Malmö: Flexibelt extrajobb inom marknadsföring & sociala medier

Hitta ansökningsinfo om jobbet Flexibelt extrajobb inom marknadsföring & sociala medier i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2018-05-28 // Varaktighet:

Vi på Gigstr söker just nu dig som är student på högskola eller universitet som vill vara del av vårt community av drivna studenter. Just nu söker vi dig som vill arbeta extra som marknadsföring och sociala medier vid sidan av studierna. Gigstr har verksamhet i Stockholm, Malmö, Köpenhamn, Oslo, London och Manchester. Som gigstr är du anställd via oss, och du arbetar som konsult ute hos våra kunder. Ansök till vårt community redan idag genom att ladda ner appen på App store eller Google Play.

Gigstr-appen kan laddas ner direkt här: http://bit.ly/Gigstr

Vad erbjuder vi dig?
- Lön från 134 sek / h
- Ett enkelt och smidigt sätt att förbättra ditt CV och tjäna extra pengar
- Som gigstr blir du del av vårt globala Gigstr-community där man får ta del av spännande event, karriärsinspiration och workshops
- Ett gig kan variera i längd, svårighet och frekvens, från kortare eventjobb på några timmar till längre gig och projektanställningar över några månader
- Som gigstr kan du även söka extraarbete inom andra områden såsom: administration, event, butik och kundservice

Övrig info:
- Omfattning: 10-30 timmar/vecka. Du bestämmer själv när, var och hur du vill gigga
- Start: omgående
- Placering: Stockholm eller Malmö

Hur blir du en gigstr? Enkelt!
- Ladda ner vår app
- Kom på intervju
- Ta jobb som passar med ditt schema

Pirrar det i magen? Känns detta som dig? Sök till oss redan idag!

Besök oss och läs mer på www.gigstr.com och ladda ner Gigstr redan idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta oss på support@gigstr.com.

Vi söker dig som
- Är student inom marknadsföring, kommunikation, ekonomi, teknik eller liknande
- Vill arbeta extra inom marknadsföring/sociala medier
- Har ett stort driv, engagemang och professionalism; grundstenarna för att vara en del av vårt Gigstr-community
- Är bra på att snabbt sätta sig in i nya arbetsuppgifter då varje gig innebär nya utmaningar och uppgifter
- Är stark på att bygga relationer och nätverka då du för varje gig kommer träffa nya uppdragsgivare

Ta deltidsjobb och extrajobb med jobbappen för ambitiösa studenter och young professionals.

VARFÖR GIGGA MED GIGSTR
- Schysst lön & semestersättning.
- Skräddarsy jobb, skola & intressen.
- Utöka ditt CV & professionella nätverk.
- Jobba åt några av Sveriges coolaste företag.

www.gigstr.com

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Marknadsassistent

Nedan visas andra jobb i Malmö som Marknadsassistent.

Interim Portfolio- & Anbudskoordinator till Findus Foodservice

Läs mer Feb 21
Är du en strukturerad person som gillar att jobba i Excel och ha ordning och reda på detaljer? Har du dessutom jobbat med anbud/upphandlingar och har kunskap om foodservicemarknaden? Då är du stjärnan vi söker!

Bakgrund till behovet

Nuvarande Tender Manager kommer få utökat ansvar och behöver support. Findus söker därför en interim Portfolio- & Anbudskoordinator. För att lyckas i rollen behöver du ha struktur, mycket egen drivkraft och vara bekväm i att följa upp dina kollegor i organisationen. Du kommer att arbeta på nordisk nivå inom Foodserviceorganisationen.

Beskrivning av rollen

Rollen består i huvudsak av två delar:

1) Portfolioansvar som koordinator

- Uppdatera information, ansvara för administration och säkerställa implementering för Norden inom Planview - Lift & Launch

- Organisera samples till de lokala marknaderna vid Lift & Launch

- Äga kommunikation av masterdata via artikelinformation och launchdata till respektive avdelning

- Artwork - säkerställa att packlabel blir uppdaterade enligt lcon, samt att fabrik uppdaterar detta.

