Malmö: Handläggare till myndighet

Hitta ansökningsinfo om jobbet Handläggare till myndighet i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2023-04-26 // Varaktighet: Heltid

Ta chansen att arbeta med ett samhällsnyttigt uppdrag!

Om uppdraget

Vi söker nu flertalet handläggare till vår kund i Malmö som är en stor myndighet.
Uppdraget startar den 2 maj och kommer sedan pågå till 29 december 2023. Under anställningens gång är anställningsgraden på 100% och arbetet genomförs under kontorstid med viss flexibilitet i kundens lokaler. Uppdraget inleds med en introduktion.

Inför starten krävs det en godkänd säkerhetsintervju. Vi har därför inte möjlighet att ta in underkonsulter.
Lönesättningen för den här tjänsten baseras på kravprofilen.

Dina arbetsuppgifter

Då vår kund fått ett stort behov av konsulter som ska hjälpa med handläggning och beslutsfattande avseende elstöd för företag söker vi nu efter flera handläggare. Arbetet är omfattande och kommer innebära hantering av stora mängder ärenden där du självständigt fattar beslut utifrån riktlinjer och praxis. Detta innebär att du kommer utreda, granska och analysera underlag för att ta beslut om rätten till elstöd.

Dina kvalifikationer

Rollen kräver en förmåga att snabbt sätta sig in i nya arbetsuppgifter och känna sig trygg i att arbeta självständigt.

- Godkänd gymnasieutbildning

- Ett års arbetslivserfarenhet av handläggning på myndighet
dvs. handläggning och beslutsfattning inom ekonomi eller juridik

- God systemförståelse

- Goda kunskaper i MS-office-paketet

- Flytande i svenska i såväl tal som skrift



Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila alicia.belila@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08 122 00 464

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Skattehandläggare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Skattehandläggare.

Sommarjobb - Skattehandläggare

Läs mer Dec 27
Studerar du ekonomi eller juridik och letar efter ett värdefullt och samhällsnyttigt sommarjobb? Eller har du nyligen tagit examen och är redo att ta första steget i din karriär? Som skattehandläggare får du ett omväxlande och lärorikt arbete samtidigt som du får värdefull yrkeserfarenhet från Skatteverket.

Var med och gör samhället möjligt!

Om jobbet

Du arbetar med handläggning och utredning av ärenden som varierar i omfattning och komplexitet. Det innebär att du analyserar och bedömer olika typer av underlag. Du begär in kompletteringar via telefon, brev och digitala brevlådor i kontakt med privatpersoner och företag. Med stöd av lagar och regler gör du en bedömning av underlaget och fattar beslut. Vissa ärenden är enkla och snabba medan andra tar mer tid. Du jobbar med inkomstdeklarationer för löntagare och näringsidkare.

Du får en introduktion och en handledare som hjälper dig att planera ditt arbete. Du driver sedan självständigt dina ärenden och samverkar med andra. Arbetet innebär hantering av olika typer av ärenden och du lär dig och får nya kunskaper både på bredden och på djupet. Vi har flexibel arbetstid och det är en självklarhet för oss att du ska ha en balans mellan arbete och fritid.

Du tillhör skatteavdelningen och arbetar på skatteenhet 29. Din placering är i Malmö.

Om dig

För att göra ett bra jobb och trivas hos oss på Skatteverket behöver du vara lyhörd, tänka nytt och ta ansvar. Du ska också leva upp till vår medarbetarpolicy.

I det här jobbet ska du:

- självständigt planera och driva ditt arbete framåt för att nå resultat
- vara bra på att samarbeta och stötta andra för att nå gemensamma mål
- ha ett bra bemötande gentemot såväl våra kunder som dina kollegor
- arbeta effektivt och handlingskraftigt ta dig an arbetsuppgifterna
- kunna tala och skriva enkelt och tydligt på både svenska och engelska
- kunna analysera informationsflöden, se samband och fatta beslut.

Du ska även ha:

- en pågående (minst 60 godkända hp) eller nyligen avslutad högskoleutbildning om minst 180hp inom ekonomi eller juridik.

Det är önskvärt om du har aktuell och relevant arbetslivserfarenhet på Skatteverket.

Det är även önskvärt om du har aktuell och relevant administrativ arbetslivserfarenhet inom ekonomi eller juridik som exempelvis ekonomiassistent, försäkringshandläggare eller sommarnotarie/domstolshandläggare etc.

Det är även önskvärt om du har aktuell och relevant administrativ arbetslivserfarenhet av att bemöta människor med olika bakgrund via telefon och mejl.

Det är även önskvärt om du har godkända högskolepoäng i beskattnings- och/eller skatterätt.

