Malmö: Eftermarknadstekniker region Skåne till Svensk Husproduktion Projekt AB

Hitta ansökningsinfo om jobbet Eftermarknadstekniker region Skåne till Svensk Husproduktion Projekt AB i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-03-28 // Varaktighet: Heltid

Svensk Husproduktion AB, med varumärken som LB-Hus, Trivselhus och Movehome, är Sveriges näst största småhuskoncern. Koncernen har en omsättning på ca 2 miljarder kronor och sysselsätter drygt 350 medarbetare. Tillverkning sker i två av Sveriges modernaste husfabriker, i skånska Bromölla och i småländska Landsbro. Svensk Husproduktion AB verkar inom tre affärsområden: Styckehus, med nyckelfärdiga villor till privatkunder, Grupphus, som på egen mark eller i samarbete med externa markägare erbjuder nyckelfärdiga stycke-, rad- eller parhus, samt B2B med försäljning av prefabricerade byggsatser, eller totalentreprenader, till professionella bostadsutvecklare. Läs mer på www.svenskhusproduktion.se (http://www.svenskhusproduktion.se/)







Vi är inne i en expansiv fas och därför behöver vi komplettera vår entreprenadavdelning med ytterligare en eftermarknadstekniker i region Skåne för att möta en ökande efterfrågan på våra hus.



Om rollen

Vi erbjuder våra kunder totalentreprenad vilket innebär att vår entreprenadavdelning tar fullt ansvar för byggprocessen. I rollen som eftermarknadstekniker ansvarar du för att felanmälda ärenden från kund besvaras och följs upp. Du sänder beställningsunderlag till reklamationshandläggare samt supporterar säljkår, kunder, byggledare och reklamationshandläggare i eftermarknadsfrågor. Tjänsten är en tillsvidareanställning, heltid och du utgår från ditt hem eller från något av våra säljkontor. Rollen innefattar dagsresor på din region, men även längre resor med övernattning kan förekomma.



Exempel på arbetsuppgifter

- Besöka byggplatser och kunder där fel och brister uppstått
- Bedöma inkomna felanmälningar
- Registrering och uppföljning av felanmälan/kundärenden
- På egen hand åtgärda mindre åtgärdspunkter
- Planering av servicehantverkare för snabb hantering av felanmälningar
- Registrera felanmälan i våra leverantörers portaler och serviceinstanser
- Närvara vid besiktningar samt säkerställa att besiktningsanmärkningar blir åtgärdade i tid
- Vara spindeln i nätet och behjälplig med kvalitet och eftermarknadsfrågor


Vi söker

Vi söker dig med Byggteknisk gymnasieutbildning, KY-utbildning inom bygg och anläggning eller likvärdig utbildning/kompetens. Utöver det har du ca 8 års yrkeserfarenhet inom byggbranschen samt erfarenhet från projekt/arbetsledare roll/roller. Erfarenhet av byggprocessen för småhus samt kunskaper inom entreprenadjuridik och konsumenttjänstlagen är meriterande.

Som person har du en god kommunikativ och social förmåga samt trivs lika bra i mötet med entreprenörer som med våra kunder. Med god struktur, samarbetsförmåga och lyhördhet har du förmågan att arbeta lösningsorienterat. Som person är du lugn och kvalitetsmedveten även i hektiska perioder. Utöver det har du god datorvana och god administrativ förmåga. Körkort och kunskaper i Officepaketet är ett krav.

Vi erbjuder

Vi erbjuder ett varierat arbete med stor flexibilitet och frihet under ansvar. Du blir en del av ett erfaret team med god sammanhållning och kul på jobbet! Hos oss blir du även en del i en väl fungerande organisation med etablerade processer, starka varumärken och en produkt med hög kvalitet.

Ansökan

Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med en ansökan innehållande CV och personligt brev via annonsen på recruitpartner.se snarast då vi gör ett löpande urval dock senast 15 april 2022. Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterare Martina Nordberg på martina.nordberg@recruitpartner.se eller tel. 073-624 77 24 .

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Träarbetare/Snickare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Träarbetare/Snickare.

Snickare inom Bygg och Renovering

Läs mer Apr 17
Just nu söker vi erfarna snickare inom Bygg och renovering för att förstärka vårt team .
Om
du vill vara en del av vårt framgångsrika företag och bidra till att skapa
fantastiska byggprojekt är det här din chans att göra det .

