Malmö: Sales Development Representative - Nordics

Hitta ansökningsinfo om jobbet Sales Development Representative - Nordics i Malmö. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på arbetsgivaren eller yrkesbenämningen för att se alla jobb i Malmö inom den kategorin.

Publicerad: 2024-03-25 // Varaktighet: Heltid

Ever found yourself excited to go to a local store after checking its opening hours online, only to arrive and realize the info was way off, and the place is actually closed?! We've all been there, and we at PinMeTo want to make a change regarding this! Join us and help us to reach new markets and at the same time level up your sales game ????

About the role

As a Sales Development Representative your core tasks will be to generate new business opportunities in the Nordic countries by converting prospects into meetings. You will of course get an introduction to both the company and the product to be able to deliver top class with the best conditions. Your responsibilities are to identify and research companies to reach out to by primary phone and then email to generate new business opportunities. In your role you will aslo have consultative discussions with senior colleagues and other departments within PinMeTo.

Key responsibilities

- Map prospect accounts by doing research online

- Proactively prospect potential customers by phone, email and other market activities

- Arrange discussions with senior executives around their business needs

- Manage and maintain a pipeline of potential clients

The team

You will be a part of the SDR team that consists of 10 passionate and driven individuals who work together and individually to reach their goals! You will be located in Malmö where you also have some other SDR colleagues to collaborate close with, but also with the rest of the team that is located at different locations. In this role you will have follow up meetings and be coached by the SDR Lead to grow your skills within sales and you will also be able to attend our internal Sales Academy. All this to reach new levels as a SDR and to grow our markets!

To thrive in this role we see that you are:

- Fluent in Swedish (hopefully Danish as well)

- Great Business English, spoken and written

- Self-motivated and driven by clear goals, methodical and tenacious

- Have good communication and social skills

- A person who likes to pick up the phone to reach new contacts ??

About PinMeTo

PinMeTo helps businesses get discovered, found, and verified on the biggest search, map, and social media platforms.

Our online Software as a Service (SaaS) platform makes sure all of our organizations, chains or franchise’s locations can be found on platforms including Apple, Facebook, Google, Instagram and many more.

When joining PinMeTo you will be surrounded by friendly and innovative colleagues, creating an environment for both learning and good times. Add Swedish work culture and a modern office and you will not regret your application.

Sounds like fun? Then we'd love to get to know you ????

Alla platsannonser →

Andra jobb i Malmö som Telefonförsäljare

Nedan visas andra jobb i Malmö som Telefonförsäljare.

Säljare Mobilabonnemang

Läs mer Maj 17
Bli en nyckelspelare i Swedish Brands team!
Swedish Brands, en dynamisksälj- och marknadsföringsbyrå, söker nu toppsäljare som dig för att förstärka vårt team. Vi är på en spännande resa mot att bli branschledare och vi vill att du blir en del av vårt framgångsrika team där varje dag är en möjlighet till personlig och professionell utveckling.
Varför Swedish Brands?
Vårt uppdrag är att revolutionera försäljnings- och marknadsföringsbranschen med nyskapande strategier.
Vi fokuserar på att skapa varaktiga resultat och starka kundrelationer.

Din roll hos oss:
Du blir en central spelare i vår försäljningsstrategi och affärsutveckling, med fokus på outbound via telefon.
Du kommer att använda ditt kunnande för att etablera och underhålla långsiktiga kundrelationer via telefonförsäljning.
Du representerar våra innovativa tjänster och bidrar aktivt till vårt gemensamma mål.

Vi söker dig som:
Har bevisad erfarenhet inom försäljning och är målmedveten, särskilt inom telefonbaserad försäljning.
Besitter stark affärskunskap och är strategisk i ditt tänkande.
Är en skicklig kommunikatör och förhandlare, med starka färdigheter i telefonkommunikation.
Trivs i en snabb och dynamisk miljö, och kan hantera flera projekt parallellt.
Talar och skriver svenska flytande.

Vad vi erbjuder:
En konkurrenskraftig lön plus generös provisionsmodell.
Ett professionellt och stöttande arbetsklimat.
Ett modernt kontor i hjärtat av Malmö.
Exceptionella möjligheter för karriärutveckling.

Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6
Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka din ansökan idag. Vi genomför intervjuer löpande och ser fram emot att välkomna dig till vår spännande resa.

