Malmö: Vi söker Säkerhetsrådgivare / Säljare i Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vi söker Säkerhetsrådgivare / Säljare i Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2025-04-15 // Varaktighet: Heltid

Är du ambitiös, social och nyfiken på att utvecklas inom försäljning?
Svenska Trygghetslösningar AB erbjuder innovativa och kostnadseffektiva säkerhetslösningar med världsledande larmprodukter kända för sin pålitlighet och säkerhet. Vi söker nu drivna personer till vårt säljteam i Malmö.
Om tjänsten:
Heltid: Måndag till fredag, vilket ger dig helgerna lediga och möjlighet att ha sovmorgon på vardagar.
Arbetsuppgifter: Sälj våra eftertraktade säkerhetslösningar till potentiella kunder och bidra till deras trygghet.
Lön: Prestationsbaserad med hög provision - inget lönetak.

Vi erbjuder:
Betald försäljningsutbildning: Vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas.
Hög provision: Tjäna bra med pengar baserat på dina prestationer, utan lönetak.
Utvecklingsmöjligheter: Väx och utvecklas inom ett dynamiskt företag i en ständigt växande bransch.
Trivsam arbetsmiljö: Bli en del av ett engagerat team med öppen dialog och stark gemenskap.
Belöningsprogram: Delta i säljtävlingar och få chansen att vinna fantastiska priser.
Förmånsbil: En sprillans ny BMW som du kan köra både privat och i tjänst.

Vi söker dig som:
Är öppen, positiv och nyfiken på försäljning och/eller vill utvecklas inom området.
Behärskar svenska språket flytande.
Är minst 18 år.
Är fri från anmärkningar i polisens belastningsregister.
Har en stark drivkraft och gillar att arbeta mot uppsatta mål.
Har god social kompetens och trivs med kundkontakt.

?Skicka in din ansökan enkelt och smidigt på vår webbplats!
Det tar bara några minuter att svara på några snabba frågor, och vi kommer att kontakta dig inom kort för ett första samtal.
Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor om jobbet eller arbetsplatsen. Mejla oss på denis.larsson@stl.nu och märk den "Säljare Malmö".
Vi ser fram emot att höra från dig!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Utesäljare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Utesäljare.

Fältsäljare Vegas Malmö

Läs mer Apr 29
Nytt
Vill du vara med och skapa spelupplevelser i världsklass? Nu söker vi en Fältsäljare i Skåne till vårt affärsområde Vegas. Är du driven, målinriktad och brinner för att bygga starka partnerskap? Då kan du vara den vi söker!
Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll där du får möjlighet att skapa hållbar tillväxt tillsammans med våra Vegaspartners. Vi skapar mervärde för restauranger och bingohallar genom spelautomater och spelansvar i världsklass. Läs mer nedan och ansök redan idag!
Vad kommer du att göra?
Som fältsäljare Vegas ansvarar du för att etablera våra spelautomater hos restauranger, kaféer och hotell och skapa värdefulla spelupplevelser för deras gäster. Du arbetar med att
Aktivt utveckla ditt distrikt med säljbesök och digital bearbetning för att skapa spelmarknadens nöjdaste kunder och långsiktiga partnerskap
 Planera, genomföra och följa upp aktiviteter för att säkerställa spelansvar och en stark kundupplevelse
Utveckla lönsamma partnerskap och bidra till hållbar tillväxt
Säkerställa att Svenska Spels och Vegas varumärken och värdegrund återspeglas i allt du gör
Samarbeta internt med andra team och avdelningar

Är du den som kommer att göra det?
För att lyckas hos oss trivs du i sociala sammanhang och har ett starkt eget driv. Du är en positiv lagspelare som anpassar dig efter olika situationer, förstår kunders behov och ser utmaningar som möjligheter.
Vi tror att du har:
Erfarenhet av uppsökande försäljning och kundkontakt
Gärna erfarenhet från restaurangbranschen och ett etablerat nätverk
B-körkort
God IT-vana och erfarenhet av CRM-system
Goda kunskaper i svenska och engelska (kunskaper i fler språk är meriterande)

Vi är Vegas, en del av Svenska Spel
Vegas spelautomater är de enda tillåtna på den svenska marknaden. Vi erbjuder och utvecklar positiva och ansvarsfulla spelupplevelser som får kunderna att trivas, ha roligt och komma tillbaka. Idag finns Vegas på över 1300 restauranger och bingohallar runt om i Sverige. 2019 lanserade vi nya spelautomater med fokus på bättre spelupplevelse och trygghet för kunden.
Vi är Svenska Spel
Vi är stolta över att vara hela Sveriges spelbolag. Varje dag skapar vi spelglädje med omtanke och ger tillbaka till samhället. Med spel som Triss, Stryktipset och Oddset bjuder vi på spänning, gemenskap och drömmar – men vi är mer än bara ett spelbolag.

Som medarbetare hos oss är du en del av något större. Vi tar ansvar för att skapa en sund och hållbar spelmarknad där alla kan spela på ett tryggt och hållbart sätt. Vi säger nej till osunda intäkter och arbetar aktivt för att göra spelupplevelsen ännu bättre för våra kunder. Vi investerar också i samhället genom att varje år bidra med vårt överskott till statskassan och genom att vara Sveriges största idrottssponsor.
Hos oss möter du en kultur där vi lär oss varje dag, skapar resultat tillsammans och gör det enkelt. Vi är nyfikna, modiga och tror på kraften i att samarbeta. Våra olikheter är en styrka som hjälper oss att utvecklas, utmana oss själva och hitta nya lösningar. Tillsammans skapar vi en arbetsmiljö där vi delar kunskap, vågar testa nytt och alltid strävar efter att bli lite bättre – varje dag.
Vill du veta mer om våra förmåner? Besök: https://career.svenskaspel.se/pages/formaner
Ansökan och kontaktuppgifter 
Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med provanställning. Startdatum enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Du bör bo i eller kring Malmö för att ha en bra utgångspunkt i distriktet Skåne.
Vi erbjuder företagsbil, dator och mobiltelefon. Resor med övernattning kan förekomma.
Om du har frågor om tjänsten kan du ta kontakt med Thomas Engström, Chef Fältsälj & KAM Vegas, på thomas.engstrom@svenskaspel.se
Om du har frågor om rekryteringsprocessen kan du kontakta Team TA på, teamta@svenskaspel.se.
Urval och intervjuer sker löpande – välkommen med din ansökan!

Ansök nu

New Business Sales Logistik, Malmö

Läs mer Apr 14
Har du erfarenhet av försäljning av logistiklösningar? Brinner du för tyngre logistik – Pall-, Stycke- och Partigods? Då kan detta vara en roll för dig! Här är fokuset att identifiera affärsmöjligheter hos nya kunder, bygga goda relationer och leda kunden genom hela försäljningsprocessen fram till avslut.

Rollen är ny, och vi erbjuder en unik möjlighet för dig som drivs av resultat, etablerar starka kontaktnät med kunderna och vill arbeta med värdeskapande och komplex försäljning.

Din placering kommer att vara i Malmö med omnejd, och rollen innebär resor i hela vårt distrikt Syd.

Du & vi & jobbetI rollen som New Business Sales Logistik kommer du att bearbeta utvalda logistikkunder och segment inom PostNord på operativ, taktisk och strategisk nivå för att säkerställa långsiktig tillväxt och lönsamhet. Ditt fokus kommer att vara nyförsäljning men du kommer även att arbeta med merförsäljning hos befintliga kunder.

Med din erfarenhet av logistiklösningar och förståelse för kundens affär identifierar du både uttalade och underliggande behov, utmanar befintliga lösningar och visar på hur vi kan anpassa lösningen och skapa verkligt värde.

Vad du kommer att göra:

- Nykundsbearbetning - du identifierar och bearbetar nya kunder för att sälja in logistikvolymer
- Merförsäljning - du identifierar logistikpotentialer hos befintliga kunder
- Bygga ett starkt kontaktnät hos kunderna, identifiera nya affärsmöjligheter och leda kunden genom hela försäljningsprocessen fram till avslut
- Ansvara för att beräkna och offerera värdeskapande lösningar samt följa upp affärsresultat och måluppfyllelse
- Arbeta proaktivt med kunderna för att implementera vunna affärer inom överenskomna tidsramar
- Hålla dig uppdaterad om PostNord erbjudande, processer, verksamhetssystem, säljverktyg såsom säljstödsmaterial, prispolicy med mera
Vem du är


- Resultatinriktad – du jobbar effektivt mot uppsatta mål

- Driven - du vill åstadkomma mycket och har en tydlig vision och stort fokus

- Som person har du lätt för att bygga relationer både externt och internt

- Kommunikativ och pedagogisk – du är bra på att sälja in och motivera andra att prioritera och driva förbättringar utifrån ett kundperspektiv

- Samarbete på alla nivåer - du samarbetar väl både internt och hos kund och bygger förtroende i både dialog och förhandling hos kund

- Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper

Vad du tar med dig


- Minst 3 års dokumenterad erfarenhet inom försäljning av komplexa tjänster och kundunika lösningar inom tung logistik B2B med bevisat goda resultat

- Omfattande erfarenhet av att framgångsrikt söka upp och driva nyförsäljning med bevisat goda resultat

- Relevant akademisk examen, exempelvis inom ekonomi, marknadsföring, industriell ekonomi eller motsvarande är meriterande

- Vi ser gärna att du har utbildning inom försäljning, affärsmannaskap och säljteknik, till exempel Spin

- God kunskap i att utveckla kunders affärer inom supply chain

- Stark förmåga att driva affärsutveckling tillsammans med kunder och sälja och förhandla?med företagsledningar och professionella beslutsfattare med specialistkompetens

- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

- Djup insikt i marknadstrender och konkurrenters erbjudanden för att kunna skapa och erbjuda bästa lösningen till kund

Välkommen med din ansökan Vi gör ett urval av kandidater löpande, så vänta inte med att skicka din ansökan. Undrar du något över tjänsten? Mejla till susanna.aronson@postnord.com. Vi ser fram emot att höra från dig!

För fackliga kontaktpersoner se Fackliga kontakter.

Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka!

PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder.

Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.

Ansök nu

Fältsäljare till Sjömarkens Isolering

Läs mer Apr 7
Är du under uppfattningen av att man skapar bättre kundrelationer och affärer om man ses i person? Är du en person som hellre jobbar ute på fält och får möta nya platser och människor varje dag än att sitta på ett kontor? Om du drivs av dessa faktorer och vill skapa en bättre husupplevelse för villaägare ska du söka tjänsten som Fältsäljare hos Sjömarkens Isolering där du får jobba med frihet under ansvar tillsammans med ett nytt team!

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sjömarkens Isolering.
Om företaget
Sjömarkens Isolering är en marknadsledande lösullsinstallatör på sina marknader sedan 40 år tillbaka. Bolaget arbetar med ständig kompetensutveckling och installatörerna har stort hantverkskunnande. Från de största projekten för byggföretag till garagetillbyggnader hos villaägare – Sjömarkens hanterar alla situationer. De erbjuder alltifrån tilläggsisolering för att sänka energiförbrukningen, isolering av nybyggnad eller tillbyggnad av villor, samt storskalig nyproduktion som sparar på både tid och miljö. En unik framgångsfaktor för Sjömarkens är att de tillverkar sin egen isolering i Borås och har egna installatörer, något som möjliggör en snabb leverans. Lösull, som isoleringen bygger på, är det effektivaste sättet att isolera alla husets konstruktioner - väggar, golv och tak. Det sparar tid och snickarna slipper dammig hantering. Samtidigt behövs ingen plats för förvaring av isolering på bygget. Dessutom blir det inget spill, för det tar Sjömarkens installatörer hand om.
Sjömarkens är ett familjärt bolag och består idag av cirka 40 medarbetare på 15 orter i Sverige, varav 9 distriktsäljare. Nu gör bolaget en satsning för att utöka försäljningen mot privatpersoner som är en resa du får vara med och bygga upp med ett helt nytt team i södra Sverige!
Arbetsuppgifter

I rollen som Fältsäljare arbetar du tillsammans med ett team där ni bearbetar och informerar villaägare om Sjömarkens isoleringslösningar inom ett givet geografiskt område. Detta innebär att du fysiskt uppsöker villaägarna och presenterar hur de kan förbättra sin isolering och vilka möjligheter som finns. Som ett nästa steg bokar du in ett uppföljande möte där du genomför en besiktning som mynnar ut i en kundanpassad lösning och presenterar ett prisförslag, följt av en inbokning för installation.
I rollen har du stor påverkan på din egen lön, där det endast är du själv som sätter gränserna för vad du kan uppnå. Arbetstiderna är flexibla med ett riktmärke runt 8:00-17:00 på vardagar. Kontoret ligger i Kävlinge och ditt försäljningsdistrikt kommer vara inom 3-4 mils radie från kontoret.

Fysiskt uppsökande av villaägare för att informera om Sjömarkens isoleringslösningar
Boka in uppföljningsmöten för besiktning och offertskrivning

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
För denna tjänst är dina personliga egenskaper det viktigaste. Det vill säga att du anstränger dig för att inge ett gott första intryck som är förtroendeingivande mot villaägarna, samt att du ser detta som en spännande utmaning och motiveras av vilka resultat det kan ge dig. Vi tror att du trivs i sociala sammanhang och inte räds för att ta första steget till ett samtal, samt att du har ett inre driv och trivs med att jobba mot uppsatta mål. Vi ser även att du är intresserad av bygg och tycker att det är en spännande produkt att erbjuda som skapar värde för villaägare.
Förutom dina personliga egenskaper tänker vi även att du:
Har någon typ av erfarenhet från kundkontakt, alternativt försäljning
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Har B-körkort och tillgång till egen bil (på sikt finns möjlighet till tjänstebil)
Meriterande med någon typ av bygg-/snickarerfarenhet

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Kävlinge, rimligtvis är du bosatt i Lund, Helsingborg eller Malmö Lön: Fast lön och rörlig modell
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Ansök nu

Fältsäljare till Sjömarkens Isolering

Läs mer Apr 2
Är du under uppfattningen av att man skapar bättre kundrelationer och affärer om man ses i person? Är du en person som hellre jobbar ute på fält och får möta nya platser och människor varje dag än att sitta på ett kontor? Om du drivs av dessa faktorer och vill skapa en bättre husupplevelse för villaägare ska du söka tjänsten som Fältsäljare hos Sjömarkens Isolering där du får jobba med frihet under ansvar tillsammans med ett nytt team!

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sjömarkens Isolering.
Om företaget
Sjömarkens Isolering är en marknadsledande lösullsinstallatör på sina marknader sedan 40 år tillbaka. Bolaget arbetar med ständig kompetensutveckling och installatörerna har stort hantverkskunnande. Från de största projekten för byggföretag till garagetillbyggnader hos villaägare – Sjömarkens hanterar alla situationer. De erbjuder alltifrån tilläggsisolering för att sänka energiförbrukningen, isolering av nybyggnad eller tillbyggnad av villor, samt storskalig nyproduktion som sparar på både tid och miljö. En unik framgångsfaktor för Sjömarkens är att de tillverkar sin egen isolering i Borås och har egna installatörer, något som möjliggör en snabb leverans. Lösull, som isoleringen bygger på, är det effektivaste sättet att isolera alla husets konstruktioner - väggar, golv och tak. Det sparar tid och snickarna slipper dammig hantering. Samtidigt behövs ingen plats för förvaring av isolering på bygget. Dessutom blir det inget spill, för det tar Sjömarkens installatörer hand om.
Sjömarkens är ett familjärt bolag och består idag av cirka 40 medarbetare på 15 orter i Sverige, varav 9 distriktsäljare. Nu gör bolaget en satsning för att utöka försäljningen mot privatpersoner som är en resa du får vara med och bygga upp med ett helt nytt team i södra Sverige!
Arbetsuppgifter

I rollen som Fältsäljare arbetar du tillsammans med ett team där ni bearbetar och informerar villaägare om Sjömarkens isoleringslösningar inom ett givet geografiskt område. Detta innebär att du fysiskt uppsöker villaägarna och presenterar hur de kan förbättra sin isolering och vilka möjligheter som finns. Som ett nästa steg bokar du in ett uppföljande möte där du genomför en besiktning som mynnar ut i en kundanpassad lösning och presenterar ett prisförslag, följt av en inbokning för installation.
I rollen har du stor påverkan på din egen lön, där det endast är du själv som sätter gränserna för vad du kan uppnå. Arbetstiderna är flexibla med ett riktmärke runt 8:00-17:00 på vardagar. Kontoret ligger i Kävlinge och ditt försäljningsdistrikt kommer vara inom 3-4 mils radie från kontoret.

Fysiskt uppsökande av villaägare för att informera om Sjömarkens isoleringslösningar
Boka in uppföljningsmöten för besiktning och offertskrivning

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
För denna tjänst är dina personliga egenskaper det viktigaste. Det vill säga att du anstränger dig för att inge ett gott första intryck som är förtroendeingivande mot villaägarna, samt att du ser detta som en spännande utmaning och motiveras av vilka resultat det kan ge dig. Vi tror att du trivs i sociala sammanhang och inte räds för att ta första steget till ett samtal, samt att du har ett inre driv och trivs med att jobba mot uppsatta mål. Vi ser även att du är intresserad av bygg och tycker att det är en spännande produkt att erbjuda som skapar värde för villaägare.
Förutom dina personliga egenskaper tänker vi även att du:
Har någon typ av erfarenhet från kundkontakt, alternativt försäljning
Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
Har B-körkort och tillgång till egen bil (på sikt finns möjlighet till tjänstebil)
Meriterande med någon typ av bygg-/snickarerfarenhet

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Kävlinge, rimligtvis är du bosatt i Lund, Helsingborg eller Malmö Lön: Fast lön och rörlig modell
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

#Nextgen

Ansök nu

Distriktsäljare till Infobric

Läs mer Jan 29
Vill du ta nästa kliv i din karriär och utvecklas inom försäljning i SaaS-branschen? Har du ett starkt intresse för att skapa framgångsrika affärer och äga hela kunddialogen? Hos Infobric får du chansen att bli en del av ett ledande bolag där du får möjligheten att arbeta med spännande SaaS-tjänster i en bransch som ständigt utvecklas
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Infobric.
Om företaget
Infobric är ett snabbväxande SaaS-bolag som arbetar på en internationell marknad. Företagets mission är att skapa socialt hållbara och resurseffektiva byggarbetsplatser genom digitala tjänster som gör kundernas arbetsdagar både säkrare och mer produktiva. Infobric grundades 2004 och har sedan dess varit en viktig del i digitaliseringen av anläggnings-, service- och byggbranschen. Idag är bolaget ett av Europas ledande ConTech-bolag med verksamhet i fyra länder. Infobrics tjänster används på över 30 000 byggarbetsplatser och av över 10 000 kunder runt om i Norden och Storbritannien.
Affärsområdet Infobric Workforce arbetar med att säkerställa en trygg och säker arbetsplats genom en rad olika lösningar till bygg- och anläggningsbranschen. Vi söker nu en ny distriktsäljare till Malmöregionen.
Arbetsuppgifter
I rollen som distriktsäljare hos Infobric erbjuds du en roll som nyckelspelare i bolagets försäljningsteam. Du tillsammans med övriga teamet arbetar aktivt för att skapa affärsmöjligheter, främst hos befintliga kunder som byggföretag och deras respektive byggarbetsplatser. Ditt primära fokus är B2B-försäljning där du ansvarar för hela kedjan, från prospektering till avslut. Det innefattar att bygga relation med befintliga kunder samt bearbeta nya, boka kundmöten samt hålla demos och presentera Infobrics system och produkter. Du har en hög närvaro ute hos kunderna och i tjänsten ingår resor till kunder i Malmöregionen som är det distrikt du ansvarar över. Distriktet sträcker sig från södra Skåne upp till Halmstad, Växjö, Kalmar.
Dina primära arbetsuppgifter är:
• Driva och bygga stark kommersiell utveckling
• Boka och utföra möten, både digitalt och fysiskt
• Bearbeta och bygga långsiktiga relationer med främst befintliga kunder
• Ha förståelse för- och skapa behovsanalyser

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• Eftergymnasial utbildning inom exempelvis försäljning eller ekonomi alternativt arbetslivserfarenhet inom B2B
• Flytande svenska och engelska, i tal och skrift
• Goda kunskaper i Officepaketet
• B-körkort
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom branschen är meriterande
För att trivas i rollen som distriktsäljare är du en resultatinriktad person som motiveras av att prestera och arbeta efter tydligt uppsatta mål. Du har vidare förmåga att arbeta strukturerat och kan självständigt driva dina projekt framåt. Då rollen innebär många kontaktytor såväl internt som externt ser vi att du är en kommunikativ och socialt säker person som får energi av dialog med nya människor. Vidare trivs du med att bygga relationer till andra och har förmågan att lyssna och förstå såväl kunder som kollegors behov. Du sätter kunden i fokus och anstränger dig alltid för att leverera lösningar.

Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö, med möjlighet till hybridarbete
Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila tillinfo@bravura.se eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Svenska Trygghetslösningar AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Svenska Trygghetslösningar AB .

Vi söker Säkerhetsrådgivare / Säljare i Malmö!

Utesäljare
Läs mer Apr 15
Är du ambitiös, social och nyfiken på att utvecklas inom försäljning?
Svenska Trygghetslösningar AB erbjuder innovativa och kostnadseffektiva säkerhetslösningar med världsledande larmprodukter kända för sin pålitlighet och säkerhet. Vi söker nu drivna personer till vårt säljteam i Malmö.
Om tjänsten:
Heltid: Måndag till fredag, vilket ger dig helgerna lediga och möjlighet att ha sovmorgon på vardagar.
Arbetsuppgifter: Sälj våra eftertraktade säkerhetslösningar till potentiella kunder och bidra till deras trygghet.
Lön: Prestationsbaserad med hög provision - inget lönetak.

Vi erbjuder:
Betald försäljningsutbildning: Vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas.
Hög provision: Tjäna bra med pengar baserat på dina prestationer, utan lönetak.
Utvecklingsmöjligheter: Väx och utvecklas inom ett dynamiskt företag i en ständigt växande bransch.
Trivsam arbetsmiljö: Bli en del av ett engagerat team med öppen dialog och stark gemenskap.
Belöningsprogram: Delta i säljtävlingar och få chansen att vinna fantastiska priser.
Förmånsbil: En sprillans ny BMW som du kan köra både privat och i tjänst.

Vi söker dig som:
Är öppen, positiv och nyfiken på försäljning och/eller vill utvecklas inom området.
Behärskar svenska språket flytande.
Är minst 18 år.
Är fri från anmärkningar i polisens belastningsregister.
Har en stark drivkraft och gillar att arbeta mot uppsatta mål.
Har god social kompetens och trivs med kundkontakt.

?Skicka in din ansökan enkelt och smidigt på vår webbplats!
Det tar bara några minuter att svara på några snabba frågor, och vi kommer att kontakta dig inom kort för ett första samtal.
Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor om jobbet eller arbetsplatsen. Mejla oss på denis.larsson@stl.nu och märk den "Säljare Malmö".
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Vi söker en Ekonomichef

Ekonomichef
Läs mer Apr 7
Ekonomichef


Svenska Trygghetslösningar med dotterbolag är i en mycket expansiv fas därför söker nu en Ekonomichef som kan bli en nyckelspelare i vårt dynamiska team. Du har erfarenhet att arbeta i snabbväxande företag, flexibel och lösningsorienterad.


Med helhetsansvar för ekonomiavdelningen kommer du ingå i bolagets ledningsgrupp och rapportera direkt till ägarna. Du har en central del i att utveckla och förbättra företagets ekonomifunktion och processer.


Som Ekonomichef kommer du bland annat jobba med:
· Löpande redovisning
· Skatte- och momsredovisning
· Genomförande av avstämningar och bokslut
· Internrapportering
· Årsredovisning och skattedeklaration
· personalansvar
Egenskaper och kvalifikationer:
· Relevant högskoleexamen inom ekonomi
· Tidigare arbetat som ekonomiansvarig, controller eller inom revision/redovisning
· God förståelse för ekonomistyrning och ekonomiska processer
· God datorvana samt gedigen erfarenhet i Excel
· Meriterande med kunskap och erfarenhet från arbete med koncernredovisning
· Erfarenhet av personalansvar
Placering av tjänsten är på Huvudkontoret i Malmö
Låter det spännande? Då vill vi veta mer om dig! Välkommen med din ansökan redan idag. Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag vilket är 2025-04-28. Skicka in din ansökan till matz@stl.nu

Ansök nu

Vi söker Säkerhetsrådgivare / Säljare i Malmö!

Utesäljare
Läs mer Mar 29
Är du ambitiös, social och nyfiken på att utvecklas inom försäljning?
Svenska Trygghetslösningar AB erbjuder innovativa och kostnadseffektiva säkerhetslösningar med världsledande larmprodukter kända för sin pålitlighet och säkerhet. Vi söker nu drivna personer till vårt säljteam i Malmö.
Om tjänsten:
Heltid: Måndag till fredag, vilket ger dig helgerna lediga och möjlighet att ha sovmorgon på vardagar.
Arbetsuppgifter: Sälj våra eftertraktade säkerhetslösningar till potentiella kunder och bidra till deras trygghet.
Lön: Prestationsbaserad med hög provision - inget lönetak.

Vi erbjuder:
Betald försäljningsutbildning: Vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas.
Hög provision: Tjäna bra med pengar baserat på dina prestationer, utan lönetak.
Utvecklingsmöjligheter: Väx och utvecklas inom ett dynamiskt företag i en ständigt växande bransch.
Trivsam arbetsmiljö: Bli en del av ett engagerat team med öppen dialog och stark gemenskap.
Belöningsprogram: Delta i säljtävlingar och få chansen att vinna fantastiska priser.
Förmånsbil: En sprillans ny BMW som du kan köra både privat och i tjänst.

Vi söker dig som:
Är öppen, positiv och nyfiken på försäljning och/eller vill utvecklas inom området.
Behärskar svenska språket flytande.
Är minst 18 år.
Är fri från anmärkningar i polisens belastningsregister.
Har en stark drivkraft och gillar att arbeta mot uppsatta mål.
Har god social kompetens och trivs med kundkontakt.

?Skicka in din ansökan enkelt och smidigt på vår webbplats!
Det tar bara några minuter att svara på några snabba frågor, och vi kommer att kontakta dig inom kort för ett första samtal.
Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor om jobbet eller arbetsplatsen. Mejla oss på denis.larsson@stl.nu och märk den "Säljare Malmö".
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Vi söker Säkerhetsrådgivare / Säljare i Malmö!

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Jan 13
Är du ambitiös, social och nyfiken på att utvecklas inom försäljning?
Svenska Trygghetslösningar AB erbjuder innovativa och kostnadseffektiva säkerhetslösningar med världsledande larmprodukter kända för sin pålitlighet och säkerhet. Vi söker nu drivna personer till vårt säljteam i Malmö.
Om tjänsten:
Heltid: Måndag till fredag, vilket ger dig helgerna lediga och möjlighet att ha sovmorgon på vardagar.
Arbetsuppgifter: Sälj våra eftertraktade säkerhetslösningar till potentiella kunder och bidra till deras trygghet.
Lön: Prestationsbaserad med hög provision - inget lönetak.

Vi erbjuder:
Betald försäljningsutbildning: Vi ger dig alla verktyg du behöver för att lyckas.
Hög provision: Tjäna bra med pengar baserat på dina prestationer, utan lönetak.
Utvecklingsmöjligheter: Väx och utvecklas inom ett dynamiskt företag i en ständigt växande bransch.
Trivsam arbetsmiljö: Bli en del av ett engagerat team med öppen dialog och stark gemenskap.
Belöningsprogram: Delta i säljtävlingar och få chansen att vinna fantastiska priser.

Vi söker dig som:
Är öppen, positiv och nyfiken på försäljning och/eller vill utvecklas inom området.
Behärskar svenska språket flytande.
Är minst 18 år.
Är fri från anmärkningar i polisens belastningsregister.
Har en stark drivkraft och gillar att arbeta mot uppsatta mål.
Har god social kompetens och trivs med kundkontakt.

?Skicka in din ansökan enkelt och smidigt på vår webbplats!
Det tar bara några minuter att svara på några snabba frågor, och vi kommer att kontakta dig inom kort för ett första samtal.
Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor om jobbet eller arbetsplatsen. Mejla oss på denis.larsson@stl.nu och märk den "Säljare Malmö".
Vi ser fram emot att höra från dig!

Ansök nu

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Dec 20
Är du redo för din nästa utmaning i en expansiv miljö?
Drivs du av att skapa kundvärde och arbeta med säkerhet och valfrihet? Då kan vi vara en perfekt match!
Vi på Svenska Trygghetslösningar är verksamma i hela Sverige och erbjuder våra kunder olika larmlösningar. Tillsammans skapar vi trygghet och valfrihet för våra kunder genom att arbeta hållbart i alla dimensioner – miljömässigt, socialt och ekonomiskt. Är du vår nästa kollega som vill göra skillnad och växa med oss?
Om rollen
Vi söker en Kundtjänstmedarbetare till vår kundtjänst i Malmö. Du kommer att få arbeta med varierande arbetsuppgifter och utveckla ditt servicesinne, samtidigt som du blir en del av ett engagerat och härligt team.
Arbetsuppgifter:
Hantera supportärenden via telefon, e-post och ärendehanteringssystem.
Ge teknisk support och vägledning kring våra larmlösningar.
Eskalera ärenden till rätt avdelning eller person när det behövs.
Vara företagets ansikte utåt genom att erbjuda trevlig och pedagogisk service.

Arbetstid:
Måndag - fredag, kl. 08:00 - 17:00. Helgjour förekommer emellanåt och kan skötas hemifrån.
Vem söker vi?
Vi söker dig som:
Brinner för att hjälpa människor och skapa en säkrare vardag.
Är social och kommunikativ, med förmågan att ge ett professionellt och trevligt bemötande i både tal och skrift.
Har ett stort tekniskt intresse. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är meriterande men inte ett krav.
Kan arbeta effektivt även under perioder med hög arbetsbelastning utan att kompromissa med noggrannheten.
Ser lösningar snarare än problem.

Krav:
Flytande svenska och engelska i tal och skrift.

Meriterande:
Tidigare erfarenhet från kundtjänst, särskilt med arbete i ärendehanteringssystem.
Tekniskt intresse.

Ansökan
Vi välkomnar din ansökan och gör löpande urval, så ansök gärna snarast. Skicka in din ansökan direkt på vår webbplats (klicka på "Ansök här").
Du är välkommen att kontakta oss om du har frågor om jobbet eller arbetsplatsen. Mejla oss på simon.sullyschultz@stl.nu och märk den "Kundtjänstmedarbetare".

Ansök nu

Kundbokare

Besöksbokare/Kundbokare
Läs mer Dec 16
Är du vår nya säljare/rekryterare?
Drivs du av att skapa kundvärde och arbeta med säkerhet och valfrihet då är vi en perfekt match. Är du dessutom en fena på relationsbyggande, är vi snart i mål. Svenska Trygghetslösningar är verksamma i hela Sverige vi erbjuder våra kunder olika larmlösningar tillsammans skapar vi säkerhet och valfrihet för våra kunder. Det gör vi genom att jobba hållbart i alla dimensioner. Miljömedvetet, socialt och ekonomiskt. Win-win-win för kunden, oss och miljön. Är du vår nästa kollega som vill göra skillnad och fortsätta växa tillsammans med oss?
Vi söker dig
Som har bred erfarenhet av kundkontakter via telefon till privatpersoner och företag du är noggrann strukturerad och flexibel.

Arbetsbeskrivning
Som kundbokare hos oss kommer du att:
Kontakta privatpersoner och företag för att boka in installationstider till våra installatörer runt om i Sverige.
Hantera föränderliga situationer: Var beredd på snabba förändringar och anpassa dig därefter.


Kravprofil
Erfarenhet med kundkontakter via telefon
arbetat i crm system
Lyhörd och resultatinriktad.
Flytande i svenska, både i tal och skrift.
Vi erbjuder
En Heltidstjänst med konkurrenskraftiga villkor.
Ett engagerat team och en positiv arbetsmiljö.
placering på vårt huvudkontor i Malmö.
Ansökan
Direkt via annonsen eller så skickar du ditt CV och personliga brev till
mats.stadigh@stl.nu märk ansökan med ”Kundbokare ”

Ansök nu