2) Tender/anbudshantering

- Uppdatera UHM kriterier i Dabas

- Uppdatera informatio i Argus (CRM-system)

- Svara med priser samt skicka nya offerter vid offentliga upphandlingar

- Svara på tilläggsförfrågningar på befintliga avtal

- Vidarebefordra mailförfrågningar till säljavdelningen

Erfarenheter och kvalifikationer

- Erfarenhet av att administrera artikelinformation

- Förståelse för SAP & CRM-system

- Kommersiell och finansiell förståelse

- Erfarenhet av Foodservicemarknaden och anbudshantering är meriterande



Utbildning

- Universitetsutbildning inom marknadsföring, företagsekonomi eller motsvarande är meriterande

Personliga egenskaper

- Noggrann och strukturerad

- Analytisk förmåga

- Självgående, orädd att ta för sig

- Inkluderande och stark inom stakeholder management

- Positiv och lösningsorienterad med en ”can do” attityd

Tillträde

Rollen är 100% och tillträde per omgående. Uppdraget är ett konsultuppdrag till och med juli/augusti 2024.



Om Findus

Findus är det ledande företaget inom fryst mat i Norden. Kvalitet och smak samt hälsa och hållbarhet är sedan starten på 1940-talet nyckelord för verksamheten. Findus vill göra det lättare för alla att laga naturlig, näringsrik och hållbar mat varje dag.

Sedan 2015 ingår Findus i Nomad Foods Europe, Europas största livsmedelsbolag inom kategorin fryst mat. I sortimentet återfinns bl.a. Findus, Birds Eye, Iglo och Green Cuisine.

Bolaget har över 8 000 medarbetare och är verksamt i 22 länder inom Europa. De fem största marknaderna är United Kingdom, Italien, Tyskland, Sverige och Frankrike. Den svenska verksamheten leds från huvudkontoret i Malmö.

Ansökan

Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval.

Findus samarbetar i denna rekrytering med EQuality Rekrytering & Interim AB. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Jennifer Friman.

Mail: jennifer.friman@equality.nu

Tel: 0703-20 12 12



Om EQuality

Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering. Vi arbetar professionellt, med stor transparens och med högsta engagemang för både kunden och kandidaten.

EQuality står för:

-
EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ

-
Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss

-
Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kunden och kandidaten

Ansök nu

Junior Web Content Publisher

Läs mer Feb 12
Junior Web Content Publisher (fixed-term, 20h/week)

Are you passionate about content marketing? Do you have experience working with CMS systems? Then this is a unique opportunity to join a fast-growing e-com company and creative team!

The role as Junior Web Content Publisher at Rugvista offers an opportunity to make an impact within an ambitious, value driven, and international environment that promotes results, personal development, and a collaborative approach.

About the role

The main objective of the role is to upload and optimise content marketing assets to our CMS to ensure a regular publishing schedule of content to our website. You will join our marketing team in Malmö where we are devoted to help people in their search for the perfect rug, by focusing on the following main objectives: building a known and liked brand and driving profitable traffic to our sites.

The Marketing function operates as a full-service, in-house agency, working with SEM, SEO, branding, content production, social media, influencer partnerships, campaign management, and CRM. Within this function, the Own Media team focuses on user accessibility and seamless purchasing experiences, as well as cultivating long-term customer relationships through engaging, activating, and supporting initiatives. You will report to the Head of Own Media. The position will be located at our headquarters in Malmö, Sweden. This is a fixed-term (3 months), part-time (20 hours/week) employment opportunity, with the potential for renewal on a quarterly basis.

How you make an impact

- Publishing content (copy and visuals) to our website on a daily basis, adhering to established schedules.

- Ensuring that content is published following brand design and content guidelines.

- Updating and optimising content and metadata to improve SEO performance.

- Participating in content marketing planning sessions.

- Providing feedback to the tech team about functionality improvements on the CMS platform.



