Malmö: KG Knutsson AB söker Key Account Manager i Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet KG Knutsson AB söker Key Account Manager i Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2018-03-20 // Varaktighet: Heltid

KG Knutsson AB söker KAM i Malmö
KG Knutsson AB söker en Key Account Manager med några års erfarenhet.Vi ser gärna att du som söker har djup teknisk inriktning och erfarenhet av teknisk försäljning. Ditt ansvarsområde kommer att vara försäljning av KGK’s produktprogram, exempelvis Hella, Webasto, Calix samt övriga produkter som passar in för våra Off Highway tillverkare, importörer och återförsäljare.

Arbetsuppgifterna består bland annat av:



- Att självständigt driva hela säljprocessen
- Att bearbeta nya och befintliga kunder för att skapa långvariga affärsrelationer
- Att ta in förfrågningar, skriva offerter, följa upp och avsluta affärer
- Att löpande hålla sig informerad om marknad, konkurrenter och kundprojekt

För att bli framgångsrik i jobbet måste du se affärsmöjligheter, vara drivande, idérik och utrustad med ett stort tålamod. Du har ett logiskt och analytiskt tankesätt, med stor social kompetens samt ett gott affärsmannaskap. Du arbetar alltid för att skapa den bästa lösningen utifrån kunden samtidigt som du hittar lönsamheten i affären. Du trivs med att vara på resande fot eftersom vi beräknar att mycket av arbetstiden innebär resor. Du har mycket goda språkkunskaper i både svenska och engelska. Har Du erfarenhet av att arbeta med tillverkande företag eller inom entreprenadsidan så är det meriterande. Distriktet Du kommer att bearbeta är Skåne med omnejd.

Mer information

Placeringen: vårt mål är att man utgår från KGK’s kontor i Malmö.


Vi ser fram emot din ansökan. Urval sker löpande.
Denna rekrytering genomförs av Rubino Rekrytering.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Mats Larsson på telefon 072-7410028.

KG Knutsson AB är sedan 1946 smörjmedlet i den svenska fordonsbranschen. Vi är ett företag som tror på långsiktiga relationer, därför jobbar vi med starka varumärken och skapar affärer som gynnar alla parter. Vi ger våra leverantörer vårt distributionsnät medan våra kunder får de bästa varumärkena, allt inpackat i vår produktkunskap och precisa distribution. Vårt produkt- och tjänstesortiment är bredast i branschen och på vår e-handelsplats autokatalogen.se hittar våra partners mer än en halv miljon artiklar. Förutom i Sverige finns KGK även i Norge, Finland, Estland, Lettland och Litauen.

För mer information om företaget, besök (http://www.kgk.se/) www.kgk.se (http://www.kgk.se).

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Key account manager

Nedan visas andra jobb i Malmö som Key account manager.

KAM med lokalt Fokus

Läs mer Jun 20
Älskar du att sälja, bygga relationer med kunder och har ett stort driv? Är du organiserad och gillar vara delaktig i ett bolag som rör sig snabbt med tydligt fokus på affären? Vill du även jobba i ett välrenommerat bolag med härlig teamkänsla? Då skall du söka till oss.

Om företaget

Bolaget grundades redan 1996 och är idag en rikstäckande kedja som erbjuder företag både produkter och tjänster inom IT, Telekom och Fordonskommunikation till företag. Man är dessutom Sveriges snabbast växande kedja för kommunikationsbaserade telefoni- och IT-tjänster. Med sin lokala närvaro och användarvänliga kommunikationslösningar drivs man av att bli kundens ”kunniga kompis”. Detta genom att vara en pålitlig partner som enkelt och snabbt kan bidra till ökad effektivitet och lönsamhet

Arbetsuppgifter

Du kommer att ansvara för hela din säljprocess - från att boka möte med kund, genomföra mötet, skicka offert och stänga affären. Till din hjälp har du erfarna säljare, bred produktportfölj, närvarande och stöttade ledning. Du arbetar metodiskt, strukturerat mot SME segmentet med ett tydligt mål och budget.

Som KAM är telefon och datorn dina viktigaste arbetsredskap utöver dina kollegor. Du kommer arbeta med ett härligt, prestigelöst team som lägger ner sitt hjärta och själ i bolaget och vi hoppas du kommer göra detsamma.

