Andara Group AB jobb i Malmö

Hitta lediga jobb hos Andara Group AB i Malmö. Välj att läsa mer om ett jobb eller gå vidare och ansök jobbet i Malmö.

Sommarjobb som Ekonomiassistent i Malmö

Ekonomiassistent
Läs mer Mar 1
Vi söker hjälpsamma och lösningsorienterade Ekonomiassistenter för olika sommarvikariat till företag i Malmöområdet!

Under juni, juli och augusti har vi flera kunder som behöver förstärkning med bland annat kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring, avstämningar, moms- och skatteredovisning samt enklare bokslutsarbete.

Arbetsuppgifter

Som sommarjobbare kommer du att arbeta med diverse ekonomiadministration. Du kommer att stötta och vara backup när personer på ekonomiavdelningen har semester.

I arbetsuppgifterna kan bland annat följande ingå:

- Hantering av kund- och leverantörsreskontra

- Löpande bokföring

- Fakturering, påminnelse och inkasso

- Kontakt med bank

- Bevakning osäkra kundfordringar

- Avstämningar

- Månadsbokslut

- Hantering av inkommande mail och post

Kvalifikationer

Ett krav för att axla rollen som Ekonomiassistent under sommaren är att du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare. Du är van vid att jobba på kontor. Kanske studerar du ekonomi och har sommarlov?

- Goda kunskaper i Office-paketet och särskilt excel är ett krav

- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav

Vem vi söker

Vi söker efter en ambitiös och positiv person som gillar utmaningar och problemlösning. Du är noggrann, effektiv och analytisk. För att trivas med arbetsuppgifterna och är det viktigt att vara prestigelös, serviceinriktad och ha god social kompetens och kommunikationsförmåga.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: början på juni

- Omfattning: oftast heltid men ibland även deltid

- Placering: Malmöområdet

- Uppdragstyp: konsultuppdrag där du blir anställd på Andara Economy

Andara Economy ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Sofie Jansson på sofie.jansson@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Interimskonsult inom redovisning till Malmö

Redovisningsekonom
Läs mer Jan 8
För olika kunders räkning söker vi interims- och underkonsulter inom redovisning. Många av våra kunder i Malmö och runt om i Skåne efterfrågar just nu konsulter för kortare eller längre uppdrag, både på heltid och deltid. Vi söker dig som är intresserad av ett interimsuppdrag inom redovisning, löpande bokföring, lön eller controlling. Du kan också ha en bakgrund som ekonomichef eller CFO och tycka att interimsuppdrag låter spännande!

Genom att vara interims- eller underkonsult hos oss på Andara Group får du stor frihet att styra din egen tid, bestämma vilka uppdrag du ska välja och utvecklas inom nya områden.

Våra uppdrag har alltid en fastställd början och slut och du går in som interimskonsult med syfte att till exempel fylla ett kompetensbehov under tiden en rekryteringsprocess pågår eller som vikarie för en chef eller specialist. Vi har även kunder som efterfrågar underkonsulter för att utföra en specifik uppgift under en begränsad period.

Vi på Andara Group hjälper dig att hitta uppdrag och matchar din kompetens och erfarenhet mot rätt kund. Genom att vara underkonsult håller du i taktpinnen och styr helt själv via ditt egna bolag. Har du inte eget bolag går det bra att bli anställd som konsult hos oss på Andara Group.

Registrera gärna ditt CV hos oss så kontaktar vi dig för att matcha dig mot våra uppdrag.

Vid frågor kontakta gärna vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se.

Mer om Andara Economy

Våra kunder brukar beskriva Andara Economy som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Economy arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Economy är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Economy är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Interimskonsult inom redovisning till Malmö

Redovisningsekonom
Läs mer Okt 9
För olika kunders räkning söker vi interims- och underkonsulter inom redovisning. Många av våra kunder i Malmö och runt om i Skåne efterfrågar just nu konsulter för kortare eller längre uppdrag, både på heltid och deltid. Vi söker dig som är intresserad av ett interimsuppdrag inom redovisning, löpande bokföring, lön eller controlling. Du kan också ha en bakgrund som ekonomichef eller CFO och tycka att interimsuppdrag låter spännande!

Genom att vara interims- eller underkonsult hos oss på Andara Group får du stor frihet att styra din egen tid, bestämma vilka uppdrag du ska välja och utvecklas inom nya områden.

Våra uppdrag har alltid en fastställd början och slut och du går in som interimskonsult med syfte att till exempel fylla ett kompetensbehov under tiden en rekryteringsprocess pågår eller som vikarie för en chef eller specialist. Vi har även kunder som efterfrågar underkonsulter för att utföra en specifik uppgift under en begränsad period.

Vi på Andara Group hjälper dig att hitta uppdrag och matchar din kompetens och erfarenhet mot rätt kund. Genom att vara underkonsult håller du i taktpinnen och styr helt själv via ditt egna bolag. Har du inte eget bolag går det bra att bli anställd som konsult hos oss på Andara Group.

Registrera gärna ditt CV hos oss så kontaktar vi dig för att matcha dig mot våra uppdrag.

Vid frågor kontakta gärna vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se.

Mer om Andara Economy

Våra kunder brukar beskriva Andara Economy som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Economy arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Economy är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Economy är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Interimskonsult inom redovisning till Malmö

Redovisningsekonom
Läs mer Dec 29
För olika kunders räkning söker vi interims- och underkonsulter inom redovisning. Många av våra kunder i Malmö och runt om i Skåne efterfrågar just nu konsulter för kortare eller längre uppdrag, både på heltid och deltid. Vi söker dig som är intresserad av ett interimsuppdrag inom redovisning, löpande bokföring, lön eller controlling. Du kan också ha en bakgrund som ekonomichef eller CFO och tycka att interimsuppdrag låter spännande!

Genom att vara interims- eller underkonsult hos oss på Andara Group får du stor frihet att styra din egen tid, bestämma vilka uppdrag du ska välja och utvecklas inom nya områden.

Våra uppdrag har alltid en fastställd början och slut och du går in som interimskonsult med syfte att till exempel fylla ett kompetensbehov under tiden en rekryteringsprocess pågår eller som vikarie för en chef eller specialist. Vi har även kunder som efterfrågar underkonsulter för att utföra en specifik uppgift under en begränsad period.

Vi på Andara Group hjälper dig att hitta uppdrag och matchar din kompetens och erfarenhet mot rätt kund. Genom att vara underkonsult håller du i taktpinnen och styr helt själv via ditt egna bolag. Har du inte eget bolag går det bra att bli anställd som konsult hos oss på Andara Group.

Registrera gärna ditt CV hos oss så kontaktar vi dig för att matcha dig mot våra uppdrag.

Vid frågor kontakta gärna vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se.

Mer om Andara Economy

Våra kunder brukar beskriva Andara Economy som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Economy arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Economy är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Economy är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Interimskonsult inom redovisning till Malmö

Redovisningsekonom
Läs mer Dec 22
För olika kunders räkning söker vi interims- och underkonsulter inom redovisning. Många av våra kunder i Malmö och runt om i Skåne efterfrågar just nu konsulter för kortare eller längre uppdrag, både på heltid och deltid. Vi söker dig som är intresserad av ett interimsuppdrag inom redovisning, löpande bokföring, lön eller controlling. Du kan också ha en bakgrund som ekonomichef eller CFO och tycka att interimsuppdrag låter spännande!

Genom att vara interims- eller underkonsult hos oss på Andara Group får du stor frihet att styra din egen tid, bestämma vilka uppdrag du ska välja och utvecklas inom nya områden.

Våra uppdrag har alltid en fastställd början och slut och du går in som interimskonsult med syfte att till exempel fylla ett kompetensbehov under tiden en rekryteringsprocess pågår eller som vikarie för en chef eller specialist. Vi har även kunder som efterfrågar underkonsulter för att utföra en specifik uppgift under en begränsad period.

Vi på Andara Group hjälper dig att hitta uppdrag och matchar din kompetens och erfarenhet mot rätt kund. Genom att vara underkonsult håller du i taktpinnen och styr helt själv via ditt egna bolag. Har du inte eget bolag går det bra att bli anställd som konsult hos oss på Andara Group.

Registrera gärna ditt CV hos oss så kontaktar vi dig för att matcha dig mot våra uppdrag.

Vid frågor kontakta gärna vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se.