What you bring

- 1+ year of experience in a similar role or function preferably within the textile or home furnishing industry; at an agency or inhouse.

- Experience with WordPress or any other CMS platform to publish content on the website.

- Excellent written and verbal communication skills (native level) in English and Swedish (any other language is a plus).

- Basic understanding of onpage SEO and content optimisation.

- Basic understanding of html/css is a plus.

- Ability to work in a team, as well as high drive when working alone.

- Energetic, impact-oriented attitude.



What we offer

- A diverse and international organisation committed to creating and maintaining an inspiring workplace where everyone loves to go to work.

- Working in a high paced, challenging, and cooperative organisational environment.

- Competitive benefit package.

- A culture inspired by our values: Focus on impact; Stay true; and Be entrepreneurs.

- Hybrid work setup with the possibility to work from home up to 2 days per week.

Start date

As soon as possible / per agreement.

We are reviewing candidates continuously, so please submit your application as soon as possible, but no later than February 25th, 2024.

About Rugvista

RugVista Group is one of Europe’s leading “direct-to-consumer” e-commerce players. We market rugs through our own web-shops, available in 20 different languages, using the brands Rugvista and CarpetVista. The company was founded 2005 and offers a wide and relevant selection of design- and traditional rugs of high-quality at attractive prices.

The Group’s operations are divided into three segments: Privat consumers (B2C), Business consumers (B2B), and Marketplaces & Other (MPO). The B2C segment represents the consumer market and is the Group’s core segment.

Rugvista Group’s organizational purpose is to help people to a home they love, and our business vision is to become the center of gravity for the European rug industry. We also have a specific focus on driving environmental, social, and economic development in the geographies where our rugs are made.

Rugvista Group employs approximately 100 FTEs and is headquartered in Malmö, Sweden, with easy access to Copenhagen airport and public transit options. To further expand our regional presence and recruitment base, Rugvista is in the process of setting up a small office in Berlin, Germany.

The Rugvista Group AB (publ) share is traded on Nasdaq First North Premier Growth Market under the ticker symbol “RUG”.

Ansök nu

Vi söker dig som är intresserad av jobb inom Marknadsföring!

Läs mer Dec 12
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Letar du efter en spännande heltidstjänst eller ett extrajobb inom Marknadsföring? Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger och vi får regelbundet in nya Marknadsföringsjobb.

Genom att registrera dig till vår kandidatpool kommer du vara först med att ta del av lediga tjänster inom ditt kompetensområde när de publiceras!

Vi söker personer med eller utan erfarenhet, det viktigaste är dina personliga egenskaper och din vilja att göra ett bra jobb!

Omfattning: Heltid / Deltid / Vid behov

Ansök nu

Vi söker dig som är intresserad av jobb inom Marknadsföring!

Läs mer Dec 17
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Letar du efter en spännande heltidstjänst eller ett extrajobb inom Marknadsföring? Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger och vi får regelbundet in nya Marknadsföringsjobb.

Genom att registrera dig till vår kandidatpool kommer du vara först med att ta del av lediga tjänster inom ditt kompetensområde när de publiceras!

Vi söker personer med eller utan erfarenhet, det viktigaste är dina personliga egenskaper och din vilja att göra ett bra jobb!

Omfattning: Heltid / Deltid / Vid behov

Ansök nu

Marketing Associate to Web Manuals

Läs mer Mar 15
Hey there! Welcome to Web Manuals, where we're revolutionizing the aviation industry through cutting-edge SaaS solutions.
Our voyage entails a constant climb, with both our clientele and our product residing in the clouds. However, we refuse to be constrained by conventional limits. As a bootstrapped entity, we chart our own path, aiming not just for the sky but beyond the stars.
Web Manuals is truly a place where you can grow, both professionally and personally, and where you can explore the world and try your wings in an innovative environment. We offer an international setting with offices in Malmö (HQ), San Diego, New York, and Singapore. And now, we are looking for a Marketing Associate to join our team in Malmö!
We are a young, fun, and diverse team that loves to explore new places together. Apply today to be part of our global team!
As a Marketing Associate at Web Manuals, you will be part of and assist your colleagues in the Marketing Team with activities and projects including digital marketing, event marketing, content and media production, as well as assisting the CMO with various tasks.