Kriterier för tjänsten

- Du skall ha 2-3 års erfarenhet från B2B försäljning
- Du skall ha erfarenhet av att arbeta med ett CRM system
- Du skall förstå nyckeltal samt van att arbeta med och mot budget
- Självledande
- B körkort
- Goda språkfärdigheter (tal och skrift) i svenska och engelska.


Som person är du noggrann och ansvarstagande. Du är duktig på att få fram ditt budskap och skapa förtroende hos våra under. För att lyckas i rollen så behöver du ha en hög drivkraft och tycka det är roligt att sälja och bygga relationer.

Vi ser gärna att du har god förståelse för IT/Teknik/Telefoni, och på så vis kan sätta dig in i våra kunders behov. Vi förväntar oss att du ger järnet i din roll som KAM och i gengäld kommer vi att investera i din utveckling.

Ansök nu

Key Account Manager to Consafe Logistics

Läs mer Apr 26
If you are driven by technical curiosity and thrive by long-term customer relations, this is the right opportunity for you. Here you will be a part of a journey in a highly expansive market driven by digitalization, sustainability and increased demand.

Consafe is one of the leading WMS suppliers in Europe and we strive to be an innovative company that invests in being at the forefront.

At Consafe Logistics Business Development Team, your role will be to counsel our existing accounts and offer them our market-leading logistic solutions, Warehouse Management Systems (WMS). By proactively working with your customers' processes and systems, you build and maintain business relationships on operational and tactical level.

You work with a team of colleagues, including application consultants, solution designers and developers. Your role in the team is to develop and execute strategic and tactical account plans, to ensure profitability and good customer relations. You will be responsible for app. 20 existing customers negotiation and contractual procedures. This role will report to the Division Manager in Lund, who is part of the Swedish Management Team. The role includes travelling, about 3-5 days a month. Our headquarters is in Lund, but we also have an office in Stockholm. We are open for applicants located around Lund or Stockholm.

Who are you?

You are goal oriented, enjoy teamwork and long-term customer relations. To be successful in this position, you have experience in handling long term customer relations as well as business B2B solution sales. Experience from logistics and /or business IT systems and is meritorious. We believe that you have a university degree or similar.

Many of our customers are in an international market so speaking and writing fluent English and Swedish is needed.

What we offer

Consafe Logistics is on an exciting journey and your potential to grow with us is remarkable. We strive to continuously work according to our core behaviors: Together we get There, Be accountable and Act, Strive for Greatness.

Having fun at work is an important part of our culture. We are very proud to have been selected as one of the top 100 Career Companies in Sweden for young professionals, with the following motivation: Consafe Logistics always strive for the best possible customer value. Not only do they deliver cutting-edge knowledge and quality but also an attractive culture. With a strong focus on the personal and a strive to always develop together, they have created a warm and learning workplace.

Apply via the link, latest 26/5 and don’t hesitate to contact our partner in this recruitment; Charlotte Olsson Insikta AB, 070-6021911, charlotte@insikta.se

Ansök nu

Account Manager

Läs mer Maj 8
Account Manager sökes!
Vill du få en riktigt utmaning och jobba med ett härligt gäng i fräscha lokaler i Malmö`s mest prestigefyllda hus?
Läs då denna texten!
Du som Key Account Manager kommer att jobba inom B2B försäljning där du jobbar med dina egna kunder, från första kontakt och följer dem även under hela avtalstiden som deras personliga kontakt. Mycket kontakt sker via telefon och mail men även via kundbesök både ute på fält och kundmöten på kontoret. Även administrativa uppgifter förekommer.
Hos oss får du en omfattande utbildning inom försäljning mot nya kunder och löpande uppföljning. Du kommer att jobba tillsammans med rutinerade säljare som har lång erfarenhet av försäljning.
Vill du vara en del av detta och göra karriär hos oss?
Vi ser gärna att du är:
Utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med nya människor.
Driven och har bra energi.
En tävlingsmänniska och drivs av att göra affärer.
Målinriktad och strävar efter bra resultat.
Kreativ, positiv och glad person.
För ytterligare frågor kontakta oss på jobb@investsales.se

Ansök nu

Service Delivery Manager

Läs mer Apr 5
Service Delivery Manager

As a Service Delivery Manager at Orange Cyberdefense you are responsible for maintaining strong customer relationships and improving our services to maintain high customer satisfaction. You will be the SDM responsible for one of our Key Account in Sweden and work closely with the team engaging in this customer. You will develop in a challenging position where you guide the customer for a safer business as a trusted advisor.