Mer om Andara Economy

Våra kunder brukar beskriva Andara Economy som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Economy arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Economy är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Economy är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Erfaren HR-administratör till Malmö

HR-specialist/HR-adviser
Läs mer Aug 10
Till ett växande fastighetsbolag söker vi en erfaren och rutinerad HR-administratör som kan förstärka HR-avdelningen på huvudkontoret i Malmö. Det huvudsakliga ansvaret är att supporta och stötta kollegor, medarbetare och ledare med all administration runt HR- och personalrelaterade frågor.

Vår kund är ett familjeägt svenskt fastighetsbolag med ungefär 200 medarbetare. Företaget har huvudkontor i Malmö och där arbetar cirka 80 medarbetare, övriga kontor finns i Stockholm, Göteborg och Umeå.

Vår kund är ett entreprenöriellt företag. Kulturen genomsyras av att det är ett sammansvetsat gäng och fortfarande inte fler än att alla har en nära kontakt. Inom bolaget uppmuntras egna initiativ som bidrar till utveckling av företaget och medarbetarna.

Dina framtida arbetsuppgifter

Som HR administratör ansvarar du främst för att stötta organisationen i Malmö med alla HR- och personalrelaterade frågor, högt som lågt. Detta kan gälla till exempel personalärenden, arbetsrättsliga frågor, fackliga förhandlingar, arbetsmiljö- eller rehabiliteringsärenden eller rekrytering och avveckling.

Vår kund arbetar just nu med att digitalisera sina HR- och personalprocesser. Ett nytt personalsystem ska införas och du kommer att ansvara för utbildning i Malmö och förvaltning av informationen i systemet.

Du kommer att arbeta i nära samarbete med ledare och kollegor inom företaget både i Malmö, Stockholm, Göteborg och Umeå. I rollen rapporterar du till HR-chefen som sitter stationerad i Stockholm.

Kvalifikationer

Du bör ha gedigen erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och relevant akademisk examen. Det är viktigt att du har ett genuint intresse för personalfrågor. Du har erfarenhet av att HR-administration på ett medelstort företag och tycker om att arbeta med att coacha och vägleda. Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav.

Vem är du?

Som person är du driven och ambitiös. Du har pondus och skinn på näsan. Du arbetar bekvämt i en roll med mycket interna och externa kontakter. För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara social, serviceinriktad och flexibel. Att samarbeta bra på alla nivåer och kunna tillmötesgå företagets alla ledare på ett bra sätt är viktigt för dig.

Mer om tjänsten


- Direktrekrytering

- Tillsättning: mitten av oktober

- Omfattning: heltid

- Placering: Malmö, resor inom Sverige förekommer

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Lilian Norin på lilian.norin@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Orderadministratör/Innesäljare till Malmö

Orderadministratör
Läs mer Aug 9
Till vår kund söker vi en serviceinriktad och driven innesäljare som vill ha ett självständigt och varierande arbete. Du ansvarar för hela den administrativa funktionen med omväxlande arbetsuppgifter inom order, leverans, fakturering samt sälj- och kundsupport.

Tjänsten är placerad på kundens kontor i ljusa och fräscha lokaler mitt i Malmö. Kunden önskar tillsätta tjänsten snarast möjligt.

Arbetsuppgifter

I rollen kommer du att arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter såsom orderläggning, orderbevakning, uppföljning av leveranser, fakturering och support till säljare. I arbetsuppgifterna igår även att besvara administrativa och tekniska frågor från kunder. Som orderadministratör/innesäljare ansvarar du också för att följa upp säljförfrågningar och offerter. Du har tät kontakt med såväl kunder som säljare, både via telefon och e-post. Du kommer att sitta på ett mindre kontor och måste tycka om att arbeta självständigt.

Kvalifikationer

Du bör ha erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har god förståelse för sälj-, order-, leverans- och fakturaflöden. Du trivs med att arbeta brett och varierat i en roll där du hanterar allt från ax till limpa. Vidare känner du dig bekväm med att arbeta självständigt i en säljande miljö där du ibland behöver fatta egna beslut. Du har god kommunikativ förmåga i både skrift och tal.


- Goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, Powerpoint)

- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift

Personliga egenskaper

Ordning och reda är viktigt för dig och du trivs med att arbeta strukturerat. Du arbetar bekvämt i en roll med många interna och externa kontakter via telefon. För att trivas med arbetsuppgifterna är det viktigt att vara social, serviceinriktad och flexibel och att du snabbt kan hitta lösningar på de varierande behov och frågeställningar som uppstår på kontoret.

Med fördel har du även ett intresse för teknik och tycker om att fördjupa dig i den produkt du arbetar med. Då du är ensam i rollen behövs en person som är självgående och initiativrik.

Mer om tjänsten


- Tillträde: så snart som möjlighet eller enligt överenskommelse

- Omfattning: heltid, 40 timmars arbetsvecka

- Placering: centralt i Malmö med närhet till bra kommunikationer och möjlighet till hybrid

- Uppdragstyp: 6 månaders konsultinhyrning med möjlighet till förlängning - alternativt att kunderna önskar anställa den uthyrda konsulten om båda parter parters så önskar

Vi värdesätter mångfald och ser gärna sökande med olika bakgrund, livserfarenhet och könsidentitet.

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.

Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.

Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Extrajobb till Blodsockerkollen för Diabetes Wellness i Malmö

Dataregistrerare
Läs mer Mar 13
Vi söker dig som vill starta upp Blodsockerkollen i Malmö. Diabetes är en av de stora folksjukdomarna och växer rekordartat. Diabetes Wellness genomför idag löpande aktiviteter i olika gallerior och köpcentrum runt om i Stockholm som de kallar Blodsockerkollen. Där får alla besökare information om diabetes och gratis blodsockerkoll av sjuksköterska. Nu ska Blodsockerkollen utökas till Malmö och vi söker en ansvarig för eventen.

Dina arbetsuppgifter

I tjänsten utgår du från hemmet och måste enkelt kunna ta dig till olika gallerior och köpcentrum i Malmö för att genomföra ett event som är ca 4 timmar långt.

Ditt jobb blir att bygga upp eventet med ett bärbart bord, stol, rollup, eventvägg och väska med saker för att testa blodsockret. En sjuksköterska möter upp dig på platsen och tillsammans genomför ni två sedan eventet och alla som vill får möjlighet att gratis göra en blodsockerkoll.

Vem är du?

Du är plikttrogen och noggrann. Ordning och reda är viktigt för dig. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och att du är handlingskraftig. Vidare är du kommunikativ, social och öppen.

- Goda kunskaper i Office-paketet (särskilt Excel) är ett krav

- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav

Mer om Diabetes Wellness

Stiftelsen har som ändamål att stödja diabetesrelaterad forskning som har störst förutsättningar för att få fram förbättrade behandlingsmetoder för både typ 1 och typ 2 diabetes där deras vision är ett botemedel mot diabetes. Ett annat ändamål är att informera allmänheten om diabetes och dess komplikationer samt vad man kan göra för att minska risken att drabbas av sjukdomen.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: Omgående

- Omfattning: cirka 2-4 dagar i månaden

- Placering: i olika köpcentrum och gallerior runt om i Malmö

- Uppdraget är ett konsultuppdrag och du kommer att bli anställd hos oss på Andara Group

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Extrajobb till Blodsockerkollen för Diabetes Wellness i Malmö

Anonym konsument
Läs mer Mar 2
Vi söker dig som vill starta upp Blodsockerkollen i Malmö. Diabetes är en av de stora folksjukdomarna och växer rekordartat. Diabetes Wellness genomför idag löpande aktiviteter i olika gallerior och köpcentrum runt om i Stockholm som de kallar Blodsockerkollen. Där får alla besökare information om diabetes och gratis blodsockerkoll av sjuksköterska. Nu ska Blodsockerkollen utökas till Malmö och vi söker en ansvarig för eventen.

Dina arbetsuppgifter

I tjänsten utgår du från hemmet och måste enkelt kunna ta dig till olika gallerior och köpcentrum i Malmö för att genomföra ett event som är ca 4 timmar långt.

Ditt jobb blir att bygga upp eventet med ett bärbart bord, stol, rollup, eventvägg och väska med saker för att testa blodsockret. En sjuksköterska möter upp dig på platsen och tillsammans genomför ni två sedan eventet och alla som vill får möjlighet att gratis göra en blodsockerkoll.