Arbetsbeskrivning:
-Utföra snickeriarbeten enligt givna ritningar och instruktioner
-Hantera byggmaterial, verktyg och maskiner på ett säkert sätt
-Delta i renoverings- och ombyggnadsprojekt av olika storlekar och komplexitet
-Samarbeta med andra yrkesgrupper inom bygg och renovering för att uppnå kundens förväntningar
-Hålla arbetsplatsen ren och organiserad

Kvalifikationer:
-Bevisad erfarenhet av arbete som snickare inom bygg- och renoveringsbranschen
-Kunskap inom olika snickeritekniker och byggmaterial
-Förmåga att läsa och tolka ritningar och konstruktioner
-God förståelse för byggnadsstandarder och säkerhetsföreskrifter
-Teamspelare med förmåga att arbeta effektivt både självständigt och i grupp
-Utmärkt problemlösningsförmåga och förmåga att arbeta under tidspress

Ansök nu

snickare

Läs mer Apr 2
Vi söker duktiga och erfarna snickare som har goda kunskaper i svenska språket alternativt flytande engelska samt är självgående.

Ansök nu

Rutinerad Byggare/Snickare för projekt i Skåne

Läs mer Jan 7
Rutinerad Byggare/Snickare för projekt i Skåne




Hantverkseliten, en framstående aktör inom byggbranschen, är på jakt efter en dedikerad och skicklig byggare eller snickare för att förstärka vårt team i Skåne. Vi erbjuder flexibla arbetsmöjligheter som omfattar både timanställning och längre projektanställningar, perfekt för den som söker en dynamisk arbetsmiljö.
Om Rollen: I din roll som byggare eller snickare hos Hantverkseliten kommer du att hantera en mängd olika projekt, från ombyggnationer av bostäder till större kommersiella byggprojekt. Vi värdesätter din förmåga att ta initiativ, din noggrannhet och ditt engagemang för yrket.
Vi Söker Dig Som:
Har minst 3-4 års dokumenterad erfarenhet inom bygg eller snickeri.
Är van vid att arbeta både självständigt och som en del av ett team.
Besitter stark kommunikationsförmåga och kan uttrycka dig väl på svenska, med god förmåga även på engelska.
Är flexibel, lösningorienterad och kan hantera olika typer av bygguppgifter.
Har tillgång till egen bil och verktyg, vilket är en fördel.

Vi Erbjuder:
En mångsidig arbetsmiljö där du kommer att möta både utmanande och givande projekt.
Chansen att vara en del av ett passionerat team som värdesätter kvalitet och hantverksskicklighet.
Möjligheter för professionell tillväxt och utveckling inom företaget.



Ansökan: Är du den drivna och erfarna byggare/snickare vi söker? Skicka in din ansökan med CV, relevanta yrkesintyg och referenser till info@hantverkseliten.se.
Anslut dig till Hantverkseliten och bli en del av vårt engagerade team i Skåne, där vi tillsammans skapar exceptionella byggprojekt!

Ansök nu

Snickare med ansvar och eget driv!

Läs mer Apr 15
Snickare med yrkesbevis!
 
Vi söker dig som är snickare med flera års vana och yrkesbevis eller referenser för att påvisa detta.
Byggentreprenad Resurs i Sveriga AB växer och därav söker vi fler förmågor till vårt härliga gäng.
Byggentreprenad andas kvalitét och detsamma kräver vi av dig. 
Vi har många uppdrag, allt från nybyggnationer, renoveringar, service & underhåll mm. 
Medborgarhuset i Kävlinge, till HA bygg - 10.000 tim.
Fönsterbyte, i Malmö, till ett stort fastighetsbolag - ca 900 fönster.
Ombyggnation av Vårdcentral, i Malmö,  till 14st lägenheter - 2000 tim. Stort fastighetsbolag. 
Ombeklädnad av tak & fasad, i Malmö - 1600 tim. Stort fastighetsbolag. 
Rullande rot/ lägenhetsrnoveringar. Stora fastighetsbolag. 
 
Vem är du?  Vi vill att du: 
 
*  Har utbildning med Yrkesbevis. Eller liknade jämförbar erfarenhet. 
*  Är en teamplayer. Kan arbeta självständigt men även i grupp. 
*  Har körkort. 
*  Prestigelös. Ser fördelen och känslan av att driva företaget framåt. 
*  Är nogrann med jobbet och planeringen. 
*  Vill jobba i ett härligt gäng
* Talar svenska eller engelska. 
 
