Malmö: Nätverksspecialist till Securitas

Hitta ansökningsinfo om jobbet Nätverksspecialist till Securitas i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-01-16 // Varaktighet: Heltid

Om företaget
Securitas är dedikerade till att göra världen till en tryggare plats. Genom deras innovativa, högkvalitativa och hållbara tjänster möjliggör Securitas att deras kunder kan ligga steget före vad gäller säkerhet och risker. Kunden kan fokusera på sin kärnverksamhet samtidigt som Securitas säkerställer deras säkerhet på bästa sätt.

Om tjänsten
I rollen som Nätverksspecialist kommer man ingå i Operations teamet inom Securitas Global Connected Solutions där du tillsammans med dina kollegor ansvarar för underhåll, utveckling och förbättring utav Securitas nätverksinfrastruktur, relaterat till de tjänster vi tillhandahåller landsorganisationerna, för vidare försäljning på lokal marknad till slutkund. Du, tillsammans med övriga nätverksspecialister inom teamet kommer hantera och lösa ärenden globalt inom Securitas. Utöver att supportera olika länder förekommer det också att man är delaktig i interna projekt där du kommer att få möjlighet att både ge och få värdefull input som i sin tur leder till Securitas vidareutveckling av sin tekniska miljö och dess säkerhet.

Kvalifikationer och egenskaper

För att passa in i rollen bör du ha några års arbetserfarenhet från en liknande tjänst. Vi ser även att du som person är teamorienterad och har mycket god samarbets- och kommunikationsförmåga och behärskar både engelska och svenska i både tal och skrift. Du har ett stort driv och är ivrig efter att få lära och utveckla dig själv och din expertis inom området.

- CCNA eller CCNP certifiering eller motsvarande.

- Kunskaper inom VPN, routing, brandväggar och switching

- Flytande engelska i tal och skrift

Meriterande erfarenheter

- Kunskaper om nätverksautomation

- Erfarenhet av tjänsteleverantörsmiljö

- Kännedom om IT-leverans inom globala organisationer.

Övrig information

- Start: Omgående

- Plats: Malmö - möjlighet till distansarbete 2 dagar/vecka

- Omfattning: Heltid

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till kandidat@astaagency.se.

Om Asta Agency
Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.

Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.

Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Nätverkstekniker

Nedan visas andra jobb i Malmö som Nätverkstekniker.

Senior IT-Specialist

Läs mer Mar 5
Advisera fortsätter att växa!

Nu söker vi en driven Senior IT-Specialist till Advisera som är intresserad av att bli en del av ett växande team och leverera högklassig service till Adviseras kunder!

Som IT-Specialist på Advisera kommer du ansvara för tjänsteleveranser till våra kunder. Rollen innebär att du tar sig an uppdraget att drifta utveckla och förvalta våra kunders IT-miljöer. Främsta ansvarsområden kommer inkludera arbete med nätverk, klienthantering och licenshantering till Adviseras nya och befintliga kunder.

För att du ska trivas i rollen ser vi att du vill vara med på en resa att forma och utveckla Advisera IT. Är du också en person som är ansvarsfull, strukturerad och är den som ser till att slutföra arbetsuppgifter och uppsatta mål. Då ska du fortsätta läsa.

Din roll som Senior IT-Specialist

För att passa i rollen så har du ett starkt driv och trivs att arbeta i ett högt tempo och har en vilja att lära dig och utvecklas. Du ser struktur och uppföljning som ett givet verktyg för att gå i mål med dina projekt och uppsatta mål.

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av leverans av IT-tjänster med fokus på kvalitet och kundnöjdhet. För närvarande kommer du kliva in i ett team bestående av både juniora och mer erfarna IT-Specialister, totalt fem personer. Du kommer ha nära samarbete med en dedikerad säljare och rapportera till ansvarig projektledare.

Du är kundfokuserad, känner dig bekväm med att kommunicera med människor och kan förklara tekniska funktioner och problem på flera nivåer. Vi ser även att du är lösnings- och resultatorienterad och brinner för att ge kunder service i toppklass.

Tillsammans med teamet kommer du att erbjuda tjänster inom nätverk och nätverksutrustning så som Switchar, Routrar, Access-punkter, Brandväggar, Lastbalansering, Routingprotokoll och VPN-teknik. Support inom M365-tjänsterna och Exchange, men även mot andra områden som Digital Workplace, Azure samt MDM/Intune. Arbetet inkluderar att lösa IT relaterade problem till att strategiskt utveckla och förbättra kundens IT-miljö.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Tillsammans med teamet leverera projektlösningar inom angivna tidsramar och budgetar.

- Drifta, utveckla och förvalta IT-lösningar för Adviseras kunder.

- Arbeta med nätverk, klienthatering och licenshantering.

- Lösa IT relaterade problem och strategiskt utveckla och förbättra kundens IT-miljö.

Kvalifikationer:

- Relevant utbildningsbakgrund inom IT-området såsom nätverk, klient eller server. Troligen har du en högskoleutbildning eller KY-utbildning

- 8+ års arbetslivserfarenhet med god kunskap och förståelse kring arbetet som IT-Konsult/IT-specialist.

- Arbetslivserfarenhet av att utveckla och förbättra IT-miljö.

- Mycket god Windows-klient kunskap och gärna Mac-kunskap

- Mycket god erfarenhet av administration av Microsoft 365 med fokus på

Exchange, Teams, SharePoint, OneDrive, Intune och Azure/Entra.

- Mycket god kunskap om nätverk och nätverksutrustning så som Switchar, Routrar, Access-punkter, Brandväggar, Lastbalansering, Routingprotokoll och VPN-teknik.

- Innehar B-körkort

Vad kan Advisera erbjuda dig?

- En unik möjlighet att få komma in tidigt i ett expanderande bolag där du får stort utrymme för personlig utveckling.

- Vara en del av en platt oganisation med korta beslutsvägar.

- En arbetsmiljö som genomsyrs av högt engagemang, ambitioner och fokus på utveckling.

- Marknadskraftig lön & friskvårdsbidrag.

- Gemenskap är viktig för oss och vi arrangerar ofta konferenser, utbildningar och AWs.

Om Advisera:

Advisera grundades 2016 och har sedan dess vuxit till cirka 30 medarbetare med kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm. Vår målsättning och vision är att etablera oss som en ledande företagspartner inom IT- & Säkerhet, Telefoni & Växel, Företagsförsäkringar och Finansiella Produkter. Advisera har tillstånd från Finansinspektionen.

Genom Adviserametoden har vi skapat en unik företagskultur. Denna metod, kombinerad med vårt entreprenöriella driv, formar tydliga strategier och mål för fortsatt expansion. Adviserametoden främjar en kreativ och stimulerande arbetsmiljö, och vi söker ständigt efter drivna och kompetenta medarbetare.

Vi rekryterar löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta jenny@advisera.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl utan hänvisar dig till att söka via vår karriärsida.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu

Integrationstekniker inom Linux och nätverk

Läs mer Apr 19
Som IT-konsult på detta specifika uppdrag kommer du representera en av våra kunder som är ett globalt telekomföretag. På uppdraget som integrationstekniker inom Linux och nätverk, kommer du ansvara för att utvärdera deras kunders befintliga komponenter och se till att de slutliga lösningarna uppfyller organisationernas behov. Arbetet utförs i team och individuellt med hjälp av avancerade utvecklingsplattformar.

I rollen kommer du att ansvara för att förstå och översätta kundernas krav till tekniska lösningar, skapa och hantera dataflöden och se till att alla system är korrekt och säkert integrerade.



Roll & ansvar

* Installation och uppgradering, konfiguration, administration av SA-produktlinjer
* Support och felsökning av produktens moduler och systemdrift under driftsättnings- och supportfaserna
* Arkitekturens livscykel, från planering via utveckling och testning till produktion. Arbeta i fullt samarbete med utvecklings- och leveransteam för att leverera värdet till kunderna
* Förbättra procedurer och automatisera processer (DevOps)



Kvalifikationer & egenskaper

* Utbildad på examensnivå eller motsvarande (datavetenskap eller motsvarande)
* Flytande svenska och engelska - skriftligt och muntligt
* Förmåga att förstå komplexa dataflöden och felsöka system med flera moduler
* Energisk, flexibel, lagspelare, kan ta egna initiativ och ta ledningen när det behövs
* Har en fallenhet för att lära sig
* Var bekväm med att arbeta med snäva deadlines
* Kunna uppvisa ett metodiskt och konsekvent förhållningssätt till sitt arbete
* Kunna "multitaska"
* Villig att resa 2 - 3 gånger/år om det behövs



Skallkrav

* Praktisk erfarenhet på Linux-servrar
* Nätverk - SNMP, Telnet, IP, Corba, SSH, HTTP/S, REST
* Systemintegrationer
* Maskinvaruförståelse och storleksdesign
* Erfarenhet av att köra frågor på DB: oracle, Hadoop osv. Sys Admin av alla typer.
* Systemoptimering/systeminställning
* All erfarenhet av Big Data (Cloudera, Hortonworks), RDBMS (någon), J2EE, webbapplikationer - fördel
* HA- och DR-designer
* DevOps-färdigheter
* WebLogic, Apache, Kafka, Zookeeper, containrar, Kubernetes.
* Unix Scripting - Annie (Buss/X/TCS)



Mertiterande egenskaper

* Fördel: AWS, Azure, Oracle Cloud
* Fördel att ha med sig något av följande: Python, Ansible, Grafana, Telegraph, Prometheus, Git Hub, Jenkins, Docker, Jira, containeriseringsarkitekturer
* Klustring: Veritas, Rhel Cluster, HP Service Guard



Då detta är en säkerhetsklassad roll krävs svensk eller europeiskt medborgarskap. Bakgrundskontroll kommer utföras.

Ansök nu

Enterprise Architect

Läs mer Maj 6
At IKEA we are on a journey to transform our operating model. One way to ensure long-term success and a fantastic partner, co-worker, and customer experience is to strengthen our Digital Product Management capabilities. We are establishing digital product teams across Inter IKEA, bringing business processes, people, data and technology together. A journey that needs passionate people who embrace change, dare to question, and want to make a difference. If that sounds like you, come and join us. Together we can do great things!
About the area
Operations Management works together with operations teams across Inter IKEA to lead and develop the overall IKEA operating model, and to enable strategic movements towards IKEA goals. It includes teams for business insights, capability and process development, strategy and roadmap, data and product, and technology and platforms.
Job Description
We are currently establishing a product and platform-based organisation, where product areas will enable development of the needed and prioritised capabilities across Inter IKEA. Our aim is to secure a strong and clear connection between business strategies and the goals for each product team. A new framework is being developed to define how we lead in the process and capability dimensions and how this will connect to the digital product and platform management. Our aim is to create a clear and simple framework for Inter IKEA that will enable product teams to deliver value to our customers, co-workers, and partners in an efficient and scalable way, connecting functions and improving collaboration across the IKEA value chain.
In the work it is expected to understand the current architecture, define a future-oriented target architecture and a logical sequence of activities on how to reach the target state in a stepwise approach. You are a natural leader, a team player and a person that actively collaborates with internal and external stakeholders to get progress and reach concrete business results.
More specifically, in this role you will be accountable for:
Shaping ideas – in close collaboration with relevant internal and external stakeholders – into concrete, robust and appropriate Process, People. Data and Technology architectures and transition roadmap.
Describe the current and future state of intended business change as well as the transition to reach the future state ensuring aligned and consistent business process and IT development across IKEA value chain.
Secure that the transition roadmap reflects the level of uncertainty of the future state. Balance the transformations of foundational building blocks with continued business value delivery.
Communicate and baseline the architectures and transition roadmaps with relevant business and IT stakeholders within and across organization(s) and seek understanding and agreement to ensure aligned and consistent business process and IT development across IKEA value chain.
Collaborate closely with business and IT stakeholders to improve architecture with learnings from the implementation.



About You
You are an experienced and dynamic Enterprise Architect with a focus on Data and Product domains. The ideal candidate will have a proven track record in digital product, data management, possessing hands-on experience as a product owner, (solution) architect or developer. This role requires excellent communication and collaboration skills, the ability to lead cross-functionally, and a strong understanding of data and analytics frameworks.
With the focus on Data and Product Architecture and co-responsibility for the development and delivery of:
? D&P architecture principles
? D&P strategy
? Target architecture of the data landscape/products
? Data and business capabilities
? Roadmap
? Reusable patterns
? Approved exceptions
You will also:
Support a culture of data-driven decision making across IKEA organisations.
Work closely together with data scientists, data engineers, architects, analysts, peers, and other relevant roles across IKEA as well as in your team.
Provide technical leadership within the data landscape, fostering a culture of support and collaboration across the organisation
Drive continuous improvement, collaboration and knowledge sharing of the data landscape and its value.
Collaborate and communicate with other parts of the organisation to understand needs of stakeholders and advise viable solutions.
Experience in enterprise architecture or solution architecture
Architecture modelling expertise and a solid understanding of the underlying business capabilities, processes, applications, data and technology
In-depth knowledge of all angles of data, like data management, data governance, analytics, modelling
Technology knowledge of data platforms, data integration/sharing and data management and governance tools
Act as the Translator between different subject matter experts to move with a common understanding in the chosen direction
Translate concepts in concrete action plans



Qualifications
Min. 2 years relevant job experience
Bachelor’s/University level in computer science, information technology, engineering, or another STEM disciple
TOGAF certification is a plus
Experience in agile practices and ways of working
Analytical skills and eye for detail
Planning and organisational skills
Effective communicator, able to present content and gain buy-in
Business change experience in a digital/data driven transformation
Excellent English language skills (written and verbal communication)



Additional information
This role is full-time (40 hours per week) and can be based in Delft, Netherlands or in Malmö, Sweden. This role sits in the Operations Management, Data and Product team and reports to Berre Roeleveld, Architecture Manager.
Interested? Please send us your CV in English, by 17 May 2024.
Please note that we have a preferred candidate for this role.

Ansök nu

Byggtekniker till Skåne

Läs mer Apr 17
Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Nu söker vi en kunnig och erfaren byggtekniker till Eltel Malmö/Helsingborg!
Trivs du med varierande arbetsuppgifter och gillar du att lösa problem? Vill du fortsätta utvecklas i din roll och bidra till framtidens kommunikationsnät? I sådant fall är det dig vi söker. Vi behöver utöka vårt team med fler tekniker, så nu har du chansen att ta med dig din bästa kollega på resan dessutom. Vill du växa med oss?
Vilka är mina arbetsuppgifter?
Som byggtekniker hos oss är du med och bygger, underhåller och servar kommunikationsnät och samhällskritisk infrastruktur. Arbetet består bland annat av att bygga fastighetsnät, driftsätta nät hos kunder, felsöka och hantera löpande underhåll efter våra kunders behov. Vi arbetar i olika miljöer, både inomhus och utomhus, hos företag, myndigheter och privatpersoner. Arbete vid järnväg och bilväg förekommer.

Du är placerad i Malmö eller Helsingborg men arbete kan förekomma i hela Skåne. Våra projektörer och produktionsplanerare fördelar arbetsorder och stöttar vid behov. Du och dina kollegor planerar och styr arbetet i fält för bästa effektivitet.

I din roll förekommer olika typer av fiber och ibland koppararbeten, exempelvis:

byggnation av fastighetsnät, tele- och datakom

felsöka och reparera fiber/koppar

installera fiber/koppar

blåsa och svetsa fiber/koppar

Konfigurera och mäta in den nya utrustningen

Utföra funktionstest

Driftsättning


Beredskap förekommer även i denna tjänst, vilket är var 6:e vecka och är löneförstärkande. Du erbjuder en hög servicegrad mot kund och du tidrapporterar ditt arbete dagligen och dagbok/dagrapport. Du håller en nära dialog både internt med Teamledare och produktionsplanerare samt med externa kunder för att värna om information och kommunikation.

Varför ska jag välja Eltel som arbetsgivare?

Vi erbjuder dig en trygg och välfungerande arbetsplats med härliga och kompetenta kollegor. Du rapporterar till teamledare Daniel som beskrivs som ödmjuk, lyhörd, tillgänglig och rak i sin kommunikation.

En anställning på Eltel innebär att du är med och bidrar till dagens och morgondagens uppkopplade samhälle. Hos oss får du stor variation i dina arbetsuppgifter och frihet tillsammans med mycket ansvar. Det är viktigt för oss att du trivs och utvecklas i ditt arbete, det finns således stora möjligheter att växa med oss om du vill – både inom din roll och genom att testa nytt. Vidare satsar vi på säkerheten och erbjuder en god arbetsmiljö för alla våra medarbetare. Med våra drygt 20 år på marknaden och närvaro i hela Sverige är Eltel en trygg arbetsgivare. Men den absolut viktigaste anledningen till att jobba hos oss är alla trevliga och kompetenta kollegor!

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Asta Agency AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Asta Agency AB .

Senior Account Manager till MedHelp

Account manager
Läs mer Maj 6
Om företaget
MedHelp Care är ett SaaS-bolag som erbjuder en Hälsoplattform med AI till företagskunder och deras medarbetare. Vi är en del av en större hälsokoncern och bedriver för närvarande verksamhet i Sverige och Danmark med cirka 45 anställda. MedHelp är inne i en spännande fas av tillväxt och är ledande inom utvecklingen av AI inom företagshälsa. Hälsoplattformen möjliggör för företag att proaktivt arbeta med medarbetarnas hälsa, upptäcka tidiga signaler på ohälsa och skapa en friskare och mer välmående arbetsplats.
Om tjänstenI rollen som Senior Account Manager kommer du att vara en nyckelspelare i MedHelps fortsatta utveckling för att öka antalet nya affärsmöjligheter. I denna satsning kommer du ansvara för försäljningen gentemot nya kunder samt befintliga partners i södra Sverige och Danmark. Vi söker en hungrig säljare som trivs med att driva säljprocesser från start till slut. Tjänsten går ut på att ständigt skapa nyaaffärer genomatt boka och genomföra möten med hög kvalité samt aktivt etablera nya affärsrelationergenom ett välutvecklat nätverk. För att lyckas i rollen behöver man ha ett högt tempo kombinerat med ett strategiskt tänk.
Du kommer att arbeta i ett nationellt team om fem personer samt samarbeta nära med affärsområdeschefer, customer success managers, produktspecialister och kundtjänst. MedHelp erbjuder goda möjligheter till personlig och professionell utveckling.Du utgår från hemmakontor i Öresundsregionen och vi tillhandahållertjänstebil.
Kvalifikationer och egenskaper I rollen som Senior Account Manager ser vi att personliga egenskaper är av största vikt. Vi söker dig som brinner för att skapa affärer och bygga långsiktiga relationer. Du är en självgående person som tar initiativ och trivs med att arbeta med varierande kontaktytor. Att ha erfarenhet av att hantera krävande kunder på ledningsnivå, såsom HR-chefer, IT-chefer, Ekonomichefer, m.m.är ett måste. Vi söker dig som är strukturerad, resultatinriktad och van vid att arbeta mot uppsatta mål.
Vi ser också att du har/är:
Runt 10 års arbetslivserfarenhet inom B2B-försäljning
Goda kunskaper i Office-paketet, framförallt Excel och PowerPoint
Flytande i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
B-Körkort


Erfarenhet av försäljning av SaaS-produkter/tjänster och kunskap om moderna CRM-system, såsom Hubspot eller Salesforce, är meriterande.

Övrig information
Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till kandidat@astaagency.se.
Om Asta Agency
Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.
Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.
Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu

Senior Account Manager till MedHelp

Account manager
Läs mer Apr 2
Om företaget
MedHelp Care är ett SaaS-bolag som erbjuder en Hälsoplattform med AI till företagskunder och deras medarbetare. Vi är en del av en större hälsokoncern och bedriver för närvarande verksamhet i Sverige och Danmark med cirka 45 anställda. MedHelp är inne i en spännande fas av tillväxt och är ledande inom utvecklingen av AI inom företagshälsa. Hälsoplattformen möjliggör för företag att proaktivt arbeta med medarbetarnas hälsa, upptäcka tidiga signaler på ohälsa och skapa en friskare och mer välmående arbetsplats.
Om tjänstenI rollen som Senior Account Manager kommer du att vara en nyckelspelare i MedHelps fortsatta utveckling för att öka antalet nya affärsmöjligheter. I denna satsning kommer du ansvara för försäljningen gentemot nya kunder samt befintliga partners i södra Sverige och Danmark. Vi söker en hungrig säljare som trivs med att driva säljprocesser från start till slut. Tjänsten går ut på att ständigt skapa nyaaffärer genomatt boka och genomföra möten med hög kvalité samt aktivt etablera nya affärsrelationergenom ett välutvecklat nätverk. För att lyckas i rollen behöver man ha ett högt tempo kombinerat med ett strategiskt tänk.
Du kommer att arbeta i ett nationellt team om fem personer samt samarbeta nära med affärsområdeschefer, customer success managers, produktspecialister och kundtjänst. MedHelp erbjuder goda möjligheter till personlig och professionell utveckling.Du utgår från hemmakontor i Öresundsregionen och vi tillhandahållertjänstebil.
Kvalifikationer och egenskaper I rollen som Senior Account Manager ser vi att personliga egenskaper är av största vikt. Vi söker dig som brinner för att skapa affärer och bygga långsiktiga relationer. Du är en självgående person som tar initiativ och trivs med att arbeta med varierande kontaktytor. Att ha erfarenhet av att hantera krävande kunder på ledningsnivå, såsom HR-chefer, IT-chefer, Ekonomichefer, m.m.är ett måste. Vi söker dig som är strukturerad, resultatinriktad och van vid att arbeta mot uppsatta mål.
Vi ser också att du har/är:
Runt 10 års arbetslivserfarenhet inom B2B-försäljning
Goda kunskaper i Office-paketet, framförallt Excel och PowerPoint
Flytande i svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
B-Körkort


Erfarenhet av försäljning av SaaS-produkter/tjänster och kunskap om moderna CRM-system, såsom Hubspot eller Salesforce, är meriterande.

Övrig information
Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till kandidat@astaagency.se.
Om Asta Agency
Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.
Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.
Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu

Regionsäljare / Produktsupport till Vermeer Viking

Fältsäljare/Utesäljare
Läs mer Mar 27
Om företaget
Vermeer Viking är den officiella återförsäljaren av Vermeers maskinprogram & produkter i Sverige och Norge. Deras mål är att förse sina kunder med högklassig, personlig service, maskiner av hög kvalitet samt projektlösningar.
Företaget startades år 2011 i Askersund med närhet till många av de större svenska städerna och med bra kommunikationer. 2016 utökades säljområdet och täcker nu även hela Norge. De växer stadigt och befinner sig fortfarande på en spännande tillväxtresa. Under 2023 har deblivit en del av Debe Flow Group. Läs mer om Vermeer Viking häroch Debe Flow Group här.
Om tjänstenVermeer Viking är på en spännande tillväxtresa och planerar nu att utveckla ett nytt regionkontor i södra Sverige. Som regionsäljare är det din uppgift att utöka Vermeer Vikings befintliga kundbas i ditt område. Du bearbetar både befintliga och nya kunder genom fysiska besök, initialt utgår du hemifrån.
Förutom försäljning innefattar tjänsten även produkt- och installationssupport, after sales-support, operatörsutbildning samt teknisk-, projekt- och servicesupport. Det finns goda interna utbildningsmöjligheter och för rätt person är utvecklingspotentialen stor.
Kvalifikationer och egenskaperVi ser att du som söker är på väg upp i din karriär som produktspecialist eller maskinsäljare och har erfarenhet av försäljning inom branschen. Du har goda kunskaper inom entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och är van vid att hantera frågor och supportärenden av maskinteknisk karaktär. Eftersom tjänsten innebär att du besöker kunder och att driva försäljning ser vi att du tidigare arbetat med försäljning eller kundvård med goda resultat.
Som person är du nyfiken, lösningsorienterad och serviceminded. Du är socialt säker och trygg i din kompetens och är duktig på att lyssna. Dina kunder har olika kunskapsnivåer när det kommer till entreprenadmaskiner och industrirelaterade fordon och det är därför viktigt att du har en förmåga att kommunicera på en nivå som anpassas efter kunden. Eftersom du kommer att arbeta självständigt trivs du bra med att arbeta individuellt, även om du ingår i ett team med personer i samma roll på andra orter. Därtill är du resultatorienterad och villig att utvecklas i din profession, det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget!
Övrig information Start: Enligt överenskommelse
Plats: Skåne
Omfattning: Heltid
Lön: Enligt överenskommelse

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!
Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till sofie@astaagency.se.
Om Asta Agency
Asta Agency är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.
Hos Asta Agency har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.
Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu

BIM & Informationssamordnare till Zynka

Kravanalytiker
Läs mer Mar 18
Om företaget
Zynka levererar innovativa lösningar för bygg- och fastighetsbranschen och leder utvecklingen av att göra branschen datadriven. Genom digital precision hjälper de sina kunder att effektivisera och accelerera deras digitala transformation. Zynka går mot att bli marknadsledande inom BIM & IT med målet att skapa både en produktiv och kvalitetssäkrad samhällsbyggnad, och de söker nu fler personer som vill ansluta till resan framåt.

Här får du tillhöra ett tryggt och snabbfotat bolag med korta beslutsvägar och höga ambitioner, med kunderna och medarbetarna i fokus. Du ansluter till ett team med hög kompetens och högt driv!



Om tjänsten
I rollen som BIM-samordnare är ditt primära fokus dina egna BIM-projekt och den digitala processen. Du förväntas ta stort eget ansvar samtidigt som det finns stor stöttning av kollegorna runt dig. Målet är att du ska utvecklas över tid och växa in i ytterligare ansvar och arbetsuppgifter. Några av arbetsuppgifterna som du kommer arbeta med är;

- Handläggande av BIM-samordningsuppdrag

- Ansvar för att upprätta och implementera projektets digitala strategi

- Leda samordningsmöten och samordna digitala leveranser

- Agera digitalt stöd åt projektledning och beställarorganisation

- Kontinuerlig kunddialog och merförsäljning i uppdragen

Kvalifikationer och egenskaper
Vi letar efter dig med ett genuint intresse för digitalisering och innovation. Vi tror att du har följande erfarenhet sedan tidigare:

- Teknisk vidareutbildning (YH-utbildning, högskoleingenjör, civilingenjör)

- 2-3 års erfarenhet av projekt inom BIM- och digitaliseringsarbete inom bygg- och fastighetsbranschen

- God datorvana

- Du behärskar de mest vanligt förekommande verktygen inom samordning- och projektering

Vi tror att du som person är en initiativtagare som brinner för att driva förändring. Din service-minded approach genomsyrar ditt arbete, där varje interaktion präglas av lyhördhet och engagemang. Din kommunikativa natur gör att du smidigt bygger broar och skapar långvariga relationer. Nyfikenheten som driver dig att utforska nya miljöer och metoder är tydlig i ditt sätt att närma dig utmaningar. Du är en mästare på att prioritera i dina arbetsuppgifter, vilket gör att du alltid håller fokus och levererar resultat.

För att trivas hos oss på Zynka ser vi att du gillar att vara i en föränderlig miljö och drivs av vara del av ett bolag som är i en tillväxtfas med stor potential.

Zynka erbjuder dig en trygg anställning med goda utvecklingsmöjligheter! De har löpande medarbetarsamtal med fokus på engagemang, trivsel, utveckling och målsättningar. Utöver det får du tjänstepension (ITP), företagshälsovård, flextid och friskvårdsbidrag.

Övrig information

- Start: Omgående

- Plats: Malmö

- Omfattning: Heltid

- Lön: Enligt överenskommelse

Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt!

Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till kandidat@astaagency.se.

Om Asta Agency
Asta Agency (https://astaagency.se)är ett bemannings- och rekryteringsföretag där du som jobbsökare står i fokus. Vi jobbar med attraktiva arbetsgivare i hela tjänstemannasektorn i storstäderna.

Hos Asta Agency (https://astaagency.se) har du möjlighet att antingen jobba som konsult eller att bli rekryterad direkt till våra kunder. Vi är din partner på vägen mot en framgångsrik karriär.

Om detta inte skulle vara rollen för dig just nu uppmanar vi dig att connecta med oss eller söka efter fler jobbmöjligheter på vår hemsida.

Ansök nu