Vem är du?

Du är plikttrogen och noggrann. Ordning och reda är viktigt för dig. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och att du är handlingskraftig. Vidare är du kommunikativ, social och öppen.

- Goda kunskaper i Office-paketet (särskilt Excel) är ett krav

- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav

Mer om Diabetes Wellness

Stiftelsen har som ändamål att stödja diabetesrelaterad forskning som har störst förutsättningar för att få fram förbättrade behandlingsmetoder för både typ 1 och typ 2 diabetes där deras vision är ett botemedel mot diabetes. Ett annat ändamål är att informera allmänheten om diabetes och dess komplikationer samt vad man kan göra för att minska risken att drabbas av sjukdomen.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: Omgående

- Omfattning: cirka 2-4 dagar i månaden

- Placering: i olika köpcentrum och gallerior runt om i Malmö

- Uppdraget är ett konsultuppdrag och du kommer att bli anställd hos oss på Andara Group

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Extrajobb till Blodsockerkollen för Diabetes Wellness i Malmö

Anonym konsument
Läs mer Mar 13
Vi söker dig som vill starta upp Blodsockerkollen i Malmö. Diabetes är en av de stora folksjukdomarna och växer rekordartat. Diabetes Wellness genomför idag löpande aktiviteter i olika gallerior och köpcentrum runt om i Stockholm som de kallar Blodsockerkollen. Där får alla besökare information om diabetes och gratis blodsockerkoll av sjuksköterska. Nu ska Blodsockerkollen utökas till Malmö och vi söker en ansvarig för eventen.

Dina arbetsuppgifter

I tjänsten utgår du från hemmet och måste enkelt kunna ta dig till olika gallerior och köpcentrum i Malmö för att genomföra ett event som är ca 4 timmar långt.

Ditt jobb blir att bygga upp eventet med ett bärbart bord, stol, rollup, eventvägg och väska med saker för att testa blodsockret. En sjuksköterska möter upp dig på platsen och tillsammans genomför ni två sedan eventet och alla som vill får möjlighet att gratis göra en blodsockerkoll.

Vem är du?

Du är plikttrogen och noggrann. Ordning och reda är viktigt för dig. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och att du är handlingskraftig. Vidare är du kommunikativ, social och öppen.

- Goda kunskaper i Office-paketet (särskilt Excel) är ett krav

- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav

Mer om Diabetes Wellness

Stiftelsen har som ändamål att stödja diabetesrelaterad forskning som har störst förutsättningar för att få fram förbättrade behandlingsmetoder för både typ 1 och typ 2 diabetes där deras vision är ett botemedel mot diabetes. Ett annat ändamål är att informera allmänheten om diabetes och dess komplikationer samt vad man kan göra för att minska risken att drabbas av sjukdomen.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: Omgående

- Omfattning: cirka 2-4 dagar i månaden

- Placering: i olika köpcentrum och gallerior runt om i Malmö

- Uppdraget är ett konsultuppdrag och du kommer att bli anställd hos oss på Andara Group

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Extrajobb som eventpersonal till Blodsockerkollen för Diabetes Wellness ...

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Okt 19
Vi söker dig som vill starta upp eventet Blodsockerkollen i Malmö. Diabetes är en av de stora folksjukdomarna och växer rekordartat. Diabetes Wellness genomför idag löpande event i olika gallerior och köpcentrum runt om i Stockholm som de kallar Blodsockerkollen. Där får alla besökare information om diabetes och gratis blodsockerkoll av sjuksköterska. Nu ska Blodsockerkollen utökas till Malmö och vi söker en ansvarig för eventen.

Dina arbetsuppgifter

I tjänsten utgår du från hemmet och måste enkelt kunna ta dig till olika gallerior och köpcentrum i Malmö för att genomföra ett event som är ca 4 timmar långt.

Ditt jobb blir att bygga upp eventet med ett bärbart bord, stol, rollup, eventvägg och väska med saker för att testa blodsockret. En sjuksköterska möter upp dig på platsen och tillsammans genomför ni två sedan eventet och alla som vill får möjlighet att gratis göra en blodsockerkoll.

Vem är du?

Du är plikttrogen och noggrann. Ordning och reda är viktigt för dig. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och att du är handlingskraftig. Vidare är du kommunikativ, social och öppen.