Ansök nu

Säljare inom Telekom i Malmö

Läs mer Maj 16
Är det dags för första jobbet inom försäljningeller du kanske är en erfaren räv?I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu!
Vi på Cabenihjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg.
Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret!
Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla.
Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål.
Har du vad som krävs?
- Energisk
- Drivande
- Mål fokuserad
- Flytande i svenska både i tal och skrift
Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning!
God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig.
Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb!
Vad erbjuder vi?
Marknadsmässig lön
Marknadens bästa provisioner
Samarbete med marknadsledande varumärken
Attraktiv arbetsmiljö
Säljtävlingar
Utbildning och daglig coachning
Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor
Trygghet i form av tillsvidareanställning

Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeniär man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull.
Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation.
Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30
Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!
Denna chans vill du inte missa.

Ansök nu

Säljare inom Telekom i Malmö

Läs mer Maj 14
Är det dags för första jobbet inom försäljningeller du kanske är en erfaren räv?I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu!
Vi på Cabenihjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg.
Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret!
Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla.
Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål.
Har du vad som krävs?
- Energisk
- Drivande
- Mål fokuserad
- Flytande i svenska både i tal och skrift
Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning!
God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig.
Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb!
Vad erbjuder vi?
Marknadsmässig lön
Marknadens bästa provisioner
Samarbete med marknadsledande varumärken
Attraktiv arbetsmiljö
Säljtävlingar
Utbildning och daglig coachning
Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor
Trygghet i form av tillsvidareanställning

Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeniär man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull.
Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation.
Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30
Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!
Denna chans vill du inte missa.

Ansök nu

Säljare inom Telekom i Malmö

Läs mer Maj 10
Är det dags för första jobbet inom försäljningeller du kanske är en erfaren räv?I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu!
Vi på Cabenihjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg.
Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret!
Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla.
Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål.
Har du vad som krävs?
- Energisk
- Drivande
- Mål fokuserad
- Flytande i svenska både i tal och skrift
Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning!
God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig.
Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb!
Vad erbjuder vi?
Marknadsmässig lön
Marknadens bästa provisioner
Samarbete med marknadsledande varumärken
Attraktiv arbetsmiljö
Säljtävlingar
Utbildning och daglig coachning
Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor
Trygghet i form av tillsvidareanställning

Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeniär man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull.
Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation.
Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30
Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!
Denna chans vill du inte missa.

Ansök nu

Säljare inom Telekom i Malmö

Läs mer Maj 8
Är det dags för första jobbet inom försäljningeller du kanske är en erfaren räv?I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu!
Vi på Cabenihjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg.
Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret!
Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla.
Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål.
Har du vad som krävs?
- Energisk
- Drivande
- Mål fokuserad
- Flytande i svenska både i tal och skrift
Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning!
God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig.
Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb!
Vad erbjuder vi?
Marknadsmässig lön
Marknadens bästa provisioner
Samarbete med marknadsledande varumärken
Attraktiv arbetsmiljö
Säljtävlingar
Utbildning och daglig coachning
Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor
Trygghet i form av tillsvidareanställning

Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeniär man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull.
Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation.
Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30
Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!
Denna chans vill du inte missa.

Ansök nu

Andra jobb i Malmö från Pinmeto AB

Nedan visas andra jobb i Malmö från Pinmeto AB .

Sales Development Representative within Upsales

Telefonförsäljare
Läs mer Mar 25
Ever found yourself excited to go to a local store after checking its opening hours online, only to arrive and realize the info was way off, and the place is actually closed?! We've all been there, and we at PinMeTo want to make a change regarding this! Join us and help us to reach new markets and at the same time level up your sales game ????

About the role

As a Sales Development Representative your focus will be to reach out and contact existing customers to help them gain even more value of our products. With tools such as phone calls, emails and your ability to connect and create trustful and good relationships you will book meetings for the Sales Managers in the Upsales team. This is a great opportunity to take the next step in your early sales career and to work closely with experienced and devoted team members. We can guarantee a lot of laughter and intense discussions!

Key responsibilities

- Map prospect accounts by doing research online

- Arrange discussions with senior executives around their business needs

- Manage and maintain a pipeline of potential clients

- Proactively prospect potential customers by phone, email and other market activities

The team

You will be a part of the Upsale team and work close with colleagues in Malmö and Stockholm. Of course you will also be a part of the whole SDR group within PinMeTo and have follow up meetings and being able to attend our internal Sales Academy. You will be located at our Head office in the city center near Stortorget in Malmö.

To thrive in this role we see that you

- Like to build and maintain relationships with customers

- Are self-motivated and driven by clear goals, methodical and tenacious

- Have good communication and social skills

- Are a person who likes to pick up the phone top reach new contacts ??

- Are fluent in English and Swedish

To get us even more excited you

- Speaks and writes additional languages

About PinMeTo

PinMeTo helps businesses get discovered, found, and verified on the biggest search, map, and social media platforms.

Our online Software as a Service (SaaS) platform makes sure all of our organizations, chains or franchise’s locations can be found on platforms including Apple, Facebook, Google, Instagram and many more.

