Malmö: Fibio söker en driven partneransvarig

Hitta ansökningsinfo om jobbet Fibio söker en driven partneransvarig i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2022-03-10 // Varaktighet: Heltid

Det här är vi
För oss kommer kunden alltid först. Och tekniken först därefter. Vår övertygelse är att nöjda kunder är återkommande kunder och därför har vi lanserat vår 100% nöjd kund garanti. Detta har lett till att vi har en av branschens högsta poäng gällande kundnöjdhet på trustpilot.

Nu söker vi en framåtlutad och resultatinriktad ledare till vårt team som skall ansvara för våra externa telemarketing bolag.

Vad du kommer att göra
I den här rollen är du ansvarig för området telemarketing, vilken är en extremt viktig säljkanal för Fibio. Försäljningen bedrivs via våra externa partners och din utmaning är att skapa de bästa förutsättningarna för dem att sälja Fibios produkter och tjänster.

I ditt övergripande ansvar ingår:

- Resultatansvar för telemarketing

- Att skapa nya samarbeten och igångsätta dessa

- Daglig uppföljning av produktionen

- Att tillsammans med teamet upprätthålla starka relationer med existerande samt nya partners.





Det ingår även i ditt ansvar att bl.a; prognostisera och rapportera nyckeltal, spåra faktiska framsteg mot prognoser, driva och utvärdera samarbeten samt säkerställa en snabb och korrekt lösning av affärsproblem med partners.



Vem du är
Din personlighet och potential är givetvis av stort värde här och det som kommer göra dig framgångsrik i rollen. Vi tror dock att du även har erfarenhet av att bygga starka affärsrelationer och kunskap inom försäljning via telemarketing. Du drivs av att skapa starka resultat och givetvis har du en utmärkt kommunikativ förmåga, vilken är en av framgångsfaktorerna i ditt naturliga sätt att knyta an till människor och därmed bygga starka och långvariga relationer.

Din senioritet inom försäljning gör att du kan hantera stakeholders på alla nivåer, samtidigt som din goda struktur- och planeringsförmåga gör dig till en god ledare i kombination med ditt stora intresse för att utveckla och leda andra.



Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger.





Sök till oss idag

Sista ansökningsdagen Vi utvärderar applikationer löpande så var snäll och sök idag





Placeringsort: Helsingborg





Bra att känna till

Enligt Fibios policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Teamledare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Teamledare.

Teamleader | Fortum

Läs mer Jan 26
Har du ett brinnande intresse för att utveckla och pusha andra säljare? Får du ofta höra att du är en förebild som andra gärna följer? Då är tiden inne för att söka den eftertraktade tjänsten som Teamleader för vårat projekt med Fortum.

Tjänstebeskrivning
Som Teamleader kommer du att vara en nyckelperson för projektet. Vi tror på ett deltagande ledarskap och därför arbetar du både med egen försäljning ute på fält, samt med att bygga upp ditt team. Du kommer att planera och strukturera arbetet samt coacha och motivera teamet för att vi ska lyckas med alla mål. Ditt deltagande ledarskap kommer innefatta ett visst ansvar i rekryteringsprocessen och rapportering till närmsta chef.

Vi söker dig som vill lyckas, är hungrig och har en vilja av stål. Du drivs av personlig utveckling och ser positivt på utmaningar. Du tycker om att prata och ta kontakt med främmande människor och räds inte att göra det lilla extra som krävs för att lyckas. Vi söker dig som vågar drömma och har starka målsättningar, men framförallt har modet att uppfylla dem. Du drivs av att utvecklas och ser möjligheter överallt.

Ansvarsområden & arbetsuppgifter

- Du bygger, driver och utvecklar ditt säljteam

- Du motiverar och inspirerar ditt team till att uppnå sina mål och visioner

- Du ansvarar för försäljningsresultatet för din personal

- Du är drivande i arbetet att skapa en kraftfull och målfokuserad grupp

- Du deltar och är aktiv i försäljningen

Kompetens- & erfarenhetskrav

- Du har minst 6 månaders erfarenhet av framgångsrikt arbete inom försäljningsverksamhet

- Meriterande är historik inom event/fältförsäljning

Värdefulla egenskaper

- Du är en ödmjuk och arbetsvillig person med starka ledaregenskaper

- Du är en strukturerad person med goda värderingar och höga ambitioner

- Du tar stort eget ansvar för dina uppgifter och är noggrann med att leverera enligt uppsatta mål

- Du är en initiativtagare och glädjespridare

Vi erbjuder

- Lön enligt överenskommelse

- Stort ansvar för din egen tid och verklighet

- Möjlighet att utvecklas både inom företaget och personligt

- Företagskultur som drivs av en stark teamkänsla, resultat och högt engagemang

- Chansen till att få vara med att bygga ett team ifrån grunden.

