Malmö: Sommarjobb – Dansktalande kundsupport på medicintekniskt företag i Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Sommarjobb – Dansktalande kundsupport på medicintekniskt företag i Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2025-04-15 // Varaktighet: Heltid

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vi söker dig som har erfarenhet eller vill arbeta med kundsupport på danska i sommar under veckorna 27-32. Är du dessutom strukturerad, engagerad och positiv kan vi erbjuda ett uppdrag hos ett medicintekniskt företag i Malmö. Du får utbildning på plats och en möjlighet att arbeta i ett fantastiskt team.

Tjänsten passar dig som trivs i en mångsidig roll där arbetet främst består i att ta emot och hantera beställningar samt administrera reklamationer av medicintekniska produkter.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som kundsupportmedarbetare är:
• Orderhantering
• Registrera inkomna reklamationer mot leverantör
• Svara på frågor gällande leveranser och beställningar

Personprofil
Vi söker efter dig som är en social lagspelare med en stor vilja att utvecklas. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder via mail, webshop och telefon så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktig. Du är kommunikativ och mån om ett gott samarbete. Vidare är du lösningsorienterad och ser positivt på utmaningar du stöter på. Har du vana av att arbeta i CRM-system ses det som meriterande.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som kundtjänstmedarbetare. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ:s värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Övrigt
Start: Vecka 27
Omfattning: Heltid, till och med vecka 32
Arbetstider: 8-16:30
Plats: Medeon Science Park, Malmö

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Ninni Henrysson på ninni.henrysson@performiq.se.

Välkommen med din ansökan!

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Kundtjänstmedarbetare.

Customer Care Advisor – Drive Exceptional Experiences for our Customers ...

Läs mer Apr 14
At Prisjakt, we believe customer experience isn't just a department - it’s how we do business. We're looking for a Customer Care Advisor who’s passionate about helping others and thrives on solving real-world problems. In this role, you’ll be the voice of Prisjakt to our merchants and users - bringing clarity, care, and calm to every interaction.
Join us to make an impact where it matters most: at the heart of the customer journey.
What You'll Be Doing
Be the go-to contact for inquiries, helping resolve everything from onboarding questions to day-to-day support needs.


Identify recurring issues and collaborate across teams to improve how we serve and support.


Troubleshoot technical issues, often related to how we import and manage merchant data, and piece together the full picture for the customer - even when the puzzle is complex.


Deliver a consistently helpful, effortless experience in line with our CX strategy - human when it matters, automated where it helps.


Keep things moving behind the scenes - working with our systems to update info, track cases, and onboard new shops smoothly.


Partner with Customer Success, CRM, and Insights teams to share feedback that shapes smarter decisions and better tools.

What You’ll Bring
Fluency in Swedish and English, both written and spoken - this is essential for the role.


Experience in a customer-facing support or service role (B2B experience is a plus).


Confidence using digital tools and CRM systems to manage communication and track progress.


A genuine interest in how things work - especially when it comes to technical systems, data flows, and digging into complex issues until they’re solved.


Great communication skills - you can explain things clearly and make people feel heard.


Problem-solving mindset - you don’t just follow scripts, you think ahead.


You know when to investigate thoroughly and when to keep things moving - aiming for that perfect mix of insight and efficiency.


A team player who’s proactive, curious, and always looking to improve the experience.

Bonus Points If You...
Understand how online shops work or have worked with e-commerce merchants.


Can juggle efficiency with empathy - you solve problems quickly but never rush the person.


Enjoy figuring out how systems connect behind the scenes - maybe you’ve debugged data issues before, or just love going down a rabbit hole to find the root cause.


Can communicate in French - not a requirement, but definitely a nice-to-have!

Why Join Us?
At Prisjakt, you’ll be part of a team that doesn’t just answer questions - we shape journeys. You’ll work in a collaborative CX/CS environment where your voice matters, your development is supported, and your work directly contributes to customer happiness and business success.
We offer:

Flexible hours and hybrid work.


Two paid working hours weekly for wellness.


Your birthday off, every year.


A chance to shape how we serve customers in the Nordics and beyond.