In this position you will both enable and drive a proactive business-level dialogue and a performance management approach that is focused on maintaining a service culture and delivering value.You will engage with the customer to plan, monitor and implement solutions in collaboration with our delivery teams and vendors. It is important for you to understand the customers business, assist in the prioritization of projects and ensure that projects align with the customer IT strategy.



Key Responsibilities

- Maintaining positive relationships with customers by having regular meetings with purpose to identify customer needs and overseeing service delivery within the company context

- Works across technical and business teams to achieve results, and to ensure the right quality of work is achieved

- Liaises with customers on Service Level Agreements (SLA’s)

- Point of management escalation and contact internally and externally for service delivery issues

- Ensures that operational methods and procedures are documented, maintained, and reviewed regularly to maintain effectiveness

- Proposes service improvements based on customer feedback and own findings

- Ensuring customers’ priorities for new or changed products and services

- Maintain an awareness of current and proposed technology challenges and concerns within the IT security industry and recommend potential solutions to meet expectations and forecasted requirements

- Look for opportunities to leverage technology to achieve customer business unit objectives

- Stay abreast of new technologies and their ability to provide a competitive edge to assigned systems



Who you are?

We believe you have a strong operational experience in managing the delivery of services and support for demanding enterprise customers. You are passionate and enthusiastic for the customers and their needs. You should have a good technical understanding and base level of technical awareness and it is meritorious if you have previous experience of working in a security focused business.



The following qualities are highly valued:

- People skills with a team spirit - we work together to find the best solution
- Good communications- and presentations skills in professional environment for both customers, vendors, 3rd parties and senior managers
- You are able to build long term customer relations, understand the customers’ needs and establish realistic expectations
- You are flexible as a person and got the ability to work under pressure
- You have a feel for business, making sure to identify potential win-win opportunities for customers and own organization
- Soft skills matching our core values; humble commitment, innovation, respect, simplicity and trust




The following technical skills are preferable:

- Good conceptual understanding of network and security technologies

- Good understanding of ITIL and similar IT Service Management frameworks

- Good conceptual understanding of the typical enterprise customer security and network solutions

- Familiarity with the major vendors in network security

- Understanding and experience of reporting tools



Why us?

- Opportunity to work with market leading technology in combination with some of the industry’s most talented experts


- Flexible work environment


- We will provide you with opportunities of development, both within your professional role but also the opportunity to develop within the organization where only your ambitions set the limit!


- A challenger culture that encourages you to be self-driven and curios




The story of Orange Cyberdefense

Orange Cyberdefense is Sweden’s leading company in cyber security. Our vision is to contribute to a safer digital society by fighting different kinds of cybercrimes. We have about 2500 employees worldwide and 370 in Sweden. We offer our customers services within Anticipate, Identity, Protect, Detect and Respond.

At Orange Cyberdefense, we are all different but with the same passion, and that is our greatest strength. We are proud of our individual differences, experiences and histories and are convinced that we must include everyone to offer solutions that protect everyone. That is why we always make sure to treat all applications equally.

How to join us?

Join us by sending your application through our application form. The selection is ongoing and the position can be filled before the last application date. If you have any questions, please contact responsible recruiter Fanny Westergren (fanny.westergren@orangecyberdefense.com).

Ansök nu

Partner Development Manager

Läs mer Mar 25
Som Partner Development Manager kommer du ansvara för kontakten med Esri Sveriges partners för att stötta och växa relationerna. Genom att arbeta proaktivt och lösningsfokuserat kommer du att utveckla och leverera kreativa lösningar för deras affärsbehov samtidigt som du arbetar i en dynamisk miljö. Rollen bygger starka relationer med våra partners för att främja införandet av Esris teknik. Du kommer att arbeta nära Esris distributörsnätverk för att hjälpa partners att dra full nytta av vår teknik och marknadsnärvaro.