- En långsiktig och meriterande ledarskapsutbildning.

- Ett äventyr inom personlig utveckling och social kompetens.

- Alla materiella verktyg för att lyckas i rollen.

Vi på Impressive Relations vill kunna erbjuda en harmonisk arbetsplats även om tempot varierar varje dag. Du kommer att vara med att skapa ett nytt team där målet är att sprida positiv stämning och att ha roligt på jobbet. Som ledare i detta projekt kommer du kunna påverka din vardag där du själv sätter gränserna för hur långt du vill nå. Impressive ser starkt på personlig utveckling och erbjuder utbildningar av professionella coacher med hög kompetens.

Om oss

I 12 år har Impressive Relations erbjudit Skandinaviens näringsidkare en rad tjänster inom affärsområdena Sales, Retail och Staffing. För att dagligen kunna hjälpa våra samarbetspartners att uppnå sina mål erbjuder vi specialistbemanning för detaljhandel, fysisk försäljning samt marknad- och försäljningsuppdrag. Våra värderingar präglas av entreprenörskap, öppenhet och en vilja att alltid skapa ett Impressive intryck för våra kunder och uppdragsgivare.

Varje dag är unik på Impressive. Det ständiga drivet efter bättre prestationer ger oss en härlig sammanhållning och tillsammans står vi starka inför framtidens utmaningar”- Filip Lellky, Operativ Chef
Passar rollen perfekt för dig? Sök redan idag!

Vi ser fram emot att få träffa vår nya Teamleader!

Hälsningar, Felicia Rullander

076-425 35 70

felicia.rullander@impressiverelations.se

Ansök nu

Teamleader inom cleantech till 1komma5°

Läs mer Apr 24
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Om oss
1KOMMA5° satsar på energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 1200 anställda på över 55 olika platser i Norden, Europa och Australien. 1KOMMA5° siktar på att bli marknadsledande i Europa med en försäljning på över 100 miljarder SEK per år senast 2030.??Tillsammans har vi redan installerat över 20 000 anläggningar i Norden.

Om rollen
Vi erbjuder en spännande möjlighet för dig som Teamleader till våra säljare ute på fält. Du kommer vara med och sälja samt ta hand om hela kundprocessen. En stor del av din roll kommer innefatta daglig coaching och utveckling av ditt team. Tillsammans med ditt team kommer du att åka ut till villaområden och knacka dörr i förhoppning om att hitta intresserade kunder, du bör därför vara resultatintresserad och engagerad samt van vid att arbeta mot kalla kunder.

Vi kommer ge dig:

Möjlighet att sälja våra innovativa produkter

Möjlighet att vara med och bygga vår säljorganisation

En fast lön och en attraktiv provisionsmodell

En utvecklande och utmanande arbetsplats med goda karriärmöjligheter

Kompentensutveckling inom försäljning

Utbildning av våra produkter och branschen

Friskvårdsbidrag och tjänstepension


Vi tror att du:

Har tidigare erfarenhet av försäljning- meriterande ifall det är på fält

Är driven och ser positivt på utmaningar

Har varit chef/teamleader/ledare tidigare eller har ledaregenskaper

Är flexibel och har möjlighet att arbeta kvällstid

Kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska

Har arbetat med CRM-system (meriterande)

Har b-körkort


START: Enligt överenskommelse
PLATS: Malmö
OMFATTNING: 90% med möjlighet till kortare fredagar
LÖN: Fast lön + provision
ARBETSTIDER: Måndag-Torsdag kl.12-20, Fredag kl.12-16

1KOMMA5° strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

Ansök nu

Teamledare sökes till If Sales Center i Malmö!

Läs mer Apr 8
Har du en genuin vilja att skapa ett team med vi-känsla samtidigt som du leder och coachar dina medarbetare att nå deras fulla potential? Då har vi möjligheten för dig!

Vi på StudentConsulting har den stora äran att samarbeta tillsammans med If som ska etablera Sales Center verksamhet i Malmö. Sales Center är en del av Customer Center Sverige som arbetar med utgående rådgivning och försäljning av försäkringsprodukter till privatkunder. I och med etableringen letar vi nu efter två nya teamledare som kommer arbeta med att bygga en inspirerande och utvecklade miljö där prestation och kundens behov ständigt är i fokus.

I rollen som teamledare ansvarar du för att coacha samtliga rådgivare på enheten, skapa en bra prestationskultur och ha personalansvar för ca 12 personer. Du kommer också att vara en del av en ledningsgrupp med flera ledarkollegor och rapportera till centerledaren som sitter på annan ort.

If erbjuder dig ett spännande ledaruppdrag där du har möjlighet att påverka verksamhetens resultat och utveckling. Du kommer att arbeta i en miljö som präglas av prestigelöshet och glädje, där laget tillsammans jobbar för att nå bästa möjliga resultat. Som teamledare är din huvudsakliga uppgift att coacha och främja prestationsutvecklingen hos medarbetare och därmed ta verksamheten framåt. Målsättningen är att skapa ett inspirerande och utvecklande klimat där trygga och drivna medarbetare levererar lösningar med kunden i fokus.

Detta är en direktrekrytering vilket innebär att vi på StudentConsulting ansvarar för rekryteringsprocessen, men du kommer bli anställd direkt av If. Tjänsten är förlagd på heltid och är en tillsvidareanställning, som inleds med 6 månaders provanställning. Tillsättning sker när vi har hittat rätt kandidat.

Din profil
Vem är du?
Vi letar efter dig som har erfarenhet av att leda, coacha och följa upp medarbetare och deras resultat. Du har ett stort intresse för människor och drivs av att utveckla dig själv, dina medarbetare och affären. Du är mån om alla runtomkring dig ska få de bästa förutsättningar för att lyckas, som individer och som team. Du kommunicerar på ett inspirerande sätt och är driven, ansvarsfull och målmedveten.

Du behöver ha en bred förståelse för kundprocesser och förmåga att initiera och driva utvecklingsarbete. Då uppföljning av resultat ingår i rollen, bör din arbetsmetod också präglas av struktur, analytisk förmåga och god datorvana. Du ska känna dig komfortabel med att arbeta med sifferanalys och bekväm i att arbeta i olika affärs- och kundsystem.

Vi söker dig som:
• Har dokumenterad erfarenhet av ledarskap med personalansvar.
• Har erfarenhet av säljledning i utgående kanal, gärna provisionsbaserad, samt van att arbeta med säljcoaching och målstyrning.
• Har god systemvana och intresse för att sätta dig in i nya system
• God kommunikativ förmåga och kommunicerar obehindrat både svenska och engelska.

Slutkandidater kommer bakgrundskontrolleras samt drogtestas inför anställning.

If är Nordens största försäkringsbolag och är stolta över att kunna erbjuda en spännande och mångfacetterad arbetsplats som ligger i framkant gällande personlig utveckling, syftesstyrd försäljning och digital utveckling. Här finns stora möjligheter att påverka och bidra till att If stärker sin ställning på marknaden ytterligare.

Vill du hitta din framtida arbetsplats och tycker att beskrivningen ovan stämmer in på dig? Skicka in din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Teamleader till Foxway i Malmö!

Läs mer Apr 5
Har du erfarenhet av ledarskap och brinner för personalledning och utveckling? Vi söker dig som vill driva två av företagets mest centrala avdelningar mot nya framgångar!

Vi på StudentConsulting har den stora äran att jobba med Foxway i Malmö. Foxway är ett globalt företag med över 1400 kollegor i flera länder. De hjälper företag, offentlig sektor och återförsäljare av elektronik med cirkulära tjänster som att hantera mobiler, datorer och annan teknisk utrustning på ett sätt som är både kostnadseffektivt och hållbart. De är nu i behov av en engagerad och välstrukturerad Teamleader till deras Onsite DaaS- och koordinatorteam i Malmö.

Som Teamleader ansvarar du för individuell- och teamuppföljning av medarbetarnas prestation i förhållande till bolagets mål och vision. Ditt arbete innefattar övergripande personalansvar, inklusive lönesättning, målsättningar, och medarbetarsamtal. Du ansvarar för planering och rekrytering och säkerställer att rätt kompetenser finns i teamet. Du kommer att vara en viktig del i att etablera riktlinjer och struktur samt skapa en teamkänsla som bidrar till hög motivation och arbetsglädje.

För att trivas i denna tjänst ska du gilla att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö där du visar stort engagemang och drivkraft. På grund av avdelningens viktiga och centrala roll innebär en stor del av ditt arbete är att agera kontaktyta inom företaget och det är inte bara en klyscha när vi beskriver att du är spindeln i nätet.

Denna tjänst innebär en anställning som konsult hos StudentConsulting men med placering hos Foxway. Anställningen är på heltid och förväntas starta omgående. Du kommer vara anställd av oss på StudentConsulting för att sedan bli övertagen av Foxway efter 6 månader. Arbetstiderna är förlagda till kontorstider.

Din profil
Vi söker dig som:

- Har en passion för ledarskap och att hjälpa andra att växa och utvecklas.

- Har tidigare erfarenhet av att ha personalansvar och hantera olika typer av personalfrågor.

- En god kommunikations- och ledarskapsförmåga med förmåga att skapa en motiverande arbetsmiljö.

- Förmåga att analysera och lösa problem samt fatta strategiska beslut.

- Brinner för förbättringsarbete.

Foxway erbjuder en stimulerande och inkluderande arbetsmiljö där din roll som Teamleader har en avgörande roll för teamets framgång och individuell tillväxt. Företaget är engagerade i att skapa en arbetsplats där varje medarbetare uppmuntras att blomstra och nå sin fulla potential.

Vill du hitta din framtida arbetsplats och tycker att beskrivningen ovan stämmer in på dig? Skicka in din ansökan redan idag, urval och intervjuer sker löpande!

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Teamledare till växande bolag

Läs mer Apr 4
HUR ÄR DET ATT JOBBA HOS OSS PÅ VÅRT KONTOR I MALMÖ?

Att jobba på Svenska Alarm innebär att du kommer att bli en del av ett företag som har det största fokuset på att skapa trygghet och säkerhet i våra kunders hem. Våra anställda liksom företaget har tydliga mål med att revolutionera larmbranschen med att växa oss ännu starkare. Dagarna är inte den andra lik, vilket är viktigt för oss för det är utanför hjulet vi utvecklas. Efterfrågan av trygghet- och säkerhet i hemmen ökar och med det sagt så behöver vi utöka platser på vårt kontor i Malmö med nya och grymma kollegor som brinner för kundkontakt, försäljning och utmaningar.

 

Som teamledare så kommer du att få vara med på vår resa och utveckla vår nya roll som teamledare för vår installatörsorganisation. Vi tror på att du som ledare är involverad i team och resultat, du kommer både via egna installationer och sammbesök med din personal att ha ett resultatorienterat fokus på att skapa ett säkert hem för kunden samtidigt som du har ett stort fokus på merförsäljning. 

 

Dina ansvarsområden som Teamledare kommer bestå av



• Försäljningsansvar - via merförsäljning till befintlig kund 

• Coacha och motivera ditt team samt följa upp resultat 

• Resor till våra tekniker - du utgår från vårt kontor i Malmö men resor är vanligt förekommande 


Vi söker dig som har en vinnarskalle, är duktig på att inspirera andra och vill ta teamet tillsammans med företaget framåt. Som Teamledare hos oss ska du kontinuerligt sträva efter att ditt team alltid ska vara bäst och inte drar sig från att ta sig an en utmaning. Rollen innebär både ledarskap, försäljningsansvar och struktur av din personal. 

 

Hos oss på Svenska Alarm jobbar du alltid i ett team och vi jobbar kontinuerligt tillsammans med att hitta ny inspiration och motivation för att driva oss framåt.

 

VAD FÖRVÄNTAR VI OSS UTAV EN NY KOLLEGA?



• Positiv

• Samarbetsvillig

• Ansvarstagande

• Målmedveten & driven

• Talar svenska obehindrat

• Tålamod i stress & press


Som ansvarig ledare så kommer du att vara anställd på heltid, tillsvidare och vi arbetar måndag till fredag 09:00-18:00. Vi har vårt huvudkontor i Malmö som man kommer att få bli en del av och här kommer man tillsammans med dina övriga kollegor hjälper du kunder runt om i Sverige med deras trygghet i hem och på arbetsplats. Hos oss på Svenska Alarm jobbar du alltid i ett team och vi jobbar kontinuerligt tillsammans med att hitta ny inspiration och motivation för att driva oss framåt.

 

 

Vi på Svenska Alarm jobbar med mångfald och för oss är det väldigt viktigt att du som tjej/kvinna också söker dig till säkerhetsbranschen så tveka inte på att registrera din ansökan redan idag! 


Svenska Alarm är en specialist på smarta larm. Bolaget startade 2009 och växer nu väldigt snabbt. Vi kommer nära kunden med våra lokala kontor. Svenska Alarm är medlemmar i Säkerhetsbranschen, SSF Stöldskyddsföreningen och Brandskyddsföreningen. Vi har även blivit DI-Gasell företag tre år i rad. Vi är ett ledande företag på smarta larm för privatpersoner och företag. www.SvenskaAlarm.se/jobb

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Fibio Nordic AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Fibio Nordic AB .

Customer Service Manager till Fibio

Kundtjänstchef
Läs mer Jan 14
Om tjänsten
Om Fibio

Fibio är ett framväxande företag i en spännande tillväxtfas.

Nu flyttar vi vår verksamhet till Malmö och är därför på jakt efter vår nästa Customer Service Manager.

Som Customer Service Manager kommer du att spela en central roll i att ta företaget till nästa nivå och stärka vår position på marknaden. Fibio är en virtuell mobiloperatör med en tydlig miljöprofil. Genom strategiska partnerskap med snabbväxande företag som fokuserar på cirkulära modeller och en hållbar framtid, tar Fibio aktivt ställning och skapar en grön operatörsidentitet. Genom att ansluta dig till Fibio blir du en del av ett företag som drivs av visionen om en mer hållbar värld.

Om rollen

Som Customer Service Manager kommer du att ansvara för att bygga upp och leda hela kundcenterteamet från grunden. Tillsammans med HR-ansvarig kommer du att rekrytera, utveckla och motivera en grupp engagerade medarbetare. Din roll innebär att skapa en positiv arbetskultur där varje individ trivs och har möjlighet att växa och nå sin fulla potential. Du kommer att få frihet att påverka och forma företagets framtid genom att skapa en miljö där innovation och utveckling blomstrar.

Fibio sätter kundens behov i fokus och prioriterar en mjuk och professionell approach. Som Customer Service Manager ansvarar du för att utveckla rutiner och system som säkerställer att kunderna får bästa möjliga support. Ditt arbete sträcker sig bortom skrivbordet då du aktivt coachar och stöttar dina medarbetare i deras utveckling. Du blir också en viktig resurs i hanteringen av kundärenden och är den som tar luren när situationen kräver det. Fibio tror på närvaro och personlig utveckling och du blir nyckelpersonen som främjar detta inom ditt team. På Fibio råder en stark och positiv företagskultur där samarbete och trivsel är avgörande. Vi är övertygade om att genom att ha roligt tillsammans och trivas på jobbet når våra medarbetare sina högt uppsatta mål. Som Customer Service Manager blir du en viktig del av detta kulturbyggande och spelar en central roll i att skapa en inspirerande arbetsmiljö.

Tjänsten utgår från Malmö, men du kommer under onboardingen att utgå från Helsingborg under cirka 6 veckor.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

- Bygga upp och leda kundcenterteamet

- Rekrytera, utveckla och motivera engagerade medarbetare tillsammans med HR-ansvarige

- Skapa en positiv arbetskultur där varje individ kan trivas och utvecklas

- Utveckla rutiner och system för att säkerställa bästa möjliga kundsupport

- Aktivt coacha och stötta medarbetare i deras utveckling och förbättring

- Delta i att forma företagets framtid genom att påverka och utveckla arbetsmiljön

Vi söker dig som

- Erfarenhet av serviceyrke inom relevant område, exempelvis inom callcenter, kundtjänst eller inom försäljning

- Erfarenhet / kunskap av ledarskap

- Talar och skriver obehindrat på Svenska

- Talar och skriver obehindrat på Engelska

Det är meriterande om du har

- Tidigare erfarenhet av att arbeta med ledarskap, exempelvis som Team manager

- Relevant eftergymnasial utbildning

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller vara självlärd.

Vår rekryteringsprocess
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att begära utdrag från belastningsregistret.

Ansök nu

Customer Service Manager till Fibio

Kundtjänstchef
Läs mer Jan 12
Om tjänsten
Om Fibio

Fibio är ett framväxande företag i en spännande tillväxtfas.

Nu flyttar vi vår verksamhet till Malmö och är därför på jakt efter vår nästa Customer Service Manager.

Som Customer Service Manager kommer du att spela en central roll i att ta företaget till nästa nivå och stärka vår position på marknaden. Fibio är en virtuell mobiloperatör med en tydlig miljöprofil. Genom strategiska partnerskap med snabbväxande företag som fokuserar på cirkulära modeller och en hållbar framtid, tar Fibio aktivt ställning och skapar en grön operatörsidentitet. Genom att ansluta dig till Fibio blir du en del av ett företag som drivs av visionen om en mer hållbar värld.

Om rollen

Som Customer Service Manager kommer du att ansvara för att bygga upp och leda hela kundcenterteamet från grunden. Tillsammans med HR-ansvarig kommer du att rekrytera, utveckla och motivera en grupp engagerade medarbetare. Din roll innebär att skapa en positiv arbetskultur där varje individ trivs och har möjlighet att växa och nå sin fulla potential. Du kommer att få frihet att påverka och forma företagets framtid genom att skapa en miljö där innovation och utveckling blomstrar.

Fibio sätter kundens behov i fokus och prioriterar en mjuk och professionell approach. Som Customer Service Manager ansvarar du för att utveckla rutiner och system som säkerställer att kunderna får bästa möjliga support. Ditt arbete sträcker sig bortom skrivbordet då du aktivt coachar och stöttar dina medarbetare i deras utveckling. Du blir också en viktig resurs i hanteringen av kundärenden och är den som tar luren när situationen kräver det. Fibio tror på närvaro och personlig utveckling och du blir nyckelpersonen som främjar detta inom ditt team. På Fibio råder en stark och positiv företagskultur där samarbete och trivsel är avgörande. Vi är övertygade om att genom att ha roligt tillsammans och trivas på jobbet når våra medarbetare sina högt uppsatta mål. Som Customer Service Manager blir du en viktig del av detta kulturbyggande och spelar en central roll i att skapa en inspirerande arbetsmiljö.

Tjänsten utgår från Malmö, men du kommer under onboardingen att utgå från Helsingborg under cirka 6 veckor.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

- Bygga upp och leda kundcenterteamet

- Rekrytera, utveckla och motivera engagerade medarbetare tillsammans med HR-ansvarige

- Skapa en positiv arbetskultur där varje individ kan trivas och utvecklas

- Utveckla rutiner och system för att säkerställa bästa möjliga kundsupport

- Aktivt coacha och stötta medarbetare i deras utveckling och förbättring

- Delta i att forma företagets framtid genom att påverka och utveckla arbetsmiljön

Vi söker dig som

- Erfarenhet av serviceyrke inom relevant område, exempelvis inom callcenter, kundtjänst eller inom försäljning

- Erfarenhet / kunskap av ledarskap

- Talar och skriver obehindrat på Svenska

- Talar och skriver obehindrat på Engelska

Det är meriterande om du har

- Tidigare erfarenhet av att arbeta med ledarskap, exempelvis som Team manager

- Relevant eftergymnasial utbildning

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller vara självlärd.

Vår rekryteringsprocess
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att begära utdrag från belastningsregistret.

Ansök nu

Customer Service Manager till Fibio

Kundtjänstchef
Läs mer Jan 2
Om tjänsten
Om Fibio

Fibio är ett framväxande företag i en spännande tillväxtfas.

Nu flyttar vi vår verksamhet till Malmö och är därför på jakt efter vår nästa Customer Service Manager.

Som Customer Service Manager kommer du att spela en central roll i att ta företaget till nästa nivå och stärka vår position på marknaden. Fibio är en virtuell mobiloperatör med en tydlig miljöprofil. Genom strategiska partnerskap med snabbväxande företag som fokuserar på cirkulära modeller och en hållbar framtid, tar Fibio aktivt ställning och skapar en grön operatörsidentitet. Genom att ansluta dig till Fibio blir du en del av ett företag som drivs av visionen om en mer hållbar värld.

Om rollen

Som Customer Service Manager kommer du att ansvara för att bygga upp och leda hela kundcenterteamet från grunden. Tillsammans med HR-ansvarig kommer du att rekrytera, utveckla och motivera en grupp engagerade medarbetare. Din roll innebär att skapa en positiv arbetskultur där varje individ trivs och har möjlighet att växa och nå sin fulla potential. Du kommer att få frihet att påverka och forma företagets framtid genom att skapa en miljö där innovation och utveckling blomstrar.

Fibio sätter kundens behov i fokus och prioriterar en mjuk och professionell approach. Som Customer Service Manager ansvarar du för att utveckla rutiner och system som säkerställer att kunderna får bästa möjliga support. Ditt arbete sträcker sig bortom skrivbordet då du aktivt coachar och stöttar dina medarbetare i deras utveckling. Du blir också en viktig resurs i hanteringen av kundärenden och är den som tar luren när situationen kräver det. Fibio tror på närvaro och personlig utveckling och du blir nyckelpersonen som främjar detta inom ditt team. På Fibio råder en stark och positiv företagskultur där samarbete och trivsel är avgörande. Vi är övertygade om att genom att ha roligt tillsammans och trivas på jobbet når våra medarbetare sina högt uppsatta mål. Som Customer Service Manager blir du en viktig del av detta kulturbyggande och spelar en central roll i att skapa en inspirerande arbetsmiljö.

Tjänsten utgår från Malmö, men du kommer under onboardingen att utgå från Helsingborg under cirka 6 veckor.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

- Bygga upp och leda kundcenterteamet

- Rekrytera, utveckla och motivera engagerade medarbetare tillsammans med HR-ansvarige

- Skapa en positiv arbetskultur där varje individ kan trivas och utvecklas

- Utveckla rutiner och system för att säkerställa bästa möjliga kundsupport

- Aktivt coacha och stötta medarbetare i deras utveckling och förbättring

- Delta i att forma företagets framtid genom att påverka och utveckla arbetsmiljön

Vi söker dig som

- Erfarenhet av serviceyrke inom relevant område, exempelvis inom callcenter, kundtjänst eller inom försäljning

- Erfarenhet / kunskap av ledarskap

- Talar och skriver obehindrat på Svenska

- Talar och skriver obehindrat på Engelska

Det är meriterande om du har

- Tidigare erfarenhet av att arbeta med ledarskap, exempelvis som Team manager

- Relevant eftergymnasial utbildning

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller vara självlärd.

Vår rekryteringsprocess
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att begära utdrag från belastningsregistret.

Ansök nu

Customer Service Manager till Fibio

Kundtjänstchef
Läs mer Dec 29
Om tjänsten
Om Fibio

Fibio är ett framväxande företag i en spännande tillväxtfas.

Nu flyttar vi vår verksamhet till Malmö och är därför på jakt efter vår nästa Customer Service Manager.

Som Customer Service Manager kommer du att spela en central roll i att ta företaget till nästa nivå och stärka vår position på marknaden. Fibio är en virtuell mobiloperatör med en tydlig miljöprofil. Genom strategiska partnerskap med snabbväxande företag som fokuserar på cirkulära modeller och en hållbar framtid, tar Fibio aktivt ställning och skapar en grön operatörsidentitet. Genom att ansluta dig till Fibio blir du en del av ett företag som drivs av visionen om en mer hållbar värld.

Om rollen

Som Customer Service Manager kommer du att ansvara för att bygga upp och leda hela kundcenterteamet från grunden. Tillsammans med HR-ansvarig kommer du att rekrytera, utveckla och motivera en grupp engagerade medarbetare. Din roll innebär att skapa en positiv arbetskultur där varje individ trivs och har möjlighet att växa och nå sin fulla potential. Du kommer att få frihet att påverka och forma företagets framtid genom att skapa en miljö där innovation och utveckling blomstrar.

Fibio sätter kundens behov i fokus och prioriterar en mjuk och professionell approach. Som Customer Service Manager ansvarar du för att utveckla rutiner och system som säkerställer att kunderna får bästa möjliga support. Ditt arbete sträcker sig bortom skrivbordet då du aktivt coachar och stöttar dina medarbetare i deras utveckling. Du blir också en viktig resurs i hanteringen av kundärenden och är den som tar luren när situationen kräver det. Fibio tror på närvaro och personlig utveckling och du blir nyckelpersonen som främjar detta inom ditt team. På Fibio råder en stark och positiv företagskultur där samarbete och trivsel är avgörande. Vi är övertygade om att genom att ha roligt tillsammans och trivas på jobbet når våra medarbetare sina högt uppsatta mål. Som Customer Service Manager blir du en viktig del av detta kulturbyggande och spelar en central roll i att skapa en inspirerande arbetsmiljö.

Tjänsten utgår från Malmö, men du kommer under onboardingen att utgå från Helsingborg under cirka 6 veckor.

Dina primära arbetsuppgifter kommer att innefatta:

- Bygga upp och leda kundcenterteamet

- Rekrytera, utveckla och motivera engagerade medarbetare tillsammans med HR-ansvarige

- Skapa en positiv arbetskultur där varje individ kan trivas och utvecklas

- Utveckla rutiner och system för att säkerställa bästa möjliga kundsupport

- Aktivt coacha och stötta medarbetare i deras utveckling och förbättring

- Delta i att forma företagets framtid genom att påverka och utveckla arbetsmiljön

Vi söker dig som

- Erfarenhet av serviceyrke inom relevant område, exempelvis inom callcenter, kundtjänst eller inom försäljning

- Erfarenhet / kunskap av ledarskap

- Talar och skriver obehindrat på Svenska

- Talar och skriver obehindrat på Engelska

Det är meriterande om du har

- Tidigare erfarenhet av att arbeta med ledarskap, exempelvis som Team manager

- Relevant eftergymnasial utbildning

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller vara självlärd.

Vår rekryteringsprocess
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan tas ned innan sista ansökningsdag om vi har gått vidare till urvals- och intervjufasen. Som en del av vår rekryteringsprocess kommer vi att begära utdrag från belastningsregistret.

Ansök nu

Säljcoach till vårt Malmö kontor

Teamledare
Läs mer Jun 26
Är du en naturlig ledare med stora ambitioner?

Fibio söker nu en säljledare till vårt kontor i Malmö!

I rollen som säljledare kommer du vara operativt ansvarig för den dagliga försäljningen för vårt inhouse säljteam beståendes av cirka 15 pers.

Vi söker dig som har erfarenhet av en ledarroll sedan tidigare och som trivs med att ta ansvar och brinner för att tillsammans med dina medarbetare leverera ett resultat som överstiger förväntningarna. Vi ser även att du har en hög ambitionsnivå och är resultatorienterad ut i fingerspetsarna. Du har lätt för att lära ut och prata inför en större grupp samt kunna coacha dina medarbetare både i grupp och individuellt.

Rollen som säljledare är en otroligt viktig position eftersom du är säljarnas närmaste chef. Vi är måna om din utveckling som ledare och du kommer tillsammans med försäljningschef och VD få den stöttning du behöver för att kunna utvecklas i snabb takt inom företaget. Våra anställda är företagets viktigaste och mest värdefulla resurser. Därför är det mycket viktigt för oss att våra anställda trivs och mår bra, vilket vi åstadkommer genom att ha tydliga strukturer, men också genom att erbjuda olika personalförmåner och gemensamma aktiviteter.

Vi söker dig som:

-Har tidigare erfarenhet av coaching och ledarskap

-Är stresstålig och tycker om att arbeta under högt tempo

-Har lätt att få kontakt med nya människor

-Har tydliga ledaregenskaper

-Är en tävlingsmänniska och älskar att vinna!

Fibio erbjuder:

-Fast grundlön + bonus

-Grundlig utbildning för att du ska lyckas

-Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt växande företag

Arbetstiderna är 8 timmar per dag mellan kontorets öppettider 9-18 måndag-fredag.

Om Fibio

Fibio startades 2018 med ambitionen att vara en modern mobiloperatör med fokus på nöjda kunder! Idag rankas vi som operatören med Sveriges nöjdaste kunder av omdömessidan Trustpilot. Nu tar bolaget nästa steg i sin utveckling och flyttar sitt huvudkontor från Helsingborg till Malmö

Ansök nu

Säljcoach till vårt Malmö kontor

Teamledare
Läs mer Jun 21
Är du en naturlig ledare med stora ambitioner?

Fibio söker nu en säljledare till vårt kontor i Malmö!

I rollen som säljledare kommer du vara operativt ansvarig för den dagliga försäljningen för vårt inhouse säljteam beståendes av cirka 15 pers.

Vi söker dig som har erfarenhet av en ledarroll sedan tidigare och som trivs med att ta ansvar och brinner för att tillsammans med dina medarbetare leverera ett resultat som överstiger förväntningarna. Vi ser även att du har en hög ambitionsnivå och är resultatorienterad ut i fingerspetsarna. Du har lätt för att lära ut och prata inför en större grupp samt kunna coacha dina medarbetare både i grupp och individuellt.

Rollen som säljledare är en otroligt viktig position eftersom du är säljarnas närmaste chef. Vi är måna om din utveckling som ledare och du kommer tillsammans med försäljningschef och VD få den stöttning du behöver för att kunna utvecklas i snabb takt inom företaget. Våra anställda är företagets viktigaste och mest värdefulla resurser. Därför är det mycket viktigt för oss att våra anställda trivs och mår bra, vilket vi åstadkommer genom att ha tydliga strukturer, men också genom att erbjuda olika personalförmåner och gemensamma aktiviteter.

Vi söker dig som:

-Har tidigare erfarenhet av coaching och ledarskap

-Är stresstålig och tycker om att arbeta under högt tempo

-Har lätt att få kontakt med nya människor

-Har tydliga ledaregenskaper

-Är en tävlingsmänniska och älskar att vinna!

Fibio erbjuder:

-Fast grundlön + bonus

-Grundlig utbildning för att du ska lyckas

-Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt växande företag

Arbetstiderna är 8 timmar per dag mellan kontorets öppettider 9-18 måndag-fredag.

Om Fibio

Fibio startades 2018 med ambitionen att vara en modern mobiloperatör med fokus på nöjda kunder! Idag rankas vi som operatören med Sveriges nöjdaste kunder av omdömessidan Trustpilot. Nu tar bolaget nästa steg i sin utveckling och flyttar sitt huvudkontor från Helsingborg till Malmö

Ansök nu