Malmö: Marknadsassistent

Hitta ansökningsinfo om jobbet Marknadsassistent i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-14 // Varaktighet: Heltid

Vi söker dig som har bred kompetens inom marknad och ser gärna att du är en duktig skribent som tycker om utmaningen med att koordinera sälj- och marknadsföringsprojekt. Du kommer att bidra med ökad synlighet, lönsamhet och tillväxt genom optimering av vårt egna CRM system och marknadsaktiviteter så som nyhetsbrev, kundanpassade kampanjer och mycket annat. Du uppdaterar våra hemsidor, trycksaker och du har erfarenhet av att jobba med content på sociala medier. Utöver ditt fokus på fysisk marknadsföring ansvarar du för övrigt material så som material till mässor, kataloger, produktblad, kundanpassat material osv. Du hjälper även till att anordna våra mässtillställningar och ser till att våra events/mässor flyter på smidigt.
Arbetsuppgifter
Uppdatera hemsida, trycksaker och produktutbudet.
Utforma, publicera och sprida innehåll på webben och i sociala medier.
Sköta administration/rapportering samt underhåll av CRM system.
Ansvara för företagets deltagande på mässor.
Underhålla och driva företagets Google Ads kampanjer.

Kvalifikationer
Du bör ha en avslutad gymnasieutbildning och minst ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Om du har ytterligare utbildning inom Marknadsföring och/eller Kommunikation är det ett plus. Vi ser gärna att du har erfarenhet från Projektledning. Du talar och skriver svenska och gärna även engelska obehindrat och navigerar digitala plattformar med enkelhet. Du har kunskaper i hur man använder Adobe Creative Suite – främst Photoshop, Illustrator och InDesign.
Personliga Egenskaper
För att lyckas i rollen tror vi att du är proaktiv, självgående och van vid att driva projekt från början till slut. Detta är ett kul och varierande arbete där du känner att du utvecklas. Att du kan komma med idéer och förslag på förbättringar och att vi tillsammans hjälps åt att genomföra det.


Omfattning: Heltid
Plats: Malmö
Start: 1 februari

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Marknadsassistent

Nedan visas andra jobb i Malmö som Marknadsassistent.

Interim Portfolio- & Anbudskoordinator till Findus Foodservice

Läs mer Feb 21
Är du en strukturerad person som gillar att jobba i Excel och ha ordning och reda på detaljer? Har du dessutom jobbat med anbud/upphandlingar och har kunskap om foodservicemarknaden? Då är du stjärnan vi söker!

Bakgrund till behovet

Nuvarande Tender Manager kommer få utökat ansvar och behöver support. Findus söker därför en interim Portfolio- & Anbudskoordinator. För att lyckas i rollen behöver du ha struktur, mycket egen drivkraft och vara bekväm i att följa upp dina kollegor i organisationen. Du kommer att arbeta på nordisk nivå inom Foodserviceorganisationen.

Beskrivning av rollen

Rollen består i huvudsak av två delar:

1) Portfolioansvar som koordinator

- Uppdatera information, ansvara för administration och säkerställa implementering för Norden inom Planview - Lift & Launch

- Organisera samples till de lokala marknaderna vid Lift & Launch

- Äga kommunikation av masterdata via artikelinformation och launchdata till respektive avdelning

- Artwork - säkerställa att packlabel blir uppdaterade enligt lcon, samt att fabrik uppdaterar detta.

2) Tender/anbudshantering

- Uppdatera UHM kriterier i Dabas

- Uppdatera informatio i Argus (CRM-system)

- Svara med priser samt skicka nya offerter vid offentliga upphandlingar

- Svara på tilläggsförfrågningar på befintliga avtal

- Vidarebefordra mailförfrågningar till säljavdelningen

Erfarenheter och kvalifikationer

- Erfarenhet av att administrera artikelinformation

- Förståelse för SAP & CRM-system

- Kommersiell och finansiell förståelse

- Erfarenhet av Foodservicemarknaden och anbudshantering är meriterande



Utbildning

- Universitetsutbildning inom marknadsföring, företagsekonomi eller motsvarande är meriterande

Personliga egenskaper

- Noggrann och strukturerad

- Analytisk förmåga

- Självgående, orädd att ta för sig

- Inkluderande och stark inom stakeholder management

- Positiv och lösningsorienterad med en ”can do” attityd

Tillträde

Rollen är 100% och tillträde per omgående. Uppdraget är ett konsultuppdrag till och med juli/augusti 2024.



Om Findus

Findus är det ledande företaget inom fryst mat i Norden. Kvalitet och smak samt hälsa och hållbarhet är sedan starten på 1940-talet nyckelord för verksamheten. Findus vill göra det lättare för alla att laga naturlig, näringsrik och hållbar mat varje dag.

Sedan 2015 ingår Findus i Nomad Foods Europe, Europas största livsmedelsbolag inom kategorin fryst mat. I sortimentet återfinns bl.a. Findus, Birds Eye, Iglo och Green Cuisine.

Bolaget har över 8 000 medarbetare och är verksamt i 22 länder inom Europa. De fem största marknaderna är United Kingdom, Italien, Tyskland, Sverige och Frankrike. Den svenska verksamheten leds från huvudkontoret i Malmö.

Ansökan

Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med ett löpande urval.

Findus samarbetar i denna rekrytering med EQuality Rekrytering & Interim AB. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Jennifer Friman.

Mail: jennifer.friman@equality.nu

Tel: 0703-20 12 12



Om EQuality

Med EQuality får du kvalitet i rekryteringen. Vi får verksamheter framgångsrika genom rätt person på rätt plats. EQuality arbetar branschöverskridande och fokuserar på exekutiva befattningar och nyckelfunktioner. Vi arbetar med executive search, rekrytering & interim samt med tester och kandidatutvärdering. Vi arbetar professionellt, med stor transparens och med högsta engagemang för både kunden och kandidaten.

EQuality står för:

-
EQ - Emotionell intelligens är lika viktigt som IQ

-
Equality - Mångfald och jämlikhet är en självklarhet för oss

-
Quality - Vi säkerställer kvalitet i varje rekrytering, både för kunden och kandidaten

Ansök nu

Junior Web Content Publisher

Läs mer Feb 12
Junior Web Content Publisher (fixed-term, 20h/week)

Are you passionate about content marketing? Do you have experience working with CMS systems? Then this is a unique opportunity to join a fast-growing e-com company and creative team!

The role as Junior Web Content Publisher at Rugvista offers an opportunity to make an impact within an ambitious, value driven, and international environment that promotes results, personal development, and a collaborative approach.

About the role

The main objective of the role is to upload and optimise content marketing assets to our CMS to ensure a regular publishing schedule of content to our website. You will join our marketing team in Malmö where we are devoted to help people in their search for the perfect rug, by focusing on the following main objectives: building a known and liked brand and driving profitable traffic to our sites.

The Marketing function operates as a full-service, in-house agency, working with SEM, SEO, branding, content production, social media, influencer partnerships, campaign management, and CRM. Within this function, the Own Media team focuses on user accessibility and seamless purchasing experiences, as well as cultivating long-term customer relationships through engaging, activating, and supporting initiatives. You will report to the Head of Own Media. The position will be located at our headquarters in Malmö, Sweden. This is a fixed-term (3 months), part-time (20 hours/week) employment opportunity, with the potential for renewal on a quarterly basis.

How you make an impact

- Publishing content (copy and visuals) to our website on a daily basis, adhering to established schedules.

- Ensuring that content is published following brand design and content guidelines.

- Updating and optimising content and metadata to improve SEO performance.

- Participating in content marketing planning sessions.

- Providing feedback to the tech team about functionality improvements on the CMS platform.



What you bring

- 1+ year of experience in a similar role or function preferably within the textile or home furnishing industry; at an agency or inhouse.

- Experience with WordPress or any other CMS platform to publish content on the website.

- Excellent written and verbal communication skills (native level) in English and Swedish (any other language is a plus).

- Basic understanding of onpage SEO and content optimisation.

- Basic understanding of html/css is a plus.

- Ability to work in a team, as well as high drive when working alone.

- Energetic, impact-oriented attitude.



What we offer

- A diverse and international organisation committed to creating and maintaining an inspiring workplace where everyone loves to go to work.

- Working in a high paced, challenging, and cooperative organisational environment.

- Competitive benefit package.

- A culture inspired by our values: Focus on impact; Stay true; and Be entrepreneurs.

- Hybrid work setup with the possibility to work from home up to 2 days per week.

Start date

As soon as possible / per agreement.

We are reviewing candidates continuously, so please submit your application as soon as possible, but no later than February 25th, 2024.

About Rugvista

RugVista Group is one of Europe’s leading “direct-to-consumer” e-commerce players. We market rugs through our own web-shops, available in 20 different languages, using the brands Rugvista and CarpetVista. The company was founded 2005 and offers a wide and relevant selection of design- and traditional rugs of high-quality at attractive prices.

The Group’s operations are divided into three segments: Privat consumers (B2C), Business consumers (B2B), and Marketplaces & Other (MPO). The B2C segment represents the consumer market and is the Group’s core segment.

Rugvista Group’s organizational purpose is to help people to a home they love, and our business vision is to become the center of gravity for the European rug industry. We also have a specific focus on driving environmental, social, and economic development in the geographies where our rugs are made.

Rugvista Group employs approximately 100 FTEs and is headquartered in Malmö, Sweden, with easy access to Copenhagen airport and public transit options. To further expand our regional presence and recruitment base, Rugvista is in the process of setting up a small office in Berlin, Germany.

The Rugvista Group AB (publ) share is traded on Nasdaq First North Premier Growth Market under the ticker symbol “RUG”.

Ansök nu

Vi söker dig som är intresserad av jobb inom Marknadsföring!

Läs mer Dec 12
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Letar du efter en spännande heltidstjänst eller ett extrajobb inom Marknadsföring? Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger och vi får regelbundet in nya Marknadsföringsjobb.

Genom att registrera dig till vår kandidatpool kommer du vara först med att ta del av lediga tjänster inom ditt kompetensområde när de publiceras!

Vi söker personer med eller utan erfarenhet, det viktigaste är dina personliga egenskaper och din vilja att göra ett bra jobb!

Omfattning: Heltid / Deltid / Vid behov

Ansök nu

Vi söker dig som är intresserad av jobb inom Marknadsföring!

Läs mer Dec 17
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Letar du efter en spännande heltidstjänst eller ett extrajobb inom Marknadsföring? Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger och vi får regelbundet in nya Marknadsföringsjobb.

Genom att registrera dig till vår kandidatpool kommer du vara först med att ta del av lediga tjänster inom ditt kompetensområde när de publiceras!

Vi söker personer med eller utan erfarenhet, det viktigaste är dina personliga egenskaper och din vilja att göra ett bra jobb!

Omfattning: Heltid / Deltid / Vid behov

Ansök nu

Sales Support / Inside Sales till Internationella PREFA – Malmö

Läs mer Apr 5
PREFA har varit framgångsrikt i hela Europa i över 70 år med utveckling, tillverkning och marknadsföring av tak- och fasadsystem i återvunnet aluminium. PREFA-koncernen har 700 medarbetare i 19 länder i Europa. Produktionen av över 5 000 högkvalitativa produkter sker i Österrike och Tyskland. PREFA är ett företag i industrikoncernen CAG Group, som i hela världen sysselsätter över 8 000 medarbetare på över 45 produktionsorter. Läs mer på www.prefa.se




Sales Support / Inside Sales till internationella PREFA – Malmö

Är du en social stjärna som kan service ut i fingertopparna? Vill du ha ett varierande och ansvarsfullt arbete inom en framgångsrik internationell koncern med mycket engagerade medarbetare? Då har du hittat rätt! PREFA söker nu dig som har gedigen erfarenhet av kundservice, till deras svenska huvudkontor i Malmö.


Arbetsuppgifter:
· Hantering av kunder, förfrågningar, offerter och order.
· Daglig kontakt med våra kunder och säljare via telefon och e-mail.
· Kontakt med produktionen och lager i Tyskland.
· Fakturering och hantering av reklamationsärende.
· Support till CFO & Head of Office Sweden samt Sales Manager Sweden vid behov.
· Hantering av marketing & sociala media.
· Övrigt förekommande kontorsgöromål.



Din profil:
Vi ser gärna att du som söker har arbetat med kundservice och gärna med erfarenhet av beräkningar inför orderläggning. Har du dessutom erfarenhet/kunskap inom plåtbranschen är det meriterande.
Du är van att arbeta i Officepaketet samt i affärssystem. Du behärskar svenska och engelska väl i båda tal och skrift. Det är även meriterande om du kan tyska och har B-körkort.

Som person är du ansvarsfull, noggrann, lösningsorienterad och serviceinriktad. Då rollen innebär mycket social kontakt både internt och externt ser vi gärna att du har lätt för att samarbeta och knyta nya kontakter. Du är den personen som gör det lilla extra för att hjälpa kunden och dina kollegor.




Om tjänsten:
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 75-100% enligt överenskommelse. Med placering på huvudkontoret i Malmö.


I denna rekrytering samarbetar PREFA med Standby Workteam. Vi rekryterar löpande och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund, Standby Workteam, tel 0709-605372.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Act Logimark Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Act Logimark Sverige AB .

Automationsingenjör / PLC-programmerare

Automationsingenjör, maskin
Läs mer Mar 20
Nu söker Logimark en erfaren automationsingenjör till vår systemavdelning i Malmö!
Dina Arbetsuppgifter
I rollen som Automationsingenjör / PLC-programmerare arbetar du i vår systemavdelning med primär inriktning att vara delaktig i projekt inom vår maskinavdelning. Du kommer vara delaktig i projektens samtliga faser och i dina arbetsuppgifter ingår idégenerering, utvecklingsarbete, testning, kvalitetssäkring, driftsättning och support. Då Systemavdelningens ansvarsområden även innefattar produkter inom Auto-ID & Machine Vision så kan tjänsten även innebära arbetsuppgifter i våra projekt inom detta segment.
Resor i tjänsten förekommer.
Din Profil
Du har god erfarenhet av och fallenhet för programmering av PLC/HMI system.
Goda kunskaper i PLC-programmering, Motion Control och Safety Integrated via Siemens Simatic TIA Portal.
Goda kunskaper i ritningsläsning och felsökning på elutrustning.
Goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift.
Då resor ingår i tjänsten är B-körkort ett krav.
Meriterande om du har erfarenhet av Auto-ID / Machine Vision.

Logimark söker dig som vill vara med och påverka företagets fortsatta tillväxt. Du kommer att ha en central roll i en organisation som präglas av korta beslutsvägar och högt till tak. För rätt person finns det möjlighet att växa och utvecklas i företaget.
För att trivas i rollen som Automationsingenjör / PLC-programmerare hos oss så behöver du gilla att arbeta i en miljö med snabba beslut, leveranser och omställningar. Vid projektdeadlines kan arbetstempot vara högt och därför krävs det att du är stresstålig och har förmåga att prioritera din arbetsordning.
Som person är du handlingskraftig, engagerad och van att ta egna initiativ utan att för den sakens skull tappa teamkänslan. Du drivs av att hitta lösningar och göra det yttersta för att våra kunder ska bli nöjda.
Då arbetet innebär mycket kundkontakt är det viktigt att du har en social förmåga och är kommunikativ. Flexibilitet är något som vi värderar högt, då uppdragen ibland kan innebära långa dagar.
Stor vikt läggs vid din personlighet och profil.
Start: Omgående

Ansök nu

CAD Konstruktör

Maskinkonstruktör
Läs mer Feb 23
Har du ett intresse för teknik i allmänhet? Vill du ha ett omväxlande arbete? Då kan vi ha tjänsten för dig!
Arbetsuppgifter
I rollen som konstruktör kommer du främst att arbeta med:
Konstruera maskiner i CAD verktyget SolidWorks.
En hel del 3D Printing förekommer.
Skapa ritningar till externa leverantörer.
Vara med i projekten från offert till leverans.
Åka till kunder för att bilda sig en uppfattning om önskemål och krav.
Täta kontakter med underleverantörer, projektledare, inköpare och konstruktörer.

Personliga egenskaper
I rollen som konstruktör söker vi dig som är utbildad maskiningenjör, har ett tekniskt intresse och har erfarenhet av att konstruera maskiner för industrin. Som person ser vi att du är drivande, har lätt för att ta initiativ och vågar tänka i nya banor. Du är en kreativ problemlösare och en teamplayer med god förmåga att samarbeta och kommunicera både internt och externt. Vidare är du driven, ansvarstagande och strukturerad samt orädd för utmaningar.
I den här rollen…
Kommer du ha ett stort nätverk omkring dig, både internt som externt vilket gör att du behöver kunna uttrycka dig väl på såväl svenska som engelska i både tal och skrift. Vi söker dig som har en god komponentkännedom och bra tempo. Du är lugn, sansad och trivs med att jobba både självständigt och i grupp. Det är en rolig och utmanande tjänst för dig som har ett stort teknikintresse och är nyfiken på att lära dig nya saker. Du har goda kunskaper i Office-paketet. Vissa resor i tjänsten kan förekomma. B-körkort är ett krav.