When: We review applications on a rolling basis, so apply today!
Where: You will be located at our beautiful Malmö or Ängelholm studios.
What we offer: The very core in our employee experience is to care for our employees. With us you have flexible hours and a hybrid way of working where we meet 3 days per week in the studio. You get two paid working hours each week dedicated to working out and you’re always off on your birthday. If you’re curious to know more about life at Prisjakt, our benefits or why we exist you should definitely explore our career site. Want to meet the brilliant people and get a feel for the vibe at our studios? Make sure to follow us on Instagram @Prisjaktlife.

Ansök nu

Onboarding Specialist

Läs mer Mar 31
Imagine the frustration of a customer finding a business closed, despite online information stating otherwise. At PinMeTo, we're solving that very problem. We provide a powerful SaaS platform that empowers businesses to be accurately found and verified across major online platforms.
If you're ready to be part of a forward-thinking team that values excellence, customer satisfaction, and continuous growth, we want to hear from you!
As we enter new markets and see that we also are growing in the MENA region, we would love to have a person joining the team in Malmö that speaks Arabic to give a first class service to our customers. Join us as an Onboarding Specialist and be a part of delivering real value to our customers!
About the roleAs an Onboarding Specialist, you will play a crucial role in the customer journey, ensuring successful onboarding and delivering the first value to our new customers. You will lead and execute the customer onboarding process from initial startup meeting through finalization, ensuring a smooth transition and optimal account setup for maximum ROI. This role involves building strong customer relationships, collaborating with internal teams and advocating for best practices to achieve customer success.
Key Responsibilities Handle and lead the entire onboarding process for new customers, from initial startup meetings through finalization, ensuring a smooth and effective transition
Advocate for and implement the most optimal account setups for each customer, directly impacting their return on investment and fostering strong customer relationships
Collaborate closely with Sales and Customer Success teams to ensure a seamless transition for customers, aligning expectations and goals for long-term success
Conduct educational and reconciliation meetings ensuring customers fully understand and use our platform's capabilities.
To thrive in this role we see that you have A fluent level in Swedish, English and Arabic - both written and verbal
A bachelor’s degree in Business, Marketing, Communications or related field
Experience in managing customer expectations, customer success, marketing or sales (experience within the SaaS Industry is a plus)
Excellent communication skills, with ability to explain complex concepts in a simple and understandable way
Proactive problem-solving and a solutions-oriented mindset
You have a strong attention to detail and ability to stay organize
What we offer
You will join a team where everyone works together towards a shared goal where daily face-to-face collaboration at our office in Malmö (Adelgatan 9, close to the central station of Malmö) is the default way of working. We therefore see that you live in or close to Malmö to enable a good work-life balance. You will work closely with your colleagues that are located in both Gdansk, Helsinki and Malmö.
When entering the doors you are welcomed into our shared open kitchen where you feel the friendly and innovative atmosphere directly.
So do you want to join a leading SaaS company with ambitious goals and create real business value in the evolving landscape of digital local marketing?
Then we'd love to get to know you
PinMeTo was founded in 2013, when location data of most companies was outdated, inconsistent or simply missing on services like Google, Facebook and Apple. The vision was to provide a solution that enables brands with multiple locations to connect with their customers, outperform their competitors and thrive. Since then we have grown to 100+ employees located in 8 countries, helping 1,000+ companies manage 125,000+ locations worldwide. Trusted by enterprise companies like H&M, 7-Eleven, and Hertz, PinMeTo stands as a leading player within the local search and marketing technology industry.

Ansök nu

Customer Support Agent - extra sommaren 2025

Läs mer Mar 28
Är du vår nästa stjärna inom kundtjänst?
Vi söker en engagerad och positiv Customer Support Agent för sommaren under sex veckors heltidsarbete med möjlighet till extra i framtiden. Om du älskar att kommunicera och brinner för att ge förstklassig service, då är detta jobbet för dig!
John Henric - Leading the way of affordable luxury
John Henric är ett svenskt modemärke som erbjuder "affordable luxury" inom manligt mode och accessoarer. Vi säljer våra produkter både online och i våra butiker. Sedan starten 2008 har vi vuxit med lönsamhet och fått utmärkelser som DI:s Gasell och SuperGasell. Vi är ett av Skandinaviens snabbast växande modemärken och expanderar nu internationellt. Läs mer om oss här John Henric | Affordable Luxury för män | Kläder - Accessoarer - Skor
Som Customer Support Agent hos oss är du en viktig del av vårt team och bidrar till att skapa en WOW-upplevelse för våra kunder. Du är noggrann, serviceinriktad och har en naturlig fallenhet för att ge bästa möjliga service. Erfarenhet av e-handelssystem eller liknande är ett plus, och det är meriterande om du behärskar andra nordiska språk. Det viktigaste är dock ditt driv, din positiva attityd och din potential.
Vi söker dig som...
Tycker att kommunikation ska vara enkelt, roligt och relevant - precis som vi gör.
Älskar att ge förstklassig service.
Längtar efter att vara en del av ett ambitiöst team med utvecklingsmöjligheter!
Både talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
Erbjuder bästa möjliga bemötande och affärsmässig service till våra kunder.
Aktivt bidrar till att skapa värde och kundnöjdhet för våra kunder.
Har goda datakunskaper och tycker om att skriva effektivt. Systemvana är ett plus.
Tycker om att utvecklas dagligen mot gemensamma mål.
Har erfarenhet från kundservice.

John Henric erbjuder
Hos oss får du möjligheten att axla en viktig roll i ett företag som befinner sig i en stark tillväxtfas. Du blir en del av ett ungt, modernt och framgångsrikt team som skapar framgång tillsammans.
Kontraktstyp
Heltid/Deltid/Extra/Sommarvikarie
Placering & start
Tjänsten är placerad i Malmö, Hyllie och tillsättning sker enligt överenskommelse.
Låter det som något för dig?
Skicka in din ansökan redan idag, dock senast 27/4 2025. Vi går igenom ansökningarna löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.

Ansök nu

Kjell & Company søger nye stjerner til kundeservice!

Läs mer Mar 25
Motiveres du af at rådgive kunder og yde verdensklasse kundeservice? Kan du desuden kommunikere flydende på både dansk og svensk? Så kan du blive vores nye stjerne inden for kundeservice!
Vi söker fler passionerade medarbetare till vårt kundserviceteam i Malmö – och vi är extra intresserade av dig som talar danska! Här får du möjligheten att bli en del av ett engagerat team där service, teknik och kundmöten står i centrum.
Vårt mål är att alltid överträffa kundens förväntningar genom att erbjuda service i världsklass och de senaste tekniska lösningarna, oavsett om kunden besöker oss i butik, online eller via vår kundservice.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har en förkärlek till både teknik och service, och även den som omgivningen med trygghet vänder sig till för att tekniska frågor och problem. Vi letar efter dig som är förtroendeingivande, lösningsorienterad och skicklig på att uttrycka dig i både tal och skrift, med särskild styrka på danska. Du är lyhörd och har ett ödmjukt förhållningssätt till både kollegor och kunder. Med ett stort driv och engagemang vill du inte bara möta kundens förväntningar – du vill överträffa dem. Du ges helt enkelt möjligheten att leverera fantastiska kundupplevelser.
Du är:
Engagerad och serviceinriktad.
Problemlösare med ett tekniskt intresse.
Kommunikativ och utåtriktad.
Bra på att bygga relationer och skapa förtroende.
Villig att lära dig om våra produkter och tjänster.
Modig nog att prioritera men skicklig nog att inte ge avkall på servicen.

Vi erbjuder dig:
Ett omväxlande arbete i ett företag som är i en spännande utvecklingsfas, i ett team som täcker våra bolag i Danmark, Sverige och Norge där denna roll främst möter våra kunder som handlar hos vårt bolag Av.Cables. Hos oss får du möjlighet att arbeta med det senaste inom teknik samtidigt som du bidrar till att ge kunderna bästa möjliga service. Vi erbjuder bra arbetsvillkor, attraktiva förmåner och stora möjligheter till personlig och professionell utveckling.
Arbetsuppgifter:
Som medarbetare inom kundservice kommer du huvudsakligen att:
Hantera inkommande samtal, e-post, chatt och social media för våra danska kunder
Ge rådgivning och vägleda kunderna.
Bygga och underhålla starka kundrelationer.
Administrera orderhantering, fakturering och recensioner.
Bidra till teamets och företagets övergripande mål.

