Malmö: Är du rekryterare och mellan uppdrag

Hitta ansökningsinfo om jobbet Är du rekryterare och mellan uppdrag i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2025-04-15 // Varaktighet: Heltid

Är du en erfaren rekryterare mellan uppdrag eller letar du efter en spännande utmaning att ta dig an under en kortare period? Här kan du bidra i ett projekt kopplat till organisationsförändring på ett stort globalt företag. Det är ett perfekt tillfälle att snabbt kliva in i en viktig roll där din kompetens gör skillnad direkt.

Vi söker nu en engagerad och strukturerad rekryterare som kan stötta i ett pågående projekt kopplat till en intern omorganisation. Du kommer att spela en nyckelroll i rekryteringsprocessen tillsammans med två andra rekryterare och vara ett viktigt stöd för både kandidater och rekryterande chefer.

Arbetsuppgifter:

* Genomföra värderingsbaserade intervjuer
* Koordinera intervjuscheman och skicka inbjudningar
* Kommunicera med interna kandidater, chefer och andra intressenter
* Bidra med struktur och ett strategiskt tänk i ett dynamiskt projektteam

Kvalifikationer och erfarenhet:

* Tidigare erfarenhet av rekrytering kopplad till omorganisationer är meriterande
* God vana av att arbeta i rekryteringssystem (gärna ATS-system)
* Goda kunskaper i Excel
* Erfarenhet från rekrytering inom multinationella företag
* Hög integritet och en stark relationsbyggare
* Stark kommunikationsförmåga och trygg i att utmana olika perspektiv i intervjusituationer
* Lagspelare som gärna samarbetar och delar med sig av sin kunskap
* Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska

Detta uppdrag är ett kortsiktigt och brådskande behov med start ASAP och pågår initialt fram till sista juni 2025.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Rekryterare/Rekryteringskonsult

Nedan visas andra jobb i Malmö som Rekryterare/Rekryteringskonsult.

HR-konsult till Malmö

Läs mer Nov 14
Nytt
Är du redo för en större uppgift?
Polismyndigheten är Sveriges största myndighet med ca 40 000 medarbetare över hela landet. Hos oss får du möjlighet att bidra till Polisens uppdrag att öka tryggheten och minska brottsligheten i samhället.

Rekrytering och bemanning är en enhet inom HR-avdelningen vars kärnuppdrag är att stödja Polismyndigheten i kompetensförsörjning där vi möter verksamhetens behov av tillväxt och kompetens. Enheten ansvarar för att tillhandahålla ett professionellt, tillgängligt, rättssäkert, enhetligt och likvärdigt stöd inom rekrytering och bemanning. Enheten ansvarar även för den nationella introduktionsprocessen av nyanställda, chefsförsörjning samt myndighetens arbete med att attrahera rätt kompetens och behålla den kompetens vi redan har. Uppdraget att attrahera och behålla tar sin utgångspunkt i att stärka myndighetens arbetsgivarerbjudande med syfte att skapa en attraktiv arbetsplats. Vidare ansvarar enheten för myndighetens personalarkiv.

Rekrytering och bemanning stödjer verksamhet i Polisregion Syd som är organiserad i fem polisområden: Blekinge nordöstra Skåne, Kalmar Kronoberg, Malmö, nordvästra Skåne och södra Skåne som tillsammans är indelade i 20 lokalpolisområden.


ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som vill bidra till ett viktigt samhällsuppdrag genom att rekrytera medarbetare till Polismyndigheten. Uppdraget innebär att självständigt driva parallella rekryteringsprocesser och agera konsultativt HR-stöd till rekryterande chefer inom ditt ansvarsområde. Hos oss har du en viktig roll att kvalitetssäkra våra rekryteringsprocesser och säkerställa att regelverk och administrativa riktlinjer efterföljs. Det är en självklarhet att vi arbetar gemensamt i gruppen för att bidra till våra gemensamma mål och löpande utveckling. Vid behov kan andra arbetsuppgifter inom HR områdets palett förekomma.