Bra att veta

*Observera att sista ansökningsdatum är förlängt till 2024-01-31. 

Anställningen är tidsbegränsad från och med 15 april till och med 16 augusti 2024. Under april och maj är omfattningen 50 % och därefter är anställningen på heltid 100 %. Det finns under april och maj därför möjlighet att kombinera eventuella studier med arbetet som skattehandläggare. Det kommer att förekomma gemensamma genomgångar och utbildningar med obligatorisk närvaro under april och maj månad.

I det här jobbet finns det på grund av arbetsuppgifternas karaktär inte möjlighet att arbeta hemifrån.

Observera att du måste vara mycket noggrann när du fyller i frågorna i slutet av din ansökan. Svaren på dessa frågor kommer att ligga till grund för det första urvalet. Vid eventuell intervju ska du kunna uppvisa betyg och intyg som styrker dina svar på urvalsfrågorna.

En anställning hos oss kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras före beslut om anställning. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap.

På skatteverket.se/jobb kan du exempelvis läsa om vårt uppdrag och strategiska riktning, fördelarna med att jobba hos oss och hur det går till när du söker våra jobb.

Välkommen med din ansökan!

Skatteverket har en samhällsbärande roll. Vårt arbete berör alla privatpersoner och företag och genom vårt uppdrag bidrar vi till ett väl fungerande samhälle. Vår utveckling är kunddriven och vi samverkar med andra för att skapa effektiva lösningar. Tillsammans gör vi samhället möjligt.

Ansök nu

Deloitte söker Skattekonsult till Malmö!

Läs mer Okt 4
Företagsbeskrivning
Vill du arbeta i en dynamisk miljö med varierande frågor som rör svensk och internationell skatterätt? Där den juridiska analysen är central och lösningsorienterade svar ett måste? I en kultur där samarbete och teamkänsla lyser igenom i arbetsdagen? På en arbetsplats där du får använda såväl dina juridiska kunskaper som din sociala förmåga i en snabbt omväxlande vardag? Då kan denna tjänst vara något för dig!
Inom Business Tax erbjuder vi ett brett spektrum av tjänster inom företagsbeskattning. Vi är under stark tillväxt och lägger stora resurser på att vidareutveckla vår verksamhet och våra medarbetare. Vi erbjuder dig möjligheten att få arbeta med de största företagen i Sverige och internationellt. Dina arbetsuppgifter kommer att vara både omväxlande och utvecklande. Vi erbjuder konkret och lösningsorienterad rådgivning till våra klienter som omfattar en mängd olika juridiska frågeställningar. Vi lägger stor vikt vid klientrelationen och arbetar ständigt med att individualisera vår rådgivning och möta klientens förväntningar.
Jobbeskrivning
Du kommer att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö med varierade och spännande frågeställningar för svenska företag och internationella koncerner. En betydande del av våra klienter har en internationell koppling och du kommer därför att arbeta nära våra kollegor runtom i världen. I din roll hos oss kommer du att få utföra varierade arbetsuppgifter i form av juridiska utredningar, omstruktureringar, compliance-arbete och framför allt ha mycket klientkontakt. Vi letar efter just dig som gillar snabba ryck och att ta mycket ansvar.
Kravspecifikation
Vi söker dig som har en jurist- eller affärsjuridisk examen och har ett genuint intresse av skatterätt. Du kan antingen vara helt nyexaminerad från universitet eller ha arbetat några år i branschen (cirka 0–3 års erfarenhet). Du är en lagspelare som trivs med att jobba nära dina kollegor, är social och tycker att det är kul att ha nära kontakt med klienter. Det är meriterande om du har läst fördjupningskurs inom internationell beskattning eller företagsbeskattning samt valt skatt som ditt ämnesområde för examensarbete.


Tidigare erfarenhet i form av praktik, timanställning, sommarvikariat och liknande hos byrå, Skatteverket eller motsvarande arbetsgivare är också meriterande. Anställningen är på vårt kontor i Malmö med preliminärt startdatum i februari 2024. Du bör ha god stilistisk förmåga och goda kunskaper i svenska och engelska. Då vi arbetar i team är god samarbetsförmåga och social kompetens en förutsättning.
Ytterligare information
En karriär på Deloitte innebär ständig utveckling. Här får du tillgång till ett globalt nätverk av erfarna kollegor som bidrar till att du kan stärka både dig själv, våra klienter och vår verksamhet. Genom praktisk erfarenhet, en coach som stöttar din karriär, utbildning och kontinuerlig feedback får du hjälp att ta till vara dina styrkor. Du kommer att välkomnas in i ett team med högt i tak och bra kollegial stämning.
Ansökan
Du ansöker online. Din ansökan ska bestå av:
CV
En motivering till varför du är intresserad av Deloitte och rollen inom Business Tax samt varför du tror att du skulle passa för tjänsten. Du kan ladda upp din motivering som ett dokument.
Betygskopior från högskola/universitet

Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas tidigare, sista ansökningsdag är 30 november 2023.