Övrig information:
Anställningsform: Heltid/Tillsvidare med inledande provanställning om 6 månader
Placering: På vårt kontor i Malmö med närhet till goda kommunikationsmöjligheter.
Tillträde: Enligt överenskommelse.
Urval och rekrytering sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag!

Vi vill lära känna dig på riktigt – utan att du behöver skriva ett personligt brev!
När du söker den här tjänsten ser vi gärna att du bifogar ditt CV. Istället för att skriva ett traditionellt personligt brev vill vi att du lägger lite extra tid på att svara på våra urvalsfrågor.
Varför? För att vi tror att dina tankar, erfarenheter och personlighet framträder bäst genom dina svar. Dessutom slipper du lägga tid på att skriva ett långt brev – win-win, eller hur?
Vi ser fram emot att få läsa dina svar och lära känna dig bättre!
Kjell & Company AvCables.dk

Ansök nu

Support Agent

Läs mer Mar 20
Join Telavox as a Support Agent
At Telavox, we’re looking for a Support Agent to be our customers' first point of contact, helping them with technical and financial inquiries while ensuring every issue is handled efficiently and professionally. Our customers range from small companies with 10 employees to our largest Enterprise clients, which means that the cases and questions from customers vary a lot.
If you enjoy troubleshooting, owning customer dialogues, and working in a dynamic environment, this role is for you! This position is based in our Malmö office, where you’ll join a team of dedicated support Agents. We work closely together, share knowledge, and continuously develop our skills to deliver top service!
About the job
As a Support Agent, you will ensure our customers maximize the benefits of Telavox’s services. Your primary responsibility will be to provide first-line technical and financial support via phone and email, solve non-complex issues at first contact, and escalate when needed. Your focus will be on problem-solving, ownership, and customer satisfaction, ensuring all cases are documented and resolved professionally within service levels.
A typical day in this role involves:
Handling incoming customer requests via phone and email, resolving non-complex issues on the first contact


Responding to tickets within 8 working hours and ensuring professional case documentation


Driving escalations together with SOC (Service Operations Center) to secure the best solutions


Collaborate with our Customer Success Managers and Key Account Managers


Actively demonstrating product value, helping customers optimize their usage of Telavox’s services

About you
We’re looking for someone who enjoys helping customers, has a problem-solving mindset, and is comfortable taking responsibility for issues. You like working in a dynamic environment, collaborating with others, and have an interest in IT solutions.
Competencies:
Experience in customer service, technical support, or a similar role


Fluent in Swedish and English, both written and spoken


Enjoys problem-solving with a hands-on and solution-focused approach


Good communication skills and comfortable handling customer interactions


Basic technical understanding and an interest in troubleshooting IT issues


Able to work both independently and as part of a team


Eager to learn and share knowledge to improve processes and customer experience


You enjoy interacting with people and feel motivated when the job involves challenges and problem-solving.
Join us at Telavox
Since Telavox's journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. As a digital mobile operator, we develop and own our all-in-one communication platform, which integrates telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centers, giving businesses a smarter way to connect. Today, we’re a thriving company with 1.9 billion SEK in revenue and 500+ Telavoxers across nine countries. We embrace AI and automation to push the boundaries of business communication.
How to apply! At Telavox, we don't focus on fitting in; we focus on making room for everyone. We’re always on the lookout for great talent, so applications are reviewed continuously. If you're ready to be part of an innovative, AI-driven telecom company, apply today with your CV and cover letter in English.
For any questions, feel free to reach out to Talent Acquisition Partner Ami Faraguna at ann-marie.faraguna@telavox.com
Learn more about what we do!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Performiq AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Performiq AB .

Fastighetstekniker till Sysav

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Apr 16
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du ha ett omväxlande och självständigt arbete där du får möjlighet att driva spännande byggtekniska projekt? Vill du dessutom arbeta i en organisation som gör verklig skillnad för miljön och samhället? Då kan det här vara rollen för dig!