Många delar av arbetet sker i digitala miljöer och du förväntas ha förmåga att ta till dig och använda digitala verktyg på bästa sätt.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är:
• Att vara ett konsultativt stöd till rekryterande chef under rekryteringsprocessen
• Att självständigt driva flera parallella rekryteringsprocesser från kravprofil och annonsering till urval, intervjuer, referenstagning och tillhörande administration
• Att hantera administrativa uppgifter såsom arkivering och utlämnande av allmänna handlingar


KVALIFIKATIONER
Detta är en möjlighet för dig som har:
• Relevant eftergymnasial utbildning, företrädelsevis inom HR-området eller motsvarande kunskap förvärvade på ett annat sätt i kombination med utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig
• Minst tre års aktuell erfarenhet av att självständigt och konsultativt driva hela rekryteringsprocesser mot chefer
• Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska

Det är meriterande om du även har:
• Erfarenhet av kompetensbaserad intervjuteknik
• Erfarenhet av att använda arbetspsykologiska tester i rekrytering
• Erfarenhet av rekrytering inom offentlig verksamhet, gärna statlig sektor

Personliga egenskaper
För att trivas hos oss behöver du ha ett strukturerat arbetssätt och förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt. Rollen innebär många kontaktytor, vilket ställer krav på att du är kommunikativ och har hög integritet, egenskaper som gör att du bygger förtroendefulla relationer inom organisationen och kan anpassa ditt bemötande efter situation och person samtidigt som du tryggt förhåller dig till fastställda processer, riktlinjer och lagstiftning. Genom din förmåga att samarbeta bidrar du till gynnsamma effekter på gruppens gemensamma mål och arbetar för ett klimat som präglas av utveckling, delaktighet och arbetsglädje.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.


ÖVRIGT
Anställningsform: Vi söker både tillsvidareanställning och visstidsanställning
Arbetsort: Malmö
Arbetstid: Flextid
Tillträde: Enligt överenskommelse
Funktion: HR-konsult
Anställningsbenämning: Handläggare

Ansök genom att bifoga ditt CV (vi vill inte ha något personligt brev) och besvara urvalsfrågorna. Frågorna utgår från kravprofilen för den här rekryteringen och dina svar ligger till grund för det urval som sker i processen. Att besvara frågorna är en förutsättning för att din ansökan ska anses komplett.

Vänligen notera att krav och eventuella meriter ska vara uppfyllda vid ansökningstillfället.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Polisens rekryteringsstöd Visma Recruit.

Har du skyddade personuppgifter, referenser eller liknande information som du själv bedömer som skyddsvärd rekommenderar vi att du kontaktar ansvarig HR-konsult innan du går vidare med din ansökan.

Om du vill komplettera din ansökan vänder du dig till ansvarig HR-konsult.

En anställning hos Polismyndigheten kan komma att inledas med en provanställning om sex månader.

Polismyndigheten är Sveriges största myndighet. Vi erbjuder dig en arbetsplats som stimulerar till mångfald, kreativitet och personlig utveckling.
Läs gärna om våra förmåner som anställd hos polisen på: https://polisen.se/erbjudande
Vi bedriver vår verksamhet enligt vår värdegrund: engagemang, effektivitet och tillgänglighet. Som medarbetare inom polisen agerar du för likabehandling. Det är en förutsättning för rättssäkerhet, rättstrygghet och för polisens legitimitet i samhället. Som företrädare för polisen respekterar du allas lika värde och skapar förtroende för polisen.

Läs gärna mer om polisen och vår verksamhet på polisen.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Vi undanber oss samtal och mail från dig som vill sälja annons- och rekryteringstjänster.

Ansök nu

Junior Rekryterare till bolag i Malmö!

Läs mer Nov 12
Är du i början av din karriär och vill utvecklas inom rekrytering på ett stort och dynamiskt bolag? Vi söker nu en Junior Rekryterare som vill bygga vidare på sina kunskaper och ta nästa steg i sin professionella resa.

Om rollen

Som Junior Rekryterare blir du en del av vår kunds rekryteringsteam där du får möjlighet att arbeta brett med varierande roller inom organisationen. Du kommer att få ansvar för hela eller delar av rekryteringsprocessen - från kravprofil och annonsering till urval, intervjuer och kandidatdialog. Rollen ger dig en unik chans att utvecklas i ett högt tempo och få insyn i hur rekrytering fungerar på ett större företag.

Dina arbetsuppgifter

*

Driva och stötta i rekryteringsprocesser för olika roller inom organisationen
*

Skriva och publicera annonser samt aktivt arbeta med search och urval
*

Hålla i intervjuer och säkerställa en professionell kandidatupplevelse
*

Ha nära kontakt med rekryterande chefer och bidra med rådgivning kring rekryteringsfrågor



Vi söker dig som

*

Har en högskoleutbildning inom personalvetenskap, service management eller motsvarande
*

Har 2-3 års erfarenhet av arbete med rekrytering, gärna från både interna roller eller rekryteringsbyrå
*

Är nyfiken, strukturerad och lösningsorienterad
*

Trivs i en dynamisk miljö där du får ta ansvar och arbeta självständigt samtidigt som du är en lagspelare



Vi erbjuder

*

En spännande roll i en stor organisation
*

Möjligheten att växa och utvecklas i din roll som rekryterare
*

Ett härligt team med engagerade kollegor
*

Goda karriärmöjligheter och kompetensutveckling



Ansökan

Skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom urvalet löpande, så vänta inte med att söka!

Ansök nu

Flera rekryterare till kund i Malmö

Läs mer Nov 11
Har du minst ett års sammanhängande arbetslivserfarenhet inom rekrytering och letar efter ett uppdrag med start efter årsskiftet? Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker flera rekryterare till vår kund i Malmö för uppdrag som startar 7 januari och pågår till 30 april 2025. Uppdraget är på heltid och du arbetar under kontorstider 8-16:30 på kundens kontor i centrala Malmö. Det finns inte möjlighet till distansarbete.
Dina arbetsuppgifter
Självständigt arbete med enskilda eller samtliga steg i rekryteringsprocessen i vilken bland annat ingår att upprätta kravprofil, annonsering, urval, intervju och referenstagning
Självständigt arbete med att utföra enskilda steg i searchprocessen
Upprätta anställningsbeslut
Konsultativt stöd till rekryterande chefer
Arbetet ska ske i samarbete med rekryterande chefer

Dina kvalifikationer
Relevant högskoleutbildning eller likvärdig utbildningsnivå
Minst ett (1) års sammanhängande arbetslivserfarenhet inom rekrytering
Obehindrat kunna kommunicera på svenska, såväl i tal som skrift
Snabbt kunna sätta sig in i olika arbetsuppgifter
Ha förmåga och vilja att lära sig nytt
Ha förmåga att arbeta både i team och självständigt
Kunna arbeta utifrån fastlagda rutiner och arbetssätt
Tidigare arbetat med kompetensbaserad rekrytering

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
? En nära kontakt med din konsultchef
? Möjlighet till fler spännande uppdrag
? Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad
? Trygga anställningsvillkor
???? Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 28 november 2025.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Säljande rekryteringskonsult av IT-tjänster

Läs mer Nov 10
Vi söker: Försäljare inom bemanning av IT-tjänster
Om oss
Vi är ett stabilt och väletablerat bolag med stark ekonomi och god tillväxt. Nu tar vi nästa steg och startar ett nytt affärsområde inom IT-bemanning, med fokus på att matcha skickliga programmerare och utvecklare med spännande företag i hela Sverige.
Vi har lång erfarenhet av relationsbaserad B2B-försäljning av konsulter, och tar nu med oss den kompetensen in i ett nytt område. Här får du möjlighet att arbeta i ett företag där du kan växa och utvecklas – kanske blir du vår framtida säljchef när affärsområdet växer.
Rollen
Som försäljare inom IT-bemanning ansvarar du för att bygga upp och utveckla affärsområdet genom aktiv nykundsbearbetning och långsiktig relationsförsäljning. Du kommer att:
Identifiera och kontakta potentiella kunder inom IT-sektorn
Arbeta med nykundsbearbetning, från bokning till att stänga affären
Bygga långsiktiga relationer och skapa återkommande affärer
Hitta och rekrytera kandidater



Vi söker dig som
Har dokumenterad erfarenhet av försäljning gärna inom bemanningstjänster
Har erfarenhet av aktiv nykundsbearbetning och trivs med att skapa nya affärer
Har erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom konsultverksamhet eller tjänsteförsäljning
Har erfarenhet från IT-branschen – det är ett stort plus
Trivs med att arbeta självständigt och resultatinriktat
Är nyfiken på teknik och vill förstå kundernas behov på djupet
Motiveras av att bygga något nytt och vill ta nästa steg i karriären
Har erfarenhet av rekrytering



Vi erbjuder
En trygg anställning i ett stabilt bolag med framtidstro
Möjlighet att växa tillsammans med bolaget och på sikt ta en ledande roll för affärsområdet
Konkurrenskraftig lön och bonusmodell kopplad till försäljningsresultat
Stöd från ett engagerat team och en kultur som uppmuntrar initiativ och utveckling



Ansökan
Ansök genom att skicka CV och personligt brev till hr@gritacademy.se. Ange referensen Företagssäljare bemmaning i din ansökan.
För mer information om tjänsten och rekryteringsprocessen är du välkommen att maila vår rekryteringsansvarig på hr@gritacademy.se
Vi gör ett löpande urval så vänta inte med att ansöka. Eftersom urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Säljande rekryteringskonsult av IT-tjänster

Läs mer Nov 10
Vi söker: Försäljare inom bemanning av IT-tjänster
Om oss
Vi är ett stabilt och väletablerat bolag med stark ekonomi och god tillväxt. Nu tar vi nästa steg och startar ett nytt affärsområde inom IT-bemanning, med fokus på att matcha skickliga programmerare och utvecklare med spännande företag i hela Sverige.
Vi har lång erfarenhet av relationsbaserad B2B-försäljning av konsulter, och tar nu med oss den kompetensen in i ett nytt område. Här får du möjlighet att arbeta i ett företag där du kan växa och utvecklas – kanske blir du vår framtida säljchef när affärsområdet växer.
Rollen
Som försäljare inom IT-bemanning ansvarar du för att bygga upp och utveckla affärsområdet genom aktiv nykundsbearbetning och långsiktig relationsförsäljning. Du kommer att:
Identifiera och kontakta potentiella kunder inom IT-sektorn
Arbeta med nykundsbearbetning, från bokning till att stänga affären
Bygga långsiktiga relationer och skapa återkommande affärer
Hitta och rekrytera kandidater



Vi söker dig som
Har dokumenterad erfarenhet av försäljning gärna inom bemanningstjänster
Har erfarenhet av aktiv nykundsbearbetning och trivs med att skapa nya affärer
Har erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom konsultverksamhet eller tjänsteförsäljning
Har erfarenhet från IT-branschen – det är ett stort plus
Trivs med att arbeta självständigt och resultatinriktat
Är nyfiken på teknik och vill förstå kundernas behov på djupet
Motiveras av att bygga något nytt och vill ta nästa steg i karriären
Har erfarenhet av rekrytering



Vi erbjuder
En trygg anställning i ett stabilt bolag med framtidstro
Möjlighet att växa tillsammans med bolaget och på sikt ta en ledande roll för affärsområdet
Konkurrenskraftig lön och bonusmodell kopplad till försäljningsresultat
Stöd från ett engagerat team och en kultur som uppmuntrar initiativ och utveckling



Ansökan
Ansök genom att skicka CV och personligt brev till hr@gritacademy.se. Ange referensen Företagssäljare bemmaning i din ansökan.
För mer information om tjänsten och rekryteringsprocessen är du välkommen att maila vår rekryteringsansvarig på hr@gritacademy.se
Vi gör ett löpande urval så vänta inte med att ansöka. Eftersom urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Experis AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Experis AB .

Säljare eller Solcellsinstallatör redo för projekt?

Utesäljare
Läs mer Nov 12
Vill du arbeta i framkant av den gröna omställningen och bidra till att fler företag väljer hållbara energilösningar? Vi söker nu en engagerad säljare med erfarenhet från solcellsbranschen till ett uppdrag i Skåne.

Om tjänsten

I rollen ansvarar du för att boka och genomföra möten med företag inom solcellsbranschen för att informera om vår kunds innovativa produkter. Du kommer att få en prospektlista med potentiella företag att kontakta. Ditt uppdrag är att:

*

Boka möten med företag i branschen
*

Genomföra kundbesök och informera om vår kunds produkter
*

Identifiera behov och intresse för kundens produkter
*

Vid intresse boka säljmöten med seniora säljare

Detta är en kundnära roll som kombinerar telefonkontakt med kundbesök runt om i Skåne.



Vem är du?

Vi söker dig som har bakgrund inom solcellsbranschen, gärna som installatör, projektledare, säljare eller tekniker, och som nu vill ta steget mot en mer kundnära och relationsskapande roll.

Du är:

*

Van vid att tala med kunder och trivs i mötet med människor
*

Självständig, strukturerad och målmedveten
*

Tekniskt kunnig och har förståelse för solcellsinstallationer
*

Innehar B-körkort



Vårt erbjudande

* Möjligheten att arbeta med en spännande och växande bransch i ett roligt projekt
*

Ett uppdrag där du kombinerar teknik, kundkontakt och hållbarhet
* Frihet under ansvar
*

Bra Grundlön + resultatbaserad bonus
*

Stöd och introduktion från erfarna säljare
* Du utgår hemifrån



Ansökan

Låter det här som något för dig?
Skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande!

Ansök nu

Vill du jobba med Anbud hos Kinnarps i Malmö?

Upphandlare
Läs mer Nov 12
Vi söker dig som har intresse av att jobba med hela anbudsprocessen och som trivs i en analytisk, strukturerad och affärsnära roll. Är du en person som har enkelt för att kommunicera ditt budskap på ett professionellt sätt samt även har kunskap inom LOU? Då tror vi att du kan passa utmärkt på Kinnarps! Tjänsten är tillsvidare och du börjar som konsult via Jefferson Wells.

Kinnarps är Europas ledande helhetsleverantör av inredningslösningar och arbetsplatsdesign för kontor, skolor och omsorgsmiljöer. Möblerna kännetecknas av hög kvalitet, innovativ design, låg miljöpåverkan och långa livscykler. Företaget har varit familjeägt sedan starten 1942, med tillverkning i Sverige och verksamhet i över 40 länder.



Om tjänsten

Vi erbjuder en tjänst i ett team med stor potential och med målsättning att bidra till att växa och ta marknadsandelar. Du kommer att jobba tillsammans med entusiastiska kollegor för Kinnarps fortsatta tillväxt och ett starkare, konkurrenskraftigare varumärke.

Du jobbar med hela anbudsprocessen, från identifiering av anbud till att producera, projektleda och kvalitetssäkra anbudet både i offentlig och privat sektor. Tyngdpunkten i tjänsten ligger inom LOU. I rollen ingår även implementering och uppföljning av befintliga avtal.

I tjänsten inom Anbudssupport kommer du främst arbeta med:

* Samordning och ansvar för att besvara anbud enligt företagets riktlinjer och satta mål
* Kvalitetsuppföljning efter slutförda anbud och bidra till förbättring av processer
* Ansvara för att lokala kundavtal kontinuerligt hålls uppdaterade gällande prisjustering och sortiment.

Det övergripande ansvaret för avtal och anbud ligger hos Säljsupportchefen.



Vem är du?

Antingen har du en gymnasieutbildning inriktad mot ekonomi eller försäljning alternativt har du en eftergymnasial utbildning från YH/KY inriktad mot offentlig upphandling eller inköp.

Du kan vara nyutexaminerad eller ha några års relevant arbetslivserfarenhet. Tjänsten kan anpassas till din tidigare bakgrund och erfarenhet.

Vi ser det som värdefullt om du har:

* Eftergymnasial utbildning (t.ex. YH/KY eller högskola) inom inköp, offentlig upphandling, ekonomi, juridik eller liknande.
* 1-3 års relevant arbetslivserfarenhet av anbudsprocesser.
* Erfarenhet eller god förståelse för LOU och offentlig upphandling.
* Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.
* Goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Word, Excel och PowerPoint.

Tidigare erfarenhet av systemen TendSign, Mercell och/eller Proceedo är ett plus.

Personliga egenskaper är viktiga i tjänsten:

* Strukturerad, noggrann och ansvarstagande
* Relationsbyggare
* Mål- och resultatinriktad
* Affärsmässig
* Analysförmåga
* Lösningsorienterad



Tjänsten ställer krav på flytande svenska i tal och skrift samt engelska.

Kinnarps siktar på framtiden och stor vikt kommer läggas vid din personlighet i denna rekrytering.

Tjänsten kräver att du har B-körkort.

Ansökan

Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser framemot att hör ifrån dig!

Ansök nu

Junior Rekryterare till bolag i Malmö!

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Nov 12
Är du i början av din karriär och vill utvecklas inom rekrytering på ett stort och dynamiskt bolag? Vi söker nu en Junior Rekryterare som vill bygga vidare på sina kunskaper och ta nästa steg i sin professionella resa.

Om rollen

Som Junior Rekryterare blir du en del av vår kunds rekryteringsteam där du får möjlighet att arbeta brett med varierande roller inom organisationen. Du kommer att få ansvar för hela eller delar av rekryteringsprocessen - från kravprofil och annonsering till urval, intervjuer och kandidatdialog. Rollen ger dig en unik chans att utvecklas i ett högt tempo och få insyn i hur rekrytering fungerar på ett större företag.

Dina arbetsuppgifter

*

Driva och stötta i rekryteringsprocesser för olika roller inom organisationen
*

Skriva och publicera annonser samt aktivt arbeta med search och urval
*

Hålla i intervjuer och säkerställa en professionell kandidatupplevelse
*

Ha nära kontakt med rekryterande chefer och bidra med rådgivning kring rekryteringsfrågor



Vi söker dig som

*

Har en högskoleutbildning inom personalvetenskap, service management eller motsvarande
*

Har 2-3 års erfarenhet av arbete med rekrytering, gärna från både interna roller eller rekryteringsbyrå
*

Är nyfiken, strukturerad och lösningsorienterad
*

Trivs i en dynamisk miljö där du får ta ansvar och arbeta självständigt samtidigt som du är en lagspelare



Vi erbjuder

*

En spännande roll i en stor organisation
*

Möjligheten att växa och utvecklas i din roll som rekryterare
*

Ett härligt team med engagerade kollegor
*

Goda karriärmöjligheter och kompetensutveckling



Ansökan

Skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom urvalet löpande, så vänta inte med att söka!

Ansök nu

Vi söker en driven flygspeditör till Malmö!

Flygspeditör
Läs mer Nov 5
Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av flygspedition och vill bli en del av ett globalt företag i logistikbranschens framkant? Vi söker nu en Flygspeditör till vårt team i Malmö - en roll för dig som trivs i en dynamisk miljö där kvalitet, kundfokus och effektivitet står i centrum.

Om rollen

Som Flygspeditör blir du en viktig del av vårt flygteam och ansvarar för att planera, boka och följa upp internationella flygtransporter. Du ser till att varje sändning hanteras med precision och att våra kunder får bästa möjliga service genom hela logistikkedjan.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

*

Hantera import- och exportärenden inom flygfrakt
*

Sköta dokumentation, tullhantering och fraktsedlar
*

Kommunicera dagligen med kunder, leverantörer och flygbolag
*

Följa upp transporter och lösa eventuella avvikelser
*

Bidra till standardisering och kvalitetsförbättring i processen

Kvalifikationer

Vi söker dig som har:

*

Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
*

God datorvana och noggrannhet i administration
*

Ett serviceinriktat, strukturerat och lösningsorienterat arbetssätt

Meriterande:

*

Erfarenhet av systemet CargoWise
*

Tidigare erfarenhet som flygspeditör

Vi erbjuder

Hos oss får du en spännande roll i ett världsledande logistikföretag där du blir en del av ett engagerat team med högt tempo och stor ansvarskänsla. Du får möjlighet att utvecklas i en global organisation med goda karriärmöjligheter och en stark kultur präglad av samarbete, kvalitet och kundfokus. Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö där dina idéer och din servicekänsla verkligen gör skillnad, samtidigt som du får chansen att växa både professionellt och personligt.



Arbetstid: Vardagar, kl. 08:00-17:00

Anställningsform: Heltid, med start enligt överenskommelse

???? Plats: Malmö



Om Jefferson Wells

Jefferson Wells är en del av ManpowerGroup och specialiserar sig på rekrytering och konsultlösningar inom ekonomi, finans, teknik och ledarskap. Vi matchar din kompetens och potential med spännande uppdrag hos våra kunder.

Ansökan

Varmt välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV, urval sker löpande. Har du frågor om tjänsten eller rollen som konsult är du välkommen att kontakta gentrit.ajdini@manpower.se eller på 072 207 95 19.

Ansök nu

Controller till stort bolag i Malmö!

Controller
Läs mer Okt 30
Är du en analytisk och affärsdriven person med passion för data, struktur och förbättringsarbete? Vill du vara med och utveckla framtidens ekonomifunktion med fokus på digitalisering och AI? Då kan du vara den Controller vi söker!

Om rollen

Som Controller hos oss blir du en nyckelperson i arbetet med att utveckla och stödja verksamheten inom Financial Planning och Reporting. Du kommer att arbeta nära våra kollegor inom ekonomi och affärsområden, samt delta i projekt tillsammans med vår Accounting Business Partner.

I rollen ingår bland annat att:

*

Sammanställa, konsolidera och rapportera bolagets resultat- och balansräkning
*

Delta i planering och analys av bolagets budget, treårsplan och prognoser
*

Stödja och driva förbättringsinitiativ inom controllingområdet - med fokus på standardisering, automatisering och digitalisering
*

Arbeta i projektform för att utveckla processer, verktyg och rapportering

Du blir en viktig del i vårt arbete med att skapa en datadriven och framtidssäkrad ekonomifunktion.

Din profil

Vi söker dig som har stark analytisk förmåga och en naturlig nyfikenhet på att förstå verksamheten bakom siffrorna. Du trivs i en roll där du får kombinera analys, teknik och förbättringsarbete.

Kvalifikationer:

*

Flera års erfarenhet inom Controlling och Financial Planning & Analysis
*

God vana av att arbeta med SAP, Qlik Sense eller liknande BI-verktyg
*

Erfarenhet av att strukturera och standardisera data för att möjliggöra automatisering, digitalisering och visualisering
*

Datadrivet mindset och intresse för att arbeta med AI som ett dagligt verktyg
*

Relevant akademisk examen inom ekonomi, finans eller liknande



Ansökan

Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande!

Ansök nu

Vill du jobba med Anbud hos Kinnarps i Malmö?

Upphandlare
Läs mer Okt 24
Vi söker dig som har intresse av att jobba med hela anbudsprocessen och som trivs i en analytisk, strukturerad och affärsnära roll. Är du en person som har enkelt för att kommunicera ditt budskap på ett professionellt sätt samt även har kunskap inom LOU? Då tror vi att du kan passa utmärkt på Kinnarps! Tjänsten är tillsvidare och du börjar som konsult via Jefferson Wells.

Kinnarps är Europas ledande helhetsleverantör av inredningslösningar och arbetsplatsdesign för kontor, skolor och omsorgsmiljöer. Möblerna kännetecknas av hög kvalitet, innovativ design, låg miljöpåverkan och långa livscykler. Företaget har varit familjeägt sedan starten 1942, med tillverkning i Sverige och verksamhet i över 40 länder.



Om tjänsten

Vi erbjuder en tjänst i ett team med stor potential och med målsättning att bidra till att växa och ta marknadsandelar. Du kommer att jobba tillsammans med entusiastiska kollegor för Kinnarps fortsatta tillväxt och ett starkare, konkurrenskraftigare varumärke.

Du jobbar med hela anbudsprocessen, från identifiering av anbud till att producera, projektleda och kvalitetssäkra anbudet både i offentlig och privat sektor. Tyngdpunkten i tjänsten ligger inom LOU. I rollen ingår även implementering och uppföljning av befintliga avtal.

I tjänsten inom Anbudssupport kommer du främst arbeta med:

* Samordning och ansvar för att besvara anbud enligt företagets riktlinjer och satta mål
* Kvalitetsuppföljning efter slutförda anbud och bidra till förbättring av processer
* Ansvara för att lokala kundavtal kontinuerligt hålls uppdaterade gällande prisjustering och sortiment.

Det övergripande ansvaret för avtal och anbud ligger hos Säljsupportchefen.



Vem är du?

Antingen har du en gymnasieutbildning inriktad mot ekonomi eller försäljning alternativt har du en eftergymnasial utbildning från YH/KY inriktad mot offentlig upphandling eller inköp.

Du kan vara nyutexaminerad eller ha några års relevant arbetslivserfarenhet. Tjänsten kan anpassas till din tidigare bakgrund och erfarenhet.

Vi ser det som värdefullt om du har:

* Eftergymnasial utbildning (t.ex. YH/KY eller högskola) inom inköp, offentlig upphandling, ekonomi, juridik eller liknande.
* 1-3 års relevant arbetslivserfarenhet av anbudsprocesser.
* Erfarenhet eller god förståelse för LOU och offentlig upphandling.
* Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.
* Goda kunskaper i Officepaketet, särskilt Word, Excel och PowerPoint.

Tidigare erfarenhet av systemen TendSign, Mercell och/eller Proceedo är ett plus.

Personliga egenskaper är viktiga i tjänsten:

* Strukturerad, noggrann och ansvarstagande
* Relationsbyggare
* Mål- och resultatinriktad
* Affärsmässig
* Analysförmåga
* Lösningsorienterad



Tjänsten ställer krav på flytande svenska i tal och skrift samt engelska.

Kinnarps siktar på framtiden och stor vikt kommer läggas vid din personlighet i denna rekrytering.

Tjänsten kräver att du har B-körkort.

Ansökan

Sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande. Vi ser framemot att hör ifrån dig!

Ansök nu