Frågor?
Vid eventuella frågor kring ansökningsförfarandet är du välkommen att kontakta Jennifer Capdevila, Rekryterare, på telefon 070 080 27 70 eller via mejl jcapdevila@deloitte.se. Har du frågor kring tjänsten kontaktar du Caroline Gratte, Director på Business Tax, på telefon +46 70 080 42 21 eller via cgratte@deloitte.se


Som ett kvalitativt led i Deloittes rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare, trygga arbetsmiljön för våra medarbetare och möta regelkrav. Processen för bakgrundskontroller genomförs i samarbete med ToFindOut. https://tofindout.se/sv/faq/


What impact will you make?
På Deloitte gör ditt arbete en meningsfull skillnad, varje dag, medan du växer i en inkluderande företagskultur av samarbete och hög prestation. Utöver att skapa lösningar strävar vi efter att göra en positiv och avgörande skillnad för andra i vår omgivning, våra klienter och samhället. På Deloitte hittar du tidigare dolda möjligheter att lyckas och inser din fulla potential.

Ansök nu

Praktik på skatteavdelningen i Malmö våren 2024!

Läs mer Okt 5
Företagsbeskrivning
Nu har du möjligheten att bli en del av vårt team på Deloittes framgångsrika skatteavdelning. Vår framgång beror på bredden av våra tjänster och den djupa kompetensen vi har i specifika frågor. Du blir en del av vårt globala nätverk av skatteexperter i 150 länder som levererar tjänster till Sveriges och världens största företag.
Vi erbjuder konkret och lösningsorienterad rådgivning som omfattar alla typer av skattefrågor för företag och individer. Vår specialistkompetens täcker bland annat svensk och internationell företags- och individbeskattning, internprissättning, incitamentsprogram, mervärdesskatt och andra indirekta skatter. Vår skatteavdelning är uppdelad i följande tjänsteområden: Corporate & International Tax Services, Indirect Tax Services och Global Employer Services. Nu söker vi praktikanter inför våren 2024 till våra avdelningar Corporate & International Tax samt Indirect Tax Services.
Jobbeskrivning
Corporate Tax - Företagsbeskattning
Business Tax erbjuder konkret, proaktiv och lösningsorienterad rådgivning till våra klienter som omfattar alla typer av skattefrågor för företag. Vår specialistkompetens täcker bland annat svensk och internationell företagsbeskattning med fokusområden som till exempel finansiella företag, rapportering och redovisning av skatt, omstruktureringar, finansiering, skatteprocess, tolkning och tillämpning av dubbelbeskattningsavtal.

Indirect Tax Services - Indirekta skatter
Inom Indirect Tax Services erbjuder vi rådgivning som omfattar hantering av moms, tull och andra indirekta skatter. Vi assisterar bland annat i momsfrågor vid transaktioner med utlandet, bedömning av avdragsrätt, tillämpning av undantag från moms samt processer och rutiner för en effektiv momsrapportering.

Kravspecifikation
Vi söker dig som läser till jurist med skatt som specialinriktning samt har ett intresse för att arbeta med svensk och internationell beskattning i en internationell miljö. Du bör vara i slutet av din utbildning.
Relevant arbetslivserfarenhet, goda studiebetyg, engagemang vid sidan av studierna samt arbete eller studier utomlands anses meriterande. För att trivas hos oss behöver du även en stark drivkraft och god samarbetsförmåga.
Praktikperioden omfattar heltid under 10 sammanhängande veckor och kan med fördel kombineras med uppsatsskrivande.
Ytterligare information
Vi erbjuder praktik i ett spännande och utmanande affärsklimat där du får stora möjligheter till erfarenhetsutbyte och personlig utveckling. Du blir en del av en global firma med ett kraftfullt nätverk av erfarna kollegor.
Ansökan
Du ansöker online. Din ansökan ska bestå av:
CV & betyg
Ange gärna i din ansökan vilken termin du studerar.

Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi arbetar med löpande urval vilket innebär att praktikplatsen kan tillsättas tidigare, sista ansökningsdag är 30 november 2023.
Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Jennifer Capdevila, Talent Acquisition Specialist, på telefon 070-080 27 70 eller via mejl jcapdevila@deloitte.se.?


Som ett kvalitativt led i Deloittes rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare, trygga arbetsmiljön för våra medarbetare och möta regelkrav. Processen för bakgrundskontroller genomförs i samarbete med ToFindOut. https://tofindout.se/sv/faq/


What impact will you make?
På Deloitte gör ditt arbete en meningsfull skillnad, varje dag, medan du växer i en inkluderande företagskultur av samarbete och hög prestation. Utöver att skapa lösningar strävar vi efter att göra en positiv och avgörande skillnad för andra i vår omgivning, våra klienter och samhället. På Deloitte hittar du tidigare dolda möjligheter att lyckas och inser din fulla potential.

Ansök nu

Kvalificerad jurist/ekonom inom beskattningsområdet

Läs mer Aug 29
Vill du vara med och skapa samhällsnytta? Vill du arbeta tillsammans med kunniga kollegor för att förebygga och motverka skatteundandragande? Hos oss får du ett omväxlande och lärorikt arbete som innehåller kvalificerade utredningar och många kontakter.

Om jobbet
Som förankrande särskilt kvalificerad beslutsfattare (FSKB) jobbar du i nära samarbete med skatterevisorer och utredare för att säkerställa att revisioner och utredningar har en god och enhetlig kvalitet både i utredningarna och i beslutsfattandet. Utredningarna kan exempelvis handla om osanna fakturor, nyttjande av oredovisad arbetskraft, olagliga penningtransaktioner eller felaktigt utnyttjande av utbetalningssystem samt andra utredningar som rör små- och medelstora företag. Du analyserar, prövar bevisfrågor, bygger upp argumentation och tar ställning i juridiska frågeställningar.

Beroende på din tidigare erfarenhet och behovet i verksamheten kan det även bli aktuellt att arbeta som skatteombud och då med att föra Skatteverkets talan i domstolsprocesser.

Hos oss får du arbeta brett och ingen dag ser likadan ut. Vår enhet fungerar som ett stöd för beskattningsverksamheten i flera frågor.  Vi handlägger betalningssäkring, ansökningar om anstånd med betalning för omprövningar och överklaganden. Vi fattar omprövningsbesluten som följd av våra revisioner och som skatteombud företräder vi Skatteverket i domstol.

Vi arbetar i team där vi delar med oss av våra erfarenheter och du kommer att få en handledare som hjälper dig att komma in i arbetet.

För oss är det en självklarhet att du har en bra balans mellan arbete och fritid och vi tillämpar flexibel arbetstid. Du kommer att ha möjlighet att planera din arbetsdag och du driver dina ärenden självständigt och i nära samverkan med andra. Det är ett varierat arbete och ett ständigt lärande, både på bredden och på djupet.

För oss är det viktigt att du har lätt för att samarbeta och har förmågan att hantera många olika frågor, stora som små, med samma engagemang. På vår enhet finns både bredd och djup och tillsammans löser vi de arbetsuppgifter som efterfrågas.

Du tillhör skatteenhet 59 på Skatteavdelningen och på enheten är vi ca 120 medarbetare. Enheten arbetar inom samtliga program inom Skatteavdelningen och din placeringsort är Malmö.

Om dig
För att göra ett bra jobb och trivas hos oss på Skatteverket behöver du vara lyhörd, tänka nytt och ta ansvar. Du ska också leva upp till vår https://skatteverket.se/medarbetarpolicy.

I det här jobbet ska du:

- vara trygg i din yrkesroll och som person
- ha god samarbetsförmåga och ett vänligt bemötande
- kunna driva och ta ställning i rättsliga frågor
- kunna analysera informationsflöden, se samband och fatta beslut.
- ha en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
- kunna hantera ärenden som ställer höga krav på integritet och mod

Du ska även ha:

- en avslutad högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik om minst 180hp (120 p)
- ett par års aktuell erfarenhet av att självständigt analysera och utreda skatterättsliga frågor från exempelvis Skatteverket, domstol eller revisionsbyrå.

Bra att veta
Anställningen är tillsvidare och kan inledas med provanställning i sex månader.

En anställning hos oss kan innebära placering i säkerhetsklass. En säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) kan därför komma att genomföras före beslut om anställning. För en del av våra arbetsuppgifter i säkerhetsklass krävs svenskt medborgarskap.

På https://skatteverket.se/jobb kan du exempelvis läsa om vår samhällsbärande roll, fördelarna med att jobba hos oss och hur det går till när du söker våra jobb.

När du ansöker bifogar du ditt cv. Vi använder inte personligt brev i våra rekryteringar och du ska därför inte bifoga det i din ansökan.

Välkommen med din ansökan!

Skatteverket har en samhällsbärande roll. Vårt arbete berör alla privatpersoner och företag och genom vårt uppdrag bidrar vi till ett väl fungerande samhälle. Vår utveckling är kunddriven och vi samverkar med andra för att skapa effektiva lösningar. Tillsammans gör vi samhället möjligt.

Ansök nu

Uniper söker en ny medarbetare till vår skatteavdelning

Läs mer Maj 24
Passion for Energy
Vi på Uniper gillar passionerade medarbetare och kollegor. Med passion som drivkraft ser vi till att leverera el med högsta kvalitet till samhälle och industri i Sverige – varje sekund av årets alla dagar. Det är i det personliga engagemanget, i dialog, mångfald och olikheter på jobbet som vi tillsammans levererar samhällsnytta i realtid – och samtidigt fokuserar vår innovationskraft mot framtidens energilösningar. Eller som vi säger: ’”Passion for energy”. Vi behöver fler som brinner för energi och vill göra skillnad på riktigt. Är du en av dem?
The Uniper Way – så arbetar vi
Våra medarbetare är grunden för Unipers framgång och framtid. Vi arbetar tillsammans och i dialog. Hos oss utvecklas och förstärks kompetens på individnivå. Vi visar entreprenöranda och tar ansvar, i alla delar av koncernen. Vi har en gemensam hållning och värdegrund för hur vi bedriver det dagliga arbetet inom koncernen och i våra olika verksamheter. Vi kallar det ”The Uniper Way”.
Vad vi söker
Tycker du om skatt och är en lagspelare? Då ser vi fram emot dig som ny kollega.
Uniper söker dig som tycker att skatt och ekonomi är roligt och intressant och vill utvecklas inom detta. Skatteavdelningen består idag av fyra engagerade skattespecialister med bred kunskap inom skatt. Vi har ett öppet arbetsklimat där utbyte av kunskap och erfarenhet är en viktig del. Avdelningen ansvarar för skatterapportering och skattekonsultation inom den svenska delen av koncernen. Arbetet består i att arbeta både mot den svenska och den utländska delen av koncernen. Energibranschen är ständigt aktuell och föränderlig och vi ställs inför nya frågor och utmaningar hela tiden.
Vi söker dig som på ett prestigelöst sätt vill bidra till att driva vår skatteavdelning framåt tillsammans med oss. Vi är en liten avdelning som hjälps åt när det behövs och vi drivs av lärande och utveckling, både individuellt och som team. Att dela med sig av sin kunskap är en självklarhet för oss. Vi har roligt tillsammans i en inkluderande miljö där det är av vikt att det finns en balans mellan arbete och fritid.
Du kommer att tillsammans med våra skattespecialister vara ett viktigt stöd i såväl stora som små frågor inom både skatt och redovisning. Arbetet består bl.a. av att utveckla våra interna arbetsprocesser och kontroller, skatterapportering och deklarationsarbete för flera av våra dotterbolag, kontakt med myndigheter och andra avdelningar och bolag inom Uniper-koncernen. Du kommer också att arbeta med lättare bokföring. Vi ser gärna att du vill växa in i rollen och utvecklas tillsammans med oss.
Uniper är en del av Sveriges kritiska infrastruktur och vår verksamhet omfattas bl.a. av regler kring säkerhetsskydd, exportkontroll och nukleär icke-spridning.
Vi kommer därför att genomföra säkerhetsprövning av alla våra tjänster och komplettera med registerkontroll för säkerhetsklassade befattningar, i enlighet med Säkerhetsskyddslagen.
Eventuell hälsoundersökning inklusive drogtest kan också vara aktuellt innan anställning.
Vem vi söker
Vi söker dig som;
• vill växa, utvecklas och lära dig nya saker i ditt arbete
• är noggrann
• är en lagspelare med mycket god förmåga att samarbeta och skapa goda relationer
• är positivt engagerad i förändringar

Vi ser gärna att du antingen har yrkesutbildning inom t.ex. ekonomi eller paralegal, alternativt erfarenhet från Skatteverket eller från ekonomiavdelning på bolag. Du har goda kunskaper i svenska och engelska och kan kommunicera i både tal och skrift på ett tydligt och lättförståeligt sätt. Vi arbetar i SAP och det är en fördel om du har erfarenhet från det eller något liknande ekonomisystem.


Kontaktinformation
Vid frågor är du välkommen att kontakta: Rekryterande chef, Ann-Marie Bjerström
0730-85 56 36


Fackliga kontaktpersoner
Charlotte Pennander, Unionen
+46 705 885879
Laila Klintesten, Unionen
+46 708 244689
Magnus Nicklasson, Sveriges Ingenjörer
+46 76 1154687

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Bemannia Kontor AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Bemannia Kontor AB .

Controllerchef

Controller
Läs mer Mar 22
Nu söker vi en interim controllerchef till ett spännande uppdrag på VA-syd.

Om uppdraget

Till VA-syd söker vi nu omgående en controllerchef. Uppdraget är på heltid och minst fram till midsommar. uppdraget utförs på plats med viss möjlighet till distansarbete enligt överenskommelse. Möjlighet till förlängning finns.

Dina arbetsuppgifter

Du ansvarar för ett controllerteam som har till uppgift att leverera kvalitativt stöd, analyser och uppföljning till ledning och övriga organisationen. Du kommer att driva verksamhetens ekonomistyrning och stödja ledning och chefer i utvecklingen av nyckeltal, mål och uppföljning.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är

- Övergripande ansvar för controllerenheten inklusive personalansvar för 9 controllers

- Leda och planera budget och prognosarbete

- Ansvara för att information är korrekt och levereras till organisationens intressenter i tid

- Analysera och identifiera avvikelser samt föreslå korrigerande åtgärder

- Uppmärksamma risker och möjligheter

- Delta i det övergripande arbetet för avdelningen och bidra i avdelningens ledningsgrupp

- Aktivt jobba för att förbättra interna processer

Du är kommunikativ, affärsmässig, strukturerad och analytisk. Som ledare är du resultatinriktad.



Dina kvalifikationer

- Akademisk examen inom ekonomi med inriktning mot redovisning, ekonomisk styrning eller motsvarande.

- Minst 7 års erfarenhet som controller

- Flera års ledarerfarenhet



Meriterande

Erfarenhet av ekonomiarbete på närliggande branscher är en merit, men inte ett krav.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 240327.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jan Snellman, jan.snellman@bemannia.se.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-194 5000.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Ekonomiassistent omgående i Malmö

Ekonomiassistent
Läs mer Apr 8
Trivs du i en administrativ roll, har erfarenhet av hyresavtal och har ekonomisk förståelse? Då kan detta uppdrag vara utmärkt! Välkommen med din ansökan nedan.
Om uppdraget
Vi söker nu en ekonomiassistent till vår kund i centrala Malmö. Detta konsultuppdrag startar den 2 maj och pågår fram till och med den 15 december 2024. Denna tjänst är en deltidstjänst på 50% där du förväntas arbeta ca. 20h i veckan med möjligheten till arbeta hemifrån. Arbetstiderna är förlagda mellan 09.00 - 15.00.I detta arbetet kommer man sitta mycket administrativt vilket ger möjlighet att arbeta hemifrån. Men det finns också ett behov av att vara fysisk på plats eller tillgänglig för teamsmöten för att kunna fånga in synpunkter, kompletteringar m.m. i arbetet med att skriva de nya avtalen.
Dina arbetsuppgifter
För denna roll är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att skriva nya överenskommelser. Det som idag kallas hyresavtal ska skrivas om tillinterna överenskommelser avseende förhyrning av lokal enligt internhyresmodellen. Arbetet innefattar därtill att:
Skriva utkast av överenskommelser
Ha möten med ekonomiska förvaltare samt fastighetsförvaltare
Upprätta hyresavtal
Uträkning av hyra

Dina kvalifikationer
För att uppfylla kraven för rollen ser vi att du har:
Två (2) års yrkeserfarenhet som ekonomiassistent eller likvärdiga arbetsuppgifter
God kompetens i att administrera och skriva yrkesmässiga texter
Goda kunskaper i MS Office
Grundläggande högskolebehörighet
Flytande i svenska i såväl tal som skrift

Meriterande
Vana av att upprätta hyresavtal
Tidigareerfarenhet utifrån hur man räknar fram en hyra på en fastighet
Erfarenhet av fastighetsekonomi
Erfarenhet av juridik inom fastighetssektorn

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 16 april.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 881 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Registratorer till myndighet i Malmö

Registrator
Läs mer Apr 5
Har du arbetat med scanning och registrering av handlingar tidigare?Varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker tre registratorer till vår kund i Malmö som är enmyndighet som bland annat arbetarmedfolkbokföring och registrering av bouppteckningar. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startar omgåendeoch pågår tills augusti 2024. Du arbetar vid myndighetens kontor i centrala Malmö. Arbetet sker på vardagar och under kontorstid. Tjänsten är på heltid 100%.
Då dennatjänst är säkerhetsklassad krävs en godkändsäkerhetsintervju innan anställning.
Dina arbetsuppgifter
I denna rollkommer du att arbeta med fysisk posthantering och skanning av handlingar. Du kommer också arbeta med inkommande post samtfördela och sortera utgående post.Myndigheten är inne i en intensiv utvecklingsfas där målet är attha en helt digital dokumenthantering inom några år.Det dagliga arbetet utförs i ett högt tempo och det är viktigt att du är både driven och noggrann.

Dina kvalifikationer
God datorvana
Godkänd gymnasieexamen
Flytande i svenska i såväl tal som skrift
Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Då lyft förekommer i tjänsten behöver du också vara vid god fysik

För denna tjänst söker vi dig som har engod förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Du ärserviceinriktad, harett bra bemötande samt ärförändringsbenägen och gillar att lära dig nya saker. Vidare har du engod förmåga att stödja och samverka med andra samt ärflexibel och kan snabbt ställa om då arbetsuppgifter förändras.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 12/4 2024.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg annelie.hammarborg@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072 169 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Handläggare inom fastighetsförvaltning på Trafikverket

Fastighetsförvaltare
Läs mer Mar 18
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom fastighetsförvaltning och vill ta dig an ett uppdrag på en samhällsviktig myndighet? Sök redan idag till denna tjänst!

Om uppdraget

Vi söker nu en erfaren fastighetsförvaltare till Trafikverket. Detta avser ett heltidsuppdrag (100%) där du arbetar på plats i deras lokaler som är belägna i Malmö eller Kristianstad. Möjlighet till arbete på distans finns på två dagar i veckan. Kunden söker en person som kan påbörja uppdraget omgående, därefter pågår arbetet under 6 månader med chans till förlängning. Trafikverket förser dig med arbetsverktyg så som telefon, dator, skärm och tangentbord. Resor kan förekomma i tjänsten.

Detta är ett konsultuppdrag via Bemannia med placering hos kund.

Dina arbetsuppgifter

I denna roll arbetar du med förvaltning av Trafikverkets byggnader och att kontinuerligt skapa och upprätthålla befintliga kundrelationer hos kommuner, fastighetsägare m.fl. Utöver detta arbetar du även med:

- Ekonomisk uppföljning och budgetering

- Uthyrning av lokaler och hyresförhandlingar

- Företräda kunden som fastighetsägare vid förhandlingar

- Projektsamordning vid byggprojekt

- Säkerställa att driftleverantören levererar i enlighet med ingånget avtal

Dina kvalifikationer

- Utbildning inom fastighetsförvaltning eller annan utbildning i kombination med erfarenhet inom fastighetsförvaltning som Trafikverket bedömer vara likvärdig.

- Minst tre (3) års samlad erfarenhet av liknande uppdrag inom fastighetsförvaltning.
Uppdragen ska ha genomförts de senaste tio (10) åren.

- Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt

- Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.

För denna tjänst behöver du lämna referensuppdrag som avser ett relevant uppdrag som antingen är pågående eller slutfört. Är uppdraget slutfört ska det vara avslutat inom de senaste två åren.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-04-03.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Jaqueline Shafig, jaqueline.shafig@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 175 50 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Programkommunikatör till MAXIMA inom VA SYD

Informatör/Kommunikatör
Läs mer Mar 5
Har du en god förmåga att planera och strukturera? Är du även van vid att arbeta med interna samt externa kontaktytor och tycker om att arbeta noggrant och serviceinriktat? Då har vi tjänsten för dig!

Om uppdraget
Vi på Bemannia söker en Programkommunikatör till vår kund VA SYD. Uppdraget är heltid 100% med start så snart som möjligt och förväntas pågå i 12 månader med möjlighet till förlängning. Tjänsten är placerad på kundens kontor i Malmö och man arbetar måndag-fredag 8-16:30 flextid kan tillämpas.
VA SYD av Sveriges största vatten- och avfallsorganisation och driver på miljösmarta lösningar i samhället. Nu planerar de en av södra Sveriges största satsningar på infrastruktur i vår tid - MAXIMA, ett avloppsreningssystem för flera kommuner. Det nya systemet är en förutsättning för att möta befolkningstillväxt, klimatförändringar och miljökrav. De behöver nu förstärkning av en skicklig kommunikatör till programorganisationen.

Dina arbetsuppgifter

Programkommunikatören har ett ansvar för att verkställa tilldelade arbetsuppgifter som att ta fram strategier, planer och rutiner inom kommunikationsområdet och att genomföra beslutade kommunikationsaktiviteter. Programkommunikatören ska följa VA SYD och programmets styrande dokument och samordna kommunikationsinsatserna med övrig kommunikation från VA SYD och programmet. Programkommunikatören har också ett ansvar att bidra till ständig utveckling av kommunikationsarbetet och arbetsprocesser för att stärka programmets kommunikation och samlade kommunikativa kompetens.

Utöver detta ingår att:

- Aktivt bidra till kontinuerlig utveckling av kommunikationsarbetet och arbetsprocesser för att stärka programmets kommunikation och samlade kommunikativa kompetens

- Driva omvärldsbevakning för att identifiera kommunikationsbehov och arbetet med intressehantering för programmet

- Planera och genomföra kommunikationsarbete till VA SYDs linjeorganisation samt planera och genomföra studiebesök och event

- Samordna MAXIMAs budskap och driva arbetet med detta

- Skapa och hålla en tidplan för tilldelade arbetsuppgifter samt hålla den aktuell

- Samarbeta med upphandlade leverantörer inom kommunikation

Dina Kvalifikationer

- Akademisk utbildning inom kommunikation, eller motsvarande utbildning som bedöms likvärdig

- Erfarenhet av att initiera, planera, genomföra och följa upp kommunikationsarbete på strategisk och operativ nivå

- Goda kunskaper i relevanta arbetsverktyg enligt branschstandard

- Talar och skriver obehindrat på svenska

- Goda kunskaper i engelska tal och skrift

Som person ser vi att du är en lagspelare kan arbeta självständigt, flexibelt och kan lätt sätta dig in i arbetsuppgifter. Du är fylld med idéer, är lösningsorienterad samt har en god presentationsförmåga.

Meriterande

- Erfarenhet av att arbeta i stora komplexa organisationer

- Erfarenhet av att arbeta med kommunikation i stora byggprojekt

- Vana att arbeta i händelsestyrd miljö med snabba omställningar

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 12 mars

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons, sanna.perjons@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 884 96 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu

Internservicemedarbetare till vår kund i Malmö

Receptionist, telefonist
Läs mer Feb 26
Vill du hoppa in och arbeta som vikarierande internservicemedarbetare när ordinarie personal är frånvarande? Är du kanske studerande och är i behov av ett extrajobb? Är du intresserad av att arbeta i ett sammansvetsat team där du är spindeln i nätet som hjälper till med allt från posthantering, felanmälningar av fastigheter till att representera företaget utåt? Då kan detta vara jobbet för dig!

Om uppdraget

Detta är en vikarietjänst för internservicemedarbetare. Du kommer att ersätta ordinarie personal vid behov när de är frånvarande. Kunden är ett välkänt fastighetsbolag i Malmö med uppdrag att stärka stadens utveckling genom en balanserad nyproduktion och ansvarsfull hyressättning.

Som internservicemedarbetare arbetar du i ett team om tre. Tillsammans ansvarar ni för att lokalerna är representativa och håller kontakt med städbolag och återvinningscentral.

Detta är en behovsanställning och upplärning startar omgående. Arbetstiderna är förlagda på vardagar mellan 08.00-16.30. Arbetstider utanför denna tidsram kan förekomma vid enstaka tillfällen, uppskattningsvis ca (6) gånger per år med anledning av evenemang.

Dina arbetsuppgifter

Som internservicemedarbetare kommer du ha ansvar över kontorets utrymmen genom att bland annat genomföra ronder i lokalerna för att se till att allt fungerar och hanterar felanmälningar. Du tar även emot besökare och svarar i telefon. I denna tjänst kommer du ansvarar för den dagliga driften av köket och ser till att konferensrummen är i ordning och att material finns i alla rum. I rollen ingår det även posthantering samt beställning av kontorsmaterial, städmaterial, fika, frukt och hantverkare.

Exempel på andra arbetsuppgifter som ingår i rollen:

- Kontakt med återvinningscentral i huset samt beställning av extra kärl för sekretess

- Tillsyn av första hjälpen-skåp, hjärtstartare, brandskyddskontroll och larmhantering

- ID-kort och inpasserings taggar till nya medarbetare eller reservkort till andra medarbetare

- Hantering av kontorets kopiatorer

- Ansvar för företagets cykelpool

- Utförande av administrativa arbetsuppgifter som bland annat fakturering

- Fotografering av nya medarbetare

- Teknisk assistans av enklare slag, tex felanmälan, introduktion till av-utrustning

Dina kvalifikationer

- Godkänd gymnasieexamen

- Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift

Meriterande

- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter

- Goda datakunskaper och erfarenhet av MS Office

- Goda tekniska kunskaper

- Tidigare erfarenhet av fakturahantering och sekretessbelagda uppgifter

- Erfarenhet av fotografering och redigering

Vidare ser vi att du är en social person som har lätt för att skapa nya relationer i arbetet. Du ska gärna ha god problemlösningsförmåga och tar gärna tar egna initiativ.

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-03-08.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, pernilla.garden@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 010 26 446 46

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Ansök nu