Utöver relationsskapandet med både befintliga och potentiella partners, kommer du att ansvara för hela livscykeln inom Esri Partner Network-programmet, alltifrån att hålla dig ajour med uppdateringar inom programmet, löpande uppföljning och kontroll av policys och licensinnehav samt hantera avtalsfrågor. Du arbetar ofta i tvärfunktionella team, både nationellt och internationellt för att uppnå framgång.

För att bli en framgångsrik Partner Development Manager hos oss ser vi att behöver ha förmågan att planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt. Ditt prestigelösa sätt och goda analyseringsförmåga som hjälper dig att identifiera och utvärdera nyckelpartners. Du är lösningsfokuserad och har förmågan att driva ditt arbete självständigt med fokus att leverera resultat.

Vi tror att det är en roll som passar dig som:
- Har relevant akademisk examen.
- Har erfarenhet av att arbeta inom relationsbyggande affärsutveckling eller sälj.
- Har gedigen kunskap om IT, med fördel även GIS.
- Har förmågan att se hur vi tillsammans med en partner kan komplettera vår tekniska plattform för att sprida nytta till våra kunder.
- Är intresserad och motiverad av att uppnå resultat.
- Ser värdet i ett gott samarbete, så väl internt som med Esri Inc och partners.
- Formulera dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska.


Resor förekommer i begränsad utsträckning inom Sverige, men även till Kalifornien, där Esri Inc’s produktutveckling sker.

Tillsammans gör vi skillnad!
GIS-branschen är en framtidsbransch där du får chans att göra skillnad - för samhället, våra kunder och miljön. Ständig utveckling och lärande är viktig i vår organisation. Det innebär att vi jobbar aktivt med tydliga mål, feedback och uppföljning. Det betyder också att du är en viktig kugge, delaktig i en organisation där ständig förbättring av processer och arbetssätt är helt naturligt. ’Frihet under ansvar’ är centralt i vår företagskultur. Du har inflytande över var, hur och när du jobbar. Hos Esri Sverige är du en del av ett svenskägt företag med en naturlig närhet till ledning och kollegor. Du får också tillgång till ett globalt nätverk av Esri-företag med allt vad det innebär av kompetens och möjligheter att bygga nätverk både lokalt och globalt.

Ansökan
Tjänsten är en heltidsanställning med placeringsort på något av våra kontor i Gävle, Falun, Kista, Malmö eller Karlstad. Vi tillämpar provanställning. Urval sker löpande.
Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida.
Tillträdesdatum enligt överenskommelse.

Vill du veta mer?
Kontakta Martin Forsslund, Partner Network Manager, på martin.forsslund@esri.se eller Sofie Ranta, HR-strateg, på sofie.ranta@esri.se

Vill du lära känna oss lite bättre redan nu?

Läs mer om oss på esri.se (http://www.esri.se/) och följ oss på LinkedIn (https://www.linkedin.com/company/48950/), Twitter (https://twitter.com/esrisverige) och Instagram (https://www.instagram.com/esrigram_se/).

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Rubino Rekrytering AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Rubino Rekrytering AB .

Försäljningsingenjör VVS, Gebwell Södra Sverige

Utesäljare
Läs mer Dec 14
Gebwell söker en Försäljningsingenjör VVS Värmepumpar/Fjärrvärme - Södra Sverige

t=6s
Gebwell växer och söker nu dig som vill driva och ansvara för det södra distriktet avseende område Värmepumpar och lösningar inom Fjärrvärme. Gebwell är en ledande och heltäckande leverantör som säljer och marknadsför värmeväxlare, värmepumpar och tankar, och är specialister på miljövänliga lösningar för uppvärmning och nedkylning. Läs mer på www.gebwell.se.

Tjänsten innebär i huvudsak att driva och utveckla försäljningen på distriktet Skåne, Blekinge och Halland. Rätt person kommer att få arbeta med produkter som ligger i framkant tekniskt samt genom ett hållbart miljötänk få vara med att påverka vår framtid positivt. Du förväntas driva försäljningen mot befintliga och nya kunder på distriktet och våra kunder är i första hand, vvs-installatörer, vvs-konsulter, fastighetsägare och återförsäljare. Vårt erbjudande är oftast skräddarsydda lösningar varför vi förväntar oss att du är van vid att sälja lösningar som är anpassade efter kundens krav och förväntningar med långsiktiga relationer som bas för samarbetet. Du kommer till en organisation med en stark support, en kommande digital plattform för att underlätta för våra kunder samt produkter i toppklass i ryggen och du rapporterar direkt till vår VD.



Vi söker dig som har en liknande bakgrund inom området sedan tidigare med en bred förståelse tekniskt samt ett väl utvecklat nätverk på distriktet för att kunna få en bra start i rollen. Du är affärsmässigt driven och självgående i rollen och triggas av att få vara med att bygga och öka försäljningen på ditt distrikt. Du gillar att anta en utmaning och att utvecklas med dina resultat och företagets framgångar, du är en god lagspelare och vill ta en plats i teamet. Du har körkort och behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift och kan resa i tjänsten.

Din roll kommer att vara en viktig pusselbit i vår organisation och rätt person kommer att få vara med på en spännande resa där Gebwells ambitioner är höga och utmanande. Vi erbjuder en marknadsmässig fast månadslön och tjänstebil alt. milersättning.

Ansöker gör du genast om du känner att rollen är rätt för dig då vi behöver tillsätta tjänsten snarast, dock senast 15 jan 2022.

Vill du veta mer är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Harry Rubino på 0733-763930

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

(KEY) ACCOUNT MANAGER

Key account manager
Läs mer Maj 5
Forenom
Our purpose is to make your stay easy, so you can feel at home. We combine the ease of hotel services with the comfort and freedom that an apartment provides. We provide solutions for modern travelling that always bring value for your money.

We are Nordic regions leading serviced apartment provider with a strong focus on business customers. We offer over 6500 serviced apartments and aparthotel and hostel rooms in all major Scandinavian cities, accommodating over 100 000 travellers every year.

DESCRIPTION OF ROLE

Key) Account Manager is an end-to-end sales role, starting from prospecting to cash collection. You will be responsible of managing and growing Forenom’s existing clients as well as acquiring new clients. The Account Manager works towards and reaches or exceeds mutually agreed targets, is constantly in search of and closing new opportunities, takes care of client satisfaction and communicates clients’ needs and feedback internally at Forenom. (Key) Account Manager’s role is based in Malmö and you are expected to sell all areas in southern Sweden as well as across the borders.

The (Key) Account Manager will ensure:

- that Forenom is the clients’ preferred supplier through relationship management
- activity and pipeline targets are met or exceeded
- build and develop relationships with existing and new clients according to Forenom’s account management model(s) and individually set targets
- reach or exceed set goals in terms of activities and financials
- be self-directing and active in his/her own work
- follow, and whenever needed, to collect overdue account receivables
- positively contribute to healthy company culture and positive team spirit


We expect you to have/be:

- Experience from B2B sales
- have a strong work ethic with a drive to learn and make new connections with prospects
- demonstrated ability to work solo as well as being a productive team member
- love to build and nurture relations
- thrive in this position, we believe that you must be persistent and have an entrepreneurial mindset
- sustain success in acquiring new business or customer acquisition


We want to be #1 in the North European serviced apartments business

Forenom has always been ambitious, and still is. We want to be number one in our customer and guest satisfaction. We want to be number one place to work at. And we want to offer the most extensive offering of serviced apartments with outstanding value for money. We want to be #1 in the North European serviced apartments business.

Does this sound like you? We are looking forward to your application. If you have any questions regarding the role, do not hesitate to give Fred Bengtsson a call on 0737-817371 or send an email to fred.bengtsson@rubino.se