Core responsibilities include, but are not limited to:
Supporting the event planning and coordination as directed by the Event Coordinator and Community Manager.
Assist in digital marketing activities as instructed by the Digital Marketing Specialist.
Contributing to content and media creation as delegated by the Content Marketing Specialist and Media Production Specialist.
Undertaking assorted responsibilities as delegated by the Chief Marketing Officer (CMO).



To thrive in this role, we believe that you have:
Degree in Communication, Marketing or similar, alternatively experience that is considered equivalent
Excellent communication skills in English, as English is our corporate language



Ideally, you also have:
Experience working with events
Basic knowledge of digital marketing platforms like Google, Linkedin, Wordpress etc
Experience working with design tools like the Adobe Suite


As a person, we believe that you are:
Collaborative with strong communication skills
Adaptable
Curious
Committed with a strong work ethics



Additional information:
Start date: ASAP, according to agreement
Work extent: Full-time
Location: Malmö

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Gigstr AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Gigstr AB .

Copy of Sales Representative till HELWIT Skåne

Utesäljare
Läs mer Maj 24
Nu har du chansen att komma in i ett expansivt bolag med högt tempo, inom en kategori som växer explosionsartat! Vi söker dig som vill ha en vardag där du skapar kundrelationer utöver det vanliga samtidigt som du vill bidra till en tobaksfri framtid. Du kommer att röra dig i en entreprenöriell miljö där du får vara med på HELWITs ambitiösa tillväxtresa och driva försäljningen mot deras kunder!

OM FÖRETAGET

YOIK tillverkar, distribuerar och säljer tobaksfritt snus till detaljister och konsumenter. Det hela började med att de saknade ett tobaksfritt snus med god och långvarig smak, så de bestämde sig för att skapa det själva. Idag finns YOIK på marknaden genom varumärket HELWIT och under kommande år planeras en rad olika produktinitiativ.

Teamet består i dagsläget av nio personer som arbetar över hela Sverige. De är i en tidig fas på en mycket intressant resa och de har och kommer fortsätta att anpassa sig snabbt efter trender på marknaden.

DU ERBJUDS

- Unik möjlighet att bli en del av HELWITs tillväxtresa i ett tidigt skede
- Utvecklingsmöjligheter att växa tillsammans med teamet
- Frihet under ansvar där du själv planerar dina arbetsdagar
- Tjänstebil


OM ROLLEN

Som Sales Representative blir du en del av säljteamet där du lär dig försäljningsarbetet från grunden. Du kommer att arbeta självständigt mot region Skåne och fokusera på att etablera och expandera försäljningen av HELWIT inom dagligvaruhandeln, tobakshandeln och servicehandeln. Du utgår hemifrån och planerar säljaktiviteter och kundbesök i butiker inom regionen för att nå uppsatta mål.

ANSVARSOMRÅDEN

- Regelbundet möta kunder och utveckla deras försäljning, kundnöjdhet och potential
- Bearbeta kunder i Skåne både via besök och via telefonsamtal

- Leverera säljperiodens målsättning och budget gällande volym och kostnader
- Säkerställa implementering av överenskomna kampanjplaner och kundstrategier enligt givna direktiv
- Samla in och rapportera relevant och väsentlig information



VI TROR ATT DU HAR

- Tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice eller försäljning

- B-körkort
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift


DET ÄR ETT EXTRA PLUS OM DU HAR

- Erfarenhet inom dagligvaruhandeln


SOM PERSON ÄR DU

Orädd, självständig och trivs med att äga ditt ansvarsområde. Du har en hunger efter att nå och överträffa uppsatta mål och har en god struktur i ditt sätt att göra det. Du tycker om att arbeta med människor och en snabb agil organisation motiverar dig och får dig inte att tappa fokus på dina arbetsuppgifter.