Då en medarbetare valt att sluta söker vi en ny kollega. Som fastighetstekniker hos oss erbjuds du ett varierande och självständigt arbete där du får möjlighet att driva spännande byggtekniska projekt. Du blir en del av vår fastighetsenhet, som består av nio medarbetare och tillsammans ansvarar för underhåll, förvaltning och utveckling av våra olika anläggningar samt facility management. I denna roll kommer du främst att arbeta med avfallskraftvärmeverket, men även med kontors- och förrådslokaler.

Sysav bidrar till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Vi omhändertar avfall, avgiftar, förädlar och för tillbaka resurser till samhället. Vi skapar också insikt kring hållbar konsumtion och visar vägen för branschen genom innovativa lösningar. Sysav är stolt över att bidra till att skapa världens mest hållbara region - tillsammans med kunder, samarbetspartners och våra 14 ägarkommuner.

Arbetsuppgifter
Dina främsta arbetsuppgifter blir att hantera olika underhållsprojekt inom teknik och bygg. Projekten varierar stort, både när det gäller innehåll och storlek. Som fastighetstekniker samordnar du, planerar och projektleder entreprenader av olika storlek och omfattning. Du kommer också att hantera löpande och akut underhåll för de olika anläggningarna samt vissa administrativa arbetsuppgifter. Det är en självständig roll där du får stor möjlighet att påverka ditt arbete och fatta egna beslut men också tillhöra ett team och samarbeta med andra tekniker. Du är ansiktet utåt mot kund i den dagliga verksamheten och skapar och upprätthåller goda relationer med såväl medarbetare som entreprenörer.

På Sysav bidrar du till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Hos oss får du en arbetsplats där ett tillitsfullt och lyhört ledarskap och medarbetarskap premieras. En hybrid arbetsplats, när det är möjligt, samt balans mellan arbete och fritid, är viktigt för många av våra medarbetare och därför även för oss. Förutom friskvårdsbidrag, erbjuder vi en förmånlig sjukvårdsförsäkring och tillgång till vår Förmånsportal samt gratis pensionsrådgivning.



Personprofil
Vi söker en erfaren och kompetent fastighetstekniker med särskild expertis inom fastighetsautomation, projektledning och samordning av komplexa projekt. För att lyckas i rollen behöver du vara en driven, ansvarsfull och strukturerad person med ett proaktivt arbetssätt och en stark problemlösningsförmåga.

För att trivas är det viktigt att du:
• Har god samarbetsförmåga och är serviceinriktad
• Är prestigelös och öppen inför olika arbetsuppgifter
• Lockas av en roll där du får vara ute i verksamheten och träffa olika människor
• Har stort intresse för fastigheter och personlig service
• Är utåtriktad med god kommunikativ förmåga
• Tekniskt intresserad

Krav:
• Flera års erfarenhet av liknande arbete inom fastighetsteknik
• Relevant eftergymnasial utbildning inom ventilation-, automation- eller installationsteknik eller liknande
• Kunskap inom styr- och reglerteknik
• B-körkort (både automat och manuell)


Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Malmö
Arbetstid: 07-15:45 med flex

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

I den här rekryteringen samarbetar Sysav med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Filip Lundström på filip.lundstrom@performiq.se vid eventuella frågor gällande rekryteringsprocessen.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Fastighetstekniker inom styr- och regler till Sysav

Fastighetstekniker/Drifttekniker, fastighet
Läs mer Apr 22
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du ha ett omväxlande och självständigt arbete där du får möjlighet att driva spännande byggtekniska projekt? Vill du dessutom arbeta i en organisation som gör verklig skillnad för miljön och samhället? Då kan det här vara rollen för dig!

Då en medarbetare valt att sluta söker vi en ny kollega. Som fastighetstekniker hos oss erbjuds du ett varierande och självständigt arbete där du får möjlighet att driva spännande byggtekniska projekt. Du blir en del av vår fastighetsenhet, som består av nio medarbetare och tillsammans ansvarar för underhåll, förvaltning och utveckling av våra olika anläggningar samt facility management. I denna roll kommer du främst att arbeta med avfallskraftvärmeverket, men även med kontors- och förrådslokaler.

Sysav bidrar till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Vi omhändertar avfall, avgiftar, förädlar och för tillbaka resurser till samhället. Vi skapar också insikt kring hållbar konsumtion och visar vägen för branschen genom innovativa lösningar. Sysav är stolt över att bidra till att skapa världens mest hållbara region - tillsammans med kunder, samarbetspartners och våra 14 ägarkommuner.

Arbetsuppgifter
Dina främsta arbetsuppgifter blir att hantera olika underhållsprojekt inom teknik och bygg. Projekten varierar stort, både när det gäller innehåll och storlek. Som fastighetstekniker samordnar du, planerar och projektleder entreprenader av olika storlek och omfattning. Du kommer också att hantera löpande och akut underhåll för de olika anläggningarna samt vissa administrativa arbetsuppgifter. Det är en självständig roll där du får stor möjlighet att påverka ditt arbete och fatta egna beslut men också tillhöra ett team och samarbeta med andra tekniker. Du är ansiktet utåt mot kund i den dagliga verksamheten och skapar och upprätthåller goda relationer med såväl medarbetare som entreprenörer.

På Sysav bidrar du till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Hos oss får du en arbetsplats där ett tillitsfullt och lyhört ledarskap och medarbetarskap premieras. En hybrid arbetsplats, när det är möjligt, samt balans mellan arbete och fritid, är viktigt för många av våra medarbetare och därför även för oss. Förutom friskvårdsbidrag, erbjuder vi en förmånlig sjukvårdsförsäkring och tillgång till vår Förmånsportal samt gratis pensionsrådgivning.



Personprofil
Vi söker en erfaren och kompetent fastighetstekniker med särskild expertis inom fastighetsautomation, projektledning och samordning av komplexa projekt. För att lyckas i rollen behöver du vara en driven, ansvarsfull och strukturerad person med ett proaktivt arbetssätt och en stark problemlösningsförmåga.

För att trivas är det viktigt att du:
• Har god samarbetsförmåga och är serviceinriktad
• Är prestigelös och öppen inför olika arbetsuppgifter
• Lockas av en roll där du får vara ute i verksamheten och träffa olika människor
• Har stort intresse för fastigheter och personlig service
• Är utåtriktad med god kommunikativ förmåga
• Tekniskt intresserad

Krav:
• Flera års erfarenhet av liknande arbete inom fastighetsteknik
• Relevant eftergymnasial utbildning inom ventilation-, automation- eller installationsteknik eller liknande
• Kunskap inom styr- och reglerteknik
• B-körkort (både automat och manuell)


Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Malmö
Arbetstid: 07-15:45 med flex

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

I den här rekryteringen samarbetar Sysav med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Filip Lundström på filip.lundstrom@performiq.se vid eventuella frågor gällande rekryteringsprocessen.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Serviceinriktad kassamedarbetare på deltid till företag i Malmö och Lund!

Butikssäljare, fackhandel
Läs mer Apr 7
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du tidigare erfarenhet av kassystem och arbete inom service? Är du själv serviceinriktad och vill arbeta i en social roll? Läs då vidare om rollen som butiksmedarbetare till vår väletablerade kund i Malmö och Lund!

PerformIQ söker för kunds räkning en arbetsam person för arbete som kassamedarbetare på deltid för ett längre uppdrag. Vår kund är en välkänd aktör inom byggprodukter. I rollen som kassaarbetare kommer du att stå i kassan och ta emot och serva fakturakunder, men även vara behjälplig i butiken. För detta uppdrag kan arbete komma att ske i kunds butiker både i Malmö och Lund.

Personprofil
Vi söker dig som är snabblärd, positiv och har en vilja att lära dig. Vidare har du en god initiativförmåga och räds inte för att hjälpa till där det behövs. Det är viktigt att du är flexibel och utåtriktad i ditt kundbemötande och att du värdesätter att ge varje kund service i världsklass. I övrigt ser vi att du:

• Gärna har arbetat i butik tidigare
• Gärna har körkort och tillgång till bil (ej ett krav)
• Har tidigare erfarenhet från serviceyrke och kassasystem
• Har en annan sysselsättning (studier, annat arbete, idrottssatsning)

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig. Du kommer att tillhöra vår kunds pool och bli utbokad på arbete enligt överenskommelse och efter önskemål.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Deltid, måndag-fredag
Arbetstider: Dagtid
Plats: Lund och Malmö (Bulltofta & Fosie)

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ.

Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Ninni Henrysson på ninni.henrysson@performiq.se.

Välkommen med din ansökan!

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Ansök nu

Regionsäljare som räddar liv!

Account manager
Läs mer Mar 28
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Har du en passion för att bygga starka kundrelationer och vill du sälja produkter som bokstavligt talat räddar liv? Drivs du av tanken att faktiskt kunna påverka din egen lön? Om svaret är ett rungande JA, då kan vi ha drömjobbet för dig! Vi på Plusab Medical Solutions AB söker nu en regionsäljare som kan ta vårt team till nästa nivå!

Tjänstebeskrivning och erbjudande
Som vår nya utesäljare kommer du att vara hjärtat i vår kundrelation - bokstavligt talat! Du kommer att:
• Skapa magi: Bygg långsiktiga och lönsamma relationer med både nya och befintliga kunder. Din arbetsdag kommer att fyllas med spännande kundmöten där du skapar värde på riktigt.
• Ta rodret: Du arbetar självständigt med att fastställa en strategi för din kundbearbetning, med fokus på att identifiera nya affärsmöjligheter och konsultera befintliga kunder.
• Vara på tårna: Hög kundnärvaro är A och O. Du förstår den tydliga kopplingen mellan att hög frekvens i kundbesök genererar mer försäljning och bättre relationer.
• Sälja livräddare: Marknadsföra och sälja vårt fulla sortiment av produkter som verkligen gör skillnad.
• Växa och utvecklas: Hålla vårt CRM-system uppdaterad, lär dig nya produkter och digitala verktyg, och bidra till en positiv och framåtblickande företagskultur.

Det här erbjuder vi dig
• Frihet under ansvar: Du styr din egen tid och jobbar där du trivs bäst – kanske hemifrån eller på språng?
• En produktportfölj som imponerar: Vi ger dig de bästa verktygen för att lyckas, backade av en stark och stöttande organisation.
• Utvecklingsmöjligheter på toppnivå: Internutbildningar och chansen att växa inom en av branschens mest respekterade koncerner med global närvaro.
• En lönemodell att skryta om: Marknadsmässig grundlön och en provisionsmodell utan tak – himlen är bokstavligt talat gränsen!

Personprofil
Du är en social kameleont som älskar att nätverka, en självgående doer som drivs av utmaningar och alltid strävar efter att överträffa målen. Att ta initiativ och göra det där lilla extra för att nå resultat är din grej. Du är också en prestigelös lagspelare som trivs med att resa och möta kunder ansikte mot ansikte. Och ja, ett B-körkort är förstås ett måste!

Vill du vara med på vår resa och verkligen göra skillnad? Skicka in din ansökan idag och bli en del av ett team som räddar liv varje dag!

Övrigt
Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Arbetstider: Dagtid, kontorstider.
Omfattning: Heltid.
Plats: Skåne.

Företagspresentation
Plusab Medical Solutions AB, med huvudkontor i Västerås, erbjuder hjärtstartare och utbildningar kopplade till att rädda liv, samt säkra och användarvänliga Första Hjälpen-produkter med egen design. Bolaget grundades 2007 och har vuxit till att bli rikstäckande, med representanter från Luleå i norr till Malmö i söder. Vi strävar efter att marknadsföra högkvalitativa och praktiska produkter som skapar trygghet på arbetsplatsen. Plusab är en del av Safe Life som är världsledande inom hjärtstartare och första hjälpen.

Om PerformIQ
PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Oscar Backman, oscar.backman@performiq.se.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Senior Kvalitetssamordnare till Sysav

Kvalitetssamordnare/Kvalitetskoordinator
Läs mer Jan 27
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Arbetar du med kvalitetsledning idag? Vill du vara en nyckelperson som driver utvecklingen av kvalitetsledningsarbetet på Sysav? Då är det dig vi söker!

