Malmö: Reception/Kundtjänstmedarbetare

Hitta ansökningsinfo om jobbet Reception/Kundtjänstmedarbetare i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-01-16 // Varaktighet: Deltid

Vi söker åt kunds räkning en trygg och lugn kundtjänstmedarbetare. Du kommer att bemanna receptionen på företaget och vara dess ansikte utåt. Du kommer att stå inför en massa kundkontakt med väldigt varierad form av frågor, allt från glada till ibland ganska upprörda. Det är därför av oerhörd vikt att du är en balanserad och samlad person. Du behöver också vara noggrann och uppmärksam i det du gör.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Kontorsreceptionist

Nedan visas andra jobb i Malmö som Kontorsreceptionist.

Receptionist på deltid till Sweco i Malmö

Läs mer Feb 5
Om tjänsten
Är du en riktig glädjespridare som brinner för service och gillar nya
utmaningar?

Under våren 2024 kommer vi tillsätta en rad roliga tjänster inom kontor, reception och konferens för att bygga upp ett motiverat serviceteam hos en av Coors nyaste kunder. Sweco är ett av Europas ledande konsultföretag inom arkitektur och teknik med kontor på flera håll i landet. Den här tjänsten är placerad på Swecos fina kontor i Malmö.

I denna roll är du inte bara ansiktet utåt, utan bygger relationer i hela huset med alla du dagligen möter - alltid med överraskande och inspirerande service som drivkraft! Tillsammans med dina kollegor lägger du grunden för ett positivt och minnesvärt intryck och sprider trivsel och värme på kontoret.

I samarbete med vårt moderbolag Coor söker vi nu en driven och engagerad receptionist?som vill vara med på denna spännande resa??från start!

I dina ansvarsområden ingår bland annat:

- Välkomna, guida och skriva in besökare

- Beställa transporter, taxi, bud mm.

- Ha uppsikt över foajé/entré och se till att den är iordningställd

- Telefon och mailhantering

- Post och bud

- Vissa administrativa uppgifter

- Stötta resterande serviceteamet vid behov

Vem är du
Med din välkomnande personlighet, initiativförmåga och strukturerade arbetssätt gör du alltid det lilla extra för att leverera förstklassig service. Att dina gäster och kunder alltid kommer först är en självklarhet för dig och med din höga servicekänsla säkerställer du ett varmt och professionellt välkomnande samt en trivsam och stimulerande arbetsmiljö för alla du kommer i kontakt med. Du har sedan tidigare goda kunskaper och vana inom Office-paketet och lätt för att förstå administrativa processer.

Självklart ska du också ha roligt på jobbet - arbetsglädje syns och sprids! För att lyckas med detta tror vi att du är en utåtriktad lagspelare och gillar att utvecklas tillsammans med andra. Tillsammans med dig vill vi skapa en levande och dynamisk arbetsplats där du och ditt team är de främsta ambassadörerna!

Vi ser att du har

- Tidigare jobbat med service, gärna i kontorsmiljö

- Goda kunskaper av Office-paketet samt datavana

- Goda kunskaper i Svenska och Engelska

Om anställningen
Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning hos Coor med placering på Swecos kontor i Malmö. Tjänsten är på deltid (50%) och arbetstiderna är mån till fre kontorstider. Start för tjänsten är i slutet på april.

Vi utför bakgrundskontroller på alla kandidater innan anställning.

Coor erbjuder
Här får du en roll med stor frihet under ansvar i en välkomnande miljö i stark partnerskapsanda. Medarbetarna är Coors?viktigaste tillgång och för oss är det viktigt att erbjuda en trevlig och trygg arbetsmiljö med schyssta villkor, gott ledarskap och möjligheter till utveckling. Vår ambition är att du som medarbetare ska känna att du inte bara är din jobbtitel, du är mycket mer än så. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten.



Om Middlepoint
Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Ansök nu

Konferensvärd/värdinna till stort konsultbolag i Malmö

Läs mer Feb 2
Om tjänsten
Är du en riktig glädjespridare som brinner för service och gillar nya
utmaningar?

Under våren 2024 kommer vi tillsätta en rad roliga tjänster inom kontor, reception och konferens för att bygga upp ett motiverat serviceteam hos en av Coors nyaste kunder. Sweco är ett av Europas ledande konsultföretag inom arkitektur och teknik med kontor på flera håll i landet. Den här tjänsten är placerad på Swecos fina kontor i Malmö.

I den här rollen står du för ett varmt och välkomnande värdskap där du och ditt team ansvarar för konferens- och mötesservice som överträffar förväntningar! Med professionalitet och ett öga för detaljer lägger du grunden för ett positivt och minnesvärt intryck och skapar förutsättningar för givande möten och samarbeten.

I samarbete med vårt moderbolag Coor söker vi nu en driven och engagerad konferensvärd/värdinna som vill vara med på en spännande resa??från start!

I dina ansvarsområden ingår bland annat:

- Ta emot och planera inför bokningar

- Ansvara för att konferensrum är iordningställda inför varje möte/konferens

- Se till att material etc. finns tillgängligt i konferensrummet

- Ansvara för att konferensteknik fungerar genom att kontinuerligt kontrollera projektor och annan utrustning

- Mail och telefonkontakt med beställare och leverantörer

- Konferensrelaterad cateringservice (ex. frukost, lunch, fika)

- Stötta receptionen vid behov

Vem är du
Med din välkomnande personlighet, initiativförmåga och strukturerade arbetssätt gör du alltid det lilla extra för att leverera förstklassig service. Du är en flexibel doer och är orädd inför nya utmaningar. Du är tillmötesgående och professionell i kontakt med kollegor och gäster samt har förmågan att se behov innan de uppstår. Att växla mellan olika arbetsuppgifter ger dig energi och en naturlig känsla för service är en av dina styrkor. Troligtvis har du viss erfarenhet av restaurang eller café och är mån om att leverera service med hög kvalité.

Självklart ska du också ha roligt på jobbet?- arbetsglädje syns och sprids! För att lyckas med detta tror vi att du är en utåtriktad?lagspelare och gillar att utvecklas tillsammans med andra. Tillsammans med dig vill vi skapa en levande och dynamisk arbetsplats där du och ditt team är de främsta ambassadörerna!

Vi ser att du har

- Tidigare jobbat med service

- Goda kunskaper av Office-paketet samt datavana

- Goda kunskaper i Svenska och Engelska

Om anställningen
Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning hos Coor med placering på Swecos kontor i Malmö. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är mån till fre kontorstider. Start för tjänsten är i slutet på april.

Vi utför bakgrundkontroller på slutkandidat innan anställning.

Coor erbjuder
Här får du en roll med stor frihet under ansvar i en välkomnande miljö i stark partnerskapsanda. Medarbetarna är Coors?viktigaste tillgång och för oss är det viktigt att erbjuda en trevlig och trygg arbetsmiljö med schyssta villkor, gott ledarskap och möjligheter till utveckling. Vår ambition är att du som medarbetare ska känna att du inte bara är din jobbtitel, du är mycket mer än så. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten.



Om Middlepoint
Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Ansök nu

Receptionist till Sweco i Malmö

Läs mer Feb 2
Om tjänsten
Är du en riktig glädjespridare som brinner för service och gillar nya
utmaningar?

Under våren 2024 kommer vi tillsätta en rad roliga tjänster inom kontor, reception och konferens för att bygga upp ett motiverat serviceteam hos en av Coors nyaste kunder. Sweco är ett av Europas ledande konsultföretag inom arkitektur och teknik med kontor på flera håll i landet. Den här tjänsten är placerad på Swecos fina kontor i Malmö.

I denna roll är du inte bara ansiktet utåt, utan bygger relationer i hela huset med alla du dagligen möter - alltid med överraskande och inspirerande service som drivkraft! Tillsammans med dina kollegor lägger du grunden för ett positivt och minnesvärt intryck och sprider trivsel och värme på kontoret.

I samarbete med vårt moderbolag Coor söker vi nu en driven och engagerad receptionist?som vill vara med på denna spännande resa??från start!

I dina ansvarsområden ingår bland annat:

- Välkomna, guida och skriva in besökare

- Beställa transporter, taxi, bud mm.

- Ha uppsikt över foajé/entré och se till att den är iordningställd

- Telefon och mailhantering

- Post och bud

- Vissa administrativa uppgifter

- Stötta resterande serviceteamet vid behov

Vem är du
Med din välkomnande personlighet, initiativförmåga och strukturerade arbetssätt gör du alltid det lilla extra för att leverera förstklassig service. Att dina gäster och kunder alltid kommer först är en självklarhet för dig och med din höga servicekänsla säkerställer du ett varmt och professionellt välkomnande samt en trivsam och stimulerande arbetsmiljö för alla du kommer i kontakt med. Du har sedan tidigare goda kunskaper och vana inom Office-paketet och lätt för att förstå administrativa processer.

Självklart ska du också ha roligt på jobbet - arbetsglädje syns och sprids! För att lyckas med detta tror vi att du är en utåtriktad lagspelare och gillar att utvecklas tillsammans med andra. Tillsammans med dig vill vi skapa en levande och dynamisk arbetsplats där du och ditt team är de främsta ambassadörerna!

Vi ser att du har

- Tidigare jobbat med service, gärna i kontorsmiljö

- Goda kunskaper av Office-paketet samt datavana

- Goda kunskaper i Svenska och Engelska

Om anställningen
Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning hos Coor med placering på Swecos kontor i Malmö. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är mån till fre kontorstider. Start för tjänsten är i slutet på april.

Vi utför bakgrundskontroller på alla kandidater innan anställning.

Coor erbjuder
Här får du en roll med stor frihet under ansvar i en välkomnande miljö i stark partnerskapsanda. Medarbetarna är Coors?viktigaste tillgång och för oss är det viktigt att erbjuda en trevlig och trygg arbetsmiljö med schyssta villkor, gott ledarskap och möjligheter till utveckling. Vår ambition är att du som medarbetare ska känna att du inte bara är din jobbtitel, du är mycket mer än så. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten.



Om Middlepoint
Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Ansök nu

Kundvärd/värdinna till stort konsultbolag i Malmö

Läs mer Feb 2
Om tjänsten
Är du en riktig glädjespridare som brinner för service och gillar nya utmaningar? I samarbete med vårt moderbolag Coor söker vi nu en driven och engagerad kundvärd/värdinna som vill vara med på en spännande resa??från start! Är det dig vi söker?

Under våren 2024 kommer vi tillsätta en rad roliga tjänster inom kontor, reception och konferens för att bygga upp ett motiverat serviceteam hos en av Coors nyaste kunder. Sweco är ett av Europas ledande konsultföretag inom arkitektur och teknik med kontor på flera håll i landet. Den här tjänsten är placerad på Swecos fina kontor i Malmö.

Som Kundvärd har du alltid ögon och öron öppna och är den som fångar upp behov på kontoret för att skapa den bästa arbetspaltsupplevelsen. Du upprätthåller goda relationer till kunden och är den naturliga kontakten i operativa frågor kring kontorsdriften. Med professionalitet och engagemang hittar du de bästa servicelösningarna och ansvarar för att de utförs på ett effektivt och servicefokuserat sätt.

I dina ansvarsområden ingår bland annat:

- Att ta emot, vidarebefordra, registrera och åtgärda felanmälningar vid behov

- Planera och utföra dagliga operativa arbetsuppgifter som t.ex. kontorsservice och enklare flyttar

- Distribuera post och gods

- Administrera nycklar och passerkort

- Beställningar (ex. Kontorsmaterial, servicetjänster etc)

- Ronderingar på kontoret och påfyllning av kaffe och frukt

- Stötta receptionen vid behov

Vem är du
Med din självgående personlighet, initiativförmåga och strukturerade arbetssätt har du lätt för att prioritera bland processer och arbetsmoment. Du är en “hands-on” person och är orädd inför nya utmaningar. Du är tillmötesgående och professionell i kontakt med kollegor och gäster samt har förmågan att se behov innan de uppstår. Att flexibelt växla mellan olika arbetsuppgifter ger dig energi och en naturlig känsla för service är en av dina styrkor. I den här rollen ser vi gärna att du uppskattar en blandning mellan fysisk och administrativ service.

Självklart ska du också ha roligt på jobbet?- arbetsglädje syns och sprids! För att lyckas med detta tror vi att du är en utåtriktad?lagspelare och gillar att utvecklas tillsammans med andra. Tillsammans med dig vill vi skapa en levande och dynamisk arbetsplats där du och ditt team är de främsta ambassadörerna!

Vi tror att du har

- Tidigare jobbat med service

- Goda kunskaper av Office-paketet samt datorvana

- Goda kunskaper i Svenska och Engelska

Om anställningen
Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders inledande provanställning hos Coor med placering på Swecos kontor i Malmö. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är mån till fre kontorstider. Start för tjänsten är i slutet på april.

Vi utför bakgrundkontroller på slutkandidat innan anställning.

Coor erbjuder
Här får du en roll med stor frihet under ansvar i en välkomnande miljö i stark partnerskapsanda. Medarbetarna är Coors?viktigaste tillgång och för oss är det viktigt att erbjuda en trevlig och trygg arbetsmiljö med schyssta villkor, gott ledarskap och möjligheter till utveckling. Vår ambition är att du som medarbetare ska känna att du inte bara är din jobbtitel, du är mycket mer än så. Vi levererar meningsfull service, och i detta arbete är du vår viktigaste resurs. Vi arbetar aktivt med kompetens- och karriärsutveckling för att du ska få möjlighet att utvecklas och därmed nyttja din fulla potential. Då Coor är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten.



Om Middlepoint
Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Ansök nu

Kontorsvärd Malmö

Läs mer Dec 15
Vi på Yrkescentrum består av verksamhetsutvecklingsexperter och sociala entreprenörer i en unik kombination. Sedan 2005 är vi en stabil samarbetsparter till Arbetsförmedlingen och växer ständigt som leverantör av Rusta och Matcha.

Vi söker nu en kontorsvärd till vårt kontor i Malmö.

Om rollen

I rollen som kontorsvärd kommer du att arbeta med att bemanna vårt kontor under våra öppettider. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att hjälpa besökare, svara på inkommande samtal och ta emot deltagare Du kommer även hjälpa våra deltagare med ansökningshandlingar, ta kontakt med arbetsgivare och genomföra föreläsningar och workshops regelbundet.

Tjänsten är en timanställning.

Du som söker

Du som söker är glad, framåt och social. Du ska ha en stark ansvarskänsla och arbeta serviceinriktat. Du ska inte ha några problem med att ta egna initiativ och hjälpa till där det behövs och du ska vara van vid att prata inför grupp. Goda kunskaper i svenska krävs. Goda kunskaper i arabiska, somaliska och/ eller ytterligare språk välkomnas.

Om Yrkescentrum

Vårt fokus ligger alltid på våra deltagare i Rusta och Matcha. Med många års erfarenhet av arbetsintegration vet vi hur vi kan anpassa coachningen så den gör mest nytta för varje individ. Som en mindre aktör kan vi erbjuda det personliga mötet under hela tiden som våra deltagare får handledning hos oss. Skulle förutsättningarna förändras ser vi till att anpassa coachningen längs vägens gång.

Vi på Yrkescentrum både vill och kan göra livet bättre för människor. Vi ser det som en självklarhet att komma med nya, innovativa idéer för att hjälpa varje person ta sig närmare sitt drömyrke. Tillsammans med arbetstagare och företagare jobbar vi kontinuerligt för att skapa en hållbar framtid.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Arena Personal Sverige AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Arena Personal Sverige AB .

Arbetsterapeut

Arbetsterapeut
Läs mer Mar 21
Arena Personal söker för kundsräkning en engagerad Arbetsterapeut!

Kundens vision är att sänka arbetslösheten och minska utanförskapet genom att stötta och vägleda människor mot ett varaktigt arbete eller utbildning!

Vi söker dig som vill vara med och stärka styrkor. Arbetet kommer i huvudsak vara att arbeta i Arbetsförmedlingens upphandlade tjänst Steg till arbete. Målgruppen som du kommer att möta i uppdraget är arbetssökande, personer med eller utan kända funktionsnedsättningar, som behöver få sina förutsättningar för arbete utredda för att sedan prövas i reell miljö. Du kommer att arbeta både i grupp och enskilt.

Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande:

Samordna och genomföra uppdraget att bedöma arbetsförmåga

Handleda deltagare samt kartlägga arbetsförmåga

Genomföra observationer och dokumentera i skriftlig rapport

Stärka och utveckla deltagaren mot att finna en lämplig yrkesinriktning samt därefter finna lämplig arbetsplats.

Utföra administration som tillhör uppdraget

Bidra till övrig utveckling av vår verksamhet

Bidra till nöjda deltagare

Vi söker dig som är legitimerad Arbetsterapeut och har kompetens att arbeta med de arbetsterapeutiska instrumenten: Model of Human Occupation Screening Tool (MOHOST), Dialog om arbetsförmåga (DOA), Worker Role Interview (WRI), Assessment of Work Characteristics (AWC), Assessment of Work Performance (AWP).

Som person är du är genuint nyfiken på människor och motiveras av att få andra att nå sina mål. Vi önskar också att du är duktig på att lyssna, på att läsa mellan raderna och förstå vilka lösningar som är möjliga för dina deltagare i den situation de befinner sig i för stunden. Rollen som Arbetsterapeut kräver en kombination av strukturerat och noggrant administrativt arbete, att identifiera dina deltagares möjligheter att komma ut på arbetsmarknaden samt förmågan att ha en god arbetsmarknadskunskap samt kännedom om den lokala arbetsmarknaden. Till dig som har förmåga att kombinera dessa tre delar kan vi erbjuda en spännande roll där du kan göra skillnad för dina medmänniskor.

VI ERBJUDER:

Nya spännande utmaningar varje dag!

Härliga, hjälpsamma och lättsamma kollegor - vi har roligt på jobbet!

En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor

En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete

Möjlighet att göra skillnad - hjälpa människor till sysselsättning

Rekryteringen sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Tillträde enligt överenskommelse, individuell lönesättning tillämpas. Tjänsten kan vara på hel- eller deltid beroende på vad som passar dig, vi erbjuder flexibla anställningsmöjligheter.

Har du frågor, maila ansvarig teamledare Fredrik Andreasson fredrik.andreasson@arbetslivsresurs.se

Arbetslivsresurs är en del av Arenakoncernen. Arbetslivsresurs identifierar, stärker och utvecklar människor till att bli sitt bästa jag. Vi är specialister på att utveckla människor. Vi har en bred och kvalificerad kompetens för att kunna tillgodose viktiga behov hos kunder. Läs mer om oss och vår verksamhet på vår hemsida www.arbetslivsresurs.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Arbetskonsulent

Jobbcoach/Utbildningscoach
Läs mer Mar 21
Arena personal söker för kundsräkning en engagerad Arbetskonsulent!

Kundens vision är att sänka arbetslösheten och minska utanförskapet genom att stötta och vägleda människor mot ett varaktigt arbete eller utbildning!

Vi söker dig som vill vara med och stärka styrkor. Arbetet kommer i huvudsak vara att arbeta i Arbetsförmedlingens upphandlade tjänst Steg till arbete. Målgruppen som du kommer att möta i uppdraget är arbetssökande, personer med eller utan kända funktionsnedsättningar, som behöver få sina förutsättningar för arbete utredda för att sedan prövas i reell miljö. Du kommer att arbeta både i grupp och enskilt.

Vi söker en driven och målinriktad person som har stark vilja att coacha individer och matcha dem till arbete eller utbildning inom ramen för Arbetsförmedlingens tjänst Steget till arbete.

Som arbetskonsulent i Steget till arbete (STA), vilket är en upphandlad tjänst från Arbetsförmedlingen, genomför du coachande insatser både på individ och gruppnivå. Du utför bland annat kartläggning av deltagares resurser, genomför föreläsningar, anordnar prövningsplatser samt har motiverande samtal.

Du har möjlighet att vara kreativ och anpassa ditt arbete efter individen vilket gör arbetet både roligt och inspirerande. Tjänsten kräver att du kan arbeta strukturerat och noggrant administrativt. Då dagarna kan se olika ut behöver du ha en god förmåga att självständigt planera ditt arbete. Utöver rollen som konsult i STA kommer du även vara behjälplig i andra tjänster och uppdrag som vi har.

Din profil

Minst 2 års högskoleutbildning eller yrkeshögskola på heltid inom sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin.

Minst ett (1) års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupphandledning/coaching av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste tre (3) åren.

Vana vid och intresse för att arbeta både med individer och grupper.

Ett coachande och lösningsinriktat förhållningssätt.

God kommunikativ förmåga i både tal och skrift.

Mycket god administrativ förmåga och datorvana.

God kännedom om den lokala arbetsmarknaden

Som person är du utåtriktad, prestigelös, flexibel och gillar variation i dina arbetsuppgifter. Du är bra på att skapa relationer, bygga nätverk och vi ser gärna att du har ett brett kontaktnät i aktuellt geografiskt område. I ditt arbete gör du skillnad och du vill se resultat i dina insatser.

Intervjuer sker löpande, tillsättning av tjänsten enligt överenskommelse.

Vid frågor, kontakta Fredrik Andreasson, fredrik.andreasson@arbetslivsresurs.se

Ansök nu

Motivikstruckförare under däcksäsongen 2023

Terminalarbetare
Läs mer Sep 28
Nu söker vi till vår kund

Motviktstruckförare för kortare uppdrag under däcksäsongen

Ort: Malmö- Jägersro.

Start V43, omfattning 100% och minst en månad ex förlängning-

Meriterande om du har
Erfarenhet av att lasta och lossa lastbilar
Erfarenhet av klämaggregat

Ansök nu

Produktionsarbetare till kosmetikaföretag (med bisyssla på 50%)

Packare
Läs mer Jan 19
Arena Personal söker flitig extrapersonal för produktionsarbete.

Arbetsuppgifterna på produktion innefattar paketering, märkning och producering.

Du som extraanställd behöver kunna arbeta heldagar för att vara aktuell.

Din profil:

Vi ser gärna att du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du behöver fungera i grupp men samtidigt ha förmågan att vara självständig i ditt arbete. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, effektiv i ditt arbete och driftig. Att vara fingerfärdig är bra då produkterna är små. För att få tjänsten krävs även att du är ordningsam och kan vara tydlig i din kommunikation med konsultchefen.

Kort om tjänsten:

- Du blir anställd och uthyrd av Arena Personal

- Tjänsten är en behovsanställning/timanställning

- Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag 07.30-16.00

- Det är krav på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Detta kan innefattas av studier eller ett annat arbete. Ansökningar som inte uppfyller detta krav kommer EJ behandlas.

Ansök nu

Rekryteringsträff i Malmö 6 september

Truckförare
Läs mer Sep 5
Söker du jobb?

Då är du välkommen till rekryteringsträff med Arena Personal som nu söker personal till ett antal olika branscher i Skåne. Tag med ditt CV och goda humör (så träffas vi i minglet!)

Passa på samtidigt att se våra fina lokaler och träffa våra medarbetare.

När? onsdagen den 6/9 kl 10.00-11.30

Var? Gustav Adolfs Torg 4, Malmö

Hur? Ta med ditt CV och kom in på en speedintervju, en kaffe eller bara härligt häng. Det tar ungefär 5 minuter per intervju.

Obs! Föranmälan krävs. Du anmäler dig genom att skicka ett mail till Evelina.Striah@arenamatchning.se.

Kontaktperson

Evelina Striah

Evelina.Striah@arenamatchning.se

Hjärtligt välkommen!

Ansök nu