ÖVRIGT

- Start: Omgående
- Placering: Skåne
- Arbetstider: Måndag - fredag
- Omfattning: Heltid, tillsvidare
- Hemsida: helwit.se (https://helwit.se/)

Ansök nu

Brand Ambassadors till &Repeat Malmö

Utesäljare
Läs mer Nov 25
Ding Ding! Joina super-startupen &Repeat; som Brand Ambassador och var med och sprid deras smarta pant-lösning på restauranger - så att fler medvetna konsumenter ska kunna just eat &Repeat;!

OM &REPEAT;
Engångsförpackningar produceras i mängder och de flesta hamnar på fel ställe - som skräp i naturen eller i förbränningsanläggningar. För att minska utsläppen av koldioxid och belastningen på jordens resurser måste vi bli mycket bättre på återvinning. Därför skapades &Repeat; - världens första cirkulära pant-lösning för engångsförpackningar inom restaurangbranschen.

Idag är &Repeat; ett sammansvetsat team på 15 personer och har sitt huvudkontor på Norrsken House i Stockholm.

HÄNG PÅ OCH

- Bli en del av &Repeats; spännande expansionsresa och tillsammans med teamet bidra till ett mer hållbart samhälle
- Ett flexibelt och betydelsefullt extrajobb där du får inblick i både marknadsföring, försäljning, kundbemötande och hållbarhet - ovärderliga kunskaper i de flesta yrkesroller!
- Så kommer du förstås ha jättekul längs vägen tillsammans med alla &Repeaters;!


OM ROLLEN

Som Brand Ambassador kommer du att vara ansiktet utåt till &Repeats; partners. Du kommer att arbeta ute på Malmö universitets restauranger för att utbilda och informera om &Repeats; pant-lösning. Det gör du genom att visa både restaurangerna men framförallt gästerna hur det fungerar att panta engångsförpackningarna för att på så sätt öka aktiviteten och kännedomen kring &Repeats; smarta lösning. Du kommer även att arbeta för att stärka alla partners och &Repeats; närvaro på sociala medier genom olika aktiviteter. Dina idéer och förslag värderas högt under hela resan.

Detta är ett flexibelt extrajobb där du arbetar lunchtider både under vardagar och helger. Du har möjlighet att tacka ja/nej till jobbförfrågningar och det finns inget minsta krav på antal uppdrag du måste tacka ja till.

VI TROR ATT DU

- Är en flexibel egenföretagare, deltidsanställd eller student
- Kan arbeta både vardagar och helger vid behov - mestadels förlagt under lunchtid
- Har goda kunskaper i både svenska och engelska
- Har ett intresse för hållbarhet och kundkontakt
- Är social, kommunikativ och en riktig relationsbyggare som trivs att ta första steget till samtal med nya människor


DET ÄR OCKSÅ ETT PLUS OM DU HAR

- Arbetat inom restaurang, service eller utesälj

ÖVRIGT

- Start: Omgående
- Placering: Malmö
- Arbetstider: Lunchtider, ca kl 10-14 under vardagar och helger
- Omfattning: Deltid, ca 1-2 dagar/vecka
- Hemsida: andrepeat.io (https://www.andrepeat.io/)

Ansök nu

Extrajobb som Eventpersonal i Malmö

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Nov 10
Vi söker drivna och utåtriktade personer som vill arbeta extra under hösten och vintern på våra kommande event! Eventen kommer att variera från stora till små, allt från sampling av produkter och promoting i butiker i Malmö till roadshows och turnéer runt om i Sverige och Norden. Som Eventpersonal på Gigstr kommer du att få möjligheten till att arbeta för kända varumärken som Netflix, Swedish Match, Triumf Glass, Findus och WOLT. Du är välkommen att söka oavsett om du kan arbeta vid enstaka eller flera tillfällen!