Ansök nu

Driven Säljare till iQ Fuel, placering Skåne

Utesäljare
Läs mer Jul 3
iQ fuel är ett svenskt bolag med fokus på att ta fram nästa generationens produkter inom sport och hälsa. Våra produkter är svensktillverkade med trippelfiltrerat vatten för att optimera upptaget av innehåll på bästa sätt. Dessutom är våra produkter fria från koffein, taurin och socker. Vilket gör att även detta är ett perfekt alternativ för alla sportande ungdomar. Vi har tagit fram två unika produkter; en vitaminberikad fokusdryck som ger dig rätt energi och optimerar ditt mentala fokus som heter FOCUS. Den andra är en vitaminberikad vätskeersättning fylld med elektrolyter som vi kallar HYDRATE. Vi har ett väl utvecklat samarbete med hockeyprofiler som bl a Niclas Bäckström och Jesper Bratt. Vi är dessutom ligasponsor för Hockeyallsvenskan. Läs mer på (http://www.iqfuel.se/) www.iqfuel.se (http://www.iqfuel.se)

Se filmen här: https://iqfuel.se/wp-content/t... (https://iqfuel.se/wp-content/themes/iqfuel/images/backstrom-webbvideo.mp4)

Vi växer och söker nu en driven och resultatorienterad Säljare till distrikt Skåne

I rollen som Säljare hos oss ansvarar du och driver du försäljningen av produkterna HYDRATE och FOCUS på ditt distrikt och utgår förslagsvis från Helsingborg/Malmö. Arbetet innebär i huvudsak införsäljning av kampanjer, utbildning, distribution och exponering av våra produkter. Vi har ett flertal listningar och du kommer därför att även arbeta med lönsamhetsanalyser av butiksdata. Företagets kunder återfinns både inom servicehandeln, sportvärlden och dagligvaruhandeln. Du ingår i ett drivet säljteam och rapporterar direkt till försäljningschefen.

För att lyckas måste du vara målmedveten och energisk, du har ett gott sinne för affärer och en god förmåga att skapa goda och utveckla dina affärsrelationer på lång sikt. Därför är det viktigt att du har förmåga att jobba både analytiskt och kreativt och du brinner för försäljning.
Du arbetar idag som säljare av liknande produkter eller har en god dokumenterad erfarenhet som säljare på fältet med snabbrörliga konsumtionsvaror eller liknande. Du har läst ekonomi på lägst gymnasienivå eller motsvarande och har en god vana av att arbeta och rapportera digitalt, meriterande är om du har erfarenhet av Genero CRM. Du måste ha en driven entreprenöriell ådra för att göra skillnad och vilja vara med på en spännande resa tillsammans med oss där du kommer att utvecklas. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift samt har körkort.

iQ fuel erbjuder fast lön samt rörligt så du har goda förtjänstmöjligheter, ett bra förmånspaket med tjänstebil, friskvårdsbidrag, Ipad, telefon och arbetskläder från Björn Borg. Det är också viktigt att du har en sund aktiv och hälsosam livsstil som överensstämmer med iQ fuels och vi ser gärna att du har en idrottslig bakgrund från hockeyn eller liknande.

Ansökan
Vi samarbetar med Rubino Rekrytering i denna rekrytering och kommer att tillsätta tjänsten senast 1 sept. Vi kommer att intervjua löpande och är du intresserad så skicka in din ansökan snarast. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta Harry Rubino på 0733-763930.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

OLYMPUS Medical Systems söker en Territory Manager till södra Sverige

Key account manager
Läs mer Sep 6
Som global tillverkare av optisk och digital precisionsteknik
tillhandahåller Olympus innovativa lösningar för toppmoderna
medicinska system, digitalkameror och lösningar inom Life
Science. Produkter som gör människors liv både säkrare och
roligare. Olympus grundades den 12 oktober 1919 och firar
100år i år.

Olympus söker en Produktspecialist med ett stort engagemang
och vilja att bli en nära partner till sjukvården.

Olympus har en bred portfölj inom Flexibel Endoskopi och är
det enda företaget på marknaden som kan erbjuda Endoskopi-
enheter en totallösning för deras behov. Därför är det viktigt
för oss med ett starkt samarbete med övriga kollegor för att
hitta de bästa lösningarna för kunden.

I rollen som Produktspecialist kommer du att demonstrera samt
utbilda läkare och sjuksköterskor på våra endoskopiska tillbehör.
Utbildningen är både teoretiskt och praktiskt och sker oftast
vid undersökningar på patient. De terapier vi fokuserar på är
Polypektomi, ESD, EUS och ERCP.

För att lyckas i rollen ska du vara utbildad sjuksköterska och
ha erfarenhet av försäljning inom offentlig sjukvård. Du har
arbetat med offentliga upphandlingar och har förmågan att fånga
stressade läkares intresse. Affärssystem och CRM har du som
hjälpmedel för att utveckla ditt distrikt.

Som person vill du utveckla försäljningen inom ditt eget distrikt
men har också förmågan att hjälpa andra att lyckas. Du brinner
för strategisk försäljning och har vana att driva projekt inom
många olika instanser på ett sjukhus. Förmodligen gillar du att
demonstrera och utbilda sjukvårdspersonal både i fikarummet samt
som en del i ett större utbildningssammanhang. Du har stor
social kompetens, brinner för service, utbildning och support
samt gillar att driva affärer i mål. Svenska och Engelska
behärskar du mycket väl i både tal och skrift.

Vi erbjuder ett utmanande arbete i ett distrikt med stor potential.
Produkter med hög kvalitet och professionella medarbetares stöd
för att lyckas. Olympus attraherar varma, professionella människor
med driv och målmedvetenhet. Vid anställning väntar en grundlig
utbildning i flera steg samt stort stöd vid de första kundkontakterna.
Du kommer att delta i mässor och kundmöten både i Sverige och övriga
Europa.

Om du vill veta mer om tjänsten kontakta Fredrik Englund på Rubino
Rekrytering 070-612 65 65. Skicka din ansökan via
https://www.rubino.se/sok-jobb... (https://www.rubino.se/sok-jobb/)

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Operativ säljchef

Försäljningschef
Läs mer Jan 8
Som operativ säljchefpå MAN ska du ansvara för MAN:s begagnataffär i Skåneregionen med utgångspunkt i vår nya anläggning i Malmö. Detta avser försäljning och inköp samt ett fullt PnL-ansvar för affärsområdet: Lastbilar Begagnat. Du skall interagera tillsammans med övriga delar i företaget, samt bygga både nationella och lokala leverantörsrelationer. Allt för att nå dina och företagets mål samt verka för kundens bästa. Rollen rapporterar till Top Used manager Sverige och Norge.


För att lyckas i rollensom operativ säljchef på MAN har en god kännedom om branschen eller liknande och en gedigen erfarenhet av försäljning. Drivs du av att ta fullt ansvar för begagnataffären i området: Södra Sverige, Skåne. Du är duktig på att skapa långsiktiga och positiva kundrelationer. Det är meriterande om du har en vana av och förståelse för att arbeta i en större koncern. Behärskar och har erfarenhet av att arbeta i Officepaketet. I tjänsten krävs att du har körkort med C-behörighet. Du behärskar engelska och svenska flytande i tal och skrift


Som person ärdu ambitiös och driven, du ser möjligheter som inte andra ser. Din grundsyn är positiv och du vill bidra i teamet. Du arbetar för att aktivt söka affären och mot lönsamma avslut. Du är envis och orädd och vill göra det lilla extra för kunden och företaget. Din personlighet är stark och du har stor affärsintegritet.


Vi erbjuderett spännande arbete med en stor möjlighet att påverka din roll i företaget. Du får en unik möjlighet att sätta din egen prägel på verksamheten och goda förutsättningar till att göra detta då anläggningen är helt ny. Du får en marknadsmässig fast grundlön och en provisionsdel baserad på din insats. Utöver detta får du även en tjänstebil samt de verktyg och det stöd du behöver för att lyckas i din roll.


Ansöker gör du snarastdå vi intervjuar löpande. Vill du veta mer är du välkommen att kontakta vår rekryteringskonsult Harry Rubino på telefon 073-376 39 30.


Välkommen med din ansökan!


MAN är en av världens ledande tillverkare av kommersiella lastfordon och en av de större lastbilstillverkarna i Europa. MAN Truck & Bus Sverige AB, som är ett helägt dotterbolag till MAN Truck & Bus, befinner sig nu i en intensiv utvecklingsfas på den svenska marknaden.MAN erbjuder ett komplett lastbilsprogram från 3,5 ton och uppåt samt mångsidiga lönsamma transportlösningar för att uppfylla kundernas alla önskemål.
Läs mer på: www.mantruckandbus.se (http://www.mantruckandbus.se/)

Ansök nu