Kollektivavtal finns. Friskvårdsbidrag samt mycket mer. 
 
Vi kommer kontakta löpande. Om ansökningarna blir till högre antal och ansökningen inte lever upp till kriteriet så kan svar komma att utebli pga tidsbrist. 
 
 


BYGGENTREPRENAD
“Vi bygger med kärlek”
Byggentreprenad Resurs Sverige AB är vårt byggföretag.
Idag arbetar vi huvudsakligen som underentreprenör till stora byggföretag som Peab,
NCC Sverige, Veidekke Entreprenad, MTA, Tuve Bygg, BAB, Nimab & Service kuben, för att nämna några.
Vi gör även direkta arbeten till Brf såsom Bredablick och Trianon, men även till statliga
verksamheter som till exempel E-ON.
Bolaget som startade 2015 har varit aktiv sedan 2010 men då under Riventreprenad´s
fana.
Vi var då UE till Byggmästaren i Skåne vid flertal projekt såsom Prevex, Emporia,
Vårboskolan i Burlöv m.fl. Vi har sedan start haft en fantastisk utveckling och
flerdubblat omsättning för varje år. Detta har vi gjort genom att anställa fler yrkesskickliga
personal med bred kompetens. Vår ambition är inte att bli STÖRST, utan vara
BÄST.


Krav:

Körkort:
* B (Personbil)

Tillgång till:
* Personbil

Ansök nu

Fönstertillverkare

Läs mer Mar 20
Vi på Partner Måleri i Skåne söker en erfaren fönstertillverkare
Vi vill att du har några års erfarenhet inom yrke och att du ska kunna arbeta både självständigt och i lag.
B körkort och svenska språk är ett krav.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Recruit Partner Nordic AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Recruit Partner Nordic AB .

Frontend Developer till tillväxtbolag (remote)

Frontend-utvecklare
Läs mer Jul 6
Econans växer och vi behöver utöka teamet med en Frontend developer!

Vill du göra verklig skillnad i en miljö med mycket kreativ frihet? Vill du vara med på en scale-up resa där du får spela en nyckelroll som Frontend developer? Vill du dessutom jobba i en verksamhet med stort klimat- och miljöfokus som hjälper privatpersoner att göra rätt investeringsbeslut? Då är detta rätt position för dig!

Om oss

Vårt uppdrag är att göra privatekonomi roligare och lättare att förstå med hjälp av innovativa digitala tjänster. Idag är det många som vill se över sina möjligheter att uppdatera sina bostäder när det kommer till grönare och mer ekonomiska val av exempelvis uppvärmning. Samtidigt har banker nya krav på sig att fokusera på gröna bolån och att även mäta och följa upp. Det är där vi kommer in i bilden. Econans är ett Green Fintech-bolag baserat i Göteborg som erbjuder simulerings- och automatiserade rådgivningslösningar inom hållbar hem- och privatekonomi. Vi ger även banker möjlighet till uppföljning och utvärdering. Våra lösningar har mer än en halv miljon användare varje månad i Sverige och vi har nu börjat expandera över hela Europa. Läs mer om oss på www.econans.se



Om rollen

Som Frontend Developer på Econans blir du den tredje personen som jobbar med Frontend hos oss. Då vår rådgivningslösning vänder sig mot privatpersoner är detta en avgörande del för vår verksamhet. Då övriga teamet är starkt när det gäller det grafiska arbetet är det önskvärt att denna person vill jobba med den logiska, strukturella grunden/ramverket inom frontend. Vårt kontor ligger i centrala Göteborg, så bor du inte i närheten jobbar du remote.



Vi söker

Vi söker dig som har:

- Högskoleexamen inom software engineering eller liknande.

- Ca 3 års arbetslivserfarenhet som mjukvaruutvecklare, gärna inom React. Observera att vi söker någon med erfarenhet.

- Du arbetar strukturerat och systematiskt.

- Du kan resonera om komplexa programvaruarkitekturer och förstå avvägningarna och dynamiken mellan dess komponenter.

- Älskar att lära sig ny teknik.

- Stark kommunikationsförmåga

- Du är intresserad av privatekonomi och/eller hållbara hem.

- Du talar flytande engelska på professionell nivå.

- Tycker det skulle vara roligt att jobba med några av följande tekniker: TypeScript, Playwright, Webpack, Vite, ChartJS, Emotion.

Meriterande är:

- Erfarenhet av DevOps.

- Arbetar eller har arbetat för en startup/scaleup

Vi erbjuder dig

Kreativ frihet och spännande produkter där du är tidigt in, får vara med om en resa och kan påverka. Du kommer in i ett duktigt team som ger dig möjlighet att växa och utvecklas själv. Vi har ett trevligt kontor i centrala Göteborg med engagerade kollegor samt möjligheter att jobba på distans. Dessutom får du hos oss möjlighet att jobba med en lösning som bidrar till grönare val och sundare ekonomi.

Ansök

Låter detta som något för dig? Då är du varmt välkommen med din ansökan via annonsen på recruitpartner.se snarast, dock senast 25 augusti 2023. Har du några frågor gällande tjänsten så kontakta ansvarig rekryterare Martina Nordberg på 073-624 77 24 eller martina.nordberg@recruitpartner.se.

Ansök nu

Entreprenadchef till LB-Hus AB

Produktionschef, bygg
Läs mer Aug 10
Om oss: Koncernen Svensk Husproduktion AB

Svensk Husproduktion AB, med dotterbolagen LB-Hus AB, Trivselhus AB och Svensk Husproduktion Projekt AB är en av Sveriges största småhustillverkare.

Svensk Husproduktion har en omsättning på ca 2 miljarder kronor, sysselsätter knappt 300 medarbetare och verkar inom affärssegmenten Styckehus, Bostadsutveckling, B2B samt Markutveckling.

Sedan starten 2012 har Svensk Husproduktion sakta byggts upp och blivit ett av Sveriges ledande husföretag. Vi arbetar för långsiktiga relationer med kunder, samarbetspartners och leverantörer. Vi ska bygga hus som varar i generationer, med smarta lösningar och hållbara material.

Läs mer på www.svenskhusproduktion.se (http://www.svenskhusproduktion.se/)





Om oss: LB-Hus AB

LB-Hus AB är en av landets ledande leverantörer av nyckelfärdiga småhus på totalentreprenad. Företaget är en del av ingår i Svensk Husproduktion AB, och har fabrik och huvudkontor i skånska Bromölla. LB-Hus omsätter knappt 1 miljard kronor och sysselsätter ca 125 medarbetare.

Genom våra husserier erbjuder vi färdigpaketerade huskollektioner med segmentets högsta standard och generösa ändringsmöjligheter inom givna ramar. Tack vare hög grad av standardisering, aktiv produktutveckling och stor prismedvetenhet ger vi våra kunder Mest hus för pengarna.

Läs mer om oss på www.lbhus.se (http://www.lbhus.se)



Om rollen

Nu söker vi en ny Entreprenadchef med övergripande ansvar för entreprenadverksamheten, dvs att byggprocessen, från planering till upphandling av entreprenörer och färdigställande, leds effektivt så att kvalitet, kostnadsbild och tidplan hålls samtidigt som miljö- och arbetsmiljökrav efterlevs. I rollen leder du utveckling av entreprenadavdelningen för att säkerställa ökad kvalitet och lönsamhet, och i samarbete med försäljningsorganisationen arbetar du för att ständigt förbättra vår kundnöjdhet. Rollen ingår i LB-Hus ledningsgrupp, och tillsammans med övriga kollegor i ledningen bidrar du till utveckling av bolagets processer och arbetssätt för att nå uppsatta övergripande mål för bolaget.

Ditt team består i dagsläget av cirka 15 medarbetare bestående av entreprenadingenjör, planerare, byggledare samt byggledarkonsulter. Då de är utspridda över landet kan lämplig bostadsort för denna roll vara var som i södra och västra Sverige. Antal resdagar i tjänsten är ca 50 dagar/år, dessa planerar du själv och många kan göras över dagen. Du rapporterar till VD.



Exempel på arbetsuppgifter

- Driva och säkerställa samtliga byggprocesser så att kvalitet, kostnadsbild och tidplan hålls.

- Leda, följa upp och utveckla medarbetare och ständigt förbättra arbetssätt inom avdelningen.

- Övergripande ansvar för kalkylering, upphandling, ledning av byggprocessen, myndighetskontakter, kundkontakter och samordning mot HK.

Skapa förbättrade och dokumenterade rutiner och arbetssätt.

- I samspel med Marknad- och Försäljningschef utveckla samarbetet mellan byggledning och säljkår för att uppnå bästa möjliga samspel mellan avdelningarna.

- Hantering av eventuella juridiska tvister gentemot entreprenörer och/eller kunder.

Vi söker

Vi söker dig med relevant erfarenhet av både entreprenadverksamhet inom småhusbranschen och ledarskap. Rätt person för rollen har Högskoleexamen inom byggnadsteknik och minst 5-10 års kvalificerad erfarenhet av:

Ledning av byggprocesser

Bostadsproduktion (prefabricering meriterande)

Upphandling av entreprenörer och kalkylering

Kundkontakt med privatkunder

Personal- och arbetsmiljöansvar

Myndighetskontakter

Ledningsgruppsarbete, meriterande

Vi ser även att du har goda kunskaper inom

MS Office

Entreprenadjuridik

Kalkylering

Byggarbetsmiljö, BAS-certifikat meriterande

Regelverk kring besiktningar, certifikat meriterande

Myndighetskrav kring nybyggnation

Ekonomisk uppföljning

Som person är du en trygg och engagerad ledare med en god förmåga att entusiasmera och bygga teamkänsla. Du är affärsmässig med stort resultat- och kostnadsfokus. Rätt person för rollen har god förmåga att arbeta strategiskt, strukturerat och systematiskt samtidigt som du är flexibel och lyhörd nog att bemöta både entreprenörer samt privatpersoner. Du har lätt för att kommunicera samt bygga relationer och förtroende i alla led.

Ansökan

Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med en ansökan innehållande CV och personligt brev via annonsen på recruitpartner.se senast 25 augusti 2023. Vid eventuella frågor kontakta vår rekryterare Martina Nordberg på martina.nordberg@recruitpartner.se eller tel. 073-624 77 24 .

Ansök nu

Entreprenadchef till LB-Hus AB

Produktionschef, bygg
Läs mer Jul 26
Om oss: Koncernen Svensk Husproduktion AB

Svensk Husproduktion AB, med dotterbolagen LB-Hus AB, Trivselhus AB och Svensk Husproduktion Projekt AB är en av Sveriges största småhustillverkare.

Svensk Husproduktion har en omsättning på ca 2 miljarder kronor, sysselsätter knappt 300 medarbetare och verkar inom affärssegmenten Styckehus, Bostadsutveckling, B2B samt Markutveckling.

Sedan starten 2012 har Svensk Husproduktion sakta byggts upp och blivit ett av Sveriges ledande husföretag. Vi arbetar för långsiktiga relationer med kunder, samarbetspartners och leverantörer. Vi ska bygga hus som varar i generationer, med smarta lösningar och hållbara material.

Läs mer på www.svenskhusproduktion.se (http://www.svenskhusproduktion.se/)





Om oss: LB-Hus AB

LB-Hus AB är en av landets ledande leverantörer av nyckelfärdiga småhus på totalentreprenad. Företaget är en del av ingår i Svensk Husproduktion AB, och har fabrik och huvudkontor i skånska Bromölla. LB-Hus omsätter knappt 1 miljard kronor och sysselsätter ca 125 medarbetare.

Genom våra husserier erbjuder vi färdigpaketerade huskollektioner med segmentets högsta standard och generösa ändringsmöjligheter inom givna ramar. Tack vare hög grad av standardisering, aktiv produktutveckling och stor prismedvetenhet ger vi våra kunder Mest hus för pengarna.

Läs mer om oss på www.lbhus.se (http://www.lbhus.se)



Om rollen

Nu söker vi en ny Entreprenadchef med övergripande ansvar för entreprenadverksamheten, dvs att byggprocessen, från planering till upphandling av entreprenörer och färdigställande, leds effektivt så att kvalitet, kostnadsbild och tidplan hålls samtidigt som miljö- och arbetsmiljökrav efterlevs. I rollen leder du utveckling av entreprenadavdelningen för att säkerställa ökad kvalitet och lönsamhet, och i samarbete med försäljningsorganisationen arbetar du för att ständigt förbättra vår kundnöjdhet. Rollen ingår i LB-Hus ledningsgrupp, och tillsammans med övriga kollegor i ledningen bidrar du till utveckling av bolagets processer och arbetssätt för att nå uppsatta övergripande mål för bolaget.

Ditt team består i dagsläget av cirka 15 medarbetare bestående av entreprenadingenjör, planerare, byggledare samt byggledarkonsulter. Då de är utspridda över landet kan lämplig bostadsort för denna roll vara var som i södra och västra Sverige. Antal resdagar i tjänsten är ca 50 dagar/år, dessa planerar du själv och många kan göras över dagen. Du rapporterar till VD.



Exempel på arbetsuppgifter

- Driva och säkerställa samtliga byggprocesser så att kvalitet, kostnadsbild och tidplan hålls.

- Leda, följa upp och utveckla medarbetare och ständigt förbättra arbetssätt inom avdelningen.

- Övergripande ansvar för kalkylering, upphandling, ledning av byggprocessen, myndighetskontakter, kundkontakter och samordning mot HK.

Skapa förbättrade och dokumenterade rutiner och arbetssätt.

- I samspel med Marknad- och Försäljningschef utveckla samarbetet mellan byggledning och säljkår för att uppnå bästa möjliga samspel mellan avdelningarna.

- Hantering av eventuella juridiska tvister gentemot entreprenörer och/eller kunder.

Vi söker

Vi söker dig med relevant erfarenhet av både entreprenadverksamhet inom småhusbranschen och ledarskap. Rätt person för rollen har Högskoleexamen inom byggnadsteknik och minst 5-10 års kvalificerad erfarenhet av:

Ledning av byggprocesser

Bostadsproduktion (prefabricering meriterande)

Upphandling av entreprenörer och kalkylering

Kundkontakt med privatkunder

Personal- och arbetsmiljöansvar

Myndighetskontakter

Ledningsgruppsarbete, meriterande

Vi ser även att du har goda kunskaper inom

MS Office

Entreprenadjuridik

Kalkylering

Byggarbetsmiljö, BAS-certifikat meriterande

Regelverk kring besiktningar, certifikat meriterande

Myndighetskrav kring nybyggnation

Ekonomisk uppföljning

Som person är du en trygg och engagerad ledare med en god förmåga att entusiasmera och bygga teamkänsla. Du är affärsmässig med stort resultat- och kostnadsfokus. Rätt person för rollen har god förmåga att arbeta strategiskt, strukturerat och systematiskt samtidigt som du är flexibel och lyhörd nog att bemöta både entreprenörer samt privatpersoner. Du har lätt för att kommunicera samt bygga relationer och förtroende i alla led.

Ansökan

Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med en ansökan innehållande CV och personligt brev via annonsen på recruitpartner.se senast 25 augusti 2023. Vid eventuella frågor kontakta vår rekryterare Martina Nordberg på martina.nordberg@recruitpartner.se eller tel. 073-624 77 24 .

Ansök nu

Sommarjobb: Säljare med C-kort till Polfärskt Bröd i Malmö

Distributionsförare
Läs mer Feb 7
Polfärskt Bröd är en rikstäckande distributör av bröd och kakor till dagligvaruhandeln. Företaget omsätter ca 3 miljarder kronor och säljer och levererar några av marknadens starkaste varumärken inom matbröd så som Polarbröd, Korvbrödsbagarn, Fazer och Skogaholm. Polfärskt säljer även bröd från Hatting och Brödverket samt kaffebröd från Gille och Hägges. 51 procent av Polfärskt Bröd AB ägs av Polarbröd AB. Resten ägs av de regionala och egenägda Polfärsktföretagen som står för distribution, försäljning och lokal service. Tillsammans med våra kunder och partners skapar vi attraktiva, lönsamma och säljande brödavdelningar i Sveriges alla dagligvarubutiker. Detta gör vi genom lokalt ägandeskap och central gemenskap i en unik kombination. Totalt har Polfärskt över 600 anställda varav 450 säljande distributörer som utgår från 31 strategiskt utplacerade brödterminaler över hela Sverige. Läs mer på www.polfarskt.se (http://www.polfarskt.se/).



Nu tar Polfärskt nästa steg, vill du vara med på resan?

Polfärskt har genom åren byggt upp en framgångsrik organisation för att sälja och samdistribuera bröd från olika bagerier. Vår lokala förankring och det starka entreprenörskap som genomsyrar hela vår organisation kombinerat med den stordrift vi får genom samordnad kedjedrift har gjort oss framgångsrika på marknaden.

Sommarjobb: Säljare med C-kort till Polfärskt Bröd i Malmö

Driver du eget, arbetssökande eller studerar du och söker ett arbete under sommaren? Tycker du om att bygga relationer och motiveras du av frihet och ansvar? Vill du hamna i ett spännande sammanhang med starka varumärken och kvalitetsprodukter som satsar stort framöver? Då kan detta var en tjänst för dig!

Sommarjobbet gäller perioden V25-33 samt upplärningsperiod om 3-4 veckor.

Om tjänsten

Som sommarjobbare hos oss är du en viktig länk i Polfärskts leveranskedja, där vi ansvarar för att rätt bröd, i rätt mängd, kommer i rätt tid, till livsmedelsbutiker i Malmö med omnejd. Du är serviceinriktad och förvaltar relationer med våra kunder. Då detta är en rörlig roll där du kör lätt/ tung lastbil mellan butikerna krävs körkort C.

Vem är du?

Det här är ett jobb för dig som är ansvarstagande och gillar att jobba med frihet under ansvar. Som person är du noggrann, serviceinriktad och gillar att ge det lilla extra. Det är meriterande om du har jobbat med försäljning och/ eller i livsmedelsbutik tidigare.

Vad kan vi erbjuda dig?

Vi erbjuder dig ett jobb där du blir en viktig del i en växande organisation som utvecklas och satsar! Hos oss får du jobba med kända varumärken, kvalitetsprodukter och med kollegor som brinner för det de gör!

Låter detta som din nästa utmaning?

Då är du varmt välkommen med din ansökan via annonsen på recruitpartner.se snarast, då vi gör ett löpande urval, dock senast 2023-03-31. Vid eventuella frågor kontakta Säljchef Peter Kristensson, 0708-37 77 77, peter.kristensson@polfarskt.se eller VD Mikael Malmberg, 0708-37 33 00, mikael.malmberg@polfarskt.se

Ansök nu

Försäljningschef, marknadsansvarig Sverige

Försäljningschef
Läs mer Dec 21
Med bakgrund i vår starka position på den danska marknaden och framgångsrika lansering av vår plattform i Norge vill vi nu etablera oss i Sverige! Vi söker därför en person med gedigen entreprenörsanda med kommersiellt driv - en person som vill lägga grunden för spännande nya steg i sin framtida karriär. Stämmer detta på dig? Då kanske det är du ska ansvara för denna satsning och göra denna resan med oss!





Om oss

DBI IT A/S, www.dbi-it.dk, är ett tillväxtbolag som grundades 2014 med huvudkontor i Köpenhamn. DBI IT A/S har vuxit fram ur branschorganisationen De Danske Bilimportører, och det är en av anledningarna till att vi har nära kontakter i hela fordonsindustrin. I mer än 20 år har vi utvecklat IT-system och tillhandahållit data som hjälper återförsäljare, leasing- och försäkringsbolag, myndigheter, importörer och andra aktörer på och runt den danska fordonsmarknaden. Idag erbjuder vi informations- och data koncept till över 5000 användare i Danmark. DBI IT A/S har också en rad spännande aktiviteter på den internationella marknaden, där det kommer att finnas en stark tillväxt de kommande åren. Bolaget är marknadsledande inom sitt område i Danmark och som ett led i den fortsatta tillväxten vill vi nu satsa på den svenska marknaden. Läs mer om oss på www.dbi-it.dk



Om rollen

Som Försäljningschef med marknadsansvar för Sverige kommer du att ansvara för att etablera och utveckla försäljning av bolagets informations- och datakoncept ( www.qanto.se (http://www.qanto.se)) på den svenska marknaden. Inledningsvis är det du som jobbar med den svenska marknaden och får ”dra hela lasset” när det kommer till att göra marknadsanalys, etablera relation med kunder och bygga en solid kundbas. Till din hjälp har du dina kollegor på huvudkontoret i Köpenhamn där du initialt kommer vara placerad (och anställd) innan ett svenskt kontor och organisation etablerats. Du har även våra fina resultat i Danmark att luta dig mot där vi fått hög penetration på marknaden och är marknadsledare.

För att bli framgångsrik i rollen skapar du långsiktiga och nära kundrelationer, sätter dig in i kundens affär och omvandlar konceptets möjligheter och potential till konkreta lösningar för affärs orienterade B2B-kunder. Inledningsvis arbetar du nära de danska säljarna och kan exempelvis göra sambesök på danska kunder som har verksamhet i Sverige. Du rapporterar till Kommersiell direktör.



Vi söker

Vi söker en driven säljprofil med gedigen erfarenhet av uppsökande försäljning, gärna kompletterad med en relevant, kommersiell utbildning. Du behöver inte ha branscherfarenhet, men du måste ha ett intresse för data och IT. Har du branscherfarenhet är det ett plus om du har erfarenhet av Bilstatistik.dk. Du är en entreprenör med rätt driv och motor att starta upp en verksamhet på en ny marknad. Du har god förmåga att bygga relationer, inta ett helikopterperspektiv över marknad/verksamhet och är trygg med förhandling. Utöver det är du strukturerad och har god förmåga att driva/leda dig själv, dina försäljningsprocesser, ditt framtida team och dina kunder. Du trivs i en liten organisation som präglas av stark tillväxt och ständigt fokus på möjligheter, insatser och resultat. Du har god förmåga att bygga relationer och är helt enkelt en person andra gärna vill träffa igen när de har hälsat på dig en gång.



Vi erbjuder

Hos oss får du en nyckelroll i ett tillväxtföretag som är på väg att ta sig an den potential som finns på den svenska marknaden. Vi har redan idag en solid och marknadsledande position på den danska marknaden, där vi är etablerade som en kompetent och kvalitetsmedveten partner. I denna miljö får du en unik möjlighet att visa vad du kan göra, och samtidigt skapa din egen grund för en spännande karriär inom försäljning och säljledning. Om du är en person som är beredd att göra det lilla extra och ta ansvar, då är vi intresserade av att diskutera långsiktiga planer med dig!





Ansökan

Låter detta som din nästa utmaning? Då är du varmt välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev via annonsen på recruitpartner.se snarast, då vi gör ett löpande urval, dock senast 25 januari 2023. Vid eventuella frågor kontakta ansvarig rekryterare Martina Nordberg på tel. 073-624 77 24 eller på martina.nordberg@recruitpartner.se.

Ansök nu

Rekryteringspartner, rekryterare

Rekryterare/Rekryteringskonsult
Läs mer Apr 5
Är du en driven rekryterare som söker mer frihet i ditt arbetsliv? Har du skapat framgångar och känner att du är värd en större del av kakan själv? Vi strävar efter att göra livet bättre både för våra kunder OCH rekryterare. Nu söker vi fler Rekryteringspartners!

Om rollen

Som rekryterare på Recruit Partner jobbar vi inte med enskilda rekryteringar- vi bygger verksamheter! Idag har vi en bred kundbas spridda över hela Sverige samt internationellt där vi strävar efter att vara en långsiktig partner inom rekrytering. Vi hjälper våra kunder i hela deras verksamhet och rekryterar till samtliga tjänster inom deras organisation, vilket gör att det blir enkelt att jobba med oss då det räcker med en rekryteringspartner. Vi säkerställer att våra kunder får det bästa möjliga urval av kandidater genom effektiva processer och de absolut bästa verktygen inom search. Vi säkerställer även att våra kunder förstår kandidaternas drivkrafter så att rätt match kan göras in i kundens unika kultur och resa. I rollen har du ansvar för att skapa och utveckla din egen kundbas samt ansvarar för hela rekryteringsprocessen från uppstart till anställning.



Vi söker

Vi söker dig som brinner för rekrytering och vill starta eget men samtidigt vill tillhöra ett större koncept! För att vara rätt för rollen har du erfarenhet av rekrytering sedan tidigare. Du har byggt upp en egen kundbas där du haft eget kundansvar och självständigt både drivit och ansvarat för hela rekryteringsprocessen. Stor vikt kommer läggas vid personlig profil. Vi söker rekryterare som vill ha frihet under ansvar. Som person är du effektiv, resultatorienterad och krånglar inte till saker i onödan. Du har lätt för att bygga både förtroende och relationer. Vi tror även att du är modig och ser möjligheter i att inte alltid göra som man alltid har gjort.



Vi erbjuder

Vi erbjuder dig likvärdiga eller bättre förutsättningar och verktyg som om du vore anställd på ett stort rekryteringsbolag. Samtidigt får du vara din egen, men det frihet och möjlighet till ekonomisk kick-back som det innebär. Tillsammans bygger vi upp något stort och blir ännu starkare! Observera att rollen kräver att du startar eget bolag, men Recruit Partner tar kostnader som är förknippade med dina processer. Liten risk för dig alltså!



Ansökan

Vill du vara med på vår resa? Välkommen med ansökan via annonsen senast den 7 maj 2023. Vid eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare Martina Nordberg på Recruit Partner 073-624 77 24.

Ansök nu