Start: Omgående
Plats: Malmö
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Kom ihåg att i din ansökan bifoga ditt CV där du beskriver din utbildning och erfarenhet, samt ett personligt brev där du berättar om vad som lockar med tjänsten och varför just du är rätt person. Välkommen att söka!

Ansök nu

Driftsättning och eftermarknad

Driftingenjör, maskin
Läs mer Feb 23
Har du ett intresse för teknik i allmänhet? Vill du ha ett omväxlande arbete? Då kan vi ha tjänsten för dig!
Arbetsuppgifter
I rollen som driftsättare och eftermarknad kommer du främst att arbeta med:
Vara med i projekten från början till slut.
Vara med vid installationer av maskiner.
Utbilda kunder på våra maskiner.
Sälja reservdelar och serviceavtal.
Hjälpa till med den tekniska dokumentationen.
Vara med och skruva på maskinerna för att förstå konstruktionen.
Täta kontakter med kunder, projektledare, inköpare och konstruktörer.

Personliga egenskaper
I denna roll söker vi dig som har ett tekniskt intresse och har erfarenhet av att jobba i industrin inom mekanik. Som person ser vi att du är drivande, har lätt för att ta initiativ och vågar tänka i nya banor. Du är en kreativ problemlösare och en teamplayer med god förmåga att samarbeta och kommunicera både internt och externt. Vidare är du driven, ansvarstagande och strukturerad samt orädd för utmaningar.
Du kommer ha ett stort nätverk omkring dig, både internt som externt vilket gör att du behöver kunna uttrycka dig väl på såväl svenska som engelska i både tal och skrift. Vi söker dig som har en god komponentkännedom, bra tempo och fingermotorik. Du är lugn, sansad och trivs med att jobba både självständigt och i grupp. Det är en rolig och utmanande tjänst för dig som har ett stort teknikintresse och är nyfiken på att lära dig nya saker. Du har goda kunskaper i Office-paketet. Resor i tjänsten kan förekomma. B-körkort är ett krav.
Meriterande
Datorvana.
Varit i kontakt med Vision system.
Stort intresse för att skruva och hitta lösningar på utmaningar.



Start: Omgående
Plats: Malmö
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Kom ihåg att i din ansökan bifoga ditt CV där du beskriver din utbildning och erfarenhet, samt ett personligt brev där du berättar om vad som lockar med tjänsten och varför just du är rätt person. Välkommen att söka!

Ansök nu

Automationsingenjör / PLC-programmerare

Automationsingenjör, maskin
Läs mer Feb 13
Nu söker Logimark en erfaren automationsingenjör till vår systemavdelning i Malmö!
Dina Arbetsuppgifter
I rollen som Automationsingenjör / PLC-programmerare arbetar du i vår systemavdelning med primär inriktning att vara delaktig i projekt inom vår maskinavdelning. Du kommer vara delaktig i projektens samtliga faser och i dina arbetsuppgifter ingår idégenerering, utvecklingsarbete, testning, kvalitetssäkring, driftsättning och support. Då Systemavdelningens ansvarsområden även innefattar produkter inom Auto-ID & Machine Vision så kan tjänsten även innebära arbetsuppgifter i våra projekt inom detta segment.
Resor i tjänsten förekommer.
Din Profil
Du har god erfarenhet av och fallenhet för programmering av PLC/HMI system.
Goda kunskaper i PLC-programmering, Motion Control och Safety Integrated via Siemens Simatic TIA Portal.
Goda kunskaper i ritningsläsning och felsökning på elutrustning.
Goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift.
Då resor ingår i tjänsten är B-körkort ett krav.
Meriterande om du har erfarenhet av Auto-ID / Machine Vision.

Logimark söker dig som vill vara med och påverka företagets fortsatta tillväxt. Du kommer att ha en central roll i en organisation som präglas av korta beslutsvägar och högt till tak. För rätt person finns det möjlighet att växa och utvecklas i företaget.
För att trivas i rollen som Automationsingenjör / PLC-programmerare hos oss så behöver du gilla att arbeta i en miljö med snabba beslut, leveranser och omställningar. Vid projektdeadlines kan arbetstempot vara högt och därför krävs det att du är stresstålig och har förmåga att prioritera din arbetsordning.
Som person är du handlingskraftig, engagerad och van att ta egna initiativ utan att för den sakens skull tappa teamkänslan. Du drivs av att hitta lösningar och göra det yttersta för att våra kunder ska bli nöjda.
Då arbetet innebär mycket kundkontakt är det viktigt att du har en social förmåga och är kommunikativ. Flexibilitet är något som vi värderar högt, då uppdragen ibland kan innebära långa dagar.
Stor vikt läggs vid din personlighet och profil.
Start: Omgående

Ansök nu

Systemutvecklare

Systemutvecklare/Programmerare
Läs mer Feb 13
Systemutvecklare .NET
Nu söker Logimark en erfaren systemutvecklare till vår systemavdelning i Malmö!
Arbetsbeskrivning
I ditt arbete som systemutvecklare hos Logimark är du delaktig i projektens samtliga faser och i dina arbetsuppgifter ingår bl.a. idégenerering, utvecklingsarbete, testning, kvalitetssäkring, driftsättning samt support. Vårt mål är att utveckla marknadsledande och innovativa lösningar inom produktmärkning och kontroll och därmed förenkla och förbättra våra kunders vardag. Detta innebär att våra system kommunicerar med bl.a. märkutrustningar, streckkodsläsare, visionsystem, vågutrustning, bansystem samt lager- och affärssystem.
Resor i tjänsten förekommer.
Din Profil
Ett par års erfarenhet som full stack i C# / .NET.
Känna till och förstå .NET Core, Blazor, , Entity Framework, LINQ, SOAP & REST API, JavaScript, HTML och CSS.
Kunna skriva testbar, förståelig, flexibel och underhållbar kod.
Erfarenhet och kunskap inom Git.
Goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift.
Då resor ingår i tjänsten är B-körkort ett krav.

Logimark söker dig som vill vara med och påverka företagets fortsatta tillväxt. Du kommer att ha en central roll i en organisation som präglas av korta beslutsvägar och högt till tak. För rätt person finns det möjlighet att växa och utvecklas i företaget.
För att trivas i rollen som Systemutvecklare hos oss så behöver du gilla att arbeta i en miljö med snabba beslut, leveranser och omställningar. Vid projektdeadlines kan arbetstempot vara högt och därför krävs det att du är stresstålig och har förmåga att prioritera din arbetsordning.
Som person är du handlingskraftig, engagerad och van att ta egna initiativ utan att för den sakens skull tappa teamkänslan. Du drivs av att hitta lösningar och göra det yttersta för att våra kunder ska bli nöjda.
Då arbetet innebär mycket kundkontakt är det viktigt att du har en social förmåga och är kommunikativ. Flexibilitet är något som vi värderar högt, då uppdragen ibland kan innebära långa dagar.
Start: Omgående

Ansök nu

Är du vår nya säljtalang?

Utesäljare
Läs mer Nov 14
Vi förstärker nu vårt säljteam i Göteborg med omnejd och söker därför en resande säljare med fokus på företagets coding segment. Som resande säljare på Logimark arbetar du med att utveckla och effektivisera nya och befintliga kunders märkningslösningar. Du sätter affären i fokus, har förmåga att arbeta proaktivt samt gillar att bidra med energi till teamet!
För att trivas hos oss ska du hela tiden sträva efter affärsmöjligheter och göra ditt yttersta för våra kunders bästa. Du ska gilla en verksamhet som är intensiv och omväxlande. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är affärsinriktad och har en drivkraft utöver det vanliga. Du har erfarenhet av B2B försäljning och en förståelse för ekonomiska nyckeltal. Du har en teknisk förståelse, gärna erfarenhet av försäljning och är duktig på att uttrycka dig. Då rollen innebär många internationella kontakter behöver du hantera engelska obehindrat.
Tidigare erfarenhet av märkningsbranschen är meriterande men inget krav.
Vi erbjuder
Du kommer att ha en roll i en säljorganisation som präglas av korta beslutsvägar och högt i tak. För rätt person finns det möjlighet att växa och utvecklas i företaget. Logimark vill investera i din professionella utveckling och stödjer dig i att uppnå dina ambitioner genom att erbjuda tekniska utbildningar för att du ska lyckas i säljteamet. Resor i tjänsten är ett krav.
Intresserad?
Då ska du ansöka snarast eftersom urval sker löpande. Kom ihåg att i din ansökan bifoga ditt CV där du beskriver din utbildning och erfarenhet, samt ett personligt brev där du berättar om vad som lockar dig med tjänsten och varför just du är rätt person för oss.
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Placering: Göteborg

Ansök nu