socio-economic and professional background, veteran status, perspectives and thinking styles. We know that embracing talent from all backgrounds is what makes us stronger and best prepared to meet our business goals.

We see the career breaks as opportunities not obstacles. Through The Global Returners program, we support professionals looking to restart their careers after an extended absence from the workforce (e.g. time out caring for family, parental leave, national service, sabbatical and/or starting an own venture).

Come bring your difference and see what is possible for you at BAT. Learn more about our culture and our award winning employee experience here: https://eur01.safelinks.protection.outlook.com/?url=https://careers.bat.com/our-culture&data=05|01|elena-mihaela_neacsu@bat.com|b0918a6a7d9b40a315bc08dbe9e5294b|ff9c7474421d49578d47c4b64dec87b5|0|0|638360942681589749|Unknown|TWFpbGZsb3d8eyJWIjoiMC4wLjAwMDAiLCJQIjoiV2luMzIiLCJBTiI6Ik1haWwiLCJXVCI6Mn0=|3000|||&sdata=EAlScBtqmg3eCgPRAZCAWqgwVyS4xJKuPqGyns6cmak=&reserved=0.

If you require any reasonable adjustments or accommodations to help you perform at your best during the recruitment process, you are encouraged to notify us. We are fully committed to support you by making appropriate arrangements for you to demonstrate your full potential.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Svensson via maja.svensson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Bokningsproffs på deltid till Victoriahem

Utesäljare
Läs mer Apr 17
Är du en engagerad student med känsla för service och dessutom på jakt efter ett utvecklande deltidsjobb?

Hos Victoriahem får du en spännande roll där du hjälper hyresgäster att hitta sina nya hem och blir en viktig del av ett engagerat team.

Om tjänsten
I rollen som Uthyrare får du en unik inblick i delar av uthyrningsprocessen, med en särskilt stark betoning på de delar där din serviceinriktade inställning verkligen kommer till sin rätt. Dina arbetsuppgifter är att kontakta potentiella hyresgäster om värdet av att välja just våra hem. Du kommer att:

• Aktivt ringa upp nya kunder som anmält intresse av att bli kontaktade med målet att skapa förtroende och stimulera till uthyrning
• Arbeta med både inkommande och utgående samtal för att säkerställa snabb och personlig kontakt med potentiella hyresgäster
• Vara beredd på att hantera kundserviceuppgifter och svara på frågor från både befintliga och potentiella hyresgäster

Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco, på deltid (cirka 15–20 timmar per vecka) med omgående start. Arbetstiderna varierar och kan inkludera både dagtid, kvällar och helger. Vid behov förväntas du kunna arbeta heltid samt resa i tjänsten.

Om dig
Vi söker dig som förenar en stark säljinstinkt med en genuin känsla för service. Du är målinriktad och service-minded och är ute efter ett långsiktigt deltidsarbete. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av kundkontakt. Du har datavana och kan snabbt sätta dig in i nya system. Vi ser att du har en förmåga att bygga relationer och skapa förtroende – både med våra hyresgäster och dina kollegor! För att lyckas i rollen behöver du ha en god kommunikationsförmåga, vara lösningsfokuserad, strukturerad, noggrann och ha ett sinne för detaljer. För att trivas i rollen behöver du uppskatta att ha många kontaktytor, ha en positiv inställning och kunna bidra till god stämning på arbetsplatsen.

• Du är en student med minst 50 % studietakt och minst tre terminer kvar
• Du trivs med att arbeta med människor och har förmågan att snabbt bygga starka relationer
• Du är kommunikativ, övertygande och har en naturlig förmåga att sälja in idéer – både på svenska och engelska
• Erfarenhet av kundkontakt och en bakgrund inom mål fokuserat arbete är meriterande

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval sker löpande. 

Om Victoriahem
Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Matilda Nilsson via Matilda.Nilsson@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu