Malmö: Rekryterare sökes till Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Rekryterare sökes till Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-11-20 // Varaktighet: Heltid

Har du några års erfarenhet av självständigt rekryteringsarbete och är tillgänglig omgående? Välkommen med din ansökan!

Om uppdraget

Vår kund, som är verksam inom vatten och avlopp, söker en rekryterare omgående. Uppdraget löper fram till 2023-06-30, med möjlighet till förlängning. Placeringsort: Malmö.

Dina arbetsuppgifter

Du kommer att arbeta självständigt med egna rekryteringsuppdrag vilket innebär att vara en coachande och rådgivande partner till chefer genom hela rekryteringsprocessen från kravspecifikation till urval och vidare till pre- och onboarding. Rollen som rekryterare innebär också att bidra till att kvalitetssäkra kundens rekryterings- och introduktionsprocess, tillsammans med kollegor som arbetar inom området. I uppdraget ingår även att koordinera kundens introduktionsaktiviteter samt stötta chefer i digitala stöd för pre- och onboarding.

Primära arbetsverktyg är Easycruit, Linkedin, och Assessios urvalsverktyg MAP/Matrigma.

Dina kvalifikationer

Krav för tjänsten:

- En avslutad högskoleutbildning inom Personal- och arbetslivsprogrammet eller motsvarande
- Minst 2 års erfarenhet av att driva hela rekryteringsprocesser inom kompetensbaserad rekrytering, gärna inom branscher som samhällsbyggnad eller teknik
- Goda kunskaper i svenska, en god skribent med vana vid textbearbetning


Meriterande för tjänsten:

- Certifiering inom något urvals-testverktyg, med fördel MAP/Matrigma
- Erfarenhet att arbeta med search på LinkedIn


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Juuli Vainio, juuli.vainio@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Rekryterare/Rekryteringskonsult

Nedan visas andra jobb i Malmö som Rekryterare/Rekryteringskonsult.

Swedish Brands söker driven rekryterare

Läs mer Jan 14
Swedish Brands söker driven rekryterare!
Är du en person med stark social förmåga som söker ett dynamiskt och varierande arbete? Vill du vara en del av ett team som arbetar med några av Sveriges mest framstående varumärken? Då kan detta vara möjligheten för dig. Swedish Brands, en ledande aktör inom telefonitjänster, söker nu en passionerad och engagerad rekryterare för att stärka vårt växande team.

Vem vi söker
Vi söker en person med:

Stark personkännedom: Du förstår människor och deras drivkrafter.

Erfarenhet inom rekrytering eller försäljning: Du har tidigare arbetat med att identifiera och attrahera talanger.

Flexibilitet och entusiasm: Du är anpassningsbar och kan inspirera andra.

Resultatorientering: Du är inte nöjd förrän dina rekryteringsuppdrag är framgångsrikt tillsatta.

Arbetsbeskrivning
Som rekryterare hos oss kommer du att:

Du kommer att utgå från vårt kontor i centrala Malmö.

Matcha rätt kandidater: Hitta de bästa talangerna för våra säljuppdrag.

Hantera föränderliga situationer: Var beredd på snabba förändringar och anpassa dig därefter.

Ta eget ansvar: Var med oss och forma tydliga processer och rutiner samtidigt som du bidrar till vår framgång.

Du rekryterar både till vårt Malmö och Helsingborgs kontor. Detta innebär att du kommer behöva vara på plats i Helsingborg 1-2 gånger i veckan för att utföra intervjuer.

Kravprofil

Erfarenhet inom rekrytering eller försäljning.

Lyhörd och resultatinriktad.

Flytande i svenska, både i tal och skrift.

Vi erbjuder

En heltidstjänst med konkurrenskraftiga villkor.

Ett engagerat team och en positiv arbetsmiljö.

Kontor i centrala Malmö och Helsingborg.

Dina förmåner

Kontinuerlig utbildning och professionell utveckling.

Ett generöst bonusprogram.

Firande av framgångar med galor, utmärkelser och företagsresor.

Ansökan
Direkt via annonsen eller så skickar du ditt CV och personliga brev till rekrytering@swedishbrands.se

Om företaget

Swedish Brands har under nästan två decennier varit en pionjär inom telefonitjänster. Vår mission är att stödja Sveriges största varumärken i deras säljmål och att ge unga talanger en väg in i arbetslivet. Vi är kända för vår framåtriktade inställning och ständiga strävan efter att förbättra våra metoder och processer, alltid med fokus på våra kunders och medarbetares framgång.

Ansök nu

Swedish Brands söker driven rekryterare

Läs mer Jan 12
Swedish Brands söker driven rekryterare!
Är du en person med stark social förmåga som söker ett dynamiskt och varierande arbete? Vill du vara en del av ett team som arbetar med några av Sveriges mest framstående varumärken? Då kan detta vara möjligheten för dig. Swedish Brands, en ledande aktör inom telefonitjänster, söker nu en passionerad och engagerad rekryterare för att stärka vårt växande team.

Vem vi söker
Vi söker en person med:

Stark personkännedom: Du förstår människor och deras drivkrafter.

Erfarenhet inom rekrytering eller försäljning: Du har tidigare arbetat med att identifiera och attrahera talanger.

Flexibilitet och entusiasm: Du är anpassningsbar och kan inspirera andra.

Resultatorientering: Du är inte nöjd förrän dina rekryteringsuppdrag är framgångsrikt tillsatta.

Arbetsbeskrivning
Som rekryterare hos oss kommer du att:

Du kommer att utgå från vårt kontor i centrala Malmö.

Matcha rätt kandidater: Hitta de bästa talangerna för våra säljuppdrag.

Hantera föränderliga situationer: Var beredd på snabba förändringar och anpassa dig därefter.

Ta eget ansvar: Var med oss och forma tydliga processer och rutiner samtidigt som du bidrar till vår framgång.

Du rekryterar både till vårt Malmö och Helsingborgs kontor. Detta innebär att du kommer behöva vara på plats i Helsingborg 1-2 gånger i veckan för att utföra intervjuer.

Kravprofil

Erfarenhet inom rekrytering eller försäljning.

Lyhörd och resultatinriktad.

Flytande i svenska, både i tal och skrift.

Vi erbjuder

En heltidstjänst med konkurrenskraftiga villkor.

Ett engagerat team och en positiv arbetsmiljö.

Kontor i centrala Malmö och Helsingborg.

Dina förmåner

Kontinuerlig utbildning och professionell utveckling.

Ett generöst bonusprogram.

Firande av framgångar med galor, utmärkelser och företagsresor.

Ansökan
Direkt via annonsen eller så skickar du ditt CV och personliga brev till rekrytering@swedishbrands.se

Om företaget

Swedish Brands har under nästan två decennier varit en pionjär inom telefonitjänster. Vår mission är att stödja Sveriges största varumärken i deras säljmål och att ge unga talanger en väg in i arbetslivet. Vi är kända för vår framåtriktade inställning och ständiga strävan efter att förbättra våra metoder och processer, alltid med fokus på våra kunders och medarbetares framgång.

Ansök nu

Vi söker efter en HR & Rekryteringsspecialist där innovation och framgån...

Läs mer Jan 10
Välkommen till Cloudgruppen - där ditt HR & Rekryteringsdriv formar vår framtid!

Cloudgruppen befinner sig i en spännande expansionsfas och är stolta över att vara en ledande aktör inom molnbaserade lösningar. Med närvaro på 12 orter från Malmö i söder till Skellefteå i norr, har vi en imponerande arbetsstyrka på över 100 dedikerade medarbetare.
Vi söker nu en erfaren och passionerad HR & Rekryteringsspecialist som vill vara med och forma vår fortsatta framgångsresa.

Som HR & Rekryteringsspecialist kommer du att spela en central roll i vårt team och vara ansvarig för att driva och optimera våra rekryteringsprocesser. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:

- Planera och genomföra rekryteringsprocesser från start till mål.

- Utveckla och implementera effektiva rekryteringsstrategier för att säkerställa att vi attraherar och behåller de bästa talangerna.

- Samarbeta med ledningsgruppen för att förstå företagets långsiktiga strategiska mål och identifiera rekryteringsbehov.

- Ansvara för onboarding-processen för nya medarbetare och säkerställa en smidig integration i företagskulturen.

- Hantera och utveckla våra befintliga HR-processer för att optimera personalens prestation och välmående.

- Hantera personalärenden via mejl, telefon eller på plats från chefer och medarbetare.

Vi söker dig som har:

- Relevant högskoleutbildning inom HR eller motsvarande.

- Erfarenhet av framgångsrik rekrytering och arbete inom HR-funktionen.

- Stark förståelse för arbetsrätt och HR-processer.

- Kommunikationsfärdigheter i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Personliga egenskaper: För att trivas och lyckas i rollen som HR & Rekryteringsspecialist hos Cloudgruppen, tror vi att du är:

- Proaktiv och självgående med förmågan att arbeta både självständigt och i team.

- Relationsorienterad med en förmåga att bygga och underhålla långsiktiga samarbeten.

- Analytisk och strategisk med förmågan att översätta affärsbehov till konkreta HR-lösningar.

- Resultatorienterad och har hög grad av integritet och professionalism.

Din inställning präglas av en vilja att hitta effektiva lösningar för att driva organisationen framåt - alltid med människan i fokus!

Ansök nu

Swedish Brands söker driven rekryterare

Läs mer Jan 5
Swedish Brands söker driven rekryterare!
Är du en person med stark social förmåga som söker ett dynamiskt och varierande arbete? Vill du vara en del av ett team som arbetar med några av Sveriges mest framstående varumärken? Då kan detta vara möjligheten för dig. Swedish Brands, en ledande aktör inom telefonitjänster, söker nu en passionerad och engagerad rekryterare för att stärka vårt växande team.

Vem vi söker
Vi söker en person med:

Stark personkännedom: Du förstår människor och deras drivkrafter.

Erfarenhet inom rekrytering eller försäljning: Du har tidigare arbetat med att identifiera och attrahera talanger.

Flexibilitet och entusiasm: Du är anpassningsbar och kan inspirera andra.

Resultatorientering: Du är inte nöjd förrän dina rekryteringsuppdrag är framgångsrikt tillsatta.

Arbetsbeskrivning
Som rekryterare hos oss kommer du att:

Du kommer att utgå från vårt kontor i centrala Malmö.

Matcha rätt kandidater: Hitta de bästa talangerna för våra säljuppdrag.

Hantera föränderliga situationer: Var beredd på snabba förändringar och anpassa dig därefter.

Ta eget ansvar: Var med oss och forma tydliga processer och rutiner samtidigt som du bidrar till vår framgång.

Du rekryterar både till vårt Malmö och Helsingborgs kontor. Detta innebär att du kommer behöva vara på plats i Helsingborg 1-2 gånger i veckan för att utföra intervjuer.

Kravprofil

Erfarenhet inom rekrytering eller försäljning.

Lyhörd och resultatinriktad.

Flytande i svenska, både i tal och skrift.

Vi erbjuder

En heltidstjänst med konkurrenskraftiga villkor.

Ett engagerat team och en positiv arbetsmiljö.

Kontor i centrala Malmö och Helsingborg.

Dina förmåner

Kontinuerlig utbildning och professionell utveckling.

Ett generöst bonusprogram.

Firande av framgångar med galor, utmärkelser och företagsresor.

Ansökan
Direkt via annonsen eller så skickar du ditt CV och personliga brev till rekrytering@swedishbrands.se

Om företaget

Swedish Brands har under nästan två decennier varit en pionjär inom telefonitjänster. Vår mission är att stödja Sveriges största varumärken i deras säljmål och att ge unga talanger en väg in i arbetslivet. Vi är kända för vår framåtriktade inställning och ständiga strävan efter att förbättra våra metoder och processer, alltid med fokus på våra kunders och medarbetares framgång.

Ansök nu

Swedish Brands söker driven rekryterare

Läs mer Dec 30
Swedish Brands söker driven rekryterare!
Är du en person med stark social förmåga som söker ett dynamiskt och varierande arbete? Vill du vara en del av ett team som arbetar med några av Sveriges mest framstående varumärken? Då kan detta vara möjligheten för dig. Swedish Brands, en ledande aktör inom telefonitjänster, söker nu en passionerad och engagerad rekryterare för att stärka vårt växande team.

Vem vi söker
Vi söker en person med:

Stark personkännedom: Du förstår människor och deras drivkrafter.

Erfarenhet inom rekrytering eller försäljning: Du har tidigare arbetat med att identifiera och attrahera talanger.

Flexibilitet och entusiasm: Du är anpassningsbar och kan inspirera andra.

Resultatorientering: Du är inte nöjd förrän dina rekryteringsuppdrag är framgångsrikt tillsatta.

Arbetsbeskrivning
Som rekryterare hos oss kommer du att:

Du kommer att utgå från vårt kontor i centrala Malmö.

Matcha rätt kandidater: Hitta de bästa talangerna för våra säljuppdrag.

Hantera föränderliga situationer: Var beredd på snabba förändringar och anpassa dig därefter.

Ta eget ansvar: Var med oss och forma tydliga processer och rutiner samtidigt som du bidrar till vår framgång.

Du rekryterar både till vårt Malmö och Helsingborgs kontor. Detta innebär att du kommer behöva vara på plats i Helsingborg 1-2 gånger i veckan för att utföra intervjuer.

Kravprofil

Erfarenhet inom rekrytering eller försäljning.

Lyhörd och resultatinriktad.

Flytande i svenska, både i tal och skrift.

Vi erbjuder

En heltidstjänst med konkurrenskraftiga villkor.

Ett engagerat team och en positiv arbetsmiljö.

Kontor i centrala Malmö och Helsingborg.

Dina förmåner

Kontinuerlig utbildning och professionell utveckling.

Ett generöst bonusprogram.

Firande av framgångar med galor, utmärkelser och företagsresor.

Ansökan
Direkt via annonsen eller så skickar du ditt CV och personliga brev till rekrytering@swedishbrands.se

Om företaget

Swedish Brands har under nästan två decennier varit en pionjär inom telefonitjänster. Vår mission är att stödja Sveriges största varumärken i deras säljmål och att ge unga talanger en väg in i arbetslivet. Vi är kända för vår framåtriktade inställning och ständiga strävan efter att förbättra våra metoder och processer, alltid med fokus på våra kunders och medarbetares framgång.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Bemannia Kontor AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Bemannia Kontor AB .

Controllerchef

Controller
Läs mer Mar 22
Nu söker vi en interim controllerchef till ett spännande uppdrag på VA-syd.

Om uppdraget

Till VA-syd söker vi nu omgående en controllerchef. Uppdraget är på heltid och minst fram till midsommar. uppdraget utförs på plats med viss möjlighet till distansarbete enligt överenskommelse. Möjlighet till förlängning finns.

Dina arbetsuppgifter

Du ansvarar för ett controllerteam som har till uppgift att leverera kvalitativt stöd, analyser och uppföljning till ledning och övriga organisationen. Du kommer att driva verksamhetens ekonomistyrning och stödja ledning och chefer i utvecklingen av nyckeltal, mål och uppföljning.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är

- Övergripande ansvar för controllerenheten inklusive personalansvar för 9 controllers

- Leda och planera budget och prognosarbete

- Ansvara för att information är korrekt och levereras till organisationens intressenter i tid

- Analysera och identifiera avvikelser samt föreslå korrigerande åtgärder

- Uppmärksamma risker och möjligheter

- Delta i det övergripande arbetet för avdelningen och bidra i avdelningens ledningsgrupp

- Aktivt jobba för att förbättra interna processer

Du är kommunikativ, affärsmässig, strukturerad och analytisk. Som ledare är du resultatinriktad.



Dina kvalifikationer

- Akademisk examen inom ekonomi med inriktning mot redovisning, ekonomisk styrning eller motsvarande.

- Minst 7 års erfarenhet som controller

- Flera års ledarerfarenhet



Meriterande

Erfarenhet av ekonomiarbete på närliggande branscher är en merit, men inte ett krav.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 240327.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jan Snellman, jan.snellman@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-194 5000.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Ekonomiassistent omgående i Malmö

Ekonomiassistent
Läs mer Apr 8
Trivs du i en administrativ roll, har erfarenhet av hyresavtal och har ekonomisk förståelse? Då kan detta uppdrag vara utmärkt! Välkommen med din ansökan nedan.
Om uppdraget
Vi söker nu en ekonomiassistent till vår kund i centrala Malmö. Detta konsultuppdrag startar den 2 maj och pågår fram till och med den 15 december 2024. Denna tjänst är en deltidstjänst på 50% där du förväntas arbeta ca. 20h i veckan med möjligheten till arbeta hemifrån. Arbetstiderna är förlagda mellan 09.00 - 15.00.I detta arbetet kommer man sitta mycket administrativt vilket ger möjlighet att arbeta hemifrån. Men det finns också ett behov av att vara fysisk på plats eller tillgänglig för teamsmöten för att kunna fånga in synpunkter, kompletteringar m.m. i arbetet med att skriva de nya avtalen.
Dina arbetsuppgifter
För denna roll är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att skriva nya överenskommelser. Det som idag kallas hyresavtal ska skrivas om tillinterna överenskommelser avseende förhyrning av lokal enligt internhyresmodellen. Arbetet innefattar därtill att:
Skriva utkast av överenskommelser
Ha möten med ekonomiska förvaltare samt fastighetsförvaltare
Upprätta hyresavtal
Uträkning av hyra

Dina kvalifikationer
För att uppfylla kraven för rollen ser vi att du har:
Två (2) års yrkeserfarenhet som ekonomiassistent eller likvärdiga arbetsuppgifter
God kompetens i att administrera och skriva yrkesmässiga texter
Goda kunskaper i MS Office
Grundläggande högskolebehörighet
Flytande i svenska i såväl tal som skrift

Meriterande
Vana av att upprätta hyresavtal
Tidigareerfarenhet utifrån hur man räknar fram en hyra på en fastighet
Erfarenhet av fastighetsekonomi
Erfarenhet av juridik inom fastighetssektorn

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 16 april.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 881 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Registratorer till myndighet i Malmö

Registrator
Läs mer Apr 5
Har du arbetat med scanning och registrering av handlingar tidigare?Varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker tre registratorer till vår kund i Malmö som är enmyndighet som bland annat arbetarmedfolkbokföring och registrering av bouppteckningar. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startar omgåendeoch pågår tills augusti 2024. Du arbetar vid myndighetens kontor i centrala Malmö. Arbetet sker på vardagar och under kontorstid. Tjänsten är på heltid 100%.
Då dennatjänst är säkerhetsklassad krävs en godkändsäkerhetsintervju innan anställning.
Dina arbetsuppgifter
I denna rollkommer du att arbeta med fysisk posthantering och skanning av handlingar. Du kommer också arbeta med inkommande post samtfördela och sortera utgående post.Myndigheten är inne i en intensiv utvecklingsfas där målet är attha en helt digital dokumenthantering inom några år.Det dagliga arbetet utförs i ett högt tempo och det är viktigt att du är både driven och noggrann.

Dina kvalifikationer
God datorvana
Godkänd gymnasieexamen
Flytande i svenska i såväl tal som skrift
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Då lyft förekommer i tjänsten behöver du också vara vid god fysik

För denna tjänst söker vi dig som har engod förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Du ärserviceinriktad, harett bra bemötande samt ärförändringsbenägen och gillar att lära dig nya saker. Vidare har du engod förmåga att stödja och samverka med andra samt ärflexibel och kan snabbt ställa om då arbetsuppgifter förändras.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 12/4 2024.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 169 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Handläggare inom fastighetsförvaltning på Trafikverket

Fastighetsförvaltare
Läs mer Mar 18
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom fastighetsförvaltning och vill ta dig an ett uppdrag på en samhällsviktig myndighet? Sök redan idag till denna tjänst!

Om uppdraget

Vi söker nu en erfaren fastighetsförvaltare till Trafikverket. Detta avser ett heltidsuppdrag (100%) där du arbetar på plats i deras lokaler som är belägna i Malmö eller Kristianstad. Möjlighet till arbete på distans finns på två dagar i veckan. Kunden söker en person som kan påbörja uppdraget omgående, därefter pågår arbetet under 6 månader med chans till förlängning. Trafikverket förser dig med arbetsverktyg så som telefon, dator, skärm och tangentbord. Resor kan förekomma i tjänsten.

Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kund.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll arbetar du med förvaltning av Trafikverkets byggnader och att kontinuerligt skapa och upprätthålla befintliga kundrelationer hos kommuner, fastighetsägare m.fl. Utöver detta arbetar du även med:

- Ekonomisk uppföljning och budgetering

- Uthyrning av lokaler och hyresförhandlingar

- Företräda kunden som fastighetsägare vid förhandlingar

- Projektsamordning vid byggprojekt

- Säkerställa att driftleverantören levererar i enlighet med ingånget avtal

Dina kvalifikationer

- Utbildning inom fastighetsförvaltning eller annan utbildning i kombination med erfarenhet inom fastighetsförvaltning som Trafikverket bedömer vara likvärdig.

- Minst tre (3) års samlad erfarenhet av liknande uppdrag inom fastighetsförvaltning.
Uppdragen ska ha genomförts de senaste tio (10) åren.

- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt

- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

För denna tjänst behöver du lämna referensuppdrag som avser ett relevant uppdrag som antingen är pågående eller slutfört. Är uppdraget slutfört ska det vara avslutat inom de senaste två åren.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-04-03.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Jaqueline Shafig, jaqueline.shafig@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Programkommunikatör till MAXIMA inom VA SYD

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Mar 5
Har du en god förmåga att planera och strukturera? Är du även van vid att arbeta med interna samt externa kontaktytor och tycker om att arbeta noggrant och serviceinriktat? Då har vi tjänsten för dig!

Om uppdraget
Vi på Bemannia söker en Programkommunikatör till vår kund VA SYD. Uppdraget är heltid 100% med start så snart som möjligt och förväntas pågå i 12 månader med möjlighet till förlängning. Tjänsten är placerad på kundens kontor i Malmö och man arbetar måndag-fredag 8-16:30 flextid kan tillämpas.
VA SYD av Sveriges största vatten- och avfallsorganisation och driver på miljösmarta lösningar i samhället. Nu planerar de en av södra Sveriges största satsningar på infrastruktur i vår tid - MAXIMA, ett avloppsreningssystem för flera kommuner. Det nya systemet är en förutsättning för att möta befolkningstillväxt, klimatförändringar och miljökrav. De behöver nu förstärkning av en skicklig kommunikatör till programorganisationen.

Dina arbetsuppgifter

Programkommunikatören har ett ansvar för att verkställa tilldelade arbetsuppgifter som att ta fram strategier, planer och rutiner inom kommunikationsområdet och att genomföra beslutade kommunikationsaktiviteter. Programkommunikatören ska följa VA SYD och programmets styrande dokument och samordna kommunikationsinsatserna med övrig kommunikation från VA SYD och programmet. Programkommunikatören har också ett ansvar att bidra till ständig utveckling av kommunikationsarbetet och arbetsprocesser för att stärka programmets kommunikation och samlade kommunikativa kompetens.