Vi på Sysav söker nu en engagerad Kvalitetssamordnare. Här kommer du att vara en central del i att utveckla, samordna och upprätthålla vårt ledningssystem enligt ISO 9001, 140001 och 45001, med fokus på kvalitet. Du säkerställer att våra processer är effektiva, tydliga och ständigt förbättras. Du kommer arbeta på ledningsnivå, strategiskt samt operativt för att skapa en mer effektiv verksamhet genom att utveckla Sysavs sätt att arbeta med att ständigt förbättra ledningssystemen.

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Sysav bidrar till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Vi omhändertar avfall, avgiftar, förädlar och för tillbaka resurser till samhället. Vi skapar också insikt kring hållbar konsumtion och visar vägen för branschen genom innovativa lösningar. Sysav är stolt över att bidra till att skapa världens mest hållbara region – tillsammans med kunder, samarbetspartners och våra 14 ägarkommuner.

Som Kvalitetssamordnare på Sysav kommer dina arbetsuppgifter att innebära:
• Kvalitetsledning enligt ISO 9001: Säkerställa att kvalitetsledningssystemet uppfyller kraven för ISO-certifiering och kontinuerligt förbättras.
• Processkartläggning: Utveckla och uppdatera processkartor för att tydliggöra och optimera arbetsflöden inom organisationen.
• Dokumenthantering: Ansvara för styrande dokument, inklusive att skapa, uppdatera och distribuera dem till relevanta intressenter.
• Revisioner: Planera och samordna interna och externa revisioner för att identifiera förbättringsområden och säkerställa efterlevnad.
• Ledningens genomgång: Stötta ledningen med att förbereda och genomföra genomgångar av kvalitetsarbetet för att säkra strategisk riktning.
• Samordning: Du kommer att samordna och leda KMA-gruppen (Kvalitet, Miljö, Arbetsmiljö) för att säkerställa att kvalitetsarbetet integreras med miljö- och arbetsmiljöarbetet på ett effektivt och strukturerat sätt.

På Sysav bidrar du till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Hos oss får du en arbetsplats där ett tillitsfullt och lyhört ledarskap och medarbetarskap premieras. Balans mellan arbete och fritid, är viktigt för många av våra medarbetare och därför även för oss. Förutom friskvårdsbidrag, erbjuder vi en förmånlig sjukvårdsförsäkring och tillgång till vår Förmånsportal samt gratis pensionsrådgivning.


Personprofil
Vi söker dig som har minst fem års erfarenhet av att arbeta med ledningssystem, särskilt ISO 9001, där du har utvecklat din förmåga att strukturera, analysera och driva förbättringsarbete. Du har arbetat med processkartläggning, dokumenthantering och ledningssystem samt är van vid att samordna projekt över flera avdelningar. Erfarenhet av att leda en KMA-grupp är meriterande, då vi värdesätter din förmåga att ta ett tydligt ledarskap, skapa engagemang och driva förbättringsarbete tillsammans med andra. En högskoleutbildning och B-körkort är ett krav, liksom god datorvana i Officepaketet och erfarenhet av att arbeta med ISO-standarder.

Som person är du drivande och har en stark förmåga att växla mellan självständigt arbete och teamarbete. Du är nyfiken, lyhörd och strukturerad, med ett stabilt och tryggt sätt som gör att du kan ta dig an både operativa och strategiska utmaningar med självledarskap och ett stödjande förhållningssätt. Du har ett naturligt ledarskap och vågar ta initiativ, fatta beslut och stå fast vid dem när det krävs, samtidigt som du inspirerar och inkluderar andra.

Din goda kommunikativa förmåga och analytiska skärpa gör att du kan samarbeta med kollegor och aktörer på olika nivåer, samtidigt som du bidrar till att utveckla och höja kvalitetsarbetet i organisationen. Du arbetar alltid på ett inkluderande och systematiskt sätt, med ett fokus på att leda och stödja ditt team mot gemensamma mål.


Övrigt
I rollen som Kvalitetssamordnare kommer du tillhöra enheten Arbetsmiljö och rapportera till Arbetsmiljöchefen.
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Malmö
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
I den här rekryteringen samarbetar Sysav med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Filip Lundström på filip.lundstrom@performiq.se vid eventuella frågor gällande rekryteringsprocessen.
Välkommen med din ansökan!

Ansök nu