Malmö: Dansktalande kundservicemedarbetare till Multi team

Hitta ansökningsinfo om jobbet Dansktalande kundservicemedarbetare till Multi team i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2025-04-15 // Varaktighet: Heltid

Dansktalande kundservicemedarbetare till Multi Team – Malmö
Är du en serviceinriktad och lösningsorienterad person som brinner för att hjälpa kunder? Talar och skriver du flytande danska samt behärskar svenska utan hinder? Då kan du vara den vi söker!
Barona letar nu efter en dansktalande kundservicemedarbetare till vårt multinationella team i Malmö. Till en början kommer du att arbeta med kundservice för både Panduro och Renault Nordic, men rollen innebär även att du successivt kommer att hjälpa till i alla våra uppdrag inom Multi Teamet. Detta ger dig en varierad och utvecklande arbetsmiljö där du får hantera inkommande ärenden från kunder, återförsäljare och verkstäder via telefon, chatt, e-post och sociala medier. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får utvecklas tillsammans med engagerade kollegor.
Om rollen
Som en del av Baronas Customer Care-team i Malmö kommer du att ha en central roll i att säkerställa bästa möjliga kundupplevelse. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar:

Hantering av inkommande kundärenden via telefon, e-post, chatt och sociala medier.


Ge support och vägledning kring produkter och tjänster.


Stödja återförsäljare och verkstäder med relevant information.


Administrativa uppgifter kopplade till kundförfrågningar.


Aktivt bidra till merförsäljning och förbättrad kundupplevelse.


Du kommer att arbeta i en dynamisk och inkluderande arbetsmiljö där det alltid finns utrymme för skratt, professionalism och personlig utveckling.
Vi söker dig som:

Talar och skriver danska på modersmålsnivå.


Kan kommunicera obehindrat på svenska, både muntligt och skriftligt.


Har goda kunskaper i engelska.


Har erfarenhet av kundservice och brinner för att ge enastående service.


Är en positiv lagspelare med förmåga att arbeta både självständigt och i team.


Är ansvarstagande, noggrann och lösningsorienterad.


Har erfarenhet av att arbeta mot individuella och gemensamma mål.


Har god organisationsförmåga och kan prioritera i en varierande arbetsbelastning.


Har ett intresse för teknologi, hobbyprodukter eller fordon (meriterande men inget krav).


Vi erbjuder:

En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö med kontinuerlig coachning och kompetensutveckling.


Ett sammansvetsat team där vi värdesätter både professionalism och trivsel.


Individuell utbildningsplan genom Barona-akademin för att utveckla din fulla potential inom kundbemötande och kommunikation.


Heltidstjänst med arbetstider måndag–fredag på ett rullande schema där arbetstiderna varierar mellan kl. 08:00–18:00.


Kollektivavtal och förmåner enligt överenskommelse.


Ansökningsprocess
Vi genomför intervjuer löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Processen inkluderar intervjuer, en skriftlig uppgift samt referenskontroll.
Välkommen med din ansökan!

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post på grund av GDPR. Ansök med CV och personligt brev via vår rekryteringsportal.

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på Om Barona - Barona Sweden


Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Matilda Nordkvist på matilda.nordkvist@barona.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare.

Customer Care Advisor – Drive Exceptional Experiences for our Customers ...

Läs mer Apr 14
At Prisjakt, we believe customer experience isn't just a department - it’s how we do business. We're looking for a Customer Care Advisor who’s passionate about helping others and thrives on solving real-world problems. In this role, you’ll be the voice of Prisjakt to our merchants and users - bringing clarity, care, and calm to every interaction.
Join us to make an impact where it matters most: at the heart of the customer journey.
What You'll Be Doing
Be the go-to contact for inquiries, helping resolve everything from onboarding questions to day-to-day support needs.


Identify recurring issues and collaborate across teams to improve how we serve and support.


Troubleshoot technical issues, often related to how we import and manage merchant data, and piece together the full picture for the customer - even when the puzzle is complex.


Deliver a consistently helpful, effortless experience in line with our CX strategy - human when it matters, automated where it helps.


Keep things moving behind the scenes - working with our systems to update info, track cases, and onboard new shops smoothly.


Partner with Customer Success, CRM, and Insights teams to share feedback that shapes smarter decisions and better tools.

What You’ll Bring
Fluency in Swedish and English, both written and spoken - this is essential for the role.


Experience in a customer-facing support or service role (B2B experience is a plus).


Confidence using digital tools and CRM systems to manage communication and track progress.


A genuine interest in how things work - especially when it comes to technical systems, data flows, and digging into complex issues until they’re solved.


Great communication skills - you can explain things clearly and make people feel heard.


Problem-solving mindset - you don’t just follow scripts, you think ahead.


You know when to investigate thoroughly and when to keep things moving - aiming for that perfect mix of insight and efficiency.


A team player who’s proactive, curious, and always looking to improve the experience.

Bonus Points If You...
Understand how online shops work or have worked with e-commerce merchants.


Can juggle efficiency with empathy - you solve problems quickly but never rush the person.


Enjoy figuring out how systems connect behind the scenes - maybe you’ve debugged data issues before, or just love going down a rabbit hole to find the root cause.


Can communicate in French - not a requirement, but definitely a nice-to-have!

Why Join Us?
At Prisjakt, you’ll be part of a team that doesn’t just answer questions - we shape journeys. You’ll work in a collaborative CX/CS environment where your voice matters, your development is supported, and your work directly contributes to customer happiness and business success.
We offer:

Flexible hours and hybrid work.


Two paid working hours weekly for wellness.


Your birthday off, every year.


A chance to shape how we serve customers in the Nordics and beyond.



When: We review applications on a rolling basis, so apply today!
Where: You will be located at our beautiful Malmö or Ängelholm studios.
What we offer: The very core in our employee experience is to care for our employees. With us you have flexible hours and a hybrid way of working where we meet 3 days per week in the studio. You get two paid working hours each week dedicated to working out and you’re always off on your birthday. If you’re curious to know more about life at Prisjakt, our benefits or why we exist you should definitely explore our career site. Want to meet the brilliant people and get a feel for the vibe at our studios? Make sure to follow us on Instagram @Prisjaktlife.

Ansök nu

Onboarding Specialist

Läs mer Mar 31
Imagine the frustration of a customer finding a business closed, despite online information stating otherwise. At PinMeTo, we're solving that very problem. We provide a powerful SaaS platform that empowers businesses to be accurately found and verified across major online platforms.
If you're ready to be part of a forward-thinking team that values excellence, customer satisfaction, and continuous growth, we want to hear from you!
As we enter new markets and see that we also are growing in the MENA region, we would love to have a person joining the team in Malmö that speaks Arabic to give a first class service to our customers. Join us as an Onboarding Specialist and be a part of delivering real value to our customers!
About the roleAs an Onboarding Specialist, you will play a crucial role in the customer journey, ensuring successful onboarding and delivering the first value to our new customers. You will lead and execute the customer onboarding process from initial startup meeting through finalization, ensuring a smooth transition and optimal account setup for maximum ROI. This role involves building strong customer relationships, collaborating with internal teams and advocating for best practices to achieve customer success.
Key Responsibilities Handle and lead the entire onboarding process for new customers, from initial startup meetings through finalization, ensuring a smooth and effective transition
Advocate for and implement the most optimal account setups for each customer, directly impacting their return on investment and fostering strong customer relationships
Collaborate closely with Sales and Customer Success teams to ensure a seamless transition for customers, aligning expectations and goals for long-term success
Conduct educational and reconciliation meetings ensuring customers fully understand and use our platform's capabilities.
To thrive in this role we see that you have A fluent level in Swedish, English and Arabic - both written and verbal
A bachelor’s degree in Business, Marketing, Communications or related field
Experience in managing customer expectations, customer success, marketing or sales (experience within the SaaS Industry is a plus)
Excellent communication skills, with ability to explain complex concepts in a simple and understandable way
Proactive problem-solving and a solutions-oriented mindset
You have a strong attention to detail and ability to stay organize
What we offer
You will join a team where everyone works together towards a shared goal where daily face-to-face collaboration at our office in Malmö (Adelgatan 9, close to the central station of Malmö) is the default way of working. We therefore see that you live in or close to Malmö to enable a good work-life balance. You will work closely with your colleagues that are located in both Gdansk, Helsinki and Malmö.
When entering the doors you are welcomed into our shared open kitchen where you feel the friendly and innovative atmosphere directly.
So do you want to join a leading SaaS company with ambitious goals and create real business value in the evolving landscape of digital local marketing?
Then we'd love to get to know you
PinMeTo was founded in 2013, when location data of most companies was outdated, inconsistent or simply missing on services like Google, Facebook and Apple. The vision was to provide a solution that enables brands with multiple locations to connect with their customers, outperform their competitors and thrive. Since then we have grown to 100+ employees located in 8 countries, helping 1,000+ companies manage 125,000+ locations worldwide. Trusted by enterprise companies like H&M, 7-Eleven, and Hertz, PinMeTo stands as a leading player within the local search and marketing technology industry.

Ansök nu

Customer Support Agent - extra sommaren 2025

Läs mer Mar 28
Är du vår nästa stjärna inom kundtjänst?
Vi söker en engagerad och positiv Customer Support Agent för sommaren under sex veckors heltidsarbete med möjlighet till extra i framtiden. Om du älskar att kommunicera och brinner för att ge förstklassig service, då är detta jobbet för dig!
John Henric - Leading the way of affordable luxury
John Henric är ett svenskt modemärke som erbjuder "affordable luxury" inom manligt mode och accessoarer. Vi säljer våra produkter både online och i våra butiker. Sedan starten 2008 har vi vuxit med lönsamhet och fått utmärkelser som DI:s Gasell och SuperGasell. Vi är ett av Skandinaviens snabbast växande modemärken och expanderar nu internationellt. Läs mer om oss här John Henric | Affordable Luxury för män | Kläder - Accessoarer - Skor
Som Customer Support Agent hos oss är du en viktig del av vårt team och bidrar till att skapa en WOW-upplevelse för våra kunder. Du är noggrann, serviceinriktad och har en naturlig fallenhet för att ge bästa möjliga service. Erfarenhet av e-handelssystem eller liknande är ett plus, och det är meriterande om du behärskar andra nordiska språk. Det viktigaste är dock ditt driv, din positiva attityd och din potential.
Vi söker dig som...
Tycker att kommunikation ska vara enkelt, roligt och relevant - precis som vi gör.
Älskar att ge förstklassig service.
Längtar efter att vara en del av ett ambitiöst team med utvecklingsmöjligheter!
Både talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
Erbjuder bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till våra kunder.
Aktivt bidrar till att skapa värde och kundnöjdhet för våra kunder.
Har goda datakunskaper och tycker om att skriva effektivt. Systemvana är ett plus.
Tycker om att utvecklas dagligen mot gemensamma mål.
Har erfarenhet från kundservice.

John Henric erbjuder
Hos oss får du möjligheten att axla en viktig roll i ett företag som befinner sig i en stark tillväxtfas. Du blir en del av ett ungt, modernt och framgångsrikt team som skapar framgång tillsammans.
Kontraktstyp
Heltid/Deltid/Extra/Sommarvikarie
Placering & start
Tjänsten är placerad i Malmö, Hyllie och tillsättning sker enligt överenskommelse.
Låter det som något för dig?
Skicka in din ansökan redan idag, dock senast 27/4 2025. Vi går igenom ansökningarna löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Kjell & Company søger nye stjerner til kundeservice!

Läs mer Mar 25
Motiveres du af at rådgive kunder og yde verdensklasse kundeservice? Kan du desuden kommunikere flydende på både dansk og svensk? Så kan du blive vores nye stjerne inden for kundeservice!
Vi söker fler passionerade medarbetare till vårt kundserviceteam i Malmö – och vi är extra intresserade av dig som talar danska! Här får du möjligheten att bli en del av ett engagerat team där service, teknik och kundmöten står i centrum.
Vårt mål är att alltid överträffa kundens förväntningar genom att erbjuda service i världsklass och de senaste tekniska lösningarna, oavsett om kunden besöker oss i butik, online eller via vår kundservice.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har en förkärlek till både teknik och service, och även den som omgivningen med trygghet vänder sig till för att tekniska frågor och problem. Vi letar efter dig som är förtroendeingivande, lösningsorienterad och skicklig på att uttrycka dig i både tal och skrift, med särskild styrka på danska. Du är lyhörd och har ett ödmjukt förhållningssätt till både kollegor och kunder. Med ett stort driv och engagemang vill du inte bara möta kundens förväntningar – du vill överträffa dem. Du ges helt enkelt möjligheten att leverera fantastiska kundupplevelser.
Du är:
Engagerad och serviceinriktad.
Problemlösare med ett tekniskt intresse.
Kommunikativ och utåtriktad.
Bra på att bygga relationer och skapa förtroende.
Villig att lära dig om våra produkter och tjänster.
Modig nog att prioritera men skicklig nog att inte ge avkall på servicen.

Vi erbjuder dig:
Ett omväxlande arbete i ett företag som är i en spännande utvecklingsfas, i ett team som täcker våra bolag i Danmark, Sverige och Norge där denna roll främst möter våra kunder som handlar hos vårt bolag Av.Cables. Hos oss får du möjlighet att arbeta med det senaste inom teknik samtidigt som du bidrar till att ge kunderna bästa möjliga service. Vi erbjuder bra arbetsvillkor, attraktiva förmåner och stora möjligheter till personlig och professionell utveckling.
Arbetsuppgifter:
Som medarbetare inom kundservice kommer du huvudsakligen att:
Hantera inkommande samtal, e-post, chatt och social media för våra danska kunder
Ge rådgivning och vägleda kunderna.
Bygga och underhålla starka kundrelationer.
Administrera orderhantering, fakturering och recensioner.
Bidra till teamets och företagets övergripande mål.

Övrig information:
Anställningsform: Heltid/Tillsvidare med inledande provanställning om 6 månader
Placering: På vårt kontor i Malmö med närhet till goda kommunikationsmöjligheter.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Urval och rekrytering sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Vi vill lära känna dig på riktigt – utan att du behöver skriva ett personligt brev!
När du söker den här tjänsten ser vi gärna att du bifogar ditt CV. Istället för att skriva ett traditionellt personligt brev vill vi att du lägger lite extra tid på att svara på våra urvalsfrågor.
Varför? För att vi tror att dina tankar, erfarenheter och personlighet framträder bäst genom dina svar. Dessutom slipper du lägga tid på att skriva ett långt brev – win-win, eller hur?
Vi ser fram emot att få läsa dina svar och lära känna dig bättre!
Kjell & Company AvCables.dk

Ansök nu

Support Agent

Läs mer Mar 20
Join Telavox as a Support Agent
At Telavox, we’re looking for a Support Agent to be our customers' first point of contact, helping them with technical and financial inquiries while ensuring every issue is handled efficiently and professionally. Our customers range from small companies with 10 employees to our largest Enterprise clients, which means that the cases and questions from customers vary a lot.
If you enjoy troubleshooting, owning customer dialogues, and working in a dynamic environment, this role is for you! This position is based in our Malmö office, where you’ll join a team of dedicated support Agents. We work closely together, share knowledge, and continuously develop our skills to deliver top service!
About the job
As a Support Agent, you will ensure our customers maximize the benefits of Telavox’s services. Your primary responsibility will be to provide first-line technical and financial support via phone and email, solve non-complex issues at first contact, and escalate when needed. Your focus will be on problem-solving, ownership, and customer satisfaction, ensuring all cases are documented and resolved professionally within service levels.
A typical day in this role involves:
Handling incoming customer requests via phone and email, resolving non-complex issues on the first contact


Responding to tickets within 8 working hours and ensuring professional case documentation


Driving escalations together with SOC (Service Operations Center) to secure the best solutions


Collaborate with our Customer Success Managers and Key Account Managers


Actively demonstrating product value, helping customers optimize their usage of Telavox’s services

About you
We’re looking for someone who enjoys helping customers, has a problem-solving mindset, and is comfortable taking responsibility for issues. You like working in a dynamic environment, collaborating with others, and have an interest in IT solutions.
Competencies:
Experience in customer service, technical support, or a similar role


Fluent in Swedish and English, both written and spoken


Enjoys problem-solving with a hands-on and solution-focused approach


Good communication skills and comfortable handling customer interactions


Basic technical understanding and an interest in troubleshooting IT issues


Able to work both independently and as part of a team


Eager to learn and share knowledge to improve processes and customer experience


You enjoy interacting with people and feel motivated when the job involves challenges and problem-solving.
Join us at Telavox
Since Telavox's journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. As a digital mobile operator, we develop and own our all-in-one communication platform, which integrates telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centers, giving businesses a smarter way to connect. Today, we’re a thriving company with 1.9 billion SEK in revenue and 500+ Telavoxers across nine countries. We embrace AI and automation to push the boundaries of business communication.
How to apply! At Telavox, we don't focus on fitting in; we focus on making room for everyone. We’re always on the lookout for great talent, so applications are reviewed continuously. If you're ready to be part of an innovative, AI-driven telecom company, apply today with your CV and cover letter in English.
For any questions, feel free to reach out to Talent Acquisition Partner Ami Faraguna at ann-marie.faraguna@telavox.com
Learn more about what we do!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Barona Professionals AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Barona Professionals AB .

Flexibel Onsitetekniker – Extrajobb vid behov i Malmö och Landskrona

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Apr 15
Nu söker vi dig som har teknisk erfarenhet och vill arbeta extra inom IT-support. I den här rollen blir du en viktig resurs hos en av våra större kunder i både Malmö och Landskrona – där du hoppar in vid behov, exempelvis vid sjukdom, ledighet eller tillfälliga projekt med ökat resursbehov.
Det här är en flexibel timanställning med arbetstider främst under vardagar mellan kl. 08:00–17:00. Uppdragen varierar och du får möjlighet att arbeta i en professionell och utvecklande IT-miljö – perfekt för dig som studerar, frilansar eller söker ett extraknäck vid sidan av annan sysselsättning.
Exempel på arbetsuppgifter:

Installation och felsökning av mjukvara och hårdvara


Support och hantering av AV-utrustning i konferensrum


Underhåll av digitala informationsskärmar


Enklare felsökning och support av skrivare


Allmän IT-support direkt på plats hos användare


Vi tror att du har:

Erfarenhet av arbete inom IT-support eller liknande


Goda kunskaper i Windows, och gärna även i Mac-miljö


Förmåga att snabbt sätta dig in i nya situationer och tekniska problem


Möjlighet att hoppa in med kort varsel


Möjlighet att genomgå en bakgrundskontroll (UC och belastningsregister)


Som person är du självgående och lösningsorienterad, samtidigt som du har lätt för att samarbeta och kommunicera med både kollegor och användare. Du är strukturerad, serviceinriktad och har ett professionellt bemötande i allt du gör.
Vi erbjuder:

Ett flexibelt extrajobb i en spännande och varierad IT-miljö


Möjlighet att bygga vidare på din IT-erfarenhet


Goda chanser till fler uppdrag vid gott samarbete


Stöttning från ett engagerat team hos oss på Barona


 
Hur du ansöker
För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Linnéa Lundström via e-post linnea.lundstrom@barona.se
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Välkommen med din ansökan!
 
Om Barona Professionals AB
Barona?är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären.?Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

Ansök nu

Dansktalande kundservicemedarbetare till Multi team!

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 15
Dansktalande kundservicemedarbetare till Multi Team – Malmö
Är du en serviceinriktad och lösningsorienterad person som brinner för att hjälpa kunder? Talar och skriver du flytande danska samt behärskar svenska utan hinder? Då kan du vara den vi söker!
Barona letar nu efter en dansktalande kundservicemedarbetare till vårt multinationella team i Malmö. Till en början kommer du att arbeta med kundservice för både Panduro och Renault Nordic, men rollen innebär även att du successivt kommer att hjälpa till i alla våra uppdrag inom Multi Teamet. Detta ger dig en varierad och utvecklande arbetsmiljö där du får hantera inkommande ärenden från kunder, återförsäljare och verkstäder via telefon, chatt, e-post och sociala medier. Vi erbjuder en stimulerande arbetsmiljö där du får utvecklas tillsammans med engagerade kollegor.
Om rollen
Som en del av Baronas Customer Care-team i Malmö kommer du att ha en central roll i att säkerställa bästa möjliga kundupplevelse. Dina huvudsakliga uppgifter inkluderar:

Hantering av inkommande kundärenden via telefon, e-post, chatt och sociala medier.


Ge support och vägledning kring produkter och tjänster.


Stödja återförsäljare och verkstäder med relevant information.


Administrativa uppgifter kopplade till kundförfrågningar.


Aktivt bidra till merförsäljning och förbättrad kundupplevelse.


Du kommer att arbeta i en dynamisk och inkluderande arbetsmiljö där det alltid finns utrymme för skratt, professionalism och personlig utveckling.
Vi söker dig som:

Talar och skriver danska på modersmålsnivå.


Kan kommunicera obehindrat på svenska, både muntligt och skriftligt.


Har goda kunskaper i engelska.


Har erfarenhet av kundservice och brinner för att ge enastående service.


Är en positiv lagspelare med förmåga att arbeta både självständigt och i team.


Är ansvarstagande, noggrann och lösningsorienterad.


Har erfarenhet av att arbeta mot individuella och gemensamma mål.


Har god organisationsförmåga och kan prioritera i en varierande arbetsbelastning.


Har ett intresse för teknologi, hobbyprodukter eller fordon (meriterande men inget krav).


Vi erbjuder:

En stimulerande och utvecklande arbetsmiljö med kontinuerlig coachning och kompetensutveckling.


Ett sammansvetsat team där vi värdesätter både professionalism och trivsel.


Individuell utbildningsplan genom Barona-akademin för att utveckla din fulla potential inom kundbemötande och kommunikation.


Heltidstjänst med arbetstider måndag–fredag på ett rullande schema där arbetstiderna varierar mellan kl. 08:00–18:00.


Kollektivavtal och förmåner enligt överenskommelse.


Ansökningsprocess
Vi genomför intervjuer löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Processen inkluderar intervjuer, en skriftlig uppgift samt referenskontroll.
Välkommen med din ansökan!

Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post på grund av GDPR. Ansök med CV och personligt brev via vår rekryteringsportal.

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på Om Barona - Barona Sweden


Vid frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Matilda Nordkvist på matilda.nordkvist@barona.se

Ansök nu

Sommarjobb kundservicemedarbetare i Malmö

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Mar 18
Drivs du av att ge exceptionell service, lösa problem och skapa en positiv kundupplevelse? Vill du utvecklas i en dynamisk och kundfokuserad miljö? Då är den här rollen som kundservicemedarbetare i Malmö något för dig!


Arbetsomfattning: Måndag – fredag under kontorstider
Arbetsperiod:  Startdatum är den 21 april eller enligt överenskommelse, och anställningen sträcker sig över sommaren fram till slutet av augusti.
Lön: Vi erbjuder en konkurrenskraftig lön i enlighet med gällande kollektivavtal, vilket innebär en månadslön på mellan 21 000 och 24 000 kronor för en heltidsanställning.

Arbetsbeskrivning
Som en del av vårt kundserviceteam arbetar du i en inspirerande och inkluderande atmosfär där service står i fokus. I din roll hjälper du kunder via telefon och mejl, svarar på frågor om produkter och tjänster, hanterar reklamationer och guidar kunder till de bästa lösningarna. Ingen dag är den andra lik, och du får möjlighet att utvecklas i ett företag som värdesätter både kundnöjdhet och medarbetarnas trivsel.

Dina arbetsuppgifter inkluderar:

 Besvara inkommande samtal och mejl från kunder


 Ge professionell och personlig service


 Hjälpa kunder med frågor kring produkter, beställningar och reklamationer


 Arbeta i olika system för att registrera och följa upp kundärenden


 Samarbeta med andra avdelningar för att lösa kunders behov på bästa sätt




Bakgrund
Vi söker dig som älskar kundkontakt, har en positiv inställning och alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Du är lösningsorienterad, pedagogisk och trivs i ett högt tempo där du får använda din kommunikativa förmåga dagligen

Vi söker dig som

Är en positiv lagspelare och som har lätt för att komma in i en arbetsgrupp och bidrar till god stämning


Är serviceinriktad, driven och social


Har god system-/datorvana


Uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på både svenska och engelska




Meriterande
Erfarenhet av kundinteraktioner i olika branscher, exempelvis service, försäljning, rådgivning, vård, utbildning eller andra yrken där du har bemött och hjälpt kunder, klienter eller användare.

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på https://barona.se/om-barona/ 

Vi arbetar tillsammans för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande. Vi jobbar tätt med daglig dialog mellan kollegor och närmsta chef. Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans i form av teamaktiviteter och vi arbetar aktivt för en öppen och positiv företagskultur. 
Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.


Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta elin.nilsson@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Onsitetekniker sökes på deltid till kund i Landskrona

Helpdesktekniker/Supporttekniker
Läs mer Jan 7
Plats: Ute på plats hos en av våra större kunder i Landskrona
Arbetstid: 08:00-17:00
Tidsperiod: Starten är omgående, med en 6 månaders provanställning. 
Vi söker en självständig och ansvarstagande Onsitetekniker för en varierande och spännande roll. Som Onsitetekniker kommer du att arbeta ute på plats hos en av våra större kunder, där dina arbetsuppgifter kommer att variera från dag till dag. Detta är en deltidsanställning på 60%, kunden vill att man ska kunna vara på plats 3 dagar i veckan. 
Huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Installation och felsökning av mjukvara
Installation och felsökning av hårdvara
Hantering av AV-utrustning i konferensrummen
Hantering av digitala skyltar
Enklare felsökning av skrivare

Krav:
Tidigare erfarenhet och bakgrund inom IT
Kunskaper inom Windows och MAC
Screening i form av UC och belastningsregister

Personliga egenskaper:
Självständig
Ansvarstagande
Social kompetens
Administrativa kunskaper

Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och arbeta med spännande utmaningar. Om allt fungerar bra finns det möjlighet till förlängning.
 
Hur du ansöker
För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. 
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!
Välkommen med din ansökan!
 
Om Barona Professionals AB
Barona?är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären.?Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

Ansök nu

German-speaking Business Development Representative

Account manager
Läs mer Jan 15
The Role
On behalf of our client, we are looking for a German-speaking full-time Business Development Representative to help drive B2B sales opportunities for our customers through a Sales-as-a-Service concept. You will assist customers with intelligent market segmentation, outbound sales, and market analytics by blending technology, such as AI tools, with phone, email, and LinkedIn outreach. This role offers the opportunity to become an integral part of a growth journey, helping to define strategic direction while working with customers in fields like consulting and technology. You will develop skills in complex B2B sales and collaborate closely with the management team to shape the organization.
About the Company
We are a fast-growing agency in the Nordics, leading the way with growth solutions through sales, business development, and cutting-edge technology. We empower B2B brands to accelerate their sales growth in the Nordics by combining software and outsourcing activities. Our mission is to deliver positive brand awareness, high-quality leads, and valuable customer and market insights that convert into long-lasting customer relationships.
Founded during the pandemic in 2020, we are headquartered in Copenhagen with an additional office in Malmö. Our solutions support the growth cycle and objectives of our customers, making it profitable to scale customer acquisition.
A Social Powerhouse
Join a dynamic team of 60 young, ambitious, and talented individuals where dedication meets social spirit. We value social connections as much as professional achievements. Our culture encourages sharing ideas, contributing to innovation, and fostering a sense of community. Work here is both rewarding and fun, with high performance and active participation in shaping the company culture at the core of everything we do.
Responsibilities
Conduct outbound sales activities through email, phone, and LinkedIn.
Generate business opportunities for customers in the Nordics.
Manage your own sales pipelines.
Drive customer success through reports and status meetings.
Identify and implement best practices to refine internal processes.
Work with CRM systems and AI tools.
Contribute to the company’s vibrant culture.

Key Performance Objectives
Sales: Conduct at least 300 outreach activities per week in fluent German, targeting decision-makers via phone, email, and LinkedIn. Generate a minimum of 60 new leads and 15 high-quality business opportunities monthly, refining strategies to improve brand awareness and lead generation.
Data: Log all customer interactions and insights in HubSpot, maintaining accurate tracking and providing monthly reports with actionable recommendations.
Customer Communication: Proactively engage with customers during check-ins to discuss progress, address concerns, and update on outreach efforts, achieving high customer satisfaction.
Mindset: Adopt a solution-oriented mindset, resolving challenges to enhance customer satisfaction and retention.
Culture Building: Actively participate in fostering a collaborative and inclusive work environment, contributing to company events and cultural initiatives.

Why Join Us?
If you’ve worked in a large corporate environment, you might find us refreshingly different. Being part of a scale-up means embracing a fast-paced environment where adaptability and innovation thrive. While this can mean less predictability, it offers unparalleled opportunities for growth, learning, and fun. If this resonates with you, we’d love to hear from you.
Interviews are held on an ongoing basis, with the start date as soon as possible!

Ansök nu

Säljledare

Säljledare
Läs mer Jan 3
Ta din karriär inom försäljning och ledarskap till nästa nivå!
Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Har du en passion för att uppnå resultat, en stark drivkraft att utvecklas inom ledarskap och en naturlig förmåga att inspirera andra? Vill du arbeta i ett marknadsledande företag med en stark intern gemenskap? Då är det här möjligheten för dig att bli en del av vårt team som säljledare.
Om rollen
Som säljledare och coach spelar du en avgörande roll i den dagliga verksamheten under dina arbetspass. Du ansvarar för att säkerställa ett effektivt arbetsflöde, upprätthålla hög kvalitet genom hela processen och skapa en inspirerande och motiverande arbetsmiljö med fokus på försäljning och resultat. Du leder ett team på 10-15 medarbetare och din huvudsakliga uppgift är att coacha och stötta dem i deras utveckling.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter:

Rekrytering och utbildning: Ansvar för att hitta och introducera ny personal.


Schemaläggning och personalplanering: Skapa effektiva arbetsscheman för att säkra smidiga processer. Teamet består av medarbetare som arbetar heltid och deltid.


Resultatuppföljning: Analysera försäljningsresultat tillsammans med teamet och identifiera utvecklingsområden.


Kvalitetssäkring: Säkerställa hög standard i alla steg av försäljningsprocessen.


Din profil
Vi söker dig som har erfarenhet av att leda team inom callcenter eller liknande försäljningsmiljöer. Du har en bakgrund inom uppsökande försäljning och är därmed bekant med de specifika krav som ställs inom denna typ av arbete.
För att lyckas i rollen ser vi att du:

Brinner för försäljning och är resultatdriven.


Har en kommunikativ och engagerande personlighet som motiverar andra.


Trivs med att skapa en positiv och stödjande arbetsmiljö.


Är trygg i att sätta tydliga förväntningar och har en stark vilja att växa inom ledarskap.


Är lösningsorienterad och drivs av att göra skillnad för ditt team och organisationen.


Flexibilitet är en viktig del av rollen. Vår verksamhet kan ibland kräva att du är tillgänglig under varierande arbetstider, inklusive kvällar fram till kl. 18-19 vid behov. Detta är en perfekt roll för dig som uppskattar variation och är bekväm med att anpassa dig efter situationen.
Kvalifikationer:

Dokumenterad erfarenhet av att leda och coacha team inom försäljning.


Erfarenhet av rekrytering och schemaläggning är meriterande.


Stark samarbets- och kommunikationsförmåga.


God dator- och systemvana.


Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift.



Om tjänsten
Tjänsten med tillhörande onboarding är på 100% med start enligt överenskommelse. Tjänsten inleds med en provanställning på 6 månader.

Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Elin Nilsson på Elin.Nilsson@barona.se. OBS På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl. 

Processen innehåller intervjuer med både Barona och kund. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför gärna in din ansökan redan nu!

Välkommen med din ansökan!


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på https://barona.se/om-barona/

Ansök nu