OM GIGSTR

Gigstr (https://www.gigstr.com/) grundades 2016 och är en flexibel bemanningstjänst. Vi kombinerar professionella rekryterare och projektledare med ny teknik för att hjälpa företag att hitta talanger och driva projekt. Genom att göra det superenkelt för företag att bemanna och rekrytera vill vi få fler företag att våga växa mer. Då skapas fler jobb och alla vinner - talangerna, företagen, vi och världen. Vi är i dagsläget en del av Norrsken House och har kontor på Birger Jarlsgatan 57 i Stockholm.

OM ROLLEN

Som Eventpersonal kommer vi att kontakta dig när vi har behov av drivna och utåtriktade personer som ska stötta upp på våra event. Eventen kommer att skilja sig åt och kan röra sig allt från sampling av produkter och promoting i butiker i Malmö till roadshows och turnéer runt om i Sverige och Norden. Vi arbetar med varumärken som Netflix, Swedish Match, Triumf Glass, Findus och WOLT och har dessutom ett partnerskap med Norrsken House där vi genomför digitala och fysiska event åt kunder.

VI TROR ATT DU

- Har god social förmåga, är självgående och initiativtagande
- Är uppmärksam, lyhörd och kan ta eget ansvar för att säkerställa att eventen blir utfört på bästa möjliga sätt
- Är stresstålig och flexibel
- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift


DET ÄR MERITERANDE OM DU

- Har B-körkort

ÖVRIGT

- Start: Vid behov
- Arbetstider: Våra event är förlagda både under dag, kväll- och helgtid
- Omfattning: Deltid
- Placering: Malmö
- Övrigt: Vi erbjuder kollektivavtal med timlön

Ansök nu

Fullstack Developer to Younium

Mjukvaruutvecklare
Läs mer Okt 12
Younium is looking for a Fullstack Developer who want's to become a core member of their tech team and take on a broad set of responsibilities. This is an unique opportunity to make a difference and see the impact of your contribution and expertise on Younium's platform that help B2B companies take control of their subscription-based business. As they are a small and agile organization, their processes are often fast-paced. The work you do while sipping your morning coffee may be seen by hundreds of users when it's time for your afternoon break!

ABOUT YOUNIUM

Younium was founded in 2017 and is a subscription management hub for B2B companies to streamline subscription management, invoicing/billing, financial reporting, and data insights. Using Younium's product means less time on manual administration and an opportunity to never miss secure revenue. They are currently a team of 28 Youniumers working in Stockholm, Malmö, Amsterdam and remotely.

YOU ARE OFFERED

- Working in a fast-growing and dynamic organization where your work will have a large impact on the company - no two days will be the same!
- Plenty of opportunities and room to grow
- Sustainable working conditions and work-life balance through the ability for remote work and flexible working hours
- Great team spirit and an ongoing quest to have fun in everything they do at work and outside!


ABOUT THE ROLE

The tech team involves eight developers where five of them are currently working fullstack. You will work with technologies as C# .NET and Angular and further develop the platform. As Younium are looking to expand, you will also eventually be able to take on more responsibility and grow with the team.

JOB REQUIREMENTS

- 1-2 years of experience within fullstack development
- Good knowledge of C# .NET and are familiar with Angular
- Good communication skills in English


AS A PERSON YOU ARE

- A great team player
- Ambitious and forward-thinking
- Enthusiastic and enjoy learning new things


OTHER INFORMATION

- Location: Malmö
- Work extent: Full-time
- Assignment: Permanent employment
- Website: younium.com (https://www.younium.com/)


ABOUT GIGSTR

Find gigs, hire talent and run projects with Gigstr - the network of professionals who love brands, growth and innovation.