Utöver detta ingår att:

- Aktivt bidra till kontinuerlig utveckling av kommunikationsarbetet och arbetsprocesser för att stärka programmets kommunikation och samlade kommunikativa kompetens

- Driva omvärldsbevakning för att identifiera kommunikationsbehov och arbetet med intressehantering för programmet

- Planera och genomföra kommunikationsarbete till VA SYDs linjeorganisation samt planera och genomföra studiebesök och event

- Samordna MAXIMAs budskap och driva arbetet med detta

- Skapa och hålla en tidplan för tilldelade arbetsuppgifter samt hålla den aktuell

- Samarbeta med upphandlade leverantörer inom kommunikation

Dina Kvalifikationer

- Akademisk utbildning inom kommunikation, eller motsvarande utbildning som bedöms likvärdig

- Erfarenhet av att initiera, planera, genomföra och följa upp kommunikationsarbete på strategisk och operativ nivå

- Goda kunskaper i relevanta arbetsverktyg enligt branschstandard

- Talar och skriver obehindrat på svenska

- Goda kunskaper i engelska tal och skrift

Som person ser vi att du är en lagspelare kan arbeta självständigt, flexibelt och kan lätt sätta dig in i arbetsuppgifter. Du är fylld med idéer, är lösningsorienterad samt har en god presentationsförmåga.

Meriterande

- Erfarenhet av att arbeta i stora komplexa organisationer

- Erfarenhet av att arbeta med kommunikation i stora byggprojekt

- Vana att arbeta i händelsestyrd miljö med snabba omställningar

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 12 mars

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, sanna.perjons@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 884 96 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Internservicemedarbetare till vår kund i Malmö

Receptionist, telefonist
Läs mer Feb 26
Vill du hoppa in och arbeta som vikarierande internservicemedarbetare när ordinarie personal är frånvarande? Är du kanske studerande och är i behov av ett extrajobb? Är du intresserad av att arbeta i ett sammansvetsat team där du är spindeln i nätet som hjälper till med allt från posthantering, felanmälningar av fastigheter till att representera företaget utåt? Då kan detta vara jobbet för dig!

Om uppdraget

Detta är en vikarietjänst för internservicemedarbetare. Du kommer att ersätta ordinarie personal vid behov när de är frånvarande. Kunden är ett välkänt fastighetsbolag i Malmö med uppdrag att stärka stadens utveckling genom en balanserad nyproduktion och ansvarsfull hyressättning.

Som internservicemedarbetare arbetar du i ett team om tre. Tillsammans ansvarar ni för att lokalerna är representativa och håller kontakt med städbolag och återvinningscentral.

Detta är en behovsanställning och upplärning startar omgående. Arbetstiderna är förlagda på vardagar mellan 08.00-16.30. Arbetstider utanför denna tidsram kan förekomma vid enstaka tillfällen, uppskattningsvis ca (6) gånger per år med anledning av evenemang.

Dina arbetsuppgifter

Som internservicemedarbetare kommer du ha ansvar över kontorets utrymmen genom att bland annat genomföra ronder i lokalerna för att se till att allt fungerar och hanterar felanmälningar. Du tar även emot besökare och svarar i telefon. I denna tjänst kommer du ansvarar för den dagliga driften av köket och ser till att konferensrummen är i ordning och att material finns i alla rum. I rollen ingår det även posthantering samt beställning av kontorsmaterial, städmaterial, fika, frukt och hantverkare.

Exempel på andra arbetsuppgifter som ingår i rollen:

- Kontakt med återvinningscentral i huset samt beställning av extra kärl för sekretess

- Tillsyn av första hjälpen-skåp, hjärtstartare, brandskyddskontroll och larmhantering

- ID-kort och inpasserings taggar till nya medarbetare eller reservkort till andra medarbetare

- Hantering av kontorets kopiatorer

- Ansvar för företagets cykelpool

- Utförande av administrativa arbetsuppgifter som bland annat fakturering

- Fotografering av nya medarbetare

- Teknisk assistans av enklare slag, tex felanmälan, introduktion till av-utrustning

Dina kvalifikationer

- Godkänd gymnasieexamen

- Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift

Meriterande

- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

- Goda datakunskaper och erfarenhet av MS Office

- Goda tekniska kunskaper

- Tidigare erfarenhet av fakturahantering och sekretessbelagda uppgifter

- Erfarenhet av fotografering och redigering

Vidare ser vi att du är en social person som har lätt för att skapa nya relationer i arbetet. Du ska gärna ha god problemlösningsförmåga och tar gärna tar egna initiativ.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-03-08.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, pernilla.garden@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 010 26 446 46

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu