Malmö: HR Assistant Part time

Hitta ansökningsinfo om jobbet HR Assistant Part time i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-01-24 // Varaktighet: Deltid

Join our fast-moving company and become a member of an innovative and growing team. You will be working as an HR assistant part-time, an important piece of our puzzle.

Are you an executor with great organizational skills who wants to kickstart your career and gain experience? If so you might be exactly who we are looking for to join our HR team at Kavall! Our People & Culture department is looking for an HR Assistant part-time. If you are craving a role where you really can make an impact - this is your time to shine.

WHAT YOU WILL (BUT NOT ONLY) DO

Making a first selection of store-operation candidates using our HR recruitment systems with close collaboration with our HR department.

Booking and conducting group interviews using our HR systems with close collaboration with the HR department.

Administration for new staff in our HR systems including contract signing, document checks ups e.t.c.

Using our HR systems to schedule new staff in stores.

Updating documents and assisting in managing employment changes throughout the company, with a focus on the operations department.

Additional support and assisting tasks with close collaboration with the HR department.

QUALIFICATIONS /WHO YOU ARE

HR student, minimum 1 year left.

Are fluent in Swedish and English

Good skills in Google Suite.

Have a highly structured and organized working style.

Have great communication skills

Are flexible (we are a start-up and processes change all the time)

Enjoys a fast-paced and easy-going environment.

PARTICLE DETAILS

Start date: As soon as possible.

Part time

Location: Stockholm.

WHO WE ARE

We’re Kavall. We’re aiming to create a fun and high-speed work environment. We’re a start-up company, founded back in 2021 that delivers groceries within inner Stockholm.

With a start-up mentality, anything is possible and we are now looking for more hungry and enthusiastic people to join our amazing team.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Administrativ assistent

Nedan visas andra jobb i Malmö som Administrativ assistent.

Konsultchefsassistent sökes på deltid

Läs mer Mar 27
Om tjänstenVi söker nu en konsultchefsassistent som kan jobba 2-3 dagar i veckan. Vi ser gärna att du studerar och har minst två år kvar på dina studier och vill jobba extra under denna period. För att trivas i rollen behöver du vara flexibel, ansvars- ochinitiativtagande. Vi på Boxflow erbjuder en möjlighet att blidelaktig i ett stort växande företag med stark entreprenörsanda ochmånga utvecklingsmöjligheter. Ingen dag är den andra lik och du kommer arbeta i ett litet team med mycket fart.Arbetsuppgifter
I rollen som konsultchefsassistent kommer du att stötta konsultchefen i nedan arbetsuppgifter:
Rekrytering- stötta i pågående rekryteringsprocesser med exempelvis annonsering, urval, telefonintervjuer, fysiska intervjuer. Proaktivt arbeta med rekrytering för att bygga upp bemanningspooler.
Schemaläggning och bemanningsplanering- du kommer att hjälpa konsultchefen med att boka personal ut i arbete.
Övrig administration

Profil & bakgrund
För att trivas hos oss krävs det att du har god initiativförmåga och har ett öga för vad som behövs att göras, kan växla mellan olika arbetsuppgifter och känner dig trygg med att ta kontakt med nya människor dagligen. Som person är du resultat och lösningsfokuserad och har en stark drivkraft. Då tjänsten innebär mycket administration ser vi gärna att du har lätt att sätta dig in i nya system.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper,urvalet sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.Observera att vi inte tar emot några ansökningar via telefon och mail.

Om Boxflow
Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Västerås Helsingborg, Malmö,Kristianstad,Perstorp ochBorås. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 400 miljoner 2024 med fler än 1100 anställda

Ansök nu

INTRESSEANMÄLAN - Administration

Läs mer Apr 22
Är du på jakt efter en ny tjänst eller ett nytt uppdrag inom administration i Skåne?

Vi söker ständigt nya talanger som vill se sig om efter nya utmaningar i arbetslivet. Är du intresserad av att arbeta hos oss som uthyrd konsult inom administration får du gärna bifoga ditt CV och personliga brev här. Konsultuppdragen varierar och styrs av våra kunders behov. Våra kunder finns i hela Skåne och du får gärna specificera i din ansökan vilket geografiskt område du är intresserad av att arbeta i.

Vanligt förekommande tjänster:
- Administratör
- Sekreterare
- Registrator/diarieförare
- Dokumenthanterare
- Arkivarie

Notera att detta inte är en specifik tjänst utan en intresseanmälan för kommande konsultuppdrag.

Vi kommer att kontakta dig när vi har ett aktuellt uppdrag som matchar din profil.

Välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet digitala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Poolia har ett fokus: att tillsätta kvalificerad kompetens på tjänstemannaområdet. Avgränsningen är vår styrka och det som gör oss till branschens kanske mest erfarna rekryteringskonsulter. Vi har en gedigen erfarenhet inom en rad specialistområden. Vi förstår företagen och deras affärsvillkor. Och vi har en urvalsfilosofi som identifierar varje individs unika förmågor. Tillsammans med en kvalitetssäkrad process, modern kandidatwebb och ledande digitala verktyg är detta grunden i vårt erbjudande – Rätt individ. På rätt plats. Alltid.

Ansök nu

Logistikadministratör till global kund i Malmö

Läs mer Maj 14
Arbetsbeskrivning
Till vår internationella kund i Malmö söker vi nu en driven logistikadministratör med ett öga för struktur och ordning. Du kommer att stötta vår kund i arbetsuppgifter såsom fakturaadministration, orderhantering, bokning av transporter och in- och utcheckning av fordon. Tillsammans med de andra kollegorna på kontoret ser ni till att kunden får en bra upplevelse och snabb service.

Din Profil
För den här rollen ser vi gärna att du är en duktig administratör som navigerar obehindrad i system och gillar att ha ordning och reda. Vi ser det som meriterande om du tidigare har arbetat inom logistik med administration men välkomnar även dig som är nyexaminerad inom exempelvis logistik och administration att söka tjänsten.

Är du denna person:
- Har erfarenhet av liknande arbete som administratör
- Goda datorkunskaper i Excel
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Meriterande om du har relevant högskoleutbildning, exempelvis inom logistik

Tjänsten är som konsult via Autorekrytering där vi matchar dig mot en kund och tjänst som passar din profil och där vi tror du passar och kommer att trivas. På så sätt får du chansen att utvecklas och bygga kontaktnät i branschen.

Om företaget
Autorekrytering samarbetar med de främsta generalagenterna, leverantörerna och återförsäljarna inom motorbranschen. Som anställd hos oss får du tillgång till vårt stora nätverk i branschen och får representera en aktör i framkant. Vi får ännu en duktig konsult (Du) och du får nya erfarenheter och värdefulla kontakter. Vi står bakom dig när du är ute på uppdrag – stöttar och peppar dig så att du ska nå nya nivåer i din karriär och i din personliga utveckling.

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid

Kontaktuppgifter
Har du frågor kring tjänsten eller processen kontakta ansvarig konsultchef Teo Sandahl på teo.sandahl@autorekrytering.se. Tjänsten kan komma att tillsättas innan avslutat datum så tveka inte att skicka in din ansökan idag!

Ansök nu

Administrative Assistant

Läs mer Maj 15
Nytt
Vi söker nu en administrativ assistent som kommer få en varierad arbetsdag och vara behjälplig till flera arbetsuppgifter. Om du är en person som är nyfiken och vill få en bred erfarenhet så är detta rätt roll för dig.
Om rollen
Du kommer att arbeta hos en av våra kända klient som arbetar internationellt. Som administrativ assistent så blir din främsta uppgift att hjälpa vår kund med dataregistrering och avstämningar enligt instruktioner samt Kvalitets- och uppdatera kundbas register.
Arbetsuppgifter:
• Hjälpa klient med dataregistrering och avstämningar enligt instruktioner.
• Sortering och hantering av sekretess dokument.
• Sköta rapportering till branschorganisationer och myndigheter
• Arbeta med Excell
• Vara behjälplig med dokumentation vid anbudsförfarande.
• Möjligheter finns att utveckla rollen inom kalkylering och och uppdatering av vårt kunderavtal samt kvalite uppföljning av deras varumärke.
Vi söker dig som:
Har tidigare erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, har sinne för ekonom eller kvalite uppfäljning av varor, har god stilistisk förmåga då resor mellan våra kunder kontor kan förekomma.
Vi söker även heltid anställd/deltid både för denna rollen.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Kavalleriet AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Kavalleriet AB .

Rider Captain ????

Cykel- och mopedreparatör
Läs mer Mar 17
Are you a people person who enjoys helping your colleagues out in highs and lows? If so, you might be our next Rider Captain at Kavall.
What you will do ????
New rider onboarding
Rider training
Equipment handling
Rider Shifts

Qualifications ?
Basic knowledge about fixing bikes, changing brake pads, fixing flat tires and changing the fuse.
Can communicate in English and Swedish
Communicative - You are a solid communicator, who thrives when helping your colleagues out
Structured - We are moving fast, everything isn’t in place yet.
Result Oriented - Results, results, results - yes we love great results at Kavall. We hope that you love it as much as we do!

The position is:
An employment as a Rider Captain for 12 hours per week
An employment as a Rider for 8 hours per week

Ansök nu

Join our team as a moped courier in Malmö ????

Cykelbud
Läs mer Sep 5
About Kavall ????

We are Kavall & we give you fresh groceries on-demand. Delivering groceries in 10 minutes was up until recently unimaginable, but we believe that is how it should be, giving you what you want when you need it. By offering food of the highest quality from the producers you love, we transform the grocery industry through our own local stores, one at a time.

Your sweet spot ????

By being a moped rider at Kavall you deliver groceries on-demand to our customers with the help of a moped, all within 10 minutes. The position is part-time where you will start with working 2, 4 hour shifts a week , however we are flexible in what days you will work ????

Some of the things you’ll handle ????

- Pick up orders from our centrally located stores.
- Responsible for delivering the orders to our customers within 8 minutes.
- Provide good service when delivering the orders to our customers.
- Able to drive out orders despite weather conditions (we deliver all year around from 07.00-23.00).
- All necessary equipment such as electric moped or electric bike, helmet, jacket, rain pants and gloves will be provided by Kavall.
- Join a vibrant startup team and grow together with the company!
- Development possibilities!!




We believe that you ?

- Have a european driver's license (Minimum AM qualification)
- Are fluent in English (it is a plus if you can speak Swedish).
- Able to follow directions from google maps.


We look forward to hearing from you!

Team Kavall

Ansök nu

Join our rider team in Malmö ????

Cykelbud
Läs mer Aug 29
About Kavall ????

We are Kavall & we give you fresh groceries on-demand. Delivering groceries in 10 minutes was up until recently unimaginable, but we believe that is how it should be, giving you what you want when you need it. By offering food of the highest quality from the producers you love, we transform the grocery industry through our own local stores, one at a time.

Your sweet spot ????


By being a rider at Kavall you deliver groceries on-demand to our customers with the help of an electric bicycle, all within 10 minutes. The position is part-time where you will start with working 2 shifts a week, however we are flexible in what days you will work ????

Some of the things you’ll handle ????

- Pick up orders from our centrally located stores.

- Responsible for delivering the orders to our customers within 8 minutes.
- Provide good service when delivering the orders to our customers.
- Able to cycle out order despite weather conditions (we deliver all year around from 07.00-23.00).
- All necessary equipment such as electric bike, helmet, jacket, rain pants and gloves will be provided by Kavall.
- Join a vibrant startup team and grow together with the company!
- Development possibilities!!


We believe that you ?

- No prior experience needed.
- Fluent in English (it is a plus if you can speak Swedish).
- Able to follow directions from google maps.
- Grow some serious leg muscle!


We look forward to hearing from you!

Team Kavall

Ansök nu

Join our team as a moped courier in Malmö ????

Mopedbud
Läs mer Nov 23
About Kavall ????
We are Kavall & we give you fresh groceries on-demand. Delivering groceries in 10 minutes was up until recently unimaginable, but we believe that is how it should be, giving you what you want when you need it. By offering food of the highest quality from the producers you love, we transform the grocery industry through our own local stores, one at a time.
Your sweet spot ????
By being a moped rider at Kavall you deliver groceries on-demand to our customers with the help of a moped, all within 10 minutes. The position is part-time where you will start with working 2, 4 hour shifts a week , however we are flexible in what days you will work ????
Some of the things you’ll handle ????
Pick up orders from our centrally located stores.
Responsible for delivering the orders to our customers within 8 minutes.
Provide good service when delivering the orders to our customers.
Able to drive out orders despite weather conditions (we deliver all year around from 07.00-23.00).
All necessary equipment such as electric moped or electric bike, helmet, jacket, rain pants and gloves will be provided by Kavall.
Join a vibrant startup team and grow together with the company!
Development possibilities!!


We believe that you ?
Have a european driver's license (Minimum AM qualification)
Are fluent in English (it is a plus if you can speak Swedish).
Able to follow directions from google maps.

We look forward to hearing from you!
/Team Kavall

Ansök nu

Joina vårt Rider Team i Malmö!

Cykelbud
Läs mer Aug 17
Om Kavall ????
Kavall levererar färska livsmedel hem till dig på 10 minuter eller mindre, ja på riktigt, 10 minuter eller mindre. Fram till nyligen trodde vi inte det var möjligt men vi har nu bevisat att det går. Genom att erbjuda färska livsmedel av högsta kvalité revolutionerar vi matbranschen, en butik i taget.
Som Rider på Kavall ????
Som rider levererar du livsmedel till våra kunder med hjälp av en elcykel, allt inom 10 minuter. Det räcker med att du har ett aktivt sinne, vi lär dig resten! Hos oss får du också möjligheten att växa med företaget, den rätta personen kommer inte enbart att utvecklas utan också avancera inom företaget! Tjänsten är på deltid där man jobbar två pass i veckan men vi är flexibla i vilka dessa dagar är ????
Vad du kommer jobba med ????
Hämta upp orders från våra centralt belägna butiker
Ansvara för att leverera orderna till våra kunder inom utsatt tid
Bemöta kunderna med ett leende och engagemang
Vi levererar orders året runt på elcykel oavsett väder (regn/snö/sol o.s.v.)
Butiken är öppen från 07.00-23.00, och vi levererar orders under hela denna period.
Du får låna elcykel, hjälm, jacka, regnbyxor och handskar under ditt arbetspass av Företaget.

Detta tar du mer dig ?
Talar flytande Svenska och Engelska.
Kan följa Google Maps obehindrat.
Minst 18 år

Ansök nu