- Goda kunskaper i Office-paketet (särskilt Excel) är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav


Mer om Diabetes Wellness

Stiftelsen har som ändamål att stödja diabetesrelaterad forskning som har störst förutsättningar för att få fram förbättrade behandlingsmetoder för både typ 1 och typ 2 diabetes där deras vision är ett botemedel mot diabetes. Ett annat ändamål är att informera allmänheten om diabetes och dess komplikationer samt vad man kan göra för att minska risken att drabbas av sjukdomen.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: under november/december
- Omfattning: cirka 2-4 dagar i månaden
- Placering: i olika köpcentrum och gallerior runt om i Malmö
- Uppdraget är ett konsultuppdrag och du kommer att bli anställd hos oss på Andara Group


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Extrajobb till Blodsockerkollen för Diabetes Wellness i Malmö

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Okt 24
Vi söker dig som vill starta upp Blodsockerkollen i Malmö. Diabetes är en av de stora folksjukdomarna och växer rekordartat. Diabetes Wellness genomför idag löpande aktiviteter i olika gallerior och köpcentrum runt om i Stockholm som de kallar Blodsockerkollen. Där får alla besökare information om diabetes och gratis blodsockerkoll av sjuksköterska. Nu ska Blodsockerkollen utökas till Malmö och vi söker en ansvarig för eventen.

Dina arbetsuppgifter

I tjänsten utgår du från hemmet och måste enkelt kunna ta dig till olika gallerior och köpcentrum i Malmö för att genomföra ett event som är ca 4 timmar långt.

Ditt jobb blir att bygga upp eventet med ett bärbart bord, stol, rollup, eventvägg och väska med saker för att testa blodsockret. En sjuksköterska möter upp dig på platsen och tillsammans genomför ni två sedan eventet och alla som vill får möjlighet att gratis göra en blodsockerkoll.

Vem är du?

Du är plikttrogen och noggrann. Ordning och reda är viktigt för dig. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och att du är handlingskraftig. Vidare är du kommunikativ, social och öppen.

- Goda kunskaper i Office-paketet (särskilt Excel) är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav


Mer om Diabetes Wellness

Stiftelsen har som ändamål att stödja diabetesrelaterad forskning som har störst förutsättningar för att få fram förbättrade behandlingsmetoder för både typ 1 och typ 2 diabetes där deras vision är ett botemedel mot diabetes. Ett annat ändamål är att informera allmänheten om diabetes och dess komplikationer samt vad man kan göra för att minska risken att drabbas av sjukdomen.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: under november/december
- Omfattning: cirka 2-4 dagar i månaden
- Placering: i olika köpcentrum och gallerior runt om i Malmö
- Uppdraget är ett konsultuppdrag och du kommer att bli anställd hos oss på Andara Group


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Extrajobb som eventpersonal till Blodsockerkollen för Diabetes Wellness ...

Eventsäljare/Eventförsäljare
Läs mer Okt 19
Vi söker dig som vill starta upp eventet Blodsockerkollen i Malmö. Diabetes är en av de stora folksjukdomarna och växer rekordartat. Diabetes Wellness genomför idag löpande event i olika gallerior och köpcentrum runt om i Stockholm som de kallar Blodsockerkollen. Där får alla besökare information om diabetes och gratis blodsockerkoll av sjuksköterska. Nu ska Blodsockerkollen utökas till Malmö och vi söker en ansvarig för eventen.

Dina arbetsuppgifter

I tjänsten utgår du från hemmet och måste enkelt kunna ta dig till olika gallerior och köpcentrum i Malmö för att genomföra ett event som är ca 4 timmar långt.

Ditt jobb blir att bygga upp eventet med ett bärbart bord, stol, rollup, eventvägg och väska med saker för att testa blodsockret. En sjuksköterska möter upp dig på platsen och tillsammans genomför ni två sedan eventet och alla som vill får möjlighet att gratis göra en blodsockerkoll.

Vem är du?

Du är plikttrogen och noggrann. Ordning och reda är viktigt för dig. Ett krav är att du är en utpräglad ”doer” och att du är handlingskraftig. Vidare är du kommunikativ, social och öppen.

- Goda kunskaper i Office-paketet (särskilt Excel) är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav


Mer om Diabetes Wellness

Stiftelsen har som ändamål att stödja diabetesrelaterad forskning som har störst förutsättningar för att få fram förbättrade behandlingsmetoder för både typ 1 och typ 2 diabetes där deras vision är ett botemedel mot diabetes. Ett annat ändamål är att informera allmänheten om diabetes och dess komplikationer samt vad man kan göra för att minska risken att drabbas av sjukdomen.

Mer om tjänsten

- Tillsättning: under november/december
- Omfattning: cirka 2-4 dagar i månaden
- Placering: i olika köpcentrum och gallerior runt om i Malmö
- Uppdraget är ett konsultuppdrag och du kommer att bli anställd hos oss på Andara Group


Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.

Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Researcher till Malmö

Researcher, rekrytering
Läs mer Mar 16
Vi söker en engagerad och handlingskraftig researcher till vår kund som är ett framgångsrikt konsultföretag inom inköp och supply chain. Du ska vara självständig och flexibel och gilla ett omväxlande arbete. Du jobbar tillsammans med erfarna kollegor för att säkerställa inflödet av starka kandidater till vår kund.

Vår kund söker ständigt efter duktiga kandidater och konsulter som kan förstärka deras organisation och arbeta med konsultuppdrag inom inköp, supply chain och logistik.

Vår kund sitter i fina lokaler mitt i Malmö.



Arbetsuppgifter

Rollen som researcher innebär ett viktigt ansvar för att förse rekryterarna med duktiga kandidater. Du har nära kontakt med regioncheferna, kunder och kandidater.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat följande:

- Uppstartsmöte med kund
- Ta fram kravprofil och jobbannons
- Urval och första intervju med lämpliga kandidater/konsulter
- Göra referenstagningar och andra kontroller


Du inga?r i Resourcing Teamet och sto?djer fra?mst region Syd.



Kvalifikationer

Vi söker dig som har 2-3 års erfarenhet av research. Du bör också ha en eftergymnasial utbildning inom personal, ekonomi eller inköp. Erfarenhet från inköp, supply chain och logistik är meriterande likväl som erfarenhet från rekrytering inom konsult- eller bemanningsbranschen är mycket meriterande.

- Goda kunskaper i Office-paketet är ett krav
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav




Personliga egenskaper

Vi söker efter dig som brinner för människor. Du är strukturerad, rak och tydlig. Ett krav är vidare att du är en ”doer” och det är viktigt att du självständigt kan leverera resultat, prioritera och hålla deadlines. Då rollen innehåller ständig kontakt med både kandidater och kunder ser vi att du är utåtriktad och kommunikativ med en förmåga att bygga relationer med människor på alla nivåer. Som person är du social, nyfiken och framåt.




Mer om tjänsten

- Tillsättning: omgående
- Omfattning: heltid
- Placering: Malmö
- Uppdraget är ett konsultuppdrag under 6 månader där du blir anställd av oss på Andara Group. Efter 6 månader övergår anställningen till vår kund om båda parter så önskar.




Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor, kontakta vår rekryteringsansvariga Linda Gadd på linda.gadd@andaragroup.se. Bifoga ditt CV och personligt brev så hör vi av oss så fort vi kan. Urval kommer att ske löpande.



Varför jobba på Andara Professionals?

Våra kunder brukar beskriva Andara Professionals som ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag. Vi har lärt oss att en enkel rekryteringsprocess är den mest effektiva. Som de flesta andra bemanningsföretag har vi specialiserat oss. Vår nisch är potential. Vårt uppdrag är att föra samman kunden med individer med olika talanger med störst chans att lyckas. Målsättningen är att både kunden och kandidaten ska utvecklas under tiden tillsammans. Det kallar vi att uppenbara potentialen.



Andara Professionals arbetar både med bemanning och rekrytering. Alltid på både kandidatens och kundens villkor. Andara Professionals är ett lite mindre, lite erfarnare bemanningsföretag med stor förmåga. Personliga, snabba och flexibla.



Andara Professionals är ett konsult- och rekryteringsföretag med uppdraget att föra samman individer med olika talanger, kunskaper och erfarenheter och erbjuda dem ett gemensamt mål att sikta in sig på och en plattform att ta sats utifrån.



Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu