Malmö: Operatörer till packavdelning på företag i Malmö

Hitta ansökningsinfo om jobbet Operatörer till packavdelning på företag i Malmö i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-05 // Varaktighet: Heltid

Tjänstebeskrivning & erbjudande
PerformIQ söker för kunds räkning flera operatörer för arbete i produktionen. Vår kund är ett större företag i Malmö, verksamma inom livsmedelsbranschen. Du kommer framför allt att arbeta med:

• Övervakning maskiner
• Påfyllning av material
• Avsyning av produkter

Tjänsten passar dig som trivs i en roll med eget ansvar i kombination med mycket samarbete med dina kollegor. Du kommer få möjligheten att vara en del av ett innovativt företag med en platt organisation och goda utvecklingsmöjligheter.

Personprofil
För rollen så söker vi dig som arbetar noggrant, strukturerat och med ett genomgående kvalitetstänk. Som person är du lyhörd och vill lära dig dina arbetsuppgifter och utvecklas. Vår kund ser gärna att du är en person som vågar komma med förbättringsförslag och vill vara med och utveckla verksamheten.

Tjänsten passar dig som letar efter möjlighet att komma in på ett spännande och välstrukturerat företag med goda framtidsmöjligheter. Det finns möjligheter till att bli övertagen av kunden vid välutfört arbete och du erbjuds en utvecklande miljö med högt i tak.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som operatör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ:s värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: 3-skift som kan bli 4-skift framöver
Plats: Malmö

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Ansök redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Anna Lindberg på anna.lindberg@performiq.se.

Välkommen med din ansökan!

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Packare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Packare.

Studenter sökes för extrajobb som packpersonal på ett företag i Malmö!

Läs mer Mar 23
Är du student och vill ha ett flexibelt jobb vid sidan av studierna? Är du ute efter ett fysiskt arbete där du arbetar praktiskt? Då har vi tjänsten för dig!

Vår kund är ett familjeägt företag placerat i Malmö som producerar köttfärsprodukter såsom köttbullar och pannbiffar. I takt med att företaget expanderar söker de mer personal. De initiala arbetsuppgifterna innefattar packning av färdiga produkter. Arbetet utförs på ett band och i ett renrum, vilket gör att hygienen är väldigt viktig. Förutom packning är arbetsuppgifterna att kontrollera förpackningarna så att de är hela och rena, sätta etiketter på samt hålla rent runt omkring sig.

Arbetstiderna varierar utifrån kundens behov. Ett pass kan till exempel vara från 05:00 -13:00, 16:00 -21:00 eller från 13:00 - 21:00. Det är viktigt att du är flexibel och kan hoppa in med kort varsel vid bokningar.

Du kommer att hantera olika typer av kött, såsom vilt, fläsk och kyckling med mera.

Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare, men det viktigaste är att du har viljan och engagemanget för att göra ett bra jobb samt att det stundtals upplevs vara ett högt tempo.

Du kommer att vara anställd av StudentConsulting men uthyrd till vår kund som är placerad i Östra Hamnen i Malmö. Det är viktigt att du kontrollerar om du kan ta dig dit eftersom bussar inte går så tidigt på morgonen till anläggningen.

Din profil
För att vara aktuell för tjänsten behöver du:

- Ha minst 2 dagars tillgänglighet mellan måndag och fredag.
- Vara fysiskt uthållig.
- Klara av högt tempo.
- Klara av monotona arbetsuppgifter.
- Vara studerande på 50%, och din utbildning måste vara CSN-berättigad.

Låter detta som något för dig? Sök då tjänsten redan idag! Vi jobbar löpande med urval och intervjuer, och tjänsten kommer att tillsättas så snart vi hittar rätt kandidater.

Om företaget
Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

Ansök nu

Produktionsarbetare till kosmetikaföretag (med bisyssla på 50%)

Läs mer Jan 19
Arena Personal söker flitig extrapersonal för produktionsarbete.

Arbetsuppgifterna på produktion innefattar paketering, märkning och producering.

Du som extraanställd behöver kunna arbeta heldagar för att vara aktuell.

Din profil:

Vi ser gärna att du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du behöver fungera i grupp men samtidigt ha förmågan att vara självständig i ditt arbete. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, effektiv i ditt arbete och driftig. Att vara fingerfärdig är bra då produkterna är små. För att få tjänsten krävs även att du är ordningsam och kan vara tydlig i din kommunikation med konsultchefen.

Kort om tjänsten:

- Du blir anställd och uthyrd av Arena Personal

- Tjänsten är en behovsanställning/timanställning

- Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag 07.30-16.00

- Det är krav på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Detta kan innefattas av studier eller ett annat arbete. Ansökningar som inte uppfyller detta krav kommer EJ behandlas.

Ansök nu

Produktionsarbetare till kosmetikaföretag (med bisyssla på 50%)

Läs mer Aug 11
Arena Personal söker flitig extrapersonal för produktionsarbete.

Arbetsuppgifterna på produktion innefattar paketering, märkning och producering.

Du som extraanställd behöver kunna arbeta heldagar för att vara aktuell.

Din profil:

Vi ser gärna att du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du behöver fungera i grupp men samtidigt ha förmågan att vara självständig i ditt arbete. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, effektiv i ditt arbete och driftig. För att få tjänsten krävs även att du är ordningsam och kan vara tydlig i din kommunikation med konsultchefen.

Kort om tjänsten:

- Du blir anställd och uthyrd av Arena Personal

- Arbetstiderna är måndag-fredag 07.30-16.00

- Det är krav på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Detta kan innefattas av studier eller ett annat arbete. Ansökningar som inte uppfyller detta krav kommer EJ behandlas.

Ansök nu

Produktionsarbetare till kosmetikaföretag (med bisyssla på 50%)

Läs mer Okt 18
Arena Personal söker flitig extrapersonal för produktionsarbete.

Arbetsuppgifterna på produktion innefattar paketering, märkning och producering.

Du som extraanställd behöver kunna arbeta heldagar för att vara aktuell.

Din profil:

Vi ser gärna att du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du behöver fungera i grupp men samtidigt ha förmågan att vara självständig i ditt arbete. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, effektiv i ditt arbete och driftig. Att vara fingerfärdig är bra då produkterna är små. För att få tjänsten krävs även att du är ordningsam och kan vara tydlig i din kommunikation med konsultchefen.

Kort om tjänsten:

- Du blir anställd och uthyrd av Arena Personal

- Tjänsten är en behovsanställning/timanställning

- Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag 07.30-16.00

- Det är krav på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Detta kan innefattas av studier eller ett annat arbete. Ansökningar som inte uppfyller detta krav kommer EJ behandlas.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Performiq AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Performiq AB .

Dansktalande Account Manager till Conrad Elektronik i Malmö

Account manager
Läs mer Apr 8
Logga
Är du en initiativtagande och tekniskt intresserad person som trivs att arbeta kundnära? Drivs du av att arbeta med försäljning och är dessutom flytande i danska? Då kan du vara den personen vi söker som ska bli nästa Account Manager för Conrad Electroniks som ska arbeta mot den danska marknaden.

Tjänstebeskrivning & erbjudande
PerformIQ söker nu till Conrad Elektroniks räkning en dansktalande Account Manager/ Sales representative som ska arbeta mot den danska marknaden.

Som Account manager kommer din huvudsakliga uppgift vara att vårda och följa upp befintliga kunder på den danska marknaden, primärt genom telefon och digitala plattformar. Ditt ansvarsområde sträcker sig från att vägleda kunder, hantera offerter och att etablera långsiktiga kundrelationer. Denna roll erbjuder en utmärkt möjlighet till karriärutveckling inom försäljning och markerar starten på Conrads strävan att bygga upp en framstående försäljningsorganisation i både Danmark och Skandinavien.

Utöver att vårda befintliga kunder förväntas du också generera en kontinuerlig tillväxt för din egen kundportfölj. Detta innebär att du kommer att arbeta med aktiviteter såsom besöksplanering, utformning av inköpslösningar, förhandling av partneravtal och noggrann analys av marknaden.

Du kommer att tillhöra det skandinaviska försäljningsteamet med tre andra kollegor som utgår från kontoret i Malmö, WTC i Västra hamnen men har möjlighet till hemmaarbete två dagar i veckan. Utöver detta kommer du även arbeta i nära och tät dialog med teamledare, samt lokala och internationella kollegor för att optimera och bibehålla Conrads position som ledande aktör i regionen.

Därför vill du arbeta på Conrad:
• Vi erbjuder dig möjligheten att bidra till den fortsatta tillväxten av en av Europas största elektronikkoncerner och bli en del av ett team av entusiastiska proffs.
• Vår företagskultur är informell, dynamisk och resultatinriktad med tydliga KPI: er
• Vi erbjuder utmärkta arbetsförhållanden i Malmö (WTC, Västra Hamnen) och en konkurrenskraftig lön med bonusmöjligheter.
• Vi uppmuntrar personlig utveckling och mjuka färdigheter genom utbildning och träning.

Personprofil
Vi letar efter dig som älskar att vinna, du besitter ett stort eget driv och viktigast av allt, du ger inte upp. Du gillar att arbeta strategiskt och målinriktat för att nå och överträffa dina mål

För att lyckas i rollen som Account Manager krävs vidare:
• Erfarenhet inom försäljning och relationsskapande.
• Flytande i danska i både tal och skrift
• B körkort.

Tjänsten passar dig som är flexibel, lösningsorienterad, självgående och med hög ansvarskänsla. Som person är du utåtriktad och har en stark kommunikationsförmåga för att skapa långsiktiga relationer med våra kunder.

Det är meriterande om du har en bakgrund inom elektronik och komponenter. Utöver detta värderas även erfarenhet av försäljning inom en industriell B2B-miljö.

Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Malmö med möjligheter till hemmaarbete

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Jesper Wahlgren på jesper.wahlgren@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Välkommen med din ansökan!

Företagspresentation
Vi är Conrad, en totalleverantör av mer än 750 000 tekniska och elektroniska produkter. Vi har legat i framkant i Europa i många år - från mätteknik och komponenter till verktyg, multimedia och många tekniska tjänster för våra företagskunder. Vi är i full gång med att bli en av Europas största och mest tillgängliga företagslösningar inom elektronik och teknik.

Ansök nu

Servictekniker till Bioteria!

Serviceelektriker, installation
Läs mer Apr 15
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du vara en del av ett familjärt företag som aktivt arbetar för en grönare och mer hållbar framtid? Vill du arbeta med produkter med stark miljöprofil som ligger i absolut framkant? Trivs du även i en flexibel roll med mycket eget ansvar? Om ja: Då tror vi att rollen som Servicetekniker hos oss är helt rätt för dig!

Varför ska Bioteria vara din nästa arbetsgivare?
1. Du bidrar till en grönare och mer hållbar framtid för våran planet!
2. Du arbetar med framtidens produkter när det kommer till effektiv avfallshantering!
3. Du får vara en del av Bioteriafamiljen där medarbetaren står i fokus!
4. Dagligen vara i en stimulerande arbetsmiljö där du ständigt utvecklas!
5. Dagligen vara med att påverka både Bioteria och Bioterias kunders framgång och välmående!

Tjänstebeskrivning
Som servicetekniker representerar du Bioteria hos kunderna genom att arbeta med service och installation av biotekniska systemlösningar. Du arbetar med miljöanpassande lösningar i miljöer där avfall och fett orsakar problem och lukt, såsom i fettavskiljare, storköksventilation samt inom avfallshantering.

Du har ett nära samarbete med ansvarig säljare i regionen och tillsammans är ni en viktig del i att utveckla befintliga affärer och generera merförsäljning till Bioterias kunder, som är allt från mindre aktörer till större kommuner och fastighetsbolag.

Som servicetekniker planerar du dina rutter och besök självständigt och i dialog med vår sambandscentral. Du utgår hemifrån och arbetar i region Malmö med omnejd.

Personprofil
Vi söker dig som är händig och föredrar att arbeta aktivt med kroppen. Du är en problemlösare av rang som alltid strävar efter att leverera förstklassigt resultat. Prestigelöshet, teamkänsla och samarbete är för dig en självklarhet samt att du besitter god förmåga att lägga upp och planera din arbetsvardag. Vidare är det meriterande om du har en bakgrund som Fastihetstekniker/Skötare, VVSare, Servicetekniker, Elektriker eller Snickare.

Krav på tjänsten är:
- Talar och skriver flytande på svenska och engelska.
- B-körkort.

Övrigt
Start: Omgående enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: 07-16 med flexibilitet.
Plats: Malmö med omnejd.

Företagspresentation
Bioteria är ett miljöteknikföretag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Bioteria är övertygade om att bioteknikens visioner, möjligheter och konkreta framsteg kommer att möjliggöra fullständigt miljövänliga och hållbara samhällen. Om du delar denna framtidstro – och dessutom vill vara en aktiv del av den pågående Biorevolutionen så är du rätt person för jobbet. Läs mer på Bioteria.com.

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på Oscar.backman@performiq.se
Välkommen in med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Sales Coordinator till Croda Nordica AB i Malmö

Orderadministratör
Läs mer Apr 23
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Croda är en ledande leverantör av specialkemikalier och ingredienser för en mängd olika branscher, exempelvis kosmetika och läkemedel. Vi strävar efter att leverera högkvalitativa produkter och skapa långsiktiga kundrelationer genom enastående service och support.

Vi söker nu ett tillskott till teamet för start omgående och fram till årsskiftet ungefär. Du kommer att vara ansvarig för att förbereda, upprätthålla och samordna olika administrativa uppgifter. Att hantera kundrelationer är en stor och viktig del av arbetet.

Dina arbetsuppgifter kommer även att omfatta:

• Uppdatera prislistor/offerter till kunder.
• Hantera bokning av prover.
• Förse kunder med regulatoriska dokument, specifikationer och säkerhetsdatablad.
• Koordinera och skicka ut ändringar av specifikationer, produkter och säkerhetsdatablad som kräver utskick till kunder.
• Förbereda offerter som svar på nya kundförfrågningar.
• Planera och prioritera dagliga arbetsuppgifter inom riktlinjerna.

Personprofil
För att lyckas i denna roll söker vi dig med ett stort intresse för kundrelationer. Ditt engagemang, din analytiska förmåga av data och din noggrannhet ligger till grund för att du ska lyckas med ditt arbete och dina kundkontakter. Vidare ser vi att du besitter en förmåga att arbeta effektivt samtidigt som du är lugn och ansvarsfull. Som person är du driven, självständig, strukturerad och diplomatisk samt har en naturligt god förmåga att skapa och utveckla relationer.

Följande punkter stämmer in på dig:

• Arbetslivserfarenhet inom administration och kundorienterade roller.
• Goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
• Goda generella kunskaper i MS Office (Excel).
• Erfarenhet av affärssystem företrädesvis SAP. Meriterande om du tidigare arbetat i SAP C4C.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Troligen fram till årsskiftet
Arbetstid: Dagtid, kontorstider
Plats: Malmö

Uppdraget ingår i konsultverksamheten vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vänligen notera att vi ej tar emot ansökningar via e-post. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Anna Lindberg på anna.lindberg@performiq.se.

Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet.

Som konsult hos PerformIQ omfattas du av kollektivavtal, vilket innebär att du kan känna dig trygg med dina anställningsvillkor hos oss. På PerformIQ ser vi oss själva som ett lag där alla medarbetare är lika viktiga och vi behandlar våra konsulter som lagkamrater. När du blir en del av vårt lag får du en tränare som finns tillgänglig för dig under hela din anställning. För mer information, besök www.performiq.se

Ansök nu

Administratör till kortare uppdrag i Malmö/ Limhamn

Administratör/Administrativ assistent
Läs mer Apr 22
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vi söker en noggrann och driven person för att stödja vår kunds team i administrativa uppgifter. Om du är strukturerad och ha förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt med noggrannhet och precision kan du vara personen vi söker. Vår kund har ett kortvarigt behov under en period på 2-4 veckor, med möjlighet till förlängning.

Dina ansvarsområden inkluderar:
- Hantera inkommande och utgående korrespondens, inklusive e-post och telefon
- Assistera med att organisera och uppdatera företagets filsystem
- Underhålla och uppdatera databaser och register

Personprofil
Som person är du lösningsorienterad och gillar att ge god service. Du är strukturerad och noggrann och tycker om att arbeta mer lite mer monotona arbetsuppgifter men ändå alltid leverera högsta kvalité.

För att lyckas i rollen krävs vidare:
- Du har en positiv inställning och en vilja att lära dig
- Att du har god datorvana
- Erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter är meriterande

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som administratör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQ:s värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald.

Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Vikariat på 2-4 veckor
Arbetstider: 8-17 (möjlighet till deltid erbjuds)
Plats: Limhamn

Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos kundföretaget.
Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Jesper Wahlgren på jesper.wahlgren@performiq.se


Om PerformIQ
PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se

Ansök nu

Servictekniker till Bioteria!

Servicetekniker, elektronik
Läs mer Apr 15
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du vara en del av ett familjärt företag som aktivt arbetar för en grönare och mer hållbar framtid? Vill du arbeta med produkter med stark miljöprofil som ligger i absolut framkant? Trivs du även i en flexibel roll med mycket eget ansvar? Om ja: Då tror vi att rollen som Servicetekniker hos oss är helt rätt för dig!

Varför ska Bioteria vara din nästa arbetsgivare?
1. Du bidrar till en grönare och mer hållbar framtid för våran planet!
2. Du arbetar med framtidens produkter när det kommer till effektiv avfallshantering!
3. Du får vara en del av Bioteriafamiljen där medarbetaren står i fokus!
4. Dagligen vara i en stimulerande arbetsmiljö där du ständigt utvecklas!
5. Dagligen vara med att påverka både Bioteria och Bioterias kunders framgång och välmående!

Tjänstebeskrivning
Som servicetekniker representerar du Bioteria hos kunderna genom att arbeta med service och installation av biotekniska systemlösningar. Du arbetar med miljöanpassande lösningar i miljöer där avfall och fett orsakar problem och lukt, såsom i fettavskiljare, storköksventilation samt inom avfallshantering.

Du har ett nära samarbete med ansvarig säljare i regionen och tillsammans är ni en viktig del i att utveckla befintliga affärer och generera merförsäljning till Bioterias kunder, som är allt från mindre aktörer till större kommuner och fastighetsbolag.

Som servicetekniker planerar du dina rutter och besök självständigt och i dialog med vår sambandscentral. Du utgår hemifrån och arbetar i region Malmö med omnejd.

Personprofil
Vi söker dig som är händig och föredrar att arbeta aktivt med kroppen. Du är en problemlösare av rang som alltid strävar efter att leverera förstklassigt resultat. Prestigelöshet, teamkänsla och samarbete är för dig en självklarhet samt att du besitter god förmåga att lägga upp och planera din arbetsvardag. Vidare är det meriterande om du har en bakgrund som Fastihetstekniker/Skötare, VVSare, Servicetekniker, Elektriker eller Snickare.

Krav på tjänsten är:
- Talar och skriver flytande på svenska och engelska.
- B-körkort.

Övrigt
Start: Omgående enligt överenskommelse.
Omfattning: Heltid.
Arbetstid: 07-16 med flexibilitet.
Plats: Malmö med omnejd.

Företagspresentation
Bioteria är ett miljöteknikföretag som infört en helt ny teknik som gör stor skillnad för sina kunder, miljön och för samhället. Bioteria är övertygade om att bioteknikens visioner, möjligheter och konkreta framsteg kommer att möjliggöra fullständigt miljövänliga och hållbara samhällen. Om du delar denna framtidstro – och dessutom vill vara en aktiv del av den pågående Biorevolutionen så är du rätt person för jobbet. Läs mer på Bioteria.com.

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryteringskonsult Oscar Backman på Oscar.backman@performiq.se
Välkommen in med din ansökan redan idag!

Ansök nu

Underhållsingenjör till kraftvärmeverket på SYSAV

Drift- och underhållsingenjör, anläggning
Läs mer Apr 15
Tjänstebeskrivning & erbjudande
Arbetar du på energibolag eller inom process- /tillverkningsindustrin och brinner för mekanik och teknik? Vill du arbeta med ett drivet gäng med starkt engagemang som ställer upp för varandra? Då kan det här vara tjänsten för dig!

Sysav bidrar till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Vi omhändertar avfall, avgiftar, förädlar och för tillbaka resurser till samhället. Vi skapar också insikt kring hållbar konsumtion och visar vägen för branschen genom innovativa lösningar. Sysav är stolt över att bidra till att skapa världens mest hållbara region – tillsammans med kunder, samarbetspartners och våra 14 ägarkommuner.

Arbetsuppgifterna består av att leda och utveckla underhållet samt supportera teknikerna i det förebyggande och avhjälpande underhållet med fokus på problemlösning och rotorsaksanalys. Du kommer att medverka och driva utredningar som syftar till att minska antalet störningar, stopp och haverier i den operativa verksamheten. Arbetet är fritt och självständigt med intressanta uppgifter i olika sammanhang där dina insatser blir en viktig del av verksamhetens framgång.

Du kommer framför allt att:
• Driva och medverka i olika utredningar
• Ge support till mekaniker och elektriker
• Ta fram arbetsinstruktioner, KPI:er och prestandakontroller, då vi ska gå från att vara avhjälpande till att bli mer förebyggande i vårt underhållsarbete
• Tillsammans med andra enheter bevaka den tekniska utvecklingen och arbeta med uppgraderingar, modernisering och ständiga förbättringar av maskinparken
• Medverka till utveckling och förbättring av arbetssätt, rutiner och metoder
• Vara delaktig i planering, utveckling av revisionen (den stora årliga underhållet av kraftvärmepannorna). Även kunna ta rollen som revisionsledare vid behov.

På Sysav bidrar du till en hållbar värld där så mycket som möjligt tas tillvara. Hos oss får du en arbetsplats där ett tillitsfullt och lyhört ledarskap och medarbetarskap premieras. En hybrid arbetsplats, när det är möjligt, samt balans mellan arbete och fritid, är viktigt för många av våra medarbetare och därför även för oss. Förutom friskvårdsbidrag, erbjuder vi en förmånlig sjukvårdsförsäkring och tillgång till vår Förmånsportal samt gratis pensionsrådgivning.


Personprofil
Vi tror att du har en eftergymnasial utbildning inom det tekniska området samt några års arbetserfarenhet från kraftvärmeanläggning, process- eller tillverkningsindustrin.
Du har arbetat med löpande underhåll och förbättringsarbeten och har god förståelse för mekanik och teknik.

I ditt arbete med förbättringar är det meriterande om du har erfarenhet av 6 Sigma och TPM.

För att trivas i rollen ser vi att du är prestigelös med en rak och tydlig kommunikation. Du samarbetar och kommunicerar med både tekniker och ledning och tar egna initiativ för att nå verksamhetens mål. Som person ser vi att du är en analytisk och en strukturerad problemlösare och självklart är du serviceinriktad. Tjänsten innebär mycket kontakter såväl internt som externt med leverantörer och entreprenörer.

I den här rollen får du vara i verkligheten där majoriteten av Malmö/Burlövs fjärrvärme produceras. Rollen har möjlighet att ge dig ett bra helhetsperspektiv på energiavdelningen och Sysavs organisation.


Övrigt
Start: Omgående/enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Malmö

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

I den här rekryteringen samarbetar Sysav med PerformIQ. Vänligen kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mattias Söderberg på mattias.soderberg@performiq.se vid eventuella frågor gällande rekryteringsprocessen.

Välkommen med din ansökan!

Ansök nu