When joining PinMeTo you will be surrounded by friendly and innovative colleagues, creating an environment for both learning and good times.

Sounds like fun? Then we'd love to get to know you ????

Ansök nu

Product Manager

IT-strateg
Läs mer Mar 22
We are now looking for a product manager to join one of our four empowered product teams to solve our customers problems in a way that works for our business.

Our product teams are cross-functional and durable with full ownership of one of our core products. Each team is composed of a product manager, a product designer, and several engineers all co-located in our office in Malmö.

Key responsibilities

- Drive the product vision, strategy and roadmap for your product

- Be able to influence your teammates, as well as colleagues, stakeholders, and key executives, through your use of data and logic

- Responsible for the continuous product discovery process in your team

- Collaborate closely with product designer and engineers to discover what opportunities to address and defining effective solutions for them

- Making sure that the solution that is delivered is working for our customers as well as our business

- Track industry trends and the competitive landscape as they pertain to your product

- A deep knowledge of our users and customers, and the data about how our customers engage with our products

The team

In an environment that is filled with skilled and creative colleagues, and a multicultural environment that encourages people to make their ideas happen, you can have an impact like nowhere else. We all help each other to build new skills and best practices through the diversity of our backgrounds and opinions - while having a lot of fun and getting new learnings in the process.

While the product designer is accountable for ensuring the solution is usable, and the engineers are accountable for ensuring the solution is feasible, the product manager is accountable for ensuring the solution is both valuable and viable.

To thrive in this role we see that you have

- Clear understanding of the techniques and methods of modern product discovery and delivery

- 2+ years working on technology-powered products as either a product manager, product designer, software engineer, data analyst, data scientist, or user researcher

- Demonstrated ability to understand and learn multiple functional areas of business - engineering, design, finance, sales, and marketing

- Demonstrated ability to figure out solutions to hard problems with many constraints, using sound judgment to assess risks

- Proven ability to engage with engineers, designers, and company leaders in a constructive and collaborative relationship

About PinMeTo

PinMeTo helps businesses get discovered, found, and verified on the biggest search, map, and social media platforms.

Our online Software as a Service (SaaS) platform makes sure all of our organizations, chains or franchise’s locations can be found on platforms including Apple, Facebook, Google, Instagram and many more.

When joining PinMeTo you will be surrounded by friendly and innovative colleagues, creating an environment for both learning and good times.

Sounds like fun? Then we'd love to get to know you ????

Ansök nu

Sales Development Representative - DACH

Innesäljare
Läs mer Maj 30
PinMeTo helps businesses get discovered, found, and verified on the biggest search, map, and social media platforms.

Our online Software as a Service (SaaS) platform makes sure all of a chain or franchise’s locations can be found on multiple search, map, and social media platforms, including Apple, Facebook, Google, Instagram, Twitter, Foursquare, and many more.

PinMeTo is quickly becoming a global leader among location marketing and local SEO technologies, trusted by enterprise companies like H&M, 7-Eleven, and Hertz.

We are now scaling up with market presence in order to deliver our unique product to world leading brands. We are therefore in search of a German speaking Sales Development Representative, SDR, for the DACH market. This position will be based at our office in Malmö, Sweden.



About the job & the team

As a Sales Development Representative within the International Sales team you will generate new business opportunities by converting prospects into meetings. You will of course get an introduction to both the company and the product to be able to deliver top class with the best conditions. The SDR is responsible to identify and research companies to target, have consultative discussions with senior managers, and develop email and telephone campaigns to generate new business opportunities. Your experience is not more important than your desire to learn.

Key Responsibilities:



- Proactively prospect potential customers by phone, email and other market activities

- Map prospect accounts by doing research online

- Engage executives in targeted prospect accounts

- Arrange discussions with senior executives around their business needs

- Manage and maintain a pipeline of potential clients

- Maintain and extend our prospect base in our CRM tool



Your profile:

The successful candidate is self-motivated and driven by clear goals, methodical and tenacious, and can effectively interact with a team. You have good communication and social skills and the ability to write short, sharp emails, and you also have a great phone manner. We are looking for a flexible, structured and hard working person who's ready to roll up their sleeves.


Language skills: Fluent in German and great Business English as well. Other major languages are seen as a plus. We want the resume to be written in English.

Background from any of the following industry sectors is a plus, but not necessary: multi-channel marketing, e-commerce, digital and mobile marketing, retail, brands selling directly to customers.




What we offer:

PinMeTo has offices in Sweden, Norway, Finland, Poland, and Portugal. We are an energetic and fast growing company where everything is possible. The PinMeTo culture is based on responsibility, inclusiveness and diversity. We are energetic and in it for the long haul, and we value a healthy work life balance. Now you have the chance to be a part of a playful and highly skilled team.

Sounds like fun? Then we'd love to get to know you! ????

Ansök nu

Customer Advisor

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 26
PinMeTo helps businesses get discovered, found and verified on the biggest search, map, and social media platforms.

Our online Software as a Service (SaaS) platform makes sure all of a chain or franchise’s locations can be found on multiple search, map and social media platforms, including Apple, Facebook, Google, Instagram, Bing and many more.

We are now scaling the company quickly, and therefore we are in search of a Customer Advisor to take part in PinMeTo's Customer Success team. This position will be based at our office in Malmö, Sweden.

About the job & the team:
In this position, you will be a part of the PinMeTo´s Customer Success team, which is responsible for the customer’s PinMeTo journey after being set up and onboarded to the platform. As an Advisor your main responsibility is to optimize and broaden our customers' accounts in PinMeTo. By guiding, advising and educating the customer base you will bring value, prevent churn and in general - keep our customers happy!

Key Responsibilities:

-
Develop and maintain customer relationships, manage expectations and communicate both proactively and reactively to make sure customers get maximum value from PinMeTo, keeping churn low and making customers happy

- Expand the customer's knowledge and understanding of the PinMeTo platform, and how it can help them in their location marketing strategy

- Collaborate with teams internally to forward the user experience about the platform

- Conduct training and education sessions with the customer’s users.

Your profile:

- You speak and write excellent professional English & Swedish. In addition, professional level skills in German and/or Spanish are seen as a plus

- We believe you have excellent communication and social skills to effectively interact with customers. You have the ability to write succinct, crisp emails and of course have great phone manners

- You are open minded, driven and self-motivated

- You are methodical and able to prioritize and handle multiple customer cases

- Approx 3-5 years of experience of similar tasks, preferably with SaaS-company, digital marketing- or communication agency

- Background from any of the following industry sectors is seen as a qualification, but not necessary: multi-channel marketing, e-commerce, digital and mobile marketing, retail, brands selling directly to customers.

What we offer:

PinMeTo has offices in Sweden, Norway, Finland, Poland, and Portugal. We are an energetic and fast growing company where everything is possible. The PinMeTo culture is based on responsibility, inclusiveness and diversity. We are energetic and in it for the long haul, and we value a healthy work life balance. Now you have the chance to be a part of a playful and highly skilled team.

Sounds like fun? Then we'd love to get to know you! ????

Ansök nu

Customer Support Representative

Kundtjänstmedarbetare
Läs mer Apr 26
PinMeTo helps businesses get discovered, found, and verified on the biggest search, map, and social media platforms.

Our online Software as a Service (SaaS) platform makes sure all of a chain or franchise’s locations can be found on multiple search, map, and social media platforms, including Apple, Facebook, Google, Instagram, Bing and many more.

We are now scaling up with market presence in order to deliver our unique product to world leading brands. We are therefore in search of a Customer Support Representative to deliver extraordinary support to our customers. This position will be based at our office in Malmö, Sweden.

About the job & the team:

In this position, you will be a part of the PinMeTo´s Customer Success team, which is responsible for the customer’s PinMeTo journey after being set up and onboarded to the platform. As Customer Support Representative your main responsibility is to give our customer first class support. By guiding and explaining the platform in a pedagogical and educational way and troubleshooting possible bugs and errors, you will bring value, prevent churn and in general - keep our customers happy!

Key Responsibilities:

- Communicate efficiently with our customers by using a chat tool, but occasionally also be involved in brief video calls with customers

- Owning the customer dialogues and issue reports from initial contact until resolution

- Becoming an encyclopedia of knowledge about how PinMeTo works and what it is capable of

- Working directly with the Product Team to identify current issues and synthesizing the diverse feedback you hear from our customers

- Ensure that the customers experiences great service and supportive guidance when using the platform

Your profile:

- You speak and write excellent professional English & Swedish. In addition, professional level skills in German and/or Spanish are seen as a plus

- You have excellent communication and social skills to effectively interact with customers

- You are a digital native and comfortable working in a digital environment

- You understand the real value of the Customer Experience and preferably have some experience with B2B Customer Support

- You are creative and look for all possible solutions when facing an obstacle

- You are a team player, but resourceful on your own as well

- On top of that, you are social, structured, effective and curious!

What we offer:

PinMeTo has offices in Sweden, Norway, Finland, Poland, and Portugal. We are an energetic and fast growing company where everything is possible. The PinMeTo culture is based on responsibility, inclusiveness, and diversity. We are energetic and in it for the long haul, and we value a healthy work life balance. Now you have the chance to be a part of a playful and highly skilled team.

Sounds like fun? Then we'd love to get to know you! ????

Ansök nu