Ansök nu

Extrajobb som Eventpersonal

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Aug 31
Vi söker drivna och utåtriktade personer som vill arbeta extra under hösten och vintern på våra kommande event! Eventen kommer att variera från stora till små, allt från sampling av produkter och promoting i butiker i Malmö till roadshows och turnéer runt om i Sverige och Norden. Som Eventpersonal på Gigstr kommer du att få möjligheten till att arbeta för kända varumärken som Netflix, Swedish Match, Triumf Glass, Findus och WOLT. Du är välkommen att söka oavsett om du kan arbeta vid enstaka eller flera tillfällen!
OM GIGSTR
Gigstr grundades 2016 och är en flexibel bemanningstjänst. Vi kombinerar professionella rekryterare och projektledare med ny teknik för att hjälpa företag att hitta talanger och driva projekt. Genom att göra det superenkelt för företag att bemanna och rekrytera vill vi få fler företag att våga växa mer. Då skapas fler jobb och alla vinner - talangerna, företagen, vi och världen. Vi är i dagsläget en del av Norrsken House och har kontor på Birger Jarlsgatan 57 i Stockholm.
OM ROLLEN
Som Eventpersonal kommer vi att kontakta dig när vi har behov av drivna och utåtriktade personer som ska stötta upp på våra event. Eventen kommer att skilja sig åt och kan röra sig allt från sampling av produkter och promoting i butiker i Malmö till roadshows och turnéer runt om i Sverige och Norden. Vi arbetar med varumärken som Netflix, Swedish Match, Triumf Glass, Findus och WOLT och har dessutom ett partnerskap med Norrsken House där vi genomför digitala och fysiska event åt kunder.
VI TROR ATT DU
Har god social förmåga, är självgående och initiativtagande
Är uppmärksam, lyhörd och kan ta eget ansvar för att säkerställa att eventen blir utfört på bästa möjliga sätt
Är stresstålig och flexibel
Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift

DET ÄR MERITERANDE OM DU
Har B-körkort

ÖVRIGT
Start: Vid behov
Arbetstider: Våra event är förlagda både under dag, kväll- och helgtid
Omfattning: Deltid
Placering: Malmö
Övrigt: Vi erbjuder kollektivavtal med timlön

Ansök nu

Frontend Developer (Angular) to Younium

Frontend-utvecklare
Läs mer Jun 18
Younium is looking for a Frontend Developer who want's to become a core member of their tech team and take on a broad set of responsibilities. This is an unique opportunity to make a difference and see the impact of your contribution and expertise on Younium's platform that help B2B companies take control of their subscription-based business. As they are a small and agile organization, their processes are often fast-paced. The work you do while sipping your morning coffee may be seen by hundreds of users when it's time for your afternoon break!
ABOUT YOUNIUM
Younium was founded in 2017 and is a subscription management hub for B2B companies to streamline subscription management, invoicing/billing, financial reporting, and data insights. Using Younium's product means less time on manual administration and an opportunity to never miss secure revenue. They are currently a team of 28 Youniumers working in Stockholm, Malmö, Amsterdam and remotely.
YOU ARE OFFERED
Working in a fast-growing and dynamic organization where your work will have a large impact on the company - no two days will be the same!
Plenty of opportunities and room to grow
Sustainable working conditions and work-life balance through the ability for remote work and flexible working hours
Great team spirit and an ongoing quest to have fun in everything they do at work and outside!

ABOUT THE ROLE
The tech team involves five fulltstack developers and although they have been involved with frontend before, you will be their first dedicated Frontend Developer in this role and further develop the platform using Angular. You will get the opportunity to help shape your own role and will be an important part of their future work! As Younium are looking to expand, you will also eventually be able to take on more responsibility and manage the front-end activities.
JOB REQUIREMENTS
1-2 years of experience within frontend development
Good knowledge of Angular
Good communication skills in English

AS A PERSON YOU ARE
A great team player
Ambitious and forward-thinking
Enthusiastic and enjoy learning new things

OTHER INFORMATION
Location: Malmö
Work extent: Full-time
Assignment: Permanent employment
Website: younium.com

ABOUT GIGSTR
Find gigs, hire talent and run projects with Gigstr - the network of professionals who love brands, growth and innovation.

Ansök nu