Malmö: Vill du arbeta i Norge

Hitta ansökningsinfo om jobbet Vill du arbeta i Norge i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2023-12-08 // Varaktighet: Heltid

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du flytta och arbeta i Norge där arbetsgivaren står för boende och resor? Vill du vara på resande fot eller stationerad i Oslo? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig!
I dagsläget har vi möjligheter i vackra Oslo och på resande team i Norge där du får uppleva fantastiska Norge!

Vilka är Face2Face?
Face2Face är en internationell livekampanjbyrå med kontor i Norge, Sverige och Finland, med huvudkontor i Oslo.

F2F har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nya, smarta talanger till våra livekampanjteam: Face2Face är möjligen Nordens snabbaste- fartfyllda, meningsfulla arbetsplats. Vi tror att med rätt inställning, vilja och bra träning kan du komma precis hur långt du vill.

Som promotor i våra kampanjteam får du en gedigen teoretisk och praktisk upplärning. Vi arbetar aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning från inspirerande chefer och erfarna medarbetare. Som promotor på Face2Face blir du ansiktet utåt för många kända varumärken. Du kommer att möta kunder på noga utvalda marknadsplatser, ute där kunderna finns – ansikte mot ansikte – och hjälpa dem att förstå och göra bra val.

För dig som bor i Sverige och är nyfiken på detta, har nu chans att få göra det medan du får uppleva stora delar av Norge. Det här är en upplevelse du inte vill missa!

Du erbjuds:
• Personlig coachning 1-1
• Fokusera på din personliga utveckling
• Daglig uppföljning från erfarna chefer
• Varierade arbetsdagar
• Konkurrenskraftiga villkor med provisioner och garantilön
• Möjlighet att representera välkända och starka varumärken
• Karriärmöjligheter
• Utåtriktad och inkluderande arbetsmiljö
• Tävlingar, sociala aktiviteter och mycket skoj!
• Arbetsgivaren står för boende och resor

Personprofil
Vi söker dig som är:
• Villig att resa
• Lärovillig, engagerad och positiv
• Extrovert av naturen (eller vill vara)
• Bra på personliga relationer
• Målinriktad och självgående
• Anpassningsbar och gillar att lyckas
• Noga med kvalitet i arbetsuppgifterna
• Söker professionell och personlig utveckling
• Pratar flytande Svenska

Övrigt
Start: Omgående.
Omfattning: Heltid.
Plats: Oslo eller på resande fot i Norge.
Arbetstider: Varierande.

Face2Face Hjälper till att ordna med allt praktiskt som behövs inför flytten till Norge.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen att söka!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Resesäljare/Reseförsäljare/Resekonsulent

Nedan visas andra jobb i Malmö som Resesäljare/Reseförsäljare/Resekonsulent.

Säljare med stort intresse för resor till vårt team i Malmö/Emporia

Läs mer Mar 21
Välkommen att vara med på en fantastisk utvecklingsresa inom resebranschen, hos oss på Ticket och inte minst som säljare.

Drivs du av försäljning och tycker det är givande att jobba mot tydliga mål? Älskar du utmaningar och vill samtidigt ha möjligheten att göra skillnad för våra kunder? Då ska du inte missa chansen att söka tjänsten som säljare till vår butik i Emporia!

Vem är du?
Vi jobbar bokstavligt talat med världen som vårt arbetsfält och våra kunder förväntar sig hjälp med att hitta rätt resa för just deras önskemål. Därför tror vi att du är lyhörd, nyfiken och ansvarsfull och att du gillar att ge det lilla extra till dina kunder. Med ditt genuina engagemang och ditt målinriktade fokus bidrar du till både ditt eget och ditt teams framgång. Vi tror att du har erfarenhet av försäljning sedan tidigare och, om du saknar branscherfarenhet, har du ett brinnande engagemang att lära dig allt om vår spännande bransch. Du trivs bäst i ett team där alla är inkluderade och där du och dina kollegor delar kunskap, nytänkande och utveckling.

Vi arbetar i en mängd olika interna och externa system. Därför är det en viktig merit att du har god datakunskap och är van att arbeta i olika system dagligen.

Vår värdegrund är viktig för oss och vi jobbar utifrån vår kompass; Attityd, Glädje, Engagemang, Respekt samt Ansvar (AGERA). Det är viktigt för oss att du delar våra värderingar och förutom att vara en grym kollega och säljare strävar du dagligen efter att nå dina mål och ge våra kunder service i världsklass tillsammans med ditt team.

Vad får du hos oss?
Hos oss får du möjligheten att arbeta i en positiv miljö och sälja det bästa som finns - resor. Våra kunder finns både i butiken, på telefon och online och vi hjälper dem med allt från en enkel flygbiljett till hela paket med hotell, flyg, transfer och olika events.

För att du ska kunna driva ditt eget lärande och öka din kompetens har vi en strukturerad onboardingprocess med ett stort utbildningsprogram som ger dig många möjligheter att hela tiden utvecklas i din roll som resesäljare hos oss.

Eftersom vi vill finnas tillgängliga för våra kunder när de behöver oss har vi generösa öppettider, vilket innebär att vi arbetar såväl kvällar som helger. Tjänsten som resesäljare hos oss i Emporia är på deltid (80%) med tillträde enligt överenskommelse. Utöver grundlön arbetar vi med säljbonus

Som en del i rekryteringsprocessen kommer du att få en inbjudan till din e-mail att besvara ett personlighetstest i två delar. Det tar sammanlagt ca 30 minuter att besvara dessa. Urval och intervjuer sker löpande så sök redan nu. Vi ser mycket fram emot att höra av dig!

Ansök nu

Resesäljare

Läs mer Feb 28
Du som älskar försäljning och kundservice samt har god systemvana från resebranschen primärt privatresor är välkommen att söka denna mycket utvecklande tjänst. Vi söker dig som tycker om att ge service, hjälpa kunder hitta rätt resa och alltid med ett leende på läpparna! Här gör du allt från A-Ö; samtalar med kund i butik/telefon/mail/chatt, bokning av flyg, Fakturering, biljettering, vouchers och färdhandlingar mm.. Du är noggrann, ambitiös, har god destinations kunskap och glimten i ögat. Du är ansvarsfull person samt är van vid självständigt arbete. Företaget har långsiktiga målsättning vilken kan medföra att du ska vara villig till nya kunskapsutveckling i bokning system. Som resesäljare tar du hand om kunder oavsett om de bokat online eller i butik.


Meriterande: Tidigare erfarenhet av privatresor med reguljärflyg, samt arbete i en GDS, helst Amadeus, god destination kännedom, Persiska, engelska och andra nordiska språk.

Ansök nu

Drömmer du om att kombinera resa & arbete?

Läs mer Feb 22
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig!

Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer möta kunder på utvalda marknadsplatser face to face.

Som en dela av teamet erbjuds du:
- En spännande och dynamisk arbetsmiljö med mångasociala aktiviteter och chans att träffa nya människor.
- Personligt anpassad utbildning som ger dig värdefulla erfarenheter för hela ditt arbetsliv.
- Interna karriärmöjligheter.
- Arbetsgivaren står för boende och resor.
- Tävlingar där du kan vinna fantastiska priser, som resor, Appel-produkter och mycket mer.
- En konkurrenskraftig lön med möjlighet att tjäna höga bonusar, provision och garantilön.
- Daglig uppföljning och coaching från erfarna ledare som ger dig verktyg för att nå dina mål.
- Chansen att representera välkända varumärken.

Personprofil
Vi söker dig som är:
• Villig att resa.
• Lärovillig, engagerad och positiv.
• Extrovert av naturen (eller vill vara).
• Bra på personliga relationer.
• Målinriktad och självgående.
• Anpassningsbar och gillar att lyckas.
• Noga med kvalitet i arbetsuppgifterna.
• Söker professionell och personlig utveckling.
• Pratar flytande Svenska.

Vilka är Face2Face?
Face2Face är en internationell livekampanjbyrå med kontor i Norge, Sverige och Finland, med huvudkontor i Oslo.

F2F har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nya, smarta talanger till våra livekampanjteam. Face2Face är möjligen Nordens snabbaste- fartfyllda, meningsfulla arbetsplats. Vi tror att med rätt inställning, vilja och bra träning kan du komma precis hur långt du vill.

Som promotor i våra kampanjteam får du en gedigen teoretisk och praktisk upplärning. Vi arbetar aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning från inspirerande chefer och erfarna medarbetare. Som promotor på Face2Face blir du ansiktet utåt för många kända varumärken. Du kommer att möta kunder på noga utvalda marknadsplatser, ute där kunderna finns – ansikte mot ansikte – och hjälpa dem att förstå och göra bra val.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid.
Plats: Runt om i Sverige.
Arbetstider: Varierande.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen att söka!

Ansök nu

Drömmer du om att kombinera resa & arbete?

Läs mer Feb 15
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Älskar du att resa? Vill du även kombinera resandet med ditt arbete? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig!

Som Promotör i kampanjteamet får du en grundlig teoretisk och praktisk utbildning. Där efter kommer du vara ansiktet utåt för några av Sveriges mest kända varumärken. Du kommer möta kunder på utvalda marknadsplatser face to face.

Som en dela av teamet erbjuds du:
- En spännande och dynamisk arbetsmiljö med mångasociala aktiviteter och chans att träffa nya människor.
- Personligt anpassad utbildning som ger dig värdefulla erfarenheter för hela ditt arbetsliv.
- Interna karriärmöjligheter.
- Arbetsgivaren står för boende och resor.
- Tävlingar där du kan vinna fantastiska priser, som resor, Appel-produkter och mycket mer.
- En konkurrenskraftig lön med möjlighet att tjäna höga bonusar, provision och garantilön.
- Daglig uppföljning och coaching från erfarna ledare som ger dig verktyg för att nå dina mål.
- Chansen att representera välkända varumärken.

Personprofil
Vi söker dig som är:
• Villig att resa.
• Lärovillig, engagerad och positiv.
• Extrovert av naturen (eller vill vara).
• Bra på personliga relationer.
• Målinriktad och självgående.
• Anpassningsbar och gillar att lyckas.
• Noga med kvalitet i arbetsuppgifterna.
• Söker professionell och personlig utveckling.
• Pratar flytande Svenska.

Vilka är Face2Face?
Face2Face är en internationell livekampanjbyrå med kontor i Norge, Sverige och Finland, med huvudkontor i Oslo.

F2F har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nya, smarta talanger till våra livekampanjteam. Face2Face är möjligen Nordens snabbaste- fartfyllda, meningsfulla arbetsplats. Vi tror att med rätt inställning, vilja och bra träning kan du komma precis hur långt du vill.

Som promotor i våra kampanjteam får du en gedigen teoretisk och praktisk upplärning. Vi arbetar aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning från inspirerande chefer och erfarna medarbetare. Som promotor på Face2Face blir du ansiktet utåt för många kända varumärken. Du kommer att möta kunder på noga utvalda marknadsplatser, ute där kunderna finns – ansikte mot ansikte – och hjälpa dem att förstå och göra bra val.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid.
Plats: Runt om i Sverige.
Arbetstider: Varierande.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen att söka!

Ansök nu

Vill du arbeta i Norge?

Läs mer Feb 1
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du flytta och arbeta i Norge där arbetsgivaren står för boende och resor? Vill du vara på resande fot eller stationerad i Oslo? Vill du även bygga en karriär inom kommunikation, marknadsföring, management och försäljning samtidigt som du har fullt av häftiga aktiviteter med dina arbetskollegor? Då är detta en perfekt roll för dig!
I dagsläget har vi möjligheter i vackra Oslo och på resande team i Norge där du får uppleva fantastiska Norge!

Vilka är Face2Face?
Face2Face är en internationell livekampanjbyrå med kontor i Norge, Sverige och Finland, med huvudkontor i Oslo.

F2F har många spännande uppdrag 2023, och söker därför nya, smarta talanger till våra livekampanjteam: Face2Face är möjligen Nordens snabbaste- fartfyllda, meningsfulla arbetsplats. Vi tror att med rätt inställning, vilja och bra träning kan du komma precis hur långt du vill.

Som promotor i våra kampanjteam får du en gedigen teoretisk och praktisk upplärning. Vi arbetar aktivt med individuell coachning, feedback och uppföljning från inspirerande chefer och erfarna medarbetare. Som promotor på Face2Face blir du ansiktet utåt för många kända varumärken. Du kommer att möta kunder på noga utvalda marknadsplatser, ute där kunderna finns – ansikte mot ansikte – och hjälpa dem att förstå och göra bra val.

För dig som bor i Sverige och är nyfiken på detta, har nu chans att få göra det medan du får uppleva stora delar av Norge. Det här är en upplevelse du inte vill missa!

Du erbjuds:
• Personlig coachning 1-1
• Fokusera på din personliga utveckling
• Daglig uppföljning från erfarna chefer
• Varierade arbetsdagar
• Konkurrenskraftiga villkor med provisioner och garantilön
• Möjlighet att representera välkända och starka varumärken
• Karriärmöjligheter
• Utåtriktad och inkluderande arbetsmiljö
• Tävlingar, sociala aktiviteter och mycket skoj!
• Arbetsgivaren står för boende och resor

Personprofil
Vi söker dig som är:
• Villig att resa
• Lärovillig, engagerad och positiv
• Extrovert av naturen (eller vill vara)
• Bra på personliga relationer
• Målinriktad och självgående
• Anpassningsbar och gillar att lyckas
• Noga med kvalitet i arbetsuppgifterna
• Söker professionell och personlig utveckling
• Pratar flytande Svenska

Övrigt
Start: Omgående.
Omfattning: Heltid.
Plats: Oslo eller på resande fot i Norge.
Arbetstider: Varierande.

Face2Face Hjälper till att ordna med allt praktiskt som behövs inför flytten till Norge.

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen att söka!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Performiq AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Performiq AB .

Account Manager till JOBmeal i Malmö

Account manager
Läs mer Maj 13
Nytt
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Förgyller du dina dagar med en rykande kopp färskt kaffe och skulle vilja arbeta med att dela denna passion med andra?
Tycker du, precis som JOBmeal, att kaffe är en mänsklig rättighet?

Vi söker efter en passionerad och resultatorienterad Account manager som är redo att erövra marknaden inom kaffebranschen!

JOBmeal är på jakt efter en Account Manager som brinner för att krydda upp våra kunders affärer och servera dem de bästa möjligheterna. Om du älskar att bygga starka relationer, är hungrig på framgång och vill vara en del av ett gäng som tar bokstavlig kärlek till kaffe och arbete på allvar, då har du kommit rätt!

Som säljare på JOBmeal kommer du att spela en nyckelroll i att hjälpa våra kunder i att skapa en bättre arbetsmiljö där kaffet är en grundförutsättning oavsett om målet är att skapa en samlingsplats, leverera energi eller sätta guldkant på vardagen.

Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar:

• Prospektering av potentiella kunder och affärsmöjligheter.
• Boka dina egna möten hos nya och befintliga kunder.
• Förhandla, skriva avtal och ansvara för att kunderna får sin kaffeautomat i tid.
• Förstå kundens behov och erbjuda skräddarsydda lösningar.
• Bygga starka, långsiktiga relationer med våra kunder.
• Uppnå och överträffa säljmål.

Därför vill man arbeta för JOBmeal:

• Vi värdesätter våra medarbetares utveckling och utbildar kontinuerligt, internt och externt.
• Stora möjligheter att utvecklas och växa internt.
• Vi är en pionjär inom kaffebranschen, du har en bred marknad med oändliga möjligheter.
• En arbetsplats där arbetsglädje, samarbete och passion för kaffe är vår hemlighet till framgång.
• Förmånsbil.

Personprofil
Vi letar efter dig som älskar att vinna, du besitter ett stort eget driv och viktigast av allt, du ger inte upp!
Du gillar att arbeta strategiskt och målinriktat för att nå och överträffa dina säljmål.

Tjänsten passar dig som är flexibel, lösningsorienterad, självgående och med hög ansvarskänsla.
Som person är du utåtriktad och har en stark kommunikationsförmåga för att skapa långsiktiga relationer med våra kunder.

För att lyckas i rollen som säljare krävs vidare:

• Erfarenhet inom försäljning och relationsskapande.
• Entusiasm för kaffe och hög service.
• God förmåga att kommunicera både i tal och skrift på svenska och engelska.
• B körkort.

Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av B2B försäljning och CRM system men viktigast är att du har intresset, drivet och viljan att lära dig!

Övrigt
Start: Omgående, enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: 8-17 med möjlighet till flex och distansarbete.
Plats: Malmö/ Arlöv

PerformIQ - rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Jesper Wahlgren, jesper.wahlgren@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om du vill vara med och skapa en smakfull framtid för dig och våra kunder är du välkommen med din ansökan redan idag!

Företagspresentation
JOBmeal är en ledande leverantör av kaffelösningar och närliggande tjänster till arbetsplatser. Vi samarbetar med alla de stora kafferosterierna för att sätta guldkant på våra kunders vardag. Utöver kaffe, erbjuder vi friskt kallt vatten och ett rikt sortiment av kringliggande produkter. Vi hjälper dig att hitta en lösning som passar din arbetsplats oavsett vilka krav ni har.

• Vi finns på 28 orter i hela landet, varav 3 via samarbetspartners.
• Vi serverar 170 miljoner koppar årligen till kaffenjutare.
• Vi har över 40 års erfarenhet.
• Baristacertifierad personal.
• Internationellt certifierade kaffesensoriker.

För att få en bild av JOBmeal får du gärna läsa mer på JOBmeal - https://www.jobmeal.se/om-oss! eller följa oss i sociala medier.

Ansök nu

Servicetekniker till Festool

Servicetekniker, maskin
Läs mer Maj 3
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du en lösningsorienterad servicetekniker som vill arbeta med en stor variation av maskiner? Vill du få möjlighet att växa med ett företag som månar om sina anställda? Då kan du vara den vi söker!

Festool har som mål att vara ett premiumföretag vilket ställer krav på att hålla hög kvalité och ge den bästa servicen till kunderna. För att nå målsättningarna de kommande åren behöver vi nu förstärka med en servicetekniker som ska arbeta i team med fem andra servicetekniker.

Rollen som servicetekniker innebär bland annat följande arbetsuppgifter:

• Felsöka, serva och reparera handverktyg och semi-stationära elverktyg
• Välja reservdelar och ersätta delar som behövs
• Montering och sluttestning av verktyg
• Kundkontakt med såväl återförsäljare som slutkunder
• Nära samarbete med innesälj/kundtjänst och andra interna kontaktytor

Du kommer få testa på att reparera en stor bredd av verktyg där din arbetsdag kan erbjuda en variation av olika utmaningar. Som nyanställd servicetekniker på Festool kommer du att bli tilldelad en mentor som stöttar dig i det dagliga arbetet.

Personprofil
För att lyckas i tjänsten som servicetekniker ser vi gärna att du har en mekanik- eller elutbildning och/eller tidigare erfarenhet från rollen som servicetekniker. Du har med fördel erfarenhet av att serva och reparera småmaskiner. Vidare har du arbetat i en praktisk roll med felsökning och har god förståelse för att läsa sprängskisser. Du behärskar svenska väl i tal och skrift och det är meriterande om du talar danska, men inget krav för tjänsten. Koncernspråket är engelska. Du är en van datoranvändare och det är meriterande om du tidigare jobbat i SAP.

För att du ska trivas i tjänsten så drivs du av att ge god service, kommunicerar väl och har en förmåga att förstå kundens behov. Vidare är du en arbetsam doer som får dina arbetsuppgifter genomförda och arbetar lösningsorienterat. Som person är du stresstålig och arbetar strukturerat och självständigt.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 08.00-16.30, flextid
Plats: Malmö- Fosie

PerformIQ är vår samarbetspartner i den här rekryteringen. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Anna Lindberg på anna.lindberg@performiq.se.

Företagspresentation
Festool har sedan 1925 utvecklat och tillverkat innovativa el- och tryckluftsverktyg till snickeri-, bygg-, måleri- och fordonsindustrin. Sedan grundandet har Festool vuxit till ett internationellt marknadsledande företag som fortfarande är familjeägt inom grundarfamiljen. Lokalt har vi funnits på svensk marknad sedan 1984 genom vårt huvudkontor i Malmö, varifrån vi styr marknadsföring, försäljning, service och administration. Vi säljer våra produkter genom professionell fackhandel såsom järnhandel, byggmarknad och målerihandel. Läs mer på www.festool.se.

Ansök nu

Affärsutvecklare till SYSAV

Affärsutvecklare
Läs mer Maj 13
Nytt
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du bidra till en cirkulär och hållbar värld, samtidigt som du är duktig på att skapa långsiktiga och lönsamma affärer? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Till vår marknadsavdelning söker vi nu en Affärsutvecklare som kommer att ha ansvar för att skapa långsiktiga och hälsosamma affärer, där vi säljer produkter från avfallet vi tar in från invånare och företag i våra ägarkommuner.
Med ett intresse för den agrara näringen, nyfikenhet och kreativ förmåga kommer du att skapa affärer av produkter från matavfall och trädgårdsavfall.

Sysav bidrar till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Vi omhändertar avfall, avgiftar, förädlar och för tillbaka resurser till samhället. Vi skapar också insikt kring hållbar konsumtion och visar vägen för branschen genom innovativa lösningar. Sysav är stolt över att bidra till att skapa världens mest hållbara region – tillsammans med kunder, samarbetspartners och våra 14 ägarkommuner.

Arbetsbeskrivning:
• Proaktivt säkerställa att produkter från matavfall/trädgårdsavfall säljs till bästa pris till slutkund med miljönytta i åtanke.
• Förvalta och utveckla större avtal med kunder och partners.
• Utveckla nya affärer, partnerskap och arbeta för att SYSAV ska verka på nya marknader.
• Planera och följa upp affärer genom budget, prognos och KPI:er.
• Arbeta med prismodeller och konkurrentbevakning.
• Vara aktiv i att säkerställa inflöde av matavfall och trädgårdsavfall till lägst kostnad, i rätt volym och med bra kvalité.
• Driva eller delta i produktutvecklingsprojekt tillsammans med kunder eller internt på SYSAV.

Du kommer att få dela med dig av din kunskap och passion genom att hålla föredrag för både kunder och samarbetspartners. Dessutom kommer du att vara en central del i skapandet av kommunikationsmaterial så som produktblad och säljpresentationer.

På Sysav bidrar du till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Hos oss får du en arbetsplats där ett tillitsfullt och lyhört ledarskap och medarbetarskap premieras. En hybrid arbetsplats, när det är möjligt, samt balans mellan arbete och fritid, är viktigt för många av våra medarbetare och därför även för oss. Förutom friskvårdsbidrag, erbjuder vi en förmånlig sjukvårdsförsäkring och tillgång till vår Förmånsportal samt gratis pensionsrådgivning.


Personprofil
Vi söker dig med ett intresse för miljö- och hållbarhetsfrågor samtidigt som du brinner för att skapa goda och långsiktiga affärer. Du har förmåga att se helheten och dra övergripande slutsatser och du är van vid att röra dig i olika sammanhang och skapa goda relationer med många olika yrkesgrupper. Samtidigt som du har ett stort driv, arbetar du strukturerat, noggrant och är uthållig i ditt arbetssätt.

Vi tror att du har en akademisk utbildning inom den agrara näringen alternativt en ingenjörs- eller ekonomiutbildning. Efter studierna har du några års erfarenhet av försäljning/ affärsutveckling där du skapat fleråriga avtal med kunder som resulterat i goda resultat och bra relationer.

Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.


Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Malmö

Resor, mestadels inom Skåne, förekommer i tjänsten och B-körkort är ett krav.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

I den här rekryteringen samarbetar Sysav med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mattias Söderberg på mattias.soderberg@performiq.se vid eventuella frågor gällande rekryteringsprocessen.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Tävling- och Marknadsassistent till Svenska Cheerleadingförbundet

Idrottskonsulent
Läs mer Maj 2
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Svenska Cheerleadingförbundet letar efter en entusiastisk och engagerad tävling- och marknadsassistent för att stötta oss i vårt uppdrag att skapa fantastiska upplevelser för alla aktiva Cheerleaders över hela Sverige.

Vill du vara med och planera, genomföra och förbättra våra arrangemang och bli en del av Svenska Cheerleadingförbundet tveka inte att söka rollen som tävling- och marknadsassistent!



Att arbeta som tävling- och marknadsassistent hos oss innebär att du blir en del av en passionerad och inkluderande gemenskap där ditt arbete kommer att göra verklig skillnad. Du kommer att få möjlighet att utveckla dina färdigheter, skapa minnen för livet och bidra till att forma framtiden för cheerleading i Sverige.

Vi på Svenska Cheerleadingförbundet strävar efter att främja sporten och skapa en inkluderande och stöttande miljö för alla våra medlemmar. Vi arrangerar ett brett utbud av tävlingar, från lokala tävlingar till internationella mästerskap för att ge våra cheerleaders möjlighet att glänsa och utvecklas.

Som vår tävling- och marknadsassistent kommer du att spela en nyckelroll i genomförandet av våra tävlingar, samt för utvecklingen av vår marknadsavdelning.

Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera:

• Samordna, planera och genomföra av cheerleadingtävlingar och evenemang över hela landet.
• Koordinera och hantera administration relaterad till tävlingar som kontakt med arena, registrering av deltagare, kontakta och tillsätta funktionärer, speaker och sjukvård m.m.
• Samordna marknadsaktiviteter såsom partner- och destinationssamarbeten.

Du kommer att ingå i ett team med stor gemenskap och teamanda. I rollen kommer du att rapportera till Sofie Lewerentz, stabschef.


Personprofil
Tjänsten passar dig som är strukturerad, ordningsam med hög ansvarskänsla. Det är av stor vikt att du som ansöker har lätt för att arbeta självständigt då du till stor del kommer att arbeta enskilt med att driva dina arbetsuppgifter i mål.

Vi söker dig som är resultatorienterad, analytisk och ser förbättringsmöjligheter genom utvärderingar.

För att lyckas i rollen som tävling- och marknadsassistent krävs vidare:

• Erfarenhet av att planera och genomföra evenemang inom idrott.
• Flytande svenska i tal och skrift.
• Flexibilitet gällande arbete på kväll och helg.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som tävling- och marknadsassistent. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ och Svenska Cheerleadingförbundets värdegrund som värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.


Övrigt
Start: 1 augusti
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Stockholm, Göteborg, Malmö eller Köping

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till rekryteringskonsult Jannica Skärvinge på 073-353 75 10. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen in med din ansökan!


Företagspresentation
Cheerleading kom till Sverige i mitten på 80-talet och 1989 arrangerades Sveriges första nationella mästerskap i Cheerleading. Svenska Cheerleadingförbundet (SCF) bildades den 11 juni 1995. Innan dess bedrevs cheerleading som en del av Svenska Amerikanska Fotbollförbundets verksamhet. SCF är medlemmar i RF sedan 26 maj 2019, och i SOK som erkänt förbund sedan 26 april 2022.

Cheerleading är en starkt växande sport i Europa och övriga världen. SCF har idag dryga 18 000 utövare i 59 föreningar. SCF är medlem i International Cheer Union (ICU) som är ett internationellt förbund med 119 medlemsländer som verkar för globalt samarbete och utveckling av sporten samt årligen arrangerar VM. På europisk nivå är SCF medlem i European Cheer Union (ECU) som årligen arrangerar EM. SCF har även ett nära samarbete med övriga nordiska länder inom bl a utbildningsinsatser.

Vår internationellt gemensamma ambition är att verka för idrottens utveckling och sportens erkännande med OS-deltagande som yttersta mål. Den 31 maj 2013 i Sankt Petersburg antogs ICU som medlem av SportAccord, och 20 juli 2021 gav IOK ett permanent erkännande efter att ha erkänt idrotten cheerleading provisoriskt redan 24 juni 2016.

Ansök nu

Verksamhetsutvecklare till Energiavdelningen på SYSAV

Civilingenjör, anläggning, elkraft
Läs mer Maj 10
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Är du utbildad Civilingenjör / Högskoleingenjör med ett starkt intresse för projektledning och förbättringsarbete?
Känner du dig hemma inom energi / industrisektorn och vill till en organisation som har en positiv påverkan på miljön i Skåne?
Då kan det här vara tjänsten för dig!

Sysav bidrar till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Vi omhändertar avfall, avgiftar, förädlar och för tillbaka resurser till samhället. Vi skapar också insikt kring hållbar konsumtion och visar vägen för branschen genom innovativa lösningar. Sysav är stolt över att bidra till att skapa världens mest hållbara region – tillsammans med kunder, samarbetspartners och våra 14 ägarkommuner.

Avdelningen Energi driver Sysavs kraftvärmeverksamhet som energiåtervinner avfall till el och fjärrvärme. Sysav står för majoriteten av Malmö/Burlövs fjärrvärmeproduktion varje år. Sysav är en av de största aktörerna inom detta område i Sverige. Det vi gör här har stor påverkan i systemperspektivet.

Avdelningen Energi fortsätter att växa och kommer anställa två Verksamhetsutvecklare till ett nyskapat team, Process-och teknikoptimering (PTO), med fokus att systematisera förbättringsarbetet tillsammans med resten av avdelningen.

Vi söker dig som vill till en arbetsplats där du får vara med och skapa en förbättringskultur, affärsnytta och i slutändan en bättre miljö.

Arbetsbeskrivning:
• Medverka, driva och leda förstudier, projekt och investeringsprojekt som ska utveckla avdelningen.
• Arbeta med ständiga förbättringar av anläggningar, arbetssätt, driftstrategier och processer i syfte att optimera.
• Utbilda och involvera avdelningens personal med verktyg inom ständiga förbättringar.
• Driva/medverka i utredningar av händelser (exempelvis driftsstörningar, miljöavvikelser och arbetsmiljöavvikelser).
• Arbeta med och skapa ett visuellt system över anläggningens prestanda som ska vara verksamhetens underlag för att kunna ta beslut vilka projekt och förbättringar som ska prioriteras och utföras.
• Hålla dig uppdaterad om relevant benchmark och omvärldsanalys.

Du kommer dagligen att arbeta i Sysavs projektmodell och med Sysavs olika stödsystem exempelvis inom ekonomi och underhåll. Du arbetar med att ta fram underlag genom att analysera teknisk dokumentation och produktionsdata. Du har även kommunikativa uppgifter inom ditt arbete med att koordinera projekt och uppdrag mellan olika delar av organisationen.

På Sysav bidrar du till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Hos oss får du en arbetsplats där ett tillitsfullt och lyhört ledarskap och medarbetarskap premieras. En hybrid arbetsplats, när det är möjligt, samt balans mellan arbete och fritid, är viktigt för många av våra medarbetare och därför även för oss. Förutom friskvårdsbidrag, erbjuder vi en förmånlig sjukvårdsförsäkring och tillgång till vår Förmånsportal samt gratis pensionsrådgivning.


Personprofil
Vi söker dig som brinner för förbättringsarbeten och som gillar att samarbeta och interagera med andra. Du är en drivande person som vill leda och arbeta i projekt, samtidigt som du har en god analytisk förmåga. Det är viktigt att du känner dig bekväm med att läsa, skriva och kommunicera kring tekniska frågor.

Du är utbildad civilingenjör eller högskoleingenjör med några års erfarenhet från att ha arbetat på energibolag eller inom den tillverkande industrin med förbättringsarbeten och/eller på ett projektbaserat sätt. Saknar du den formella utbildningen kan du ha förvärvat motsvarande kompetens genom gedigen arbetslivserfarenhet.

I den här rollen får du vara i verkligheten där majoriteten av Malmö/Burlövs fjärrvärme produceras. Rollen har möjlighet att ge dig ett bra helhetsperspektiv på energiavdelningen och Sysavs organisation. Du kommer ha möjlighet att fördjupa dig inom kraftvärmeteknik, teknisk projektledning, förbättringsarbetesmetodik och datahantering.


Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Malmö

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

I den här rekryteringen samarbetar Sysav med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mattias Söderberg på mattias.soderberg@performiq.se vid eventuella frågor gällande rekryteringsprocessen.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Dansktalande Account Manager till Conrad Elektronik i Malmö

Account manager
Läs mer Apr 8
Logga
Är du en initiativtagande och tekniskt intresserad person som trivs att arbeta kundnära? Drivs du av att arbeta med försäljning och är dessutom flytande i danska? Då kan du vara den personen vi söker som ska bli nästa Account Manager för Conrad Electroniks som ska arbeta mot den danska marknaden.

Tjänstebeskrivning & erbjudande
PerformIQ söker nu till Conrad Elektroniks räkning en dansktalande Account Manager/ Sales representative som ska arbeta mot den danska marknaden.

Som Account manager kommer din huvudsakliga uppgift vara att vårda och följa upp befintliga kunder på den danska marknaden, primärt genom telefon och digitala plattformar. Ditt ansvarsområde sträcker sig från att vägleda kunder, hantera offerter och att etablera långsiktiga kundrelationer. Denna roll erbjuder en utmärkt möjlighet till karriärutveckling inom försäljning och markerar starten på Conrads strävan att bygga upp en framstående försäljningsorganisation i både Danmark och Skandinavien.

Utöver att vårda befintliga kunder förväntas du också generera en kontinuerlig tillväxt för din egen kundportfölj. Detta innebär att du kommer att arbeta med aktiviteter såsom besöksplanering, utformning av inköpslösningar, förhandling av partneravtal och noggrann analys av marknaden.

Du kommer att tillhöra det skandinaviska försäljningsteamet med tre andra kollegor som utgår från kontoret i Malmö, WTC i Västra hamnen men har möjlighet till hemmaarbete två dagar i veckan. Utöver detta kommer du även arbeta i nära och tät dialog med teamledare, samt lokala och internationella kollegor för att optimera och bibehålla Conrads position som ledande aktör i regionen.

Därför vill du arbeta på Conrad:
• Vi erbjuder dig möjligheten att bidra till den fortsatta tillväxten av en av Europas största elektronikkoncerner och bli en del av ett team av entusiastiska proffs.
• Vår företagskultur är informell, dynamisk och resultatinriktad med tydliga KPI: er
• Vi erbjuder utmärkta arbetsförhållanden i Malmö (WTC, Västra Hamnen) och en konkurrenskraftig lön med bonusmöjligheter.
• Vi uppmuntrar personlig utveckling och mjuka färdigheter genom utbildning och träning.

Personprofil
Vi letar efter dig som älskar att vinna, du besitter ett stort eget driv och viktigast av allt, du ger inte upp. Du gillar att arbeta strategiskt och målinriktat för att nå och överträffa dina mål

För att lyckas i rollen som Account Manager krävs vidare:
• Erfarenhet inom försäljning och relationsskapande.
• Flytande i danska i både tal och skrift
• B körkort.

Tjänsten passar dig som är flexibel, lösningsorienterad, självgående och med hög ansvarskänsla. Som person är du utåtriktad och har en stark kommunikationsförmåga för att skapa långsiktiga relationer med våra kunder.

Det är meriterande om du har en bakgrund inom elektronik och komponenter. Utöver detta värderas även erfarenhet av försäljning inom en industriell B2B-miljö.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Malmö med möjligheter till hemmaarbete

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Jesper Wahlgren på jesper.wahlgren@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!

Företagspresentation
Vi är Conrad, en totalleverantör av mer än 750 000 tekniska och elektroniska produkter. Vi har legat i framkant i Europa i många år - från mätteknik och komponenter till verktyg, multimedia och många tekniska tjänster för våra företagskunder. Vi är i full gång med att bli en av Europas största och mest tillgängliga företagslösningar inom elektronik och